Ik heb 4-ho-met een paar weken geleden samen met een vriend voor het eerst gedaan. We hadden van die 21mg pellets. Daarvan ben ik begonnen met een halve. Het kickt vrij snel in, voelde de raket vanaf 20 minuten na inname wel opstijgen. Dat ging best hard, maar voelde wél goed en handelbaar. Op T+45 besloten om ook de tweede helft erbij te doen. Overigens was m'n maag redelijk leeg. Wel flink ontbijt gehad, in de middag 2 crackers met kaas en vervolgens rond 1700 de drug ingenomen.
We vonden de trip beiden heel erg vet. Een uur of 4 mee zoet geweest. Het is echt suuuuuper visueel dus dat maakte het erg tof. De continue verandering van de warmte/kleur van de verlichting om ons heen was erg gaaf. We hebben niet naar beeldschermen gekeken, maar wel naar de schilderijen die m'n maat in z'n huis heeft hangen, deed het erg goed. Ook muziek was top. We hebben ook enorme lachbuien gehad, tot buikpijn aan toe. Tranen over onze wangen en op een gegeven moment wisten we niet meer of we aan het lachen waren, of huilen. De grens tussen die twee emoties was behoorlijk weg ofzo.
Ze zeggen dat de headspace heel licht is, maar ik vond eigenlijk dat ie behoorlijk aanwezig was. Die vriend van me had hetzelfde. Ons referentiekader is met name 2CB en dat is toch echt wel een stukkie makkelijker te sturen allemaal. Het lukte mij echter niet om mentaal heel diep te gaan.
Dus 21mg vond ik een prima dosis, had 'm niet intenser willen hebben. Moet er wel bij zeggen dat ik geen hele ervaren tripper ben 😉 Maar onderschat de drug niet, want op internet lees je naar mijn mening toch iets teveel dat het een "lichte" psychedelica is, waardoor je 'm gaat onderschatten. Zoals met alle psychedelica, bereid je voor, set + setting, en respecteer de drug 🙏