Combineren van 3-cmc

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik heb van een vertrouwde dealer 3-cmc gekregen. Ik heb morgen avond een feest en ben er na mijn laatste topic wel over uit dat het eerst wat biertjes drinken wordt en daarna 3-cmc. Ik heb echter nog wat lsd liggen en wat 2cb.

Hoe ervaren mensen de combi van lsd (dit zou een 1/3 zegeltje worden) en een cathinone, en de combi van 2cb en een cathinone? Ik denk sowieso eerst de 2cb/lsd en dan de cathinone in de staart van de piek.

Fisherman's friend

Badass junkie
Ik heb van een vertrouwde dealer 3-cmc gekregen. Ik heb morgen avond een feest en ben er na mijn laatste topic wel over uit dat het eerst wat biertjes drinken wordt en daarna 3-cmc. Ik heb echter nog wat lsd liggen en wat 2cb.

Hoe ervaren mensen de combi van lsd (dit zou een 1/3 zegeltje worden) en een cathinone, en de combi van 2cb en een cathinone? Ik denk sowieso eerst de 2cb/lsd en dan de cathinone in de staart van de piek.
Je vertelde in dat topic dat 50mcg te veel was voor je om in een festival setting te gebruiken.
1/3 zegeltje... is dat 33.3 mcg in jouw geval?
Dan zou ik zeggen, laat de lsd weg, dan kun je uitsluiten dat je door de lsd een minder leuke ervaring gaat krijgen.
Je stelt eigenlijk dezelfde vragen als in dat andere topic.
Wat biertjes en 3-cmc combineren zou ik al niet aanraden.
Ik zou dan zelf eerder kiezen voor 3-cmc en wat wiet.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Geen goede combi. Cathinones brengen een heel andere sfeer met zich mee: een beetje een kil stimulerende effect.

Bier en 2C-B daarentegen.....
Da's een betere combi. Zolang je niet té dronken wordt. Ook kun je last van je maag krijgen van zowel bier als 2C-B natuurlijk.

Bovenaan