4F met ADD goed idee?

Stamper

Experimenterende gebruiker
Ik heb veel ervaring met verschillende soorten drugs, maar van de 'bekendere' drugs alleen nog nooit F4 gedaan. Op koningsdag wil ik dit misschien voor het eerst gaan doen, maar ik vraag me af of dit een goed idee is.

Bepaalde drugs kunnen anders op mij werken omdat ik ADD heb. XTC blijft nog steeds mijn favoriet, maar over pep heb ik mijn twijfels.

De eerste keer pep, was ongeveer 0,2 - 0,3 gram in combinatie met alcohol tijdens het stappen. Ik ging er lekker op, ik werd er wat socialer van en een beetje euforisch (niet te vergelijken met XTC, maar dat is logisch). De enige nare bijwerking was dat mijn eetlust erop achteruit ging.

De tweede keer pep was een hele gram zonder het ergens mee te combineren op een hardstyle feest. Ik ging totaal niet lekker dus ik bleef maar door snuiven totdat ik dus een gram op had (wat dus hielp). Ik was heel erg vlak en liep maar een beetje achter iedereen aan. Voelde totaal geen energie, ik wilde liever gaan zitten. (Ik ga er dus van uit dat dit door de ADD komt.) Ik ging niet te hard ofzo, ik voelde me ook niet slecht. Het was gewoon saai haha.
De nare bijwerkingen hiervan waren dat ik het heel erg warm had, geen eetlust had, niet kon slapen en dorstig was.
Als het een leuke ervaring was, dan had ik deze bijwerkingen er zeker wel voor over gehad uiteraard.

Omdat de pep tijdens het feest dus totaal niet beviel, heb ik het niet meer gebruikt.

Op koningsdag wil ik dus aan de 4F gaan. Het ligt een beetje tussen pep en XTC in. De 4F gaan we waarschijnlijk wel combineren met wat alcohol.
Waarschijnlijk gaan er veel mensen reageren op dat ik van plan ben het te combineren met alcohol. Dat mag, maar reageer dan alsjeblieft ook op de belangrijkste vraag:

Kan iemand inschatten of F4 gebruiken op koningsdag een goed idee is i.c.m mijn ADD?

Groetjes,
Stamper.

De eerste keer pep, was ongeveer 0,2 - 0,3 gram
De tweede keer pep was een hele gram