4-ho-met en 3-mmc

Durden

Newbie
Onlangs heb ik (m 45 jaar en ong. 84 kg) 2cb geprobeerd. Had niet veel ervering met tripmiddelen op paddos na, maar dat is 25 jaar geleden

1ste keer +-16mg, deed weinig, maar de nieuwsgierigheid bleef.
2de keer 24mg, dit deed al meer. Fijne mdma achtig euphorie met daarbij Subtiele visuals. Ademende voorwerpen, intensere kleuren etc. Maar vrij subtiel
3de keer 32 mg. Dit sloeg aan. Heerlijk trip. Erg genoten en ook verwondering.

Aangezien de 2cb zo beviel, zit ik te denken om vanavond 4-ho-met te nemen. Ik heb 2 pellets van 21 mg. Ik zit te denken om 1,5 pellet te nemen, +- 30 mg. Want wat ik zoal lees is dit voor de meesten een erg fijne dosis.

Maar nu mijn vraag. Ik vind 3mmc een fijne drug en lees over mdma en 2cb dst dit een fijne combi is. Nu vraag ik mij af of 3mmc en 4-ho-met goed te combineren is en wat het effect zou kunnen zijn.
Is die combi kwa effect aan te raden of is alleen 4-ho-met een betere optie.

Graag hoor ik jullie ervaringen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Nu vraag ik mij af of 3mmc en 4-ho-met goed te combineren is en wat het effect zou kunnen zijn.
Ik denk dat 3-MMC en 4-HO-MET stuk minder goede combinatie is. 3-MMC heeft vrij veel affiniteit voor dopamine en samen met psychedelica kan dat paranoia veroorzaken. Ik verwacht niet de magie van MDMA + 2C-B.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Onlangs heb ik (m 45 jaar en ong. 84 kg) 2cb geprobeerd. Had niet veel ervering met tripmiddelen op paddos na, maar dat is 25 jaar geleden

1ste keer +-16mg, deed weinig, maar de nieuwsgierigheid bleef.
2de keer 24mg, dit deed al meer. Fijne mdma achtig euphorie met daarbij Subtiele visuals. Ademende voorwerpen, intensere kleuren etc. Maar vrij subtiel
3de keer 32 mg. Dit sloeg aan. Heerlijk trip. Erg genoten en ook verwondering.

Aangezien de 2cb zo beviel, zit ik te denken om vanavond 4-ho-met te nemen. Ik heb 2 pellets van 21 mg. Ik zit te denken om 1,5 pellet te nemen, +- 30 mg. Want wat ik zoal lees is dit voor de meesten een erg fijne dosis.

Maar nu mijn vraag. Ik vind 3mmc een fijne drug en lees over mdma en 2cb dst dit een fijne combi is. Nu vraag ik mij af of 3mmc en 4-ho-met goed te combineren is en wat het effect zou kunnen zijn.

Graag hoor ik jullie ervaringen.
Zoals neo al aan geeft zal dit geen hele fijne synergie geven zoals met mdma het geval is. Ikzelf vind keta op de staart van psychedelica erg fijn want die kan de trip mega goed terug naar zijn piek brengen.

Dus ik zou het niet aanraden

Durden

Newbie
Ik snap dat het effect voor iedereen anders is. Want op reddit lees ik juist dat het een fijne combi is. Vooral als je de 3-mmc slikt. Verwarrend zo haha

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik snap dat het effect voor iedereen anders is. Want op reddit lees ik juist dat het een fijne combi is. Vooral als je de 3-mmc slikt. Verwarrend zo haha
Ik heb wel eens 4-MMC en 2C-B met elkaar genomen, en dat vond ik nogal een kille space geven. Ik voelde me gestimuleerd en gefocust, en tegelijkertijd had ik wat visuals. Maar ik zou het niet psychedelisch noemen ('geest openbarend').

Terwijl de combi met MDMA en 2C-B juist heel chill is, en dat doe ik nu bijna standaard als ik MDMA inneem. Ik word dan heel sereen en rustig. Dan kan ik makkelijk een paar uur zitten en in het niks staren zonder ergens aan te denken en dat helemaal prima vinden. Gewoon even een spirituele bliss dus. Soms komt er dan een gedachte opborrelen over mezelf of mijn ervaringen en die kan ik dan accepterend en met compassie bekijken.

Dat is toch echt wel een heel andere space.

Ik wil daarbij niet zeggen dat het onmogelijk is om zo'n gestimuleerde space met wat visuals leuk te vinden. Maar imo is het toch wel echt van een andere kaliber.

mitchieee

Wijs gebruiker
Heb dit meerdere malen gedaan en ook 3mmc + 2cb ik ervaarde het goed maar ken ook overweldigend zijn

Fried Rice

Bewuste gebruiker
kan je hier wat mee?
er staan alleen 5-HO bij, en geen cathinons.

Verder weet ik wel dat 3-MMC stimulerende effecten die je hartslag en bloeddruk verhogen, terwijl 4-HO-MET psychedelische effecten heeft die je bewustzijn en perceptie veranderen. Samen kunnen deze stoffen leiden tot stress voor je hart, verwarring, angst, of psychologische overbelasting.

Met dit gezegd te hebben, denk er goed over na, goede plek met fijne mensen, en begin met lage dosis 3-MMC, zodat je hart tekeer gaat terwijl je visuals hebt van de 4-HO-MET.
Combo_2.png

Prutsertje

Belezen gebruiker
Ik vind 4-ho-met helemaal niks. Ik word er para van, dat heb ik niet bij gewone paddo’s of lsd. Maar goed kan aan mij liggen 🤣

Bovenaan