Update: ik begin wel wat te voelen, maar vraag me toch echt af wat de verhouding nou precies is, volgens vendor zou het 70% 3-mmc moeten zijn en 30% 4-emc, maar denk dat het percentage 3-mmc veel lager ligt dan aangegeven, jammer dat het test centrum de verhouding niet heeft getest maar enkel op de aanwezige stoffen.
Ik begon met 2 lijntjes van bij elkaar 120mg, na 10/15 minuten begonnen de zweethanden, zweetvoeten, en de vochtige okseltjes maar nog weinig to vrijwel geen effect merkbaar. Na 30 minuten nog 2 lijntjes van bij elkaar 120mg afgewogen. Ik begin een beetje een actiever gevoel te krijgen, maar niet zo zeer als met normale 3-mmc. Kaken af en toe een beetje strakker op elkaar, maar niet zo heftig. Hartslag is merkbaar wel hoger voel ik.
Na 25 minuten 1 lijn van 50mg in een neusgat. (Branden doet het overigens wel goed, niet zo zeer erger als 3-mmc alleen) ik merk wel meer euforie maar niet zo zeer heftig of dit placebo effect is weet ik niet, dat zal denk ik komen doordat ik het nasaal neem en niet oraal, ik zal in de toekomst dit onderzoek eens oraal doen zonder nasaal te nemen.
De conclusie, ik vind deze combi echt totaal niet in de buurt komen van de welbekende 4-mmc en raad jullie proberen niet echt aan, voegt vrij weinig toe aan de 3-mmc op een beetje meer euforie na.
Ik zal nu wat normale 3-mmc prakken en een beetje van die mix toevoegen om te kijken of het dan een beter effect heeft met wat meer stim effect erbij van de 3-mmc.
EDIT: ook heeft het veel minder een stimulerend effect waardoor ik het gevoel heb dat er niet veel 3-mmc in die mix zit.
Speculeren mag niet, I know, maar ik weet wel wat ik voel bij dit "onderzoek"