3x xtc gebruikt in 2 weken

Mdmja

Experimenterende gebruiker
Hey,

Vorig jaar November heb ik voor het eerst XTC gebruikt, eerst goed de 3 maanden regel aangehouden. Maar rond ADE is het even misgegaan, ik heb toen 2 week van te voren in een dronken bui wat naar binnen gemikt en met ADE (oktober) 2 avonden achter elkaar gebruikt. (Niet super veel 1e keer 1/3e 2e keer 1/3e en de 3e keer een hele)
Ik wist dat dat niet helemaal goed was maar nou las ik net allemaal dingen over gefrituurde hersens etc die me toch een beetje bang maken.
Heb ik veel schade opgelopen?

En ik was van plan om 13 januari en 3 maart weer te gaan gebruiken, hoe slecht is dit? Handig om 13 januari over te slaan?
Ik vind niks mooier dan een techno feest met xtc en vind het toch lastig om tot 3 maart te wachten.

En nog een extra vraag; hebben jullie betere ervaringen met mdma in poedervorm? Nooit geprobeerd, wel nieuwschierig.

Bedankt!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mdma = mdma laten we daar eerst duidelijk over zijn. Het word wel es als sterker ervaren omdat overdoseren en heftige effecten sneller te bereiken zijn met poeder/kristallen.

Over je gebruik. Je beseft het zelf wel. Ben al blij dat ik geen torenhoge dosissen lees in jouw post maar had het in een andere post deze week al vermeld. 1 avond xtc plezier is leuk. 2 avonden is overbodig en berokkend je enkel maar schade die je kon voorkomen. Voor je eigen goed ga je in januari beter nuchter feesten. 3 Maart is alweer enkele maanden verder en dan kan je wel nog es proberen volgens mij. Succes en niet overdrijven :wink:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wat PsyTekz zegt idd.
Laat ook je pillen testen. Het aantal pillen, kwartjes, halfjes etc zegt niets. Elke pil kan anders zijn ook al zien ze er hetzelfde uit. Batches kunnen qua uiterlijk hetzelfde zijn maar met verschillende inhoud. Het beste neem je maximaal 1 tot 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht. Samen met minimaal 3 maanden pauze tussen elke keer gebruik houd je het redelijk “veilig”.
Je laatste x had je een hele pil zei je. De gemiddelde pil bevat tegenwoordig toch wel zo een 200/220 mg mdma. 220 mg is voor iemand met een gewicht van ongeveer 146 kilo zwaar. Ik weet niet hoeveel je weegt? Drugs en zeker mdma kunnen snel hun echt love gevoel en positief effect verliezen bij te frequent en te veel gebruik. Bij mdma is less echt more. Houdt het leuk voor jezelf.

Laatst bewerkt:

Mdmja

Wat PsyTekz zegt idd.
Laat ook je pillen testen. Het aantal pillen, kwartjes, halfjes etc zegt niets. Elke pil kan anders zijn ook al zien ze er hetzelfde uit. Batches kunnen qua uiterlijk hetzelfde zijn maar met verschillende inhoud. Het beste neem je maximaal 1 tot 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht. Samen met minimaal 3 maanden pauze tussen elke keer gebruik houd je het redelijk “veilig”.
Je laatste x had je een hele pil zei je. De gemiddelde pil bevat tegenwoordig toch wel zo een 200/220 mg mdma. 220 mg is voor iemand met een gewicht van ongeveer 146 kilo zwaar. Ik weet niet hoeveel je weegt? Drugs en zeker mdma kunnen snel hun echt love gevoel en positief effect verliezen bij te frequent en te veel gebruik. Bij mdma is less echt more. Houdt het leuk voor jezelf.

Bedankt voor je reactie! Ik had toch nog een vraag over de hoeveelheid en bijnemen, ik hoor namelijk vaak en veel dat dat niet werkt. Maar de eerste 2 keer nam ik niet bij en stortte ik na 2,5 uur helemaal in en was ik kapot en wou ik naar huis. Vanaf m’n derde keer ben ik eigenlijk om het uur/anderhalf kleine hoeveelheden gaan bijnemen (1/3e als ik echt wat heftiger wou en een kwartje/minder als ik op hetzelfde level wou blijven en dit ging voor mij echt super, kon zo het hele feestje lekker door en had de heletijf energie en zin om te praten etc. Beide keren was ik het laatste uurtje wel redelijk vaag en had ik moeite met gezichten en mini hallucinaties die weer weggingen als ik me even focuste (kauwgom papiertje leek op m’n sleutelbos, ieders gezicht leek op dat van mensen die ik kende) maar vond dit stiekem wel lekker en kon nog prima praten/dansen. Ik ben dan ook een van de weinigen die m’n derde en 6e keer het leukst en leuker dan de eerste keer vond. En dat waren de keren dat ik bijnam.
Alleen dan neem je dus wel snel meer dan 200mg, de pillen die ik heb zijn meestal 220mg en ik weeg zo’n 77 kilo.

Dit is dus echt af te raden? Eigenlijk doet iedereen in mijn omgeving en de mensen die ik op feesten spreek dit, en 1x nemen vind ik gewoon te kort ofzo, je hebt 1 piek en dan daalt het langzaam en bij bijnemen krijg ik steeds weer nieuwe energie maar behoud ik wel het love gevoel.

Ik kende de 1-1,5mg regel maar had toch een beetje het idee dat dat van de overheid kwam en een tikkeltje overdreven was ook omdat dit me dus stukken beter beviel.

Bedankt voor je reactie!

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het is een misverstand dat je van mdma energie krijgt. Dat is niet per definitie zo. Velen, waaronder ik, worden er ook relaxt van. En mdma werkt nou eenmaal vrij kort voor een heel festival. Zorg dat je voor je gaat nemen goed bent uitgerust, gezond hebt gegeten/geleefd en goed in je vel zit. Setting en gestel is echt van positief belang bij mdma. Elke drug eigenlijk.
Bijnemen kan wel maar meer dan 1x heeft ook weinig zin. Je serotonine is al verbruikt waar door je met bijnemen vooral de energie die je er van kunt krijgen verlengd maar niet echte love en mdma gevoel.
Het probleem is denk ik bij velen, misschien bij de mensen om je heen dus ook, dat men met te hoge doseringen begint. Dan ben je gewend aan die heftige effecten waardoor men het echte mdma gevoel dat je bij de juiste dosering wel ervaart minder is.
Voor jou een dosering van +/- 115mg voldoende moeten zijn. Als je daar ietsje overheen zit zal dat als je je verder echt aan de regels houdt niet meteen veel schade toebrengen aan je hersenen maar bij echt meer en vaker vergroot je die kans zeker.
Neem anders eerst 2/3e van je totale dosis en dan 2 uren later de andere 1/3e.
Eigenlijk is mdma een te kort werkende stof om er echt een heel festival mee te doen. Ook kun je, dat doe ik altijd, de eerste paar uur niks nemen op je festival. Dat je dus later begint met mdma en dan kun je met gemak volhouden op 2x nemen totaal.

Mdmja

Het is een misverstand dat je van mdma energie krijgt. Dat is niet per definitie zo. Velen, waaronder ik, worden er ook relaxt van. En mdma werkt nou eenmaal vrij kort voor een heel festival. Zorg dat je voor je gaat nemen goed bent uitgerust, gezond hebt gegeten/geleefd en goed in je vel zit. Setting en gestel is echt van positief belang bij mdma. Elke drug eigenlijk.
Bijnemen kan wel maar meer dan 1x heeft ook weinig zin. Je serotonine is al verbruikt waar door je met bijnemen vooral de energie die je er van kunt krijgen verlengd maar niet echte love en mdma gevoel.
Het probleem is denk ik bij velen, misschien bij de mensen om je heen dus ook, dat men met te hoge doseringen begint. Dan ben je gewend aan die heftige effecten waardoor men het echte mdma gevoel dat je bij de juiste dosering wel ervaart minder is.
Voor jou een dosering van +/- 115mg voldoende moeten zijn. Als je daar ietsje overheen zit zal dat als je je verder echt aan de regels houdt niet meteen veel schade toebrengen aan je hersenen maar bij echt meer en vaker vergroot je die kans zeker.
Neem anders eerst 2/3e van je totale dosis en dan 2 uren later de andere 1/3e.
Eigenlijk is mdma een te kort werkende stof om er echt een heel festival mee te doen. Ook kun je, dat doe ik altijd, de eerste paar uur niks nemen op je festival. Dat je dus later begint met mdma en dan kun je met gemak volhouden op 2x nemen totaal.

Vind het ook juist wel chill om met wat minder te beginnen zodat het een beetje opkomt in de loop van het feest, maar, 2 maart ga ik het op deze manier proberen! Bedankt voor de tip en ik zal je achteraf laten weten hoe het was.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Vind het ook juist wel chill om met wat minder te beginnen zodat het een beetje opkomt in de loop van het feest, maar, 2 maart ga ik het op deze manier proberen! Bedankt voor de tip en ik zal je achteraf laten weten hoe het was.
Veel plezier alvast!

Bovenaan