3mmc

Glycolyse

Newbie
Beste drugskenners,

Een vriend van mij is na een serieuze speed verslaving overgestapt op een 3mmc verslaving. Dit zal vast een verbetering zijn maar het blijkt dat 3mmc ook heel schadelijk en gevaarlijk is (hij is al op de intensive care belandt). Ik weet dat die drugs gaat blijven doen, gezien hij adhd heeft en dus sinds jongs af aan al amfetamines slikt. Maar ik hoopte dat mensen misschien een suggestie hebben voor een minder gevaarlijke drugs (upper) die die rol kan vervullen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Er is nog zo weinig bekend over 3mmc maar ik raad ten strengste af om het elke dag te gebruiken. Ikzelf denk dat elke dag pep dan nog gezonder is voor het lichaam. Is er geen optie dat hij een tijdje van de amfetamines blijft?

Glycolyse

Newbie
Ik ben bang dat ik hem daar niet van ga kunnen overtuigen. Ik blijf hem vertellen hoe dom het is maar hij is niet de meest verantwoordelijke en blijft het negeren. Door zn adhd is stoppen ook wel heel moeilijk, hij functioneert oprecht beter in de maatschappij met amfetamines op. Hij gebruikt het overigens alleen 's weekends (beweert die) maar omdat er inderdaad zo weinig over bekend is lijkt het me nog steeds heel gevaarlijk vooral omdat die daarnaast ook nog heel ongezond leeft (weinig sport, ongezond en weinig eten, weinig slaap, weinig water). Daarnaast heb ik het spul zelf een keer geprobeerd en de cravings waren enorm. Dus zelf al doet die het alleen 's weekends weet ik niet of dit altijd zo gaat blijven.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dit zal vast een verbetering zijn
Helaas is het tegenovergestelde waar. 3-MMC is slechter voor je hart en bloedvaten dan amfetamine.

Kan hij gezien zijn adhd geen recept voor Ritalin of dexamfetamine krijgen? Nog steeds niet ideaal natuurlijk, maar dan staat hij in ieder geval onder toezicht van een dokter.

Glycolyse

Newbie
Kan hij gezien zijn adhd geen recept voor Ritalin of dexamfetamine krijgen? Nog steeds niet ideaal natuurlijk, maar dan staat hij in ieder geval onder toezicht van een dokter.

Dextroamfetamine probeert die te krijgen , ritalin heeft die al maar het is duidelijk niet genoeg voor hem. Weet je zeker dat 3mmc slechter is? Het lijkt duidelijk een verbetering op zn leven te zijn dat hij is overgestapt. En de langetermijn gevolgen van pep zijn eindeloos.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Weet je zeker dat 3mmc slechter is? Het lijkt duidelijk een verbetering op zn leven te zijn dat hij is overgestapt. En de langetermijn gevolgen van pep zijn eindeloos.
3-MMC is een cathinone en die staan er om bekend nog een grotere aanslag op het hart en bloedvaten stelsel te geven dan amfetamines. Dus puur lichamelijk is 3-MMC waarschijnlijk slechter voor hem. Probleem is alleen dat er geen onderzoek naar 3-MMC is gedaan en er ook nog geen lange termijn gevolgen bekend zijn aangezien de drug pas zo kort op de markt is.

Het is dus lastig te zeggen welke daadwerkelijk slechter is, maar gezien 3-MMC een cathinone is die waarschijnlijk voor zijn lichaam een stuk slechter.

In wat voor zin lijkt de 3-MMC een verbetering op zijn leven zijn?

Glycolyse

Newbie
3-MMC is een cathinone en die staan er om bekend nog een grotere aanslag op het hart en bloedvaten stelsel te geven dan amfetamines. Dus puur lichamelijk is 3-MMC waarschijnlijk slechter voor hem. Probleem is alleen dat er geen onderzoek naar 3-MMC is gedaan en er ook nog geen lange termijn gevolgen bekend zijn aangezien de drug pas zo kort op de markt is.

Oke bedankt voor de informatie, ik zal proberen het tot hem door te laten dringen.

In wat voor zin lijkt de 3-MMC een verbetering op zijn leven zijn?

Hij lijkt weer meer zichzelf en komt wat verantwoordelijker over dan voorheen. Hij doet minder vaak drugs, doet het niet op werk, eet iets gezonder en meer. Pep leek hem echt te vernietigen en zelf hecht die ook veel waarde aan overgestapt te zijn.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hij lijkt weer meer zichzelf en komt wat verantwoordelijker over dan voorheen. Hij doet minder vaak drugs, doet het niet op werk, eet iets gezonder en meer. Pep leek hem echt te vernietigen en zelf hecht die ook veel waarde aan overgestapt te zijn.
Ah ok, ja pep werkt wel wat heftiger op het onderdrukken van honger en werkt bovendien veel langer dan 3-MMC dus in dat opzicht begrijp ik wel dat het in zekere zin een verbetering zou kunnen zijn voor zijn levensstijl.

Tja dan wordt het een beetje een afweging tussen het onzekere (risico) en lichamelijk belastende van 3-MMC of het levensstijl slopende van pep in zijn geval. Lastige keuze aangezien het kiezen tussen twee kwaden is.

Bovenaan