4-FMA

Poepman

Experimenterende gebruiker
Hallo hallo,

Ik heb een paar dagen geleden 4-FMA gedaan. Heb morgen niks te doen dus leek me leuk om het nog een keer te doen. Ik vroeg me alleen af hoe dat dit met tolerantie?
Zal het gewoon minder goed werken, helemaal niet werken, of maakt het na één keer geen verschil.

Alvast bedankt!

FerdFatoehaus

Badass junkie
Niet doen. Je gaat er minder van merken en je belast je receptoren extra, omdat ze nog niet goed hersteld zijn van de vorige keer.

Ik zou sowieso afraden om iets stimulerends te gebruiken zo kort op elkaar maar als je dat perse wil zou ik iets kiezen met minder serotonine affiniteit.

Poepman

Experimenterende gebruiker
Ik zou daar toch minstens 4 weken tussen laten. Omdat je hersenen de balans willen herstellen.
Als je 1 keer zo kort op elkaar doet, en er goed vanaf komt, is de stap om het te herhalen kleiner.
Ik was niet van plan om er een gewoonte van te maken ofzo. Maar zou de 4-FMA minder goed werken dit keer?

CeeCee

Bewuste gebruiker
Oprecht een goede vraag. Geen idee, eerlijk gezegd.

Ik heb vorige week een heel klein restje 4-FMA opgemaakt. Ik herken de craving die je nu hebt. Wat mij geholpen heeft is wel een aankoop doen. Maar naar het moment van gebruik uitkijken. Nou begrijp ik dat je dan ook genoeg discipline moet hebben om het niet te gebruiken wanneer je het in huis hebt. Maar bij mij zit het echt tussen de oortjes 😅

Ik heb morgen twee soorten stims in huis. Maar ik gebruik pas de 25e samen met iemand en maak er dan een fijne dag van.
En de tweede gebruik ik pas in Juli. Hiervoor ben ik nog op zoek naar een leuk festival + hotel.

Misschien bied het voor jou geen uitkomst maar ik geef mezelf een soort agenda mee. Ik kijk er naar uit en hoef me nooit af te vragen of gebruik wel nut heeft.

Voor mij persoonlijk en gegarandeerd succes, misschien heb je er wat aan je gedachtes om te gebruiken om te turnen 😊

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik heb vorige week een heel klein restje 4-FMA opgemaakt. Ik herken de craving die je nu hebt. Wat mij geholpen heeft is wel een aankoop doen. Maar naar het moment van gebruik uitkijken. Nou begrijp ik dat je dan ook genoeg discipline moet hebben om het niet te gebruiken wanneer je het in huis hebt. Maar bij mij zit het echt tussen de oortjes 😅

Ik heb morgen twee soorten stims in huis. Maar ik gebruik pas de 25e samen met iemand en maak er dan een fijne dag van.
En de tweede gebruik ik pas in Juli. Hiervoor ben ik nog op zoek naar een leuk festival + hotel.

Misschien bied het voor jou geen uitkomst maar ik geef mezelf een soort agenda mee. Ik kijk er naar uit en hoef me nooit af te vragen of gebruik wel nut heeft.

Voor mij persoonlijk en gegarandeerd succes, misschien heb je er wat aan je gedachtes om te gebruiken om te turnen 😊
Ik kan het niet in huis hebben.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Oprecht een goede vraag. Geen idee, eerlijk gezegd.

Haha dat komt veel voor hoor. Ik denk dat de meesten hier af en toe, of zelfs regelmatig, toch een soort bevestiging zoeken dat een keuze om drugs te gebruiken goed is. Dat is verder ook niet erg. Er is al genoeg 'drugs are bad m'kay' onzin gaande. maar je moet alle goedpraterij ook niet te serieus gaan nemen.

Bovenaan