3mmc pluggen met capsule

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste onderwerp. Ik weet niet of ik het zo goed heb gedaan, excuses mocht het niet goed zijn geplaatst.
Ik heb al veel gelezen over het pluggen van verschillende drugs. Voornamelijk wordt alles met een spuit in de anus ingebracht.
Nu lijkt mij dit op een festival zeker niet handig.. heb hier en daar voorbij zien komen dat het ook eventueel met een capsule (a la zetpil idee) kan worden ingebracht.

De reden waarom in hierin erg in ben geinteresseerd is omdat ik geen pillen/capsules kan slikken. Snuiven voor mij de drempel te hoog ligt.
En 3mmc dippen zou een te lage dosis zijn?

Is er iemand die 3mmc heeft geplugt met capsules ipv inspuiten?

Help me out! 😁

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Het kan, maar ik zou het nou niet per se aanraden. Het is gewoon niet heel prettig om op te nemen voor je lichaam als alles droog is. Je kunt ook de capsule gewoon leeggooien in je drankje? Of nog makkelijker, in een vloeitje meenemen en die leeggooien in je drankje

Welkom trouwens!

Het kan, maar ik zou het nou niet per se aanraden. Het is gewoon niet heel prettig om op te nemen voor je lichaam als alles droog is. Je kunt ook de capsule gewoon leeggooien in je drankje? Of nog makkelijker, in een vloeitje meenemen en die leeggooien in je drankje

Welkom trouwens!
Dankje 😁

Hmm dat kan opzich ook dan. Ben het al gewend met XTC te doen.
Alleen vraag ik mij dan af is het niet extreem ranzig als je zo'n 200mg zou moeten drinken? En lost het wel op? x.x'
Xtc in het drinken is ook niet lekker natuurlijk maar daar heb ik nooit veel van nodig. Dus kwa smaak merk ik daar niet zoveel van.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Dankje 😁

Hmm dat kan opzich ook dan. Ben het al gewend met XTC te doen.
Alleen vraag ik mij dan af is het niet extreem ranzig als je zo'n 200mg zou moeten drinken? En lost het wel op? x.x'
Xtc in het drinken is ook niet lekker natuurlijk maar daar heb ik nooit veel van nodig. Dus kwa smaak merk ik daar niet zoveel van.
Als je roert lost het wel op, maar ja beter gewoon met een bodempje drinken en snel wegslaan. Ranzig is het zeker maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden (van 3-MMC word je mooi). Maar je kan geen capsule slikken? Hoe doe je dat met avondeten dan, plug je dat ook?

200mg droge shit in je endeldarm gaat gwn echt niet prettig worden en je moet met pluggen trouwens ook wel rekening houden dat het harder aankomt en een stuk korter duurt. Het zal ook heel lang duren voordat je endeldarm die capsule open heeft en alles heeft opgenomen. Het is niet zo zuur en vochtig als je maagsap dus dat gaat allemaal niet zo snel.

Als je roert lost het wel op, maar ja beter gewoon met een bodempje drinken en snel wegslaan. Ranzig is het zeker maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden (van 3-MMC word je mooi). Maar je kan geen capsule slikken? Hoe doe je dat met avondeten dan, plug je dat ook?

200mg droge shit in je endeldarm gaat gwn echt niet prettig worden en je moet met pluggen trouwens ook wel rekening houden dat het harder aankomt en een stuk korter duurt. Het zal ook heel lang duren voordat je endeldarm die capsule open heeft en alles heeft opgenomen. Het is niet zo zuur en vochtig als je maagsap dus dat gaat allemaal niet zo snel.

Nee, plug mijn eten gelukkig niet. Ben als kind zijnde meerdere keren gestikt in snoepjes (kinder snoepjes😂) dus alles kwa pillen capsules snoepjes krijg ik mijn nek niet af. Als het al lukt ben ik wel een aantal kotsbuien verder. Dat spaar ik mezelf liever op een festival.
Om een of andere reden krijg ik mijzelf niet over die drempel heen. Klinkt misschien stom maar ik zou zeggen dat ik het mentaal gewoon zoals ieder ander wil kunnen. Maaaaar.. mijn lichaam zegt dan gewoon, nope. Nekken, beven, verkrampte keel. 'T is geen gezicht haha.

Hoe word je mooi van 3mmc? 😂😂

Ooh nee zeker weten geen 200mg pluggen haha. Dan kun je mij denk ik afvoeren. Ik ben er van op de hoogte dat dat op zijn minst een derde max is.
Denk dat 200mg oraal ook te veel is voor mij gezien ik maar klein ben. Maar dat heb ik nog niet uitgezocht

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Wat ik meestal deed als ik de deur uit ging, is m'n plugvloeistof voorbereiden. Je kan van die 2 of 5ml buisjes kopen. En daar je vloeistof in doen. Goed onthouden hoeveel mg/ml je maakt.
En dan met een 1ml spuitje in de wc even je werk doen.

Het lastigste deel is om deze attributen mee naar binnen te krijgen. Maar het lukte me ook vaak genoeg om met 3 jointkokers ergens binnen te komen. Een 1ml spuitje is alleen nog maar dunner en ongeveer dezelfde lengte.

En in een 5ml buisje kan je zeker wel een aantal (her)doseringen in kwijt.

Wat ik meestal deed als ik de deur uit ging, is m'n plugvloeistof voorbereiden. Je kan van die 2 of 5ml buisjes kopen. En daar je vloeistof in doen. Goed onthouden hoeveel mg/ml je maakt.
En dan met een 1ml spuitje in de wc even je werk doen.

Het lastigste deel is om deze attributen mee naar binnen te krijgen. Maar het lukte me ook vaak genoeg om met 3 jointkokers ergens binnen te komen. Een 1ml spuitje is alleen nog maar dunner en ongeveer dezelfde lengte.

En in een 5ml buisje kan je zeker wel een aantal (her)doseringen in kwijt.
Oke oke, en je zou het buisje dan in de spuit leeg kiepen en vervolgens inbrengen op n toilet. Kwam je dan niet de inhoud naar buiten gelopen zodra je het toilet weer af ging?

Het naar binnen smokkelen zal niet zo'n probleem zijn denk ik. Ik ga eens op onderzoek uit.
Dankjewel!

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik heb 3mmc weleens door m'n drankje gedaan en dat was idd vies. Ook echt een chemische nasmaak. Het is ook echt niet goed voor je tanden.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Oke oke, en je zou het buisje dan in de spuit leeg kiepen en vervolgens inbrengen op n toilet. Kwam je dan niet de inhoud naar buiten gelopen zodra je het toilet weer af ging?
De vloeistof gewoon in de spuit optrekken, niet erin gieten. Want anders gaat 4,5ml naast de spuit en 0,5ml in de spuit. Beetje zonde van je 3m 😅

De inhoud die je inspuit is max een ml. Daar merk je amper iets van en als je op de juiste diepte zit loopt het er echt niet zomaar uit. De juiste diepte is vaak 1-3cm, helemaal niet heel diep dus. De key is om net achter je kringspier te zitten. Dat is namelijk een enorm sterke spier, die goed doorbloed moet worden. Er loopt dus een hele flinke ader langs en de werkzame stof wordt vrij snel door de aderwand heen opgenomen.

Als de spuit ongeveer goed binnen zit, langzaam inspuiten. Niet te hard, anders loopt het (te) ver naar binnen. Dan deed ik vaak even (10-20 seconden) wachten en haalde ik de spuit eruit.

Beste is om daarna te blijven staan of gewoonte gaan zitten. Er zijn allerlei mensen die zeggen dat liggen of bepaalde houdingen beter zijn, maar dit is onnodig en werkt vaak averechts in mijn ervaring.

Er staat ergens op DF wel meer info over pluggen/boofen. Je zou ff kunnen zoeken. Maar ik denk dat de meesten die pluggen deze info wel kunnen beamen.

Bij 3m kan je verwachten dat het binnen 2/3 minuten begint te werken. Come-up is hooguit 10 minuten.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ja dat vraag ik me ook wel af. Ik zou denken dat zo'n capsule echt niet snel oplost. Maar heb het zelf nooit geprobeerd.
Werkte prima volgens mij lost zo’n capsule vrij snel op hoor maar ik weet niet precies meer hoelang t duurde
Mmh ben benieuwd, kan het wel eens proberen want als het echt werkt met iets dat goed oplosbaar is kan het wel heel handig zijn on the go.

Laatst had ik een roze pil gecrushed en opgelost in een spuitje, het bindingsmiddel bleef in suspensie achter. Ja hoor, volgende ochtend was het roze wat eruit kwam. 3-MMC is dan wel goed oplosbaar, maar dit is wel bewijs dat als het niet vochtig genoeg is dat het echt nergens heen gaat. Met ook het risico dat het verdwijnt tussen de inhoud van je endeldarm wat vrij zonde is.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Laatst had ik een roze pil gecrushed en opgelost in een spuitje, het bindingsmiddel bleef in suspensie achter. Ja hoor, volgende ochtend was het roze wat eruit kwam.

Ik had een tijdje roze Supremes met zilveren glitters. Dat zou ook wel een mooie zijn een dag later.

In principe als je werkzame stof goed wateroplosbaar is, zou je het kunnen filteren. Aan de andere kant, echt veel kwaad kan het bindmiddel niet denk ik.

StraatPiraat

Badass junkie
Ik heb 3mmc weleens door m'n drankje gedaan en dat was idd vies. Ook echt een chemische nasmaak. Het is ook echt niet goed voor je tanden.
Voordat ik bommetjes had 'ontdekt' en ik nog wel echt in een zware junkie periode zat deed ik ook zoiets.
Dan was ik een keer door mn 3m heen en wilde ik nog graag iets extra, pakte ik alle 'lege' zakjes uit mn la (stuk of 30 idk) en knipte ze open aan de zijkanten.
Vervolgens vulde ik een glas met een cm water en haalde ik de zakjes met een pincet door het water heen om alle poeder eruit te krijgen.

Daarna sloeg ik het glas achterover. Was wel hard gaan haha. Tegenwoordig eet ik een pakje rizla oranje de week lol.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Pluggen op een festival. Ga je dan ook 10 minuten met je ster richting de sterren liggen? Dacht het er anders direct weer uitloopt.

Zou het gewoon door je drinken gooien, bespaart je een boel stress en wellicht een natte, bruine slip.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Pluggen op een festival. Ga je dan ook 10 minuten met je ster richting de sterren liggen? Dacht het er anders direct weer uitloopt.

Zou het gewoon door je drinken gooien, bespaart je een boel stress en wellicht een natte, bruine slip.

BS

De inhoud die je inspuit is max een ml. Daar merk je amper iets van en als je op de juiste diepte zit loopt het er echt niet zomaar uit.

Beste is om daarna te blijven staan of gewoonte gaan zitten. Er zijn allerlei mensen die zeggen dat liggen of bepaalde houdingen beter zijn, maar dit is onnodig en werkt vaak averechts in mijn ervaring.

Als het er zomaar uitloopt, wordt het misschien eens tijd om wat training te doen. Anders zal incontinentie niet lang meer duren gok ik zo.
Of je hebt gewoon verkeerd (niet diep genoeg) geplugd. Wat me best sterk lijkt, want de meeste mensen pluggen eerder te diep dan te ondiep.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker

Ik plug het misschien 1-2cm en kan gelijk opstaan en weglopen. Gaat nergens heen.
Hoe heb je berekend hoeveel mg je in de capsule deed?
De regel is een beetje dat je evenveel plugt als dat je snuift. Afhankelijk van jouw tolerantie en hoeveel je snuift zou ik 60-100mg pluggen. Hou wel rekening met kortere werkingsduur en dus redose. (Toch heb ik nogsteeds een beetje m'n twijfels bij die capsule, maar wie weet :) )

De regel is een beetje dat je evenveel plugt als dat je snuift. Afhankelijk van jouw tolerantie en hoeveel je snuift zou ik 60-100mg pluggen. Hou wel rekening met kortere werkingsduur en dus redose. (Toch heb ik nogsteeds een beetje m'n twijfels bij die capsule, maar wie weet :) )
Oke ja.. ik heb nog nooit gesnoven haha. Dan anders maar erg laag beginnen en kijken waar ik op reageer 😂

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik plug het misschien 1-2cm en kan gelijk opstaan en weglopen. Gaat nergens heen.

Hmm toch maar eens proberen dan. Denk je dat je 6-apb ook kunt pluggen?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Goed idee, zou gunstig zijn wat betreft de comeup (veel korter, wss 20-30min) en verkort de werkingsduur wat. De orale bioavailability van 6-APB is denk ik redelijk hoog net als met MDMA dus dat zou betekenen dat het misschien niet twee keer sterker is als je het plugt. Ook weet ik niet helemaal of het succinaat oplost in water, maar een beetje pg met water zou wel moeten lukken lijkt me. Je zou nog kunnen kiezen om dosis aan de lage kant te pluggen en evt iets bij te snuiven als het te mild is, zou ong dezelfde bioavailability moeten hebben als pluggen.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ja, gaat prima!

Het enige lastige is de oplosbaarheid van dit middel. Ook afhankelijk van of je de succinaat of het HCl hebt.

Ik had de succinaat variant meestal. In water is het lastig op te lossen. In alcohol gaat het goed, maar dit plug je liever niet. Kan zelfs snel gevaarlijk worden.
Ik kostte het meestal op een een mengsel van water en propyleenglycol. Het lost alsnog niet snel op, maar een beetje warmte en aggitatie en het lukt prima.

Stel je zou 6-apb succinaat in een capsule pluggen, dan zou het nog een eeuwigheid duren voor je er iets van merkt. Het moet namelijk eerst oplossen in water voor het in je bloedbaan kan komen.

In propyleenglycol lost het wel op. En propyleenglycol is op zijn beurt in alle verhoudingen mengbaar met water, net als alcohol. Hierdoor is de opname wel snel.

Edit:
Ook weet ik niet helemaal of het succinaat oplost in water, maar een beetje pg met water zou wel moeten lukken lijkt me.
Oh ik had hier overheen gelezen lol.
Wat betreft de doseringen. Die zijn niet heel afwijkend van oraal als ik m'n eigen research goed herinner. Geen grote verschillen in elk geval. De onset en come-up is een stuk sneller. De werkingsduur durf ik niet te zeggen.

Je had ook een tijdje van die vloeistoffen met 6-apb. Hier zat volgens mij alcohol in, maar niet gek veel. Ik heb deze vloeistoffen zonder problemen ook weleens geplugd. Toch zou ik oppassen, zeker met hoge doseringen of regelmatig herdoseren.

Edit 2:
Die vloeistoffen met 6-apb branden wel als een gek trouwens. Je zit sowieso binnen 10 minuten op de wc. Dan loopt het er wel uit 😳😂

Met pg en water gaat dit een stuk beter. Maar 6apb voelt meestal niet zo prettig aan. Niet zoals disso's in elk geval, daar merk je niks van op de plek waar de zon niet schijnt.

Laatst bewerkt:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Goed idee, zou gunstig zijn wat betreft de comeup (veel korter, wss 20-30min) en verkort de werkingsduur wat. De orale bioavailability van 6-APB is denk ik redelijk hoog net als met MDMA dus dat zou betekenen dat het misschien niet twee keer sterker is als je het plugt. Ook weet ik niet helemaal of het succinaat oplost in water, maar een beetje pg met water zou wel moeten lukken lijkt me. Je zou nog kunnen kiezen om dosis aan de lage kant te pluggen en evt iets bij te snuiven als het te mild is, zou ong dezelfde bioavailability moeten hebben als pluggen.
Thanks. Ik ga nooit meer 6-apb snuiven. Nog steeds spijt van.

Bovenaan