• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

4-FMP in combinatie met xtc

fissa

Newbie
Afgelopen oud en nieuw heb ik de combinatie 4fmp en xtc een kans gegeven.

Ik begon met een 4fmp capsule en daarna kwartjes/halfje xtc, combinatie hield mij wel gedurende 24 uur wakker maar gaf niet het gewenste effect. Last van extreme slapeloosheid, misselijkheid en hallucinaties. Geen aanrader dus :(

Skirre

Bewuste gebruiker
Wat was je gewenste effect als ik vragen mag? 4fmp en XTC combineren is sowieso al geen gezonde combinatie. De 4fmp hield je waarschijnlijk wakker, de combinatie van de middelen de misselijkheid (ligt aan de doseringen) en de dosering zorgde voor de hallucinaties.

Hoeveel heb je van beide middelen gehad?

Digitalism

Belezen gebruiker
Is dit een tripreport? Je vertelt in vier zinnen wat je gedaan hebt, that's it. Vertel dan op z'n minst wat meer over de situatie. Wat waren je dosissen, hoe laat heb je de stofjes genomen, de setting etc..

Ben benieuwd naar je antwoord.

Skirre zei:
de combinatie van de middelen de misselijkheid (ligt aan de doseringen)
Heb zelf deze stofjes ook wel eens gecombineerd en mij is het toen goed bevallen. Ook niet misselijk geworden, dus vind het kort door de bocht om te zeggen dat de misselijkheid wordt veroorzaak door deze twee stofjes samen. Heb je dit zelf wel zo ervaren?

Skirre

Bewuste gebruiker
Klopt ja, heb het er een beetje onhandig neergezet. Bedoelde te zeggen dat het misschien aan de doseringen kon liggen aangezien die er niet bij staan.

DhrBKJN

Experimenterende gebruiker
Mijn ervaring met 4-FMP en Xtc zijn best wel goed eigenlijk,

eerst altijd een 4-FMP en daarna een halfje xtc en dan ga je echt als een raket :mrgreen:

Skirre

Bewuste gebruiker
DhrBKJN zei:
Mijn ervaring met 4-FMP en Xtc zijn best wel goed eigenlijk,

eerst altijd een 4-FMP en daarna een halfje xtc en dan ga je echt als een raket :mrgreen:

Dat kan wel zo zijn, maar het is wel extra schadelijk. "Als een raket gaan" is niet het gewenste effect voor iedereen :wink:

DhrBKJN

Experimenterende gebruiker
Nee dat zeker niet, daar geef ik je gelijk in... het is inderdaad ook schadelijker, ik heb het ook maar 3 of 4 x gedaan en dan ben je er volgens mij ook wel weer op uitgekeken. :P

Bovenaan