3mmc

Baapjes

Experimenterende gebruiker
Hoi, laatst had ik weer drugs gehaald, waaronder xtc en 3mmc. Nu heb ik dus heel dom de xtc pillen in een zakje met de 3mmc kristallen gedaan waardoor mijn kristallen nu blauw zijn. Ik heb het meeste blauwe er af geschraapt en vervolgens fijn gestampt. Mijn 3mmc heeft nu wel een beetje een blauwe kleur, kan ik beter nu mijn 3m weg gooien of kan het niet veel kwaad?

_shikantaza

Badass junkie
Tenzij je heel ruw met 't zakkie omgegaan bent (en je pillen dus aardig afgesleten of lelijk) zal de hoeveelheid MDMA in je 3-MMC verwaarloosbaar zijn. Zou me hier niet al te druk om maken.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Kleurstoffen uit xtc-pillen kunnen behoorlijk afgeven inderdaad. Daarom worden ze vaak ook als kleurstof uitgekozen 🤭

Het is alleen niet heel verstandig om verschillende drugs in hetzelfde zakje te doen. Er kan dan kruisbestuiving ontstaan. Dat er restjes 3-MMC in je xtc-pillen zitten en dat er MDMA zit in je 3-MMC. Of dat er nog andere stoffen bij versneden zitten die nu ook op je pillen zitten. Wat je nou precies aan het innemen bent wordt steeds onzekerder. Dus dan worden de effecten ook onvoorspelbaarder en dat kan dus makkelijker fout gaan.

Baapjes

Experimenterende gebruiker
Kleurstoffen uit xtc-pillen kunnen behoorlijk afgeven inderdaad. Daarom worden ze vaak ook als kleurstof uitgekozen 🤭

Het is alleen niet heel verstandig om verschillende drugs in hetzelfde zakje te doen. Er kan dan kruisbestuiving ontstaan. Dat er restjes 3-MMC in je xtc-pillen zitten en dat er MDMA zit in je 3-MMC. Of dat er nog andere stoffen bij versneden zitten die nu ook op je pillen zitten. Wat je nou precies aan het innemen bent wordt steeds onzekerder. Dus dan worden de effecten ook onvoorspelbaarder en dat kan dus makkelijker fout gaan.
Is het verstandig als ik mijn 3mmc ga testen? Ik heb het al eerder getest maar niet met dit geval.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Is het verstandig als ik mijn 3mmc ga testen? Ik heb het al eerder getest maar niet met dit geval.
Ja je kan het brengen om die reden. Maar
de testcapaciteit is niet oneindig dus ik denk niet dat ze er heel happig op zijn om het nog een keer te doen omdat je het gemeng hebt met wat anders.

Als je niks eet en drinkt word je misschien wat magerder en je zal er vermoeid uit zien. Maar echt permanente verandering lijkt me stug.
Nee inderdaad, slaap minstes 8 uur na gebruik en eet middag en avond, ik heb een klein beetje wallen maar dat is het ook wel. Van 3mmc veranderd er ook niet veel met je ogen vgm.

Cas

Newbie
Word je gezicht bleek ? Ik vraag me ook af of mensen snel zouden herkennen als je 3mmc hebt gebruikt kwa uiterlijk
mensen hebben dat wel snel door hoor je begint namelijk wel een beetje raar uit je ogen tekijken en je gezicht ziet er gwn wat strakker uit

FerdFatoehaus

Badass junkie
Word je gezicht bleek ? Ik vraag me ook af of mensen snel zouden herkennen als je 3mmc hebt gebruikt kwa uiterlijk
Ja sowieso. Alle klassieke kenmerken van een stim. Grote pupillen, kaakschaatsen, zweten, onrustig, bleek wellicht ook als je al een poos bezig bent.

Bovenaan