Ik weet niet wat voor pijn je wil bestrijden, maar ik denk persoonlijk dat het sowieso onverstandig is om euforie te zoeken in je pijnmedicatie. Er is zeker niets inherent slecht aan euforische effecten, maar het lijkt me dat bij medicinaal gebruik je het best kunt focussen op de medicinale waarde van een middel. Als je een euforisch middel zoekt om andere problemen te verhelpen, dan raad ik je liever aan om professionele hulp te zoeken. Een euforisch middel is uiteindelijk geen oplossing maar symptoombestrijding, ik denk dat je dan ook snel tegen grote struikelblokken aanloopt. Ook voor je pijnbestrijding zou je naar je huisarts kunnen gaan. Zij kunnen dan in overleg bepalen wat de beste strategie is om je problemen te bestrijden.
Wat betreft de pijnbestrijding, cannabis staat er om bekend dat het goed werkt in pijnbestrijding. Nu kan het zijn dat jouw pijn zo erg is dat cannabis niet genoeg verlichting biedt, maar dat weet ik dus niet. Ik heb voor gewrichtsklachten van mensen om mij heen zelf cannabiszalf gemaakt, dit werkt voor hen allemaal erg goed. Ook zou je kunnen proberen om wiet-olie te maken, dit werkt voor sommige mensen ook erg goed. Mocht je hier vragen over hebben stuur me dan gerust een pb.
P.S. Ik las volgens mij in één van je berichten dat je cannabis jaren misbruikt hebt, dus ik snap het als je hier huiverig voor bent. Tegelijkertijd denk ik dat cannabismisbruik minder schadelijk voor je zal zijn dan benzomisbruik of iets dergelijks, dus dat is misschien iets om in het achterhoofd te houden.
Succes in ieder geval!
Bedankt voor je verdomd goede reactie/antwoord!
Zeer verhelderend, ik zal iets meer over pijn hier neerzetten.
Vanwege een ongeval is mijn rug volledig naar de testikelen.
Door zwaar werk zijn mijn gewrichten óók naar de testikelen.
Wie enig idee heeft hoe het effect van weken van meer dan 100 uur werken aan boord van een viskotter is, die weet waarover ik het heb dit terzijde verder
Eén kunst schouder zit er al in. Is de pijn daar van minder geworden?? NEEE
dus de andere last ik zoals hij is.
Met als gevolg dat ik iedere dag veel, veel pijn heb.
Daar heb ik zowat alle disciplines voor gepasseerd die er zijn.
Tot acupunctuur, osteopaat, homoepathie toe.
Een pijncentrum bezocht.
Allerlei fysiotherapeuterij geprobeerd.
Zenuwblokkades laten aanleggen.
Noem de héle santekraam maar op.
Ik weet het niet meer.
NIETS HELPT
En nu wordt ik het beu. He le maal beu. Spuugzat.
Iedere dag die klotepijn. En nog erger, deze narigheid neemt langzaam toe!
Ik Ben er depri van geworden. Neemt óók langzaam toe.
En elke dag dus....die verrekte, belemmerende pijn. Iedere dag.
Opiaten? Geen oplossing. Ik hou het niet in de hand.
Cannabis? Erg eng in mijn geval.
Ik weet het niet meer.
En daarom ben ik op zoek.
Op zoek naar iets, wat het draaglijker maakt.
Want, nu al járen aan het proberen, uitzoeken, artsenijen, ik heb er genoeg van.
Ik heb bij mijn vendor, die ik hier niet moe m en mag uiteraard der zaak, nu een ketamine analoog besteld.
Een zeer kleine hoeveelheid. Want, het is research.....
Per pm ga ik je eens over olie wat vragen. Alleen, thc is niet voldoende, en dat weer gaan roken is vragen om problemen....
Morgen naar de huisarts. Alwéér. Voor de 100 ste keer.
Ook hij kan er niks mee. Want dan was er al veel eerder iets uitgekomen.
Maar toch, ik ga. En zeg de huisarts, dat ik het kotsbeu ben allemaal, en een reis naar Zwitserland overweeg. Jazeker, dat stadium is haast bereikt.
Wordt vervolgd.