Durden
Newbie
Onlangs heb ik (m 45 jaar en ong. 84 kg) 2cb geprobeerd. Had niet veel ervering met tripmiddelen op paddos na, maar dat is 25 jaar geleden
1ste keer +-16mg, deed weinig, maar de nieuwsgierigheid bleef.
2de keer 24mg, dit deed al meer. Fijne mdma achtig euphorie met daarbij Subtiele visuals. Ademende voorwerpen, intensere kleuren etc. Maar vrij subtiel
3de keer 32 mg. Dit sloeg aan. Heerlijk trip. Erg genoten en ook verwondering.
Aangezien de 2cb zo beviel, zit ik te denken om vanavond 4-ho-met te nemen. Ik heb 2 pellets van 21 mg. Ik zit te denken om 1,5 pellet te nemen, +- 30 mg. Want wat ik zoal lees is dit voor de meesten een erg fijne dosis.
Maar nu mijn vraag. Ik vind 3mmc een fijne drug en lees over mdma en 2cb dst dit een fijne combi is. Nu vraag ik mij af of 3mmc en 4-ho-met goed te combineren is en wat het effect zou kunnen zijn.
Is die combi kwa effect aan te raden of is alleen 4-ho-met een betere optie.
Graag hoor ik jullie ervaringen.
1ste keer +-16mg, deed weinig, maar de nieuwsgierigheid bleef.
2de keer 24mg, dit deed al meer. Fijne mdma achtig euphorie met daarbij Subtiele visuals. Ademende voorwerpen, intensere kleuren etc. Maar vrij subtiel
3de keer 32 mg. Dit sloeg aan. Heerlijk trip. Erg genoten en ook verwondering.
Aangezien de 2cb zo beviel, zit ik te denken om vanavond 4-ho-met te nemen. Ik heb 2 pellets van 21 mg. Ik zit te denken om 1,5 pellet te nemen, +- 30 mg. Want wat ik zoal lees is dit voor de meesten een erg fijne dosis.
Maar nu mijn vraag. Ik vind 3mmc een fijne drug en lees over mdma en 2cb dst dit een fijne combi is. Nu vraag ik mij af of 3mmc en 4-ho-met goed te combineren is en wat het effect zou kunnen zijn.
Is die combi kwa effect aan te raden of is alleen 4-ho-met een betere optie.
Graag hoor ik jullie ervaringen.