None

Experimenterende gebruiker
Ik heb de vorigen weeken nogal wat veel 3mmc gebruikt. het is alsof je vanaf de eerste keer verslaafd bent. ik weet nog dat het begon uit te werken en voelde me ongeloofelijk slecht en Ben meteen nieuw gaan Halen en de dag Erna hetzelfde dat was ongeveer e'en 6-7 gram op 3 dagen. maar nu zat ik gistere bij e'en vriend van mij die verslaafd is aan 3mmc en een vriend van hem had 12gram 3mmc gekocht en open een 5uurtjes later zonder iemand het door had had hij die volledige 12 gram op we zaten heel de tijd bij hem en hij was well letterlijk heel de tijd aan het snuiven maar dat had Niemand verwacht will ook well zeggen dat dit spull getest is en dat het heel Hoge kwaliteit is maar mijn vraag is is het mogenlijk om een overdosis te hebben Waar je van Kan sterve zo ja vanaf hoeveel gram in een keer is dat mogenlijk want heb mensen all een gram in 1 keer zien slikken en snuiven en vind hier niet veel over terug alvast bedankt .

Junkie_05

Ik heb de vorigen weeken nogal wat veel 3mmc gebruikt. het is alsof je vanaf de eerste keer verslaafd bent. ik weet nog dat het begon uit te werken en voelde me ongeloofelijk slecht en Ben meteen nieuw gaan Halen en de dag Erna hetzelfde dat was ongeveer e'en 6-7 gram op 3 dagen. maar nu zat ik gistere bij e'en vriend van mij die verslaafd is aan 3mmc en een vriend van hem had 12gram 3mmc gekocht en open een 5uurtjes later zonder iemand het door had had hij die volledige 12 gram op we zaten heel de tijd bij hem en hij was well letterlijk heel de tijd aan het snuiven maar dat had Niemand verwacht will ook well zeggen dat dit spull getest is en dat het heel Hoge kwaliteit is maar mijn vraag is is het mogenlijk om een overdosis te hebben Waar je van Kan sterve zo ja vanaf hoeveel gram in een keer is dat mogenlijk want heb mensen all een gram in 1 keer zien slikken en snuiven en vind hier niet veel over terug alvast bedankt .
Hey hoi!
Een overdosis is zeker mogelijk, of je er dood aan kan gaan weet ik niet zeker, heb zelf een paar keer een overdosis van 3mmc gehad, maar toen raakte ik bewusteloos.
En ik denk dat het per persoon verschilt vanaf hoeveel gram er een overdosis wordt genomen

• Like
Waarderingen: None

None

Hey goede morgen! ik zit op dit moment zwaar aan de 3mmc en was 10 min geleden bijna bewusteloos . mijn hart klopt te snell maar eerder super hart alsof die er gaat uit vliegen. heb zelf ook all meerdere soort van overdosisen gehad waarbij ik ko Ging en helemaal begon te trillen en overgeven maar dat was all ongeveer Rond de 0.6gram in een keer. vind het gewoon heel gek hoe hij 12 gram op 5 uurtjes tijd er door snuift en en niet ko gaat. hij was well super vaag staarde recht voor hem zij niets soms leek gij ons niet te horen dus ik denk ook dat het van persoon tot persoon afhangt en ook voorall wat je hebt gegeten. hartelijk bedankt voor het ongeloofelijk snelle Antwoord dacht dat deze site dood was. :)

Junkie_05

Hey goede morgen! ik zit op dit moment zwaar aan de 3mmc en was 10 min geleden bijna bewusteloos . mijn hart klopt te snell maar eerder super hart alsof die er gaat uit vliegen. heb zelf ook all meerdere soort van overdosisen gehad waarbij ik ko Ging en helemaal begon te trillen en overgeven maar dat was all ongeveer Rond de 0.6gram in een keer. vind het gewoon heel gek hoe hij 12 gram op 5 uurtjes tijd er door snuift en en niet ko gaat. hij was well super vaag staarde recht voor hem zij niets soms leek gij ons niet te horen dus ik denk ook dat het van persoon tot persoon afhangt en ook voorall wat je hebt gegeten. hartelijk bedankt voor het ongeloofelijk snelle Antwoord dacht dat deze site dood was. :)
Is het niet verstandig om iets van een huisarts te bellen? Ik snap namelijk precies wat je bedoelt met dat het voelt alsof je hart eruit vliegt.
en over je vriend, 12 gram in 5 uur is wel echt te veel. En t kan zo maar zijn dat ie dan wel ineens nokkie gaat

Pompoen

Bewuste gebruiker
heb zelf ook all meerdere soort van overdosisen gehad waarbij ik ko Ging en helemaal begon te trillen en overgeven maar dat was all ongeveer Rond de 0.6gram in een keer.
“Al” rond de 0,6 gram in één keer.. alsof het niets is. Laat staan 6-7 gram in 3 dagen en 12 gram op 5 uurtjes? Dit zijn echt gevaarlijke hoeveelheden..
Ik wil niet belerend overkomen maar volgens mij moeten jullie echt hulp zoeken voordat je lichaam er een keer mee stopt. Dit geeft op deze manier toch ook helemaal geen lol meer? Jouw lichaam geeft deze klachten niet voor niets. KO gaan is echt een serieus signaal.
Veel sterkte!

_shikantaza

Badass junkie
Ga eens langs bij de huisarts voor verslavingszorg, dit gaat niet goed zo.

None

Bedankt voor jullie reacties! ik had deze ochtend een heftige dip en Ben meteen weer 2g 3mmc gaan Halen. besef nu ook Echt well wat voor een vies verslavend spull het is. ik Zou mensen die het Willen proberen aanraden om het met vrienden te doen en absoluut niet snuiven want die craving is Echt zo sterk ik geeft eerlijk toe Al's het zakje op was Ging ik overall zoeken naar kruimeltjes die ik nooit vond. op een paar dagen tijd Ga ik van 1 Klein lijntje per uur ongeveer naar gewoon non stop door gaan tot het op is. ik raad snuiven zwaar aff! en omdat ik dit nu zelf ook mee maak will ik ook zeggen dat Al's er iemand is die hulp nodig heeft hier bij of samen met mij er van wilt afstappen laat me dan zeker iets weten! 🙃

Damius

Bewuste gebruiker
Bedankt voor jullie reacties! ik had deze ochtend een heftige dip en Ben meteen weer 2g 3mmc gaan Halen. besef nu ook Echt well wat voor een vies verslavend spull het is. ik Zou mensen die het Willen proberen aanraden om het met vrienden te doen en absoluut niet snuiven want die craving is Echt zo sterk ik geeft eerlijk toe Al's het zakje op was Ging ik overall zoeken naar kruimeltjes die ik nooit vond. op een paar dagen tijd Ga ik van 1 Klein lijntje per uur ongeveer naar gewoon non stop door gaan tot het op is. ik raad snuiven zwaar aff! en omdat ik dit nu zelf ook mee maak will ik ook zeggen dat Al's er iemand is die hulp nodig heeft hier bij of samen met mij er van wilt afstappen laat me dan zeker iets weten! 🙃
Goed dat je inziet dat het zo verslavend is en ook dat je eerlijk deelt wat er vandaag is gebeurd. Je pleegt nu echt zware roofbouw op jezelf en volgens mij kom je nu ook tot de conclusie dat je verslaafd gedrag vertoont. Ik zou je op het hart willen drukken om de huisarts te bellen voor een afspraak en om in gesprek te gaan hoe je onder begeleiding van professionele hulp kunt stoppen. Want dit gaat anders snel bergafwaarts.

Laatst bewerkt:

mitchieee

Wijs gebruiker
3m is stront verslavend maar je ken cold turkey er mee kappen dat raad ik ook aan’ de eerste week is een hell maar de key is afleiding vecht tegen je zelf en sla die verslaving KO (desnoods met een verslavings arts) lukt t jou niet om 1 week zelf te stoppen? Zonder je zelf voorteliegen en te bedriegen om het toch te gebruiken bel direct de huisarts’ mocht jou wel 1 week lukken? Dan lukken 2 weken ook en 3 weken ook enzovoort, sterke

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Absoluut, kan hersenschade veroorzaken en
psychose door
vasoconstrictie en opwarmen van je hersenvlies

Bovenaan