4-FMP + XTC

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Beste DF'ers,

Weet iemand hier hoe schadelijk de combinatie van 4-FMP en XTC is? Ik heb vorige week deze combinatie gebruikt en ging echt buitengewoon hard op de XTC. (2 pillen, 200mg) In totaal heb ik 280 mg aan 4-FMP gepakt, 3 tot 4 nakjes pep en afsluitend dus X. Ik heb wel eens gehoord dat als je XTC met 4-FMP gebruikt de inslag en werking van XTC heftiger is dan gebruikelijk. Voorheen gebruikte ik altijd flink wat amfetamine om vervolgens XTC te nemen, maar hier tripte ik toch altijd wat minder. Iemand hier meer ervaren en/of kennis mee?

:wave:

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Xtc na speed geeft bij mij een beetje minder effect meestal, ligt ook aan de hoeveelheid speed denk ik.
Xtc na 4fmp geeft bij mij een versterkt effect, heerlijk hard gaan dan op de x.

4fmp en xtc schijnt een behoorlijk schadelijke combinatie te zijn heb ik wel eens gehoord, maar ik heb er gewoon te weinig verstand van om dit te kunnen beoordelen. Het klinkt wel logisch als je nagaat hoe keihard je dan gaat, dat zal vast niet echt goed voor je zijn.

Fool

Badass junkie
Die heeft de zelfde schadelijke effecten als de combinatie xtc+speed, niet heel jofel voor je hersenen dus. Maar eerlijk gezegd zijn je doseringen xtc/4-fmp dat ook al niet.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Er wordt inderdaad vermoed dat het vergelijkbaar met speed en XTC is, extra toxisch dus. Ik denk dat je je beter zorgen kunt maken om je doseringen dan om de combinatie, in eerste instantie dan. Zulke doseringen zijn vrij schadelijk voor je pannetje, hoe vaak gebruik je?

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ik weet dat de doseringen van een vrij hoog niveau zijn, maar als ik drugs neem dan kan dat nooit op een gematigde manier, dan moet het gelijk keihard gaan. Daarnaast kamp ik met een angststoornis dus als je helemaal wasted van de drugs gaat is het gewoon fijn om 4/6 uur lang je in ieder geval ''prettig'' te voelen. In principe wordt je overgenomen door de drugs waardoor ik eindelijk eens geen onzekere en licht depressieve gevoelens ervaar. De maanden voor de zomervakantie zijn vrij ruig geweest met betrekking tot pep, maar nu studie weer aanvangt probeer ik het te reduceren tot incidenteel gebruik op hardstyle festivals. Daarbij moet ik wel vermelden dat daar vrijwel altijd gecombineerd wordt.

:wave:

Fool

Badass junkie
Houdt wel in de gaten dat je op deze manier de gevoelens misschien ná gebruik versterkt/in stand laat houden.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Daar ervaar ik ook duidelijk, maar een weekendje helemaal naar de klote gaan van drugs is eigenlijk een soort van medicijn. Ik ervaar tijdelijk fijne gevoelens en daar kan ik als het ware weer een tijdje op teren. Ik weet dat zelfmedicatie niet een oplossing is en je hierbij eigenlijk alle veiligheidsregels overtreedt met betrekking tot drugs, maar het is gewoon fijn om je een aantal uren lang goed te voelen.

Fool

Badass junkie
Heb je het hier met je dokter over gehad? Misschien heeft hij wel andere manieren om je eventjes goed te laten voelen, die een veel minder rebound-effect hebben?

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ik ben al een tijdje in behandeling, mijn behandelaar kan goed luisteren maar voor de rest wordt er niets concreets aan gedaan. Zo krijg ik als het ware ''huiswerk'' mee, waar we dan de week erop iets mee zouden doen. De daarop volgende afspraak wordt er vervolgens niet naar geïnformeerd of omgekeken. Dit is nou al een aantal keer gebeurd waardoor ik de hele psychische hulpverlening als een lachertje beschouw. Heb een tijdje antidepressiva geslikt, maar dat sloeg allemaal niet aan waarna ik op eigen initiatief ben gestopt. (wat verder niemand weet aangezien dat altijd moet worden afgebouwd en in overleg moet) Verder seroquel voorgeschreven gekregen waardoor ik eindelijk kan slapen, maar dat is sinds 2 dagen op waardoor ik weer hele nachten wakker ben. :grin: Al tijden niet meer komen opdagen voor gesprek, dus leef nu beetje van dag tot dag. Enige voordeel is dat ik nu weer pillen kan gebruiken, terwijl dat eerst niet kon aangezien antidepressiva en XTC niet samen gaan.

Bovenaan