3MMC speekseltest

Hi! Ik heb meerdere vraagjes.🥹
Ik ben NET nieuw op deze forum dus alvast sorry voor mijn zinsbouw! Dit is mijn eerste post & bepaald nuchter ben ik niet :3

Ik ben op een festival en heb 3mmc gebruikt.
( vrijdag ongv 7 nageltips ) & wel nog niet kunnen slapen.. 🥲
zaterdag & ( nu zondag 04:28 laatste ) een stuk of 9. Ja ik pak vrij “veel” 🔑/nageltips. Weet meestal niet van ophouden
Tot ik zelf iets heb van mhh hier stopt t wel! Wat vrij vaak rond de 1g is.. (3 x gebeurd) ken deze drug nog niet lang. Dit is mijn 4de keer & had deze keer een vriendin bij mij die zelf echt niet veel gebruikt dus heb mezelf ook in bedwang kunnen houden.

Maar dus;

Ik moet maandag ochtend (10:00 ) naar huis rijden wat pas binnen 29,5u is . Stel er is politie controle.. zien hun dat via speekseltest? Ben dan toch al nuchter toch..? Sorry weet hierzelf weinig van. Ze stonden vandaag ook aan de ingang met drugshonden & had 2,5 gram 3mmc opzak ben er wonderbaarlijk voorbij kunnen wandelen! Die hond liep zo voorbij me en ging naar iemand anders.. & niet tegengehouden geweest. Honden ruiken geen 3mmc? Of heb ik gewoon geluk gehad?

( ikzelf zie er wel heel innocent & lief uit volgens mijn vrienden )

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!😊

Fijne avond/ochtend<3

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het is een beetje lastig om te zeggen hoelang je moet wachten tot je weer kunt rijden, omdat niet bekend is hoe snel 3-MMC uit je bloed verdwijnt (halfwaardetijd). Een aardige vuistregel is dat je op zijn minst eerst even geslapen moet hebben. Ik zou dus eigenlijk minimaal 14 uur tussen laatste gebruik en rijden willen adviseren. Maar liever nog wat langer; zeg maar 24-32 uur.

De speekseltest meet geen 3-MMC, maar het is mogelijk dat de speekseltest vals-positief aanslaat en dat daarna uit een bloedtest blijkt dat je drugs hebt gebruikt.

Drugshonden kunnen maar 20 minuten zoeken naar drugs, daarna zijn ze vermoeid. De honden moeten het commando krijgen 'zoek' en dan gaan ze als een dolle op zoek. Tussendoor hebben ze vaak rustmomenten. Als je politiehonden ziet dan zijn die meestal aanwezig voor de bewaking. De politie heeft allerlei hondengeleiders die hun politiehonden meenemen naar waar ze werken.

Bovenaan