4-MPD

MR_CHIP

Badass junkie
en nog een topic erover

hoeveel volgen er nog

Iemand die er ervaring mee heeft? Kan er weinig info over vinden en ben wel benieuwd.
Net mn batch binnen. Nu aan het expirimenteren. Ga een reportje schrijven als t ik t goed ervaren heb. Tot nu toe: 20min na 70mg nasaal. Erg het gevoel van NEP gemixt met 3mmc imo. Geen burn in je neus. Kleine afterburn. Maar n leuk nieuw goedje zeker 1x proberen waard.
Kom er op terug

Net mn batch binnen. Nu aan het expirimenteren. Ga een reportje schrijven als t ik t goed ervaren heb. Tot nu toe: 20min na 70mg nasaal. Erg het gevoel van NEP gemixt met 3mmc imo. Geen burn in je neus. Kleine afterburn. Maar n leuk nieuw goedje zeker 1x proberen waard.
Kom er op terug.

PS: tot nu toe zeer positieve ervaring die ik lang na de ban van 3mmc niet ervaren heb. Het voelt een stuk cleaner dan elke cathione na de ban van 3mmc. Ik heb ervaring met meer dan 10 verschillende cathiones na de ban van 3mmc. En in totaal 36 Research Chemicals over de afgelopen jaren, dus morgen post ik een full tripreportje over 4MPD. Tot nu toe enorm verrast op een positieve manier als t op cathiones aankomt.

Morgen een tripreport waar ik alles met timestamps and vergelijkingen bijhoud :)

Inhoudsopgave

Bewuste gebruiker
Ik heb welgeteld 1 binge er op gehad (met mdphp erbij) en dit heeft me bijna een lichaamsdeel doen doneren aan de amputatiecrewmedewerkersbarbecue. Pasop bloedstolling/vasoconstrictie!!!!!!!!!!!!! (Inhoudsopgave: n=1, shit is nog niet voorbij)

Laatst bewerkt:

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik heb welgeteld 1 binge er op gehad (met mdphp erbij) en dit heeft me bijna een lichaamsdeel doen doneren aan de amputatiecrewmedewerkersbarbecue. Pasop bloedstolling/vasoconstrictie!!!!!!!!!!!!! (Inhoudsopgave: n=1, shit is nog niet voorbij)
Waarom zou je dit dan ook willen?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

Over welke hoeveelheden spreken we dan?

MR_CHIP

Badass junkie
lol
vind je het gek
ik heb al moeite als ik over de nacht 10x 25mg mdphp pellets heb genomen

Fisherman's friend

Badass junkie

Ik ben nu toch benieuwd geworden naar de ROA.
Hoeveel tijd tussen de eerste en de laatste dosis.
Had je van te voren gegeten,?
Je verteld dat je ook mdphp erbij genomen hebt , had je die twee op het zelfde moment gecombineerd? En hoeveel mdphp was het?

Hoe gaat het nu met je , heb je er verder last van ondervonden?

Je post roept een hoop vragen op, en ik ben geïnteresseerd want ik heb ook een paar gram 4mpd liggen.

giganerd

Belezen gebruiker
ik heb net zonder het te weten 4-mpd gebruikt, dacht dat het 3Cmc was, dit spul is echt merkbaar sterker dan de voorgaande
mmc-vervangers (hier hebben we een naam voor nodig aangezien er zoveel mmc-vervangers zijn) (mmcv-tjes?,)

maarja ik nam dus de dosissen die ik normaal met 3cmc neem en dat is veelsteveel, ongeveer de helft was goed geweest denk ik, teveel vervelende stimulatie net als bij NEP zoals je kan zien aan het veelste lange lulverhaal wat ik typ, weet niet hoe het op normaal dosis bevalt maar pas aub op en doseer lager dan normaal,

voor stimfappen ook niet ideaal aangezien het veel meer je bloedvaten vernauwt dan de andere mmcv-tjes en je dus nog moeilijker erectie krijgt

ook vermoed ik dat door dat het zo verwant is aan NEP de vervelende effecten van NEP ook in dit middel aanwezig zijn, voel namelijk al dezelfde nastimulatie en lichte maar vervelende hoofdpijn, rare bodyload hartkloppingen ademhaling raar etc

euforie lijkt ook korter te duren, maar komt wel terug bij bijdoseren, wat bij NEP niet zo is, bij snuiven minder last dan van mmctjes. mn neus leek zelfs open te gaan staan na een punt alsof ik menthol kauwgom at en een frisse neus nam, ik kom morgen terug op de na-affecten en kater

giganerd

Belezen gebruiker
Er zijn geen *mmc vervangers. Elke drug heeft een naam, ze zijn gewoon nét iets anders elke keer.

De substituted csthinones 👈
ik bedoelde meer omdat ik op dit forum alleen al meer dan 10000 keer “3mmc vervanger” heb moeten typen. /satire

een afkorting zou wel chill kunnen zijn aangezien het ook een steeds meer een trending topic wordt in de hele “drugs”wereld

“Substituted Cathinones” naar SCtjes of SCs vindt ik al een stuk beter eerlijk gezegt

het komt aardig dicht bij “RC” maar dat is ook bijna een synoniem geworden voor cathinonen door de populariteit afgelopen jaren.

Net als hoe NPS/ RC als termen zijn “geboren”

Ruiten_Blokken

Experimenterende gebruiker
Vriend en ik samen een 4 week lange binge gedaan. Ik heb 3mmc 5g, 2mmc 2-5g, 3cmc 500mg, 3fpm 500mg, 3cec 600mg, 5mapb 90mg, 4mpd 700mg, 3mma 750mg geconsumeerd in die tijd. We sliepen wel bijna elke dag, elke dag gegeten en veel water gedronken. Vriend moest vandaag naar het ziekenhuis nadat hij bloed heeft laten testen omdat hij zich zorgen om zijn nieren maakte en gelukkig dat hij gegaan is. Ik deel maar een symptoom die hij ook had maar ik ben maandag huisarts bellen en toch maar ff zelfde testen laten doen.

Laatst bewerkt:

giganerd

Belezen gebruiker
Vriend en ik samen een 4 week lange binge gedaan. Ik heb 3mmc 5g, 2mmc 2-5g, 3cmc 500mg, 3fpm 500mg, 3cec 600mg, 5mapb 90mg, 4mpd 700mg, 3mma 750mg geconsumeerd in die tijd. We sliepen wel bijna elke dag, elke dag gegeten en veel water gedronken. Vriend moest vandaag naar het ziekenhuis nadat hij bloed heeft laten testen omdat hij zich zorgen om zijn nieren maakte en gelukkig dat hij gegaan is. Ik deel maar een symptoom die hij ook had maar ik ben maandag huisarts bellen en toch maar ff zelfde testen laten doen.
holy shit, ik heb vandaag mn langste “bender”,in huis gedaan (ongepland) van 1 volle dag en ik wordt al gevuurd voor “onverantwoord gebruik”
hoelang duurt het (als dat uberhaupt gebeurt) om weer een beetje terug bij “normaal” te zijn?

MR_CHIP

Badass junkie
met die doseringen vraag je er zelf om dat er wat kapot gaat in je lichaam imo

Ruiten_Blokken

met die doseringen vraag je er zelf om dat er wat kapot gaat in je lichaam imo
Yep heel erg dom van ons, als een iets pakte dan deed het ander het ook. Gelukkig is alles nu op en optijd naar de doctor gegaan, symptoom dat ik had is er ook al niet meer maar ben maandag nog steeds bellen.

Ruiten_Blokken

holy shit, ik heb vandaag mn langste “bender”,in huis gedaan (ongepland) van 1 volle dag en ik wordt al gevuurd voor “onverantwoord gebruik”
hoelang duurt het (als dat uberhaupt gebeurt) om weer een beetje terug bij “normaal” te zijn?
Maand ofzo denk ik, ik ben misschien 3 maanden van dit jaar volledig clean geweest.

Afgelopen weekend voor t eerst getest. Ter vergelijking met 3mmc duurde bij mij wat langer voordat het begon te werken had ik de indruk, maar de werking duurde wel langer. had ook minder nood om de hele tijd bij te nemen. Maar werd er ook wel wat minder high/geil van

tordjebrain

Newbie
Hallo, ik spreek oorspronkelijk geen Nederlands, ik vertaal met Google.
Ik ben een man van in de veertig.
Ik heb mdma, 3-mmc, 3-cmc, 5-mapb heel goed getest in combo 3-fea, 5meo-mipt (verbeterde borax).

Ik heb net mijn bestelling van 4 mpd gehad, ik heb snel een klein beetje door mijn neus genomen, en het is heel aangenaam, een beetje zoals coke, het verbrandt de neus niet en het brengt het gehemelte en de tanden in slaap met een golf van plezier en vrij onmiddellijke stimulatie die 10 minuten na inname evolueert.

Het is vergelijkbaar met 3 mmc meer dan 3 cmc, maar inderdaad wordt de hartslag versneld, 3 mmc maakt bij mij ook het ritme sneller en kleine pieken van angst in het hart.

Een paar visuele effecten, helderdere kleuren, zoals kleine flitsen en meer aanwezig licht

Misschien kan het bij hoge doses te sterk zijn, ik adviseer om een beetje te nemen en te kijken wat het doet.
De geur is behoorlijk verbazingwekkend als suiker en aardbei.

De kleur is totaal wit, de textuur verbrijzelt gemakkelijk zoals 3-mmc, in tegenstelling tot 3-cmc dat als glas verbrijzelt en de neus pijn doet.

Erg leuk als eerste benadering om te zien met meer hoeveelheid, ik weet niet of het net zo'n afrodisiacum is als 3mmc. Ik ben momenteel niet bij mijn partner.

Zijn deze, gezien de bad trip-rapporten die ik heb gelezen, van goede leveranciers, heb je de doseringen niet overdreven? De afdaling heb ik nog niet maar ook al is deze sterk denk ik het proberen waard, naar mijn mening is het nodig om minder te doseren dan de 3 mmc en 3cmc.

Dit is afgezien van de boraxcombo het mooiste product sinds 3-mmc.
Ik wil erop wijzen dat het mijn indruk is met een kleine hoeveelheid via de neus die al behoorlijk wat effecten heeft gehad en dat deze nog niet is verdwenen.

Wat de bijwerkingen zijn weet ik niet.
Lijkt behoorlijk sterk, doseer minimaal de helft of een kwart van de gebruikelijke dosis in 3 cmc of 3 mmc om niet voor verrassingen te komen.

Ook zie ik geen enkel verband met nep, het werkt veel minder op het hart en veel euforischer.
Heuporische stimulatieverhouding 50/50

En verrassend genoeg voel ik me al meer dan een uur high en gestimuleerd met heel weinig, dus erg krachtig als product.

Laatst bewerkt:

tordjebrain

Newbie
4mpd c'est vraiment de la merde, oui pas beaucoup d'euphorie

Afgelopen weekend voor t eerst getest. Ter vergelijking met 3mmc duurde bij mij wat langer voordat het begon te werken had ik de indruk, maar de werking duurde wel langer. had ook minder nood om de hele tijd bij te nemen. Maar werd er ook wel wat minder high/geil van
Daar ben ik het helemaal niet mee eens, maar misschien is het niet dezelfde batch en reageert iedereen anders op de stoffen.

En ik ben nog niet beneden gekomen hihi

Laatst bewerkt:

tordjebrain

Newbie
Einde van de trip met 4-mpd Ik heb niet goed geslapen, het effect is iets harder dan 3 mmc voor het hart, maar niet zoveel als nep, En het is oké tijdens de high, wat erg prettig is,
Maar de bijwerkingen zijn behoorlijk zwaar en minstens 5 uur resterende stimulatie, wanneer de high stopt, moeite met ademhalen en vreemde duizeligheid en vanochtend was ik behoorlijk ongerust omdat ik op dat moment niet veel slaap kreeg, het is veel moeilijker dan 3 mmc-bijwerkingen
Harder voor het lichaam bij het op en neer gaan. maar toch interessant.
Ik zou zeggen dat het qua dosering 5 keer krachtiger is dan 3mmc en er is echt niet veel voor nodig om de nacht door te brengen met doseren als nep

sorry als de vertaling slecht is :)

Laatst bewerkt:

tordjebrain

Newbie
Uiteindelijk zijn er bij hogere doses gewoon te veel nadelige effecten om te kunnen waarderen.

dus het is niet interessant omdat je altijd meer wilt nemen en het voelt met

wees voorzichtig, het is een slechte trip die snel optreedt, sterke tachycardie, je kunt stemmen horen en hallucineren met dit product angst met bijna niets het geeft plezier en stimulatie maar ook ongemak voor een goede en definitieve conclusie, is het de prijs of is de prijs het ongemak niet waard

Laatst bewerkt:

Flippo

Belezen gebruiker
Is vandaag aangekomen via vendor. Het was vanavond kiezen tussen 4MPD of 4-HO-MET.

Normaal mijd ik cathinonen maar omdat er een 4 bijstaat was ik toch benieuwd en moest het eens testen. Daarnet eerste lijn op en geeft me een lekker chill gevoel maar niet wow. Meer een gevoel van coke met minder euforie.
Ook niet te vergelijken met nep. Mn broek is nog niet naar beneden gezakt 🤞

Flippo

Belezen gebruiker
Is vandaag aangekomen via vendor. Het was vanavond kiezen tussen 4MPD of 4-HO-MET.

Normaal mijd ik cathinonen maar omdat er een 4 bijstaat was ik toch benieuwd en moest het eens testen. Daarnet eerste lijn op en geeft me een lekker chill gevoel maar niet wow. Meer een gevoel van coke met minder euforie.
Ook niet te vergelijken met nep. Mn broek is nog niet naar beneden gezakt 🤞
Toch even op mezelf reageren.. zo gaat dat soms in het leven.

Wat word ik onrustig van dit spul! Heb nu ong een 300mg op (ruw geschat) maar wat een onrust als de piek over is. En niet enkel mentaal onrustig, maar ook fysieke onrust. En waarom? Zoveel euforie was er niet, helemaal niet. Er was niets bijzonders aan. Of toch niet om er nu zo op afgerekend te worden.

4-MPD is zoals een mooie vrouw die je meeneemt naar huis, wanneer je samen daar bent, bloedgeil, je hand in haar broek steekt en ontdekt dat je dat nat poesje zal moeten inruilen tegen een dikke paal. Woops...Jij die dacht eens lekker te neuken beseft dat jij degene bent die geneukt zal worden.

Blijf gewoon weg van dit spul. Een kater, cravings mag maar het moet in verhouding staan met het gevoel dat de drug je heeft gegeven. Dit spul geeft teweinig en neemt teveel.

Laatst bewerkt:

tordjebrain

Newbie
4-mpd is goed voor 20 mg en heeft nog steeds sterkere bijwerkingen dan de goede effecten. Dus het is absurd,
Ik geloof dat er ongelukken zullen gebeuren met een dergelijk product dat op verkoopsites wordt beschreven als de "opvolger van de 3/4mmc"

Bovenaan