4-CMC

KoLijntje

Belezen gebruiker
Ik kan van m’n vaste dealer 4-CMC krijgen, maar ik kan er nauwelijks iets over vinden. Iemand bekend hiermee?

OtherShore

Badass junkie
Wellicht heb je hier wat aan:
En hier een rapport van het WHO met gedetailleerde informatie.

Zo op het eerste gezicht lijkt het me geen enorme aanrader. Mogelijk vrij schadelijk ook.

Laatst bewerkt:

KoLijntje

Belezen gebruiker
Wellicht heb je hier wat aan:
En hier een rapport van het WHO met gedetailleerde informatie.

Zo op het eerste gezicht lijkt het me geen enorme aanrader. Mogelijk vrij schadelijk ook.
Thx. Die had ik gelezen inderdaad. Drugsinfo gebruik ik wel altijd als een van m’n bronnen maar bij elke RC staat letterlijk hetzelfde verhaaltje : wat algemene info (zoals onder welke groep het valt) en dat ‘er is nog niet veel over bekend’ en dat je beter helemaal niet kan gebruiken etc. Ze zijn niet geheel objectief.

De combinatie van user reports en dit soort sites vind ik altijd de beste bron.

PyxL4

Experimenterende gebruiker
Ik heb zelf ooit de fout gemaakt om 4-CMC te proberen. Helaas heb ik daar drie dagen lang enorme hoofdpijn aan overgehouden en amper positieve effecten ervaren. In mijn ervaring is 2-MMC veel potenter en effectiever geweest dan 4-CMC. Daarnaast is er ook onderzoek dat aantoont dat 4-CMC neurotoxisch is, wat betekent dat het extra schade aan het centrale zenuwstelsel kan veroorzaken. Dit maakt het gebruik ervan nog riskanter.

JohnGalt

Belezen gebruiker
  • 4-CMC (prodrug for 3-CMC with pronounced neurotoxic intermediate chemicals, such as expoxides)

Bovenaan