3mmc rechterborst drukkend gevoel

Hi! Na 2 lijntjes 3mmc, kreeg ik een zwaar, drukkend gevoel in mijn RECHTER borst. dichtbij mijn oksel. Het doet ook geen pijn. het is alleen een heel ‘zwaar’ gevoel ofzo.

het word niet erger op het moment dat ik inadem. Maar tijdens het volledig uitademen word het zwaarder.

Met de linkerkant is niks aan de hand. Ook geen hartkloppingen.

Ik ging letten op mijn ademhaling, maar het blijft aanhouden. Dus daar ligt het niet aan..

Kon niks vinden op internet, alleen het tegenovergestelde van alles. lol.

Weet iemand hoe dit komt?

StraatPiraat

Badass junkie
Waardoor het komt weet ik niet, maar als iemand die een lange periode 3mmc (heeft) misbruikt, kan ik je wel vertellen dat ik hier ook regelmatig last van heb.
3mmc geeft soms random een drukkend gevoel, kloppingen of een kramp/steek. Dit komt verspreid door de hele borst wel eens naar voren.

Gebruik je vaak 3mmc?

Waardoor het komt weet ik niet, maar als iemand die een lange periode 3mmc (heeft) misbruikt, kan ik je wel vertellen dat ik hier ook regelmatig last van heb.
3mmc geeft soms random een drukkend gevoel, kloppingen of een kramp/steek. Dit komt verspreid door de hele borst wel eens naar voren.

Gebruik je vaak 3mmc?
Ik gebruik 3mmc vaker dan eigenlijk oke is. zo’n 2/3 keer in de maand, zo af en toe met doorhalen.

Is het bij jou dan ook alleen de rechterkant?

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
klinkt als spierpijn door langdurige eenzijdig posities.. en slechte doorbloeding van de spieren.. een soort van kramp..

ff lekker rekken en strekken.. alles losschudden en diep ademhalen ..

proberen niet te lang in dezelfde positie te blijven zitten..

warme bad/douche.. koud afdouchen..

Neo-Shulginist

Badass junkie
warme bad/douche.. koud afdouchen..
Bij stimulerende middelen liever niet in een warm bad. Oververhitting is een risico en een warm bad verhoogt de kans enorm dat het lichaam niet meer goed de temperatuur kan handhaven. Bij hoge koorts is dat gelijk een probleem omdat allerlei eiwitten kunnen stollen; en dat is een onomkeerbaar proces. Daarom is oververhitting een stuk gevaarlijker dan onderkoeling (hoewel dat ook niet gezond is).

Warm bad als je nuchter bent maakt de spieren wat losser. Verder absoluut geen warm bad nemen bij stimulanten. Probeer ook eens wat vaker op je andere zij te slapen. Ik had hetzelfde probleem en toen kwam ik er achter dat ik altijd in slaap viel op mijn rechter zij. Nu wissel ik vaker om en heb nergens meer last van. Ook misschien de moeite waard om eens te kijken naar rsi. Als je veel gamed of een kantoor baan hebt is dat ook een reële mogelijkheid

Neo-Shulginist

Badass junkie
Waarom niet?

Cocaine champange leuk gezelschap en een warmbad leek me echt top.
Bij stimulerende middelen liever niet in een warm bad. Oververhitting is een risico en een warm bad verhoogt de kans enorm dat het lichaam niet meer goed de temperatuur kan handhaven. Bij hoge koorts is dat gelijk een probleem omdat allerlei eiwitten kunnen stollen; en dat is een onomkeerbaar proces. Daarom is oververhitting een stuk gevaarlijker dan onderkoeling (hoewel dat ook niet gezond is).

Bovenaan