drugsforum.nl
Net mn batch binnen. Nu aan het expirimenteren. Ga een reportje schrijven als t ik t goed ervaren heb. Tot nu toe: 20min na 70mg nasaal. Erg het gevoel van NEP gemixt met 3mmc imo. Geen burn in je neus. Kleine afterburn. Maar n leuk nieuw goedje zeker 1x proberen waard.Iemand die er ervaring mee heeft? Kan er weinig info over vinden en ben wel benieuwd.
Net mn batch binnen. Nu aan het expirimenteren. Ga een reportje schrijven als t ik t goed ervaren heb. Tot nu toe: 20min na 70mg nasaal. Erg het gevoel van NEP gemixt met 3mmc imo. Geen burn in je neus. Kleine afterburn. Maar n leuk nieuw goedje zeker 1x proberen waard.
Kom er op terug.
Ik vind het meer lijken op 3-cmc.Erg vergelijkbaar met NEP
Waarom zou je dit dan ook willen?Ik heb welgeteld 1 binge er op gehad (met mdphp erbij) en dit heeft me bijna een lichaamsdeel doen doneren aan de amputatiecrewmedewerkersbarbecue. Pasop bloedstolling/vasoconstrictie!!!!!!!!!!!!! (Inhoudsopgave: n=1, shit is nog niet voorbij)
Waarom zou je een vraag op een ervaring willen stellen? Het is niet mijn doel die vraag te beantwoorden toch?Waarom zou je dit dan ook willen?
Ik heb welgeteld 1 binge er op gehad (met mdphp erbij) en dit heeft me bijna een lichaamsdeel doen doneren aan de amputatiecrewmedewerkersbarbecue. Pasop bloedstolling/vasoconstrictie!!!!!!!!!!!!! (Inhoudsopgave: n=1, shit is nog niet voorbij)
Beide om en nabij 1,5 gram.Over welke hoeveelheden spreken we dan?
How to hartschade voor dummies!Beide om en nabij 1,5 gram.
Beide om en nabij 1,5 gram.
Hoelang deed je erover dan? Wees dan duidelijk ik snapte het ook verkeerd namelijkJullie lezen ook alleen maar hoe jullie willen lezen. Ik bedoel niet dat 1,5gr in 1 keer naar binnen werk. sukkels.
Toetsenbordmoralisten.
Jullie lezen ook alleen maar hoe jullie willen lezen. Ik bedoel niet dat 1,5gr in 1 keer naar binnen werk. sukkels.
Toetsenbordmoralisten.
Ik heb welgeteld 1 binge er op gehad (met mdphp erbij) en dit heeft me bijna een lichaamsdeel doen doneren aan de amputatiecrewmedewerkersbarbecue. Pasop bloedstolling/vasoconstrictie!!!!!!!!!!!!! (Inhoudsopgave: n=1, shit is nog niet voorbij)
Er zijn geen *mmc vervangers. Elke drug heeft een naam, ze zijn gewoon nét iets anders elke keer.mmc-vervangers (hier hebben we een naam voor nodig aangezien er zoveel mmc-vervangers zijn) (mmcv-tjes?,)
ik bedoelde meer omdat ik op dit forum alleen al meer dan 10000 keer “3mmc vervanger” heb moeten typen. /satireEr zijn geen *mmc vervangers. Elke drug heeft een naam, ze zijn gewoon nét iets anders elke keer.
De substituted csthinones 👈
holy shit, ik heb vandaag mn langste “bender”,in huis gedaan (ongepland) van 1 volle dag en ik wordt al gevuurd voor “onverantwoord gebruik”Vriend en ik samen een 4 week lange binge gedaan. Ik heb 3mmc 5g, 2mmc 2-5g, 3cmc 500mg, 3fpm 500mg, 3cec 600mg, 5mapb 90mg, 4mpd 700mg, 3mma 750mg geconsumeerd in die tijd. We sliepen wel bijna elke dag, elke dag gegeten en veel water gedronken. Vriend moest vandaag naar het ziekenhuis nadat hij bloed heeft laten testen omdat hij zich zorgen om zijn nieren maakte en gelukkig dat hij gegaan is. Ik deel maar een symptoom die hij ook had maar ik ben maandag huisarts bellen en toch maar ff zelfde testen laten doen.
met die doseringen vraag je er zelf om dat er wat kapot gaat in je lichaam imoVriend en ik samen een 4 week lange binge gedaan. Ik heb 3mmc 5g, 2mmc 2-5g, 3cmc 500mg, 3fpm 500mg, 3cec 600mg, 5mapb 90mg, 4mpd 700mg, 3mma 750mg geconsumeerd in die tijd. We sliepen wel bijna elke dag, elke dag gegeten en veel water gedronken. Vriend moest vandaag naar het ziekenhuis nadat hij bloed heeft laten testen omdat hij zich zorgen om zijn nieren maakte en gelukkig dat hij gegaan is. Ik deel maar een symptoom die hij ook had maar ik ben maandag huisarts bellen en toch maar ff zelfde testen laten doen.
Yep heel erg dom van ons, als een iets pakte dan deed het ander het ook. Gelukkig is alles nu op en optijd naar de doctor gegaan, symptoom dat ik had is er ook al niet meer maar ben maandag nog steeds bellen.met die doseringen vraag je er zelf om dat er wat kapot gaat in je lichaam imo
Maand ofzo denk ik, ik ben misschien 3 maanden van dit jaar volledig clean geweest.holy shit, ik heb vandaag mn langste “bender”,in huis gedaan (ongepland) van 1 volle dag en ik wordt al gevuurd voor “onverantwoord gebruik”
hoelang duurt het (als dat uberhaupt gebeurt) om weer een beetje terug bij “normaal” te zijn?
4mpd c'est vraiment de la merde, oui pas beaucoup d'euphorie
Daar ben ik het helemaal niet mee eens, maar misschien is het niet dezelfde batch en reageert iedereen anders op de stoffen.Afgelopen weekend voor t eerst getest. Ter vergelijking met 3mmc duurde bij mij wat langer voordat het begon te werken had ik de indruk, maar de werking duurde wel langer. had ook minder nood om de hele tijd bij te nemen. Maar werd er ook wel wat minder high/geil van
Toch even op mezelf reageren.. zo gaat dat soms in het leven.Is vandaag aangekomen via vendor. Het was vanavond kiezen tussen 4MPD of 4-HO-MET.
Normaal mijd ik cathinonen maar omdat er een 4 bijstaat was ik toch benieuwd en moest het eens testen. Daarnet eerste lijn op en geeft me een lekker chill gevoel maar niet wow. Meer een gevoel van coke met minder euforie.
Ook niet te vergelijken met nep. Mn broek is nog niet naar beneden gezakt 🤞
Jullie zijn echt van God los.Vriend en ik samen een 4 week lange binge gedaan. Ik heb 3mmc 5g, 2mmc 2-5g, 3cmc 500mg, 3fpm 500mg, 3cec 600mg, 5mapb 90mg, 4mpd 700mg, 3mma 750mg geconsumeerd in die tijd.