3MMC - Wat vraagjes

Twitty

Newbie
Hallo allemaal.

Ik heb redelijk wat ervaring met XTC en 4FMP.
Nu hoor ik de laatste tijd meer over 3MMC, maar heel veel info vind ik niet. Vandaar dat ik maar een post open om mijn vragen te stellen. Ik begin van XTC en 4FMP steeds meer een afkeer te krijgen, omdat ik er toch altijd dagen wazig en concentratieloos door ben, en ik er gewoon nooit van kan slapen.

Hier mijn vragen over 3mmc:
- Als ik oraal 100mg neem, hoe lang houden de effecten dan aan nadat het begint?
- Hoe is het slapen in vergelijking met XTC of 4FMP? Lukt dat een beetje als je bijvoorbeeld 3-4 uur na inname wil slapen?
- Klopt het dat je hier zo goed als geen dip van krijgt?
- Ik hoor van veel mensen dat het een XTC light is... 4FMP wordt ook als XTC light beschreven. Wat is dan precies het verschil met 4FMP?

Alvast bedankt!

Prison

Bewuste gebruiker
TwiiisT zei:
Hallo allemaal.

Ik heb redelijk wat ervaring met XTC en 4FMP.
Nu hoor ik de laatste tijd meer over 3MMC, maar heel veel info vind ik niet. Vandaar dat ik maar een post open om mijn vragen te stellen. Ik begin van XTC en 4FMP steeds meer een afkeer te krijgen, omdat ik er toch altijd dagen wazig en concentratieloos door ben, en ik er gewoon nooit van kan slapen.

Hier mijn vragen over 3mmc:
- Als ik oraal 100mg neem, hoe lang houden de effecten dan aan nadat het begint?
- Hoe is het slapen in vergelijking met XTC of 4FMP? Lukt dat een beetje als je bijvoorbeeld 3-4 uur na inname wil slapen?
- Klopt het dat je hier zo goed als geen dip van krijgt?
- Ik hoor van veel mensen dat het een XTC light is... 4FMP wordt ook als XTC light beschreven. Wat is dan precies het verschil met 4FMP?

Alvast bedankt!

- Naar mijn ervaring ongeveer 1,5 tot 2 uur
- Zo lang je niet te veel neemt, lukt het mij beter dan met XTC en al helemaal beter dan na 4-FMP. Het kan zijn dat je nog wel even wakker ligt. Ik neem dan meestal nog een klein shotje wodka (niet verstandig, maar het helpt wel). Een jointje roken zou ook kunnen helpen.
- Het verbruikt wel degelijk dopamine en serotonine, dus de kans op een dip is zeker aanwezig. Als je hier bij XTC gevoelig voor bent dan kun je hier ook een dip van krijgen.
- Naar mijn ervaring werkt dit spul een beetje als MDMA en Coke. Alleen word je er niet zo leip van en heb je de scherpte en alertheid van coke. Wel met een goede euforie.
-

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Kijk anders ook eens hier: http://drugs.tripsit.me/3-mmc Hier staan doseringen en werkinsduur beschreven.

TwiiisT zei:
Als ik oraal 100mg neem, hoe lang houden de effecten dan aan nadat het begint?
Ik heb het nog enkel geprobeerd met een dosering van 200mg oraal, maar de effecten hielden toch wel zo'n 4 a 5 uur aan. De piek duurt misschien maar 1,5 tot 2 uur, maar dat betekent niet dat het daarna meteen is uitgewerkt.

Hoe is het slapen in vergelijking met XTC of 4FMP? Lukt dat een beetje als je bijvoorbeeld 3-4 uur na inname wil slapen?
Ik zou erop rekenen dat het minstens 5 tot 6 uur na inname duurt voor je kan slapen. Het slapen vind ik zelf vergelijkbaar na xtc maar veel beter dan na 4-FA. Na 4-FA slapen vind ik echt kut, na xtc kan ik vaak wel prima slapen.

Klopt het dat je hier zo goed als geen dip van krijgt?
Nee tuurlijk klopt dat niet, van alle stimulerende middelen krijg je wel een dip. Dat is ook logisch want ze verbruiken je dopamine, noradrenaline en serotonine. Wel is de dip aanzienlijk minder als van xtc bijvoorbeeld. Ik vond de dip vergelijkbaar als die van 4-FA, wel aanwezig maar redelijk te doen. Wil je geen dip, dan moet je gewoon geen drugs gebruiken.

Ik hoor van veel mensen dat het een XTC light is... 4FMP wordt ook als XTC light beschreven. Wat is dan precies het verschil met 4FMP?
Ik zie 4-FA een beetje als speed met een vleugje xtc. 3-MMC zit meer een beetje tussen coke en MDMA in.

Pas wel op met 3-MMC, het is bijzonder slecht voor hart en bloedvaten. Als je het af en toe gebruikt en je gebruikt niet veel te veel dan is het wel te doen, maar als je vaak of veel gaat gebruiken kan het behoorlijk gevaarlijk worden.

Twitty

Newbie
Thanks voor de reacties!

Klinkt best goed allemaal. Ik heb 10 gram online besteld dus ik ga het binnenkort maar eens uitproberen.
Had inderdaad gelezen over de impact op je hart. Als het me goed bevalt zorg ik dat ik het niet vaker dan eens in de twee maanden gebruik.

Prettig om te horen dat slapen beter gaat dan na 4FMP. Ik slaap (zelfs al wacht ik na uitwerking nog enkele uren) gewoon standaard niet van 4. Hopelijk gaat dat hier beter mee :)

Doen jullie vaak 1x een X hoeveelheid of 2x een lichtere dosis? Ik vind de 1.5 a 2 uur wel erg kort dus misschien is 2x 75mg een mooie dosis voor mij.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik hoop dat je jezelf zo kan beheersen zoals je nu zegt met 10gr in huis. Velen kunnen zich namelijk niet beheersen en dan worden die eerder genoemde bijwerkingen erg naar.

Ik doe zelden cathinones ivm de grote aanslag op hart en bloedvaten. Als ik het doe is het meestal eerst 2/3 van de totale dosering voor die avond en dan een paar uur later nog een redose van 1/3. Maar kijk vooral wat jou bevalt, zolang je maar niet veel te veel gaat doen op een avond.

Twitty

Newbie
Thanks voor de warning :)

Ik verwacht daar geen moeite mee te hebben. Ik heb al 2 jaar 100 gram 4fmp liggen, waar ik soms wat van doorverkoop. Maar gebruik zelf niet meer dan eens in de 6 weken.

Als ik 3mmc eens in de 2 maanden zou gebruiken en niet meer dan 150mg per keer gebruik, is dat te vaak? Of zou dat veilig gebruik zijn?

Fool

Badass junkie
Veilig gebruik bestaat helaas niet, maar ik denk dat de gevolgen van jouw voorstel wel te overzien zijn.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is een upper net als XTC en 4FA. De kans dat je net zo concentratieloos en wazig wordt is vrij groot.. Helaas bestaan er geen wondermiddelen en zul je bij alle uppers ook gewoon de gevolgen moeten accepteren. Maargoed, als je het niet te vaak doet is dat niet zo erg toch :P

Ja, per 1 april heb je waarschijnlijk dan gewoon 100 gram van een Opiumlijst I in huis.

Nou moeten ze nog maar een reden hebben om je huis binnen te komen en als verder normale burger is het dan al moeilijk voor de politie. Dit is echter geen TOR forum of iets dergelijks. Fluitje van een cent om je IP-adres te achter halen. Dus ik hoop dat jijzelf wel op van een losse locatie inlogt. Ook weer kleine kans, maar ja er zou maar 1 of andere dienstklopper een succesje willen melden.

Het is maar dat je het beseft.

Beter ergens begraven in een plastic pot in de grond buiten je huis of zo. Schatkaartje maken

:grin:

Twitty

Newbie
Bommetje45 zei:
Ja, per 1 april heb je waarschijnlijk dan gewoon 100 gram van een Opiumlijst I in huis.

Nou moeten ze nog maar een reden hebben om je huis binnen te komen en als verder normale burger is het dan al moeilijk voor de politie. Dit is echter geen TOR forum of iets dergelijks. Fluitje van een cent om je IP-adres te achter halen. Dus ik hoop dat jijzelf wel op van een losse locatie inlogt. Ook weer kleine kans, maar ja er zou maar 1 of andere dienstklopper een succesje willen melden.

Het is maar dat je het beseft.

Beter ergens begraven in een plastic pot in de grond buiten je huis of zo. Schatkaartje maken

:grin:

Haha goeie! dat lijkt me nog best tof om te doen eerlijk gezegd. Maarja, dan weten ze nu ook al dat ik dat ga doen, shit.

En ja, ik stond er ff idd niet bij stil dat vanaf 1 april 4fmp geen RC meer is. Toen het nieuwsbericht kwam heb ik al wel wat gebrainstormed. Ik zorg er iig voor dat het vanaf 1 april niet meer in mijn huis aanwezig is :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ook voor stofjes die nog niet op de opium lijst staan is het niet slim om te zeggen dat je het gaat doorverkopen. Dat vind de politie nog steeds niet zo tof.

mikoz

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Ook voor stofjes die nog niet op de opium lijst staan is het niet slim om te zeggen dat je het gaat doorverkopen. Dat vind de politie nog steeds niet zo tof.
Spreek voor jezelf! Tenzij... jij bent een politiemeneer hé?! :openmouth:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
mikoz zei:
Psychedelibee zei:
Spreek voor jezelf! Tenzij... jij bent een politiemeneer hé?! :openmouth:
Wat is dit nou weer voor reactie :confused: Ik wilde alleen maar aangeven dat ook stoffen die niet op de opium lijst staan niet zomaar verkocht mogen worden voor consumptie.

TwiiisT zei:
Doen jullie vaak 1x een X hoeveelheid of 2x een lichtere dosis? Ik vind de 1.5 a 2 uur wel erg kort dus misschien is 2x 75mg een mooie dosis voor mij.

Ik heb voor mijn eerste keer 3x 125 mg, dat was wat vervelend voor het slapen na de tijd :rock: . Dus dat zal ik niet weer doen, maar 125 mg x 2 moet naar mijn mening prima te doen zijn. Heb gerekend van ong 1,5 mg per lichaamsgewicht (zit er iets boven). Ik betwijfel of je van 75mg goed effect gaat voelen namelijk. Maar dat is wat ik denk na mn eigen ervaring, ik weet niet hoe anderen dat zien.

Twitty

Newbie
Ik heb vorig weekend 2x 75mg gebruikt. (2 capsule ongeveer 1.5 uur na de eerste).
Ik vond het inderdaad vrij mild. Ik voelde het effect zeker, en het voelde ook prettig, maar het was niet heel bijzonder. De volgende keer doe ik wel 100 - 120mg per capsule.

Bovenaan