3mmc minder effect met snuiven

Percs

Newbie
Hallo allemaal,

ik ben nieuw op dit forum dus hierbij mijn eerste post, alvast even wat info ik ben ongeveer 184cm bijna 18 en ben en rond de 67kg en fit.
Afgelopen weekend voor t eerst 3mmc gedaan begon vrijdag met een klein beetje paar sleutels om even te kijken hoe ik me zou gaan voelen.

als ik de sleutels consumeer brand het niet en heb ik ook niet heel erg het idee dat ik wat merk ik had de 3mmc in kristallen gekocht dus niet versneden. Zaterdag avond gingen we uit toen had ik voor t uitgaan een bommetje genomen en toen voelde ik het op een gegeven moment werken ik had 0 moeite met praten en kon met iedereen een gesprek beginnen door de avond heen nog hier en daar een sleutel genomen en 1 keer een beetje in mijn drankje gedaan, einde van de avond kwam ik met een jongen aan de praat en die vroeg of ik gebruikt had, waarop ik zei klein beetje 3m en hij zei dat hij het lichtelijk merkte omdat hij het herkende ( tong over lippen en op wangen bijten etc)

maar hier voelde ik hem wel weet iemand hoe dat kan dat ik weinig effect heb met snuiven en wel met slikken

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Hoi! Hopelijk heb je een leuke/gezellige avond gehad :)
Afgelopen weekend voor t eerst 3mmc gedaan
Er worden tegenwoordig veel drugs op straat verkocht als 3-MMC, maar in veel gevallen blijkt het toch om een andere stof te gaan. Je kunt niet concluderen dat het 3-MMC was als het niet getest is, misschien heb je een beetje en kun je dat alsnog doen?
ik had de 3mmc in kristallen gekocht dus niet versneden.
Ook kristallen kunnen helaas versneden zijn, omdat het proces van uitkristalliseren kan plaatsvinden na vermening met andere stoffen. Op straat is het soms lastig te zeggen wat je in handen krijgt, daarom is het altijd verstandig van te voren een sample te brengen naar de testservice.
maar hier voelde ik hem wel weet iemand hoe dat kan dat ik weinig effect heb met snuiven en wel met slikken
Het lijkt me toch zeer onwaarschijnlijk dat dit het geval is. Misschien had je meer gebruikt toen je het oraal nam, of was dat net de drempel dat je er wel wat van voelde. Het is altijd verstandig om bij te houden welke doses je neemt. Weet je bijv hoeveel je hebt gesnoven en hoeveel er in je bommetje zat? Dosering zal het voornaamste verschil maken.

• Like
Waarderingen: ljuv

yiazmat

Bewuste gebruiker
Yoo,
Kan me een paar dingetjes bedenken maar alles werkt ook verschillend voor anderen dus kan zijn dat jij een andere rede hebt. Maar in mijn geval, ik vind snuiven over t algemeen ook vaak de leukste/beste optie met veel dingen, kep zelf helaas nog geen echte 3m gehad maar wel 2m en 3cmc en in beide gevallen vind k daar slikken ook beter werken, t zou dus kunnen zijn dat t mss een cathinonen dingetje is. Natuurlijk kan t ook toeval zijn en aan ons liggen maar ik heb die ervaring dus ook.
Andere mogelijke optie is mss de dosis? Hoeveel meer heb je genomen met slikken tov snuiven? Snuiven werkt uiteraard sterker dus heb je minder nodig maar als je echt veel meer geslikt hebt dan gesnoven kan dat ook een optie zijn, zag dat je zei een paar sleuteltjes qua snuiven dus denk best een lichte dosis, alleen weet niet hoeveel je geslikt hebt dus kan mss zijn dat dat in verhouding (veel) meer is geweest

Percs

Newbie
Yoo,
Kan me een paar dingetjes bedenken maar alles werkt ook verschillend voor anderen dus kan zijn dat jij een andere rede hebt. Maar in mijn geval, ik vind snuiven over t algemeen ook vaak de leukste/beste optie met veel dingen, kep zelf helaas nog geen echte 3m gehad maar wel 2m en 3cmc en in beide gevallen vind k daar slikken ook beter werken, t zou dus kunnen zijn dat t mss een cathinonen dingetje is. Natuurlijk kan t ook toeval zijn en aan ons liggen maar ik heb die ervaring dus ook.
Andere mogelijke optie is mss de dosis? Hoeveel meer heb je genomen met slikken tov snuiven? Snuiven werkt uiteraard sterker dus heb je minder nodig maar als je echt veel meer geslikt hebt dan gesnoven kan dat ook een optie zijn, zag dat je zei een paar sleuteltjes qua snuiven dus denk best een lichte dosis, alleen weet niet hoeveel je geslikt hebt dus kan mss zijn dat dat in verhouding (veel) meer is geweest
Dit was eerste keer snuiven en 3mmc is een van de weinge drugs die ik gedaan heb ik heb ook xtc, wiet, lsd tab, en paddo’s gedaan dus dit was ook mijn eerste keer snuiven en ik weet zeker dat ik meer gesnoven heb dan in het bommetje maar toen ik he te in mijn drankje deed had ik wel iets meer dan het bommetje maar toen voelde ik hem al, ik had wel het idee dat het snuiven wat deed omdat dat bommetje rond 22:00 was en het drankje rond 2 en tussendoor op wc sleutels

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ah ok duidelijk, eigk ook wel chill dat slikken dan beter werkt heb je meer lol voor minder risicos😋

Percs

Newbie
Hoi! Hopelijk heb je een leuke/gezellige avond gehad :)

Er worden tegenwoordig veel drugs op straat verkocht als 3-MMC, maar in veel gevallen blijkt het toch om een andere stof te gaan. Je kunt niet concluderen dat het 3-MMC was als het niet getest is, misschien heb je een beetje en kun je dat alsnog doen?

Ook kristallen kunnen helaas versneden zijn, omdat het proces van uitkristalliseren kan plaatsvinden na vermening met andere stoffen. Op straat is het soms lastig te zeggen wat je in handen krijgt, daarom is het altijd verstandig van te voren een sample te brengen naar de testservice.

Het lijkt me toch zeer onwaarschijnlijk dat dit het geval is. Misschien had je meer gebruikt toen je het oraal nam, of was dat net de drempel dat je er wel wat van voelde. Het is altijd verstandig om bij te houden welke doses je neemt. Weet je bijv hoeveel je hebt gesnoven en hoeveel er in je bommetje zat? Dosering zal het voornaamste verschil maken.
Hallo en bedankt voor je zinvolle antwoord,

ik heb nog wat en zal aankomende woensdag laten testen, ik zal hiervan de uitslag laten weten.
En met snuiven doe ik gewoon top van de sleutel in het zakje en daar wat op wel op het topje van de sleutel en die doe ik in mijn neus, met het bommetje gok ik zon 100mg ofz alleen het snuiven brand ook totaal niet

yiazmat

Bewuste gebruiker
Jawel alleen langere inwerktijd, heb jij veel ervaring met andere drugs dan?
In zekere zin, ben nog niet heel lang bekend ermee ben denk ongeveer half jaartje geleden begonnen (alcohol ni meegerekend) maar kep wel al hoop dingen geprobeerd: xtc, 2cb, keta, coke, 1plsd, 2fma, 2fa, 3cmc, 2mmc, eutylone, wiet, alcohol, 5meodmt, 5mmpa en 5mapb

Hoe lang geleden ben jij begonnen als k vragen mag?

Percs

Newbie
In zekere zin, ben nog niet heel lang bekend ermee ben denk ongeveer half jaartje geleden begonnen (alcohol ni meegerekend) maar kep wel al hoop dingen geprobeerd: xtc, 2cb, keta, coke, 1plsd, 2fma, 2fa, 3cmc, 2mmc, eutylone, wiet, alcohol, 5meodmt, 5mmpa en 5mapb

Hoe lang geleden ben jij begonnen als k vragen mag?
Alchol natuurlijk al vroeg want kom uit een dorp(14 denk ik) , alleen alchol heeft mij nooit echt getrokken drink ook weinig, alleen met vrienden.

ik smoke 2 jaar ongeveer ben hier mee begonnen door prive redenen.Op een gegeven moment elke dag (elke dag heeft ongeveer 3-4 weken geduurd toen het prive wat beter ging en ik inzag dat wiet niet de permanente oplossing was ben ik ongeveer een jaar geleden gestopt en ben 2 maandjes geleden weer begonnen smoke nu ondertussen weer elke dag( wel savonds) ook omdat het gewoon geen fijne periode is. Andere drugs sinds maandje of 4/5 geleden eerste keer x en toen ook de rest een beetje maar het trekt me allemaal niet heel erg xtc ofz vindt ik wel leuk maar in het weekend en niet elk weekend, ik ben ook geen verslavingsgevoelig persoon, ik ben wel altijd in mijn hoofd bezig. Daarom smoke ik of pak ik de scooter om mijn hoofd te legen.

smoke meestal alleen, of met een vriend, in ons dorp wordt het natuurlijk als afschuw gezien als je wiet rookt daarom hou ik het on the low
sorry voor het lange bericht.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ah ok thx 4 het delen,
Lees ook dat je in een vervelende periode zit dus stertke bro💪💪
Ik hou zelf wel echt t meest van uppers maar dat had je mss wel al door gezien mn lijstje haha, mss voor jou ook wel chiller om ze te proberen als je je goed voelt is toch een hele andere ervaring mss dat je ze dan ook wel leuker gaat vinden. Xtc is wel echt de goat voor mij, enige nadeel is dat je die niet zo vaak kan gebruiken, weet niet of je beetje bekend ben met hoe ze werken? Je zei ook van niet elk weekend maar t ding met xtc is ook dat t gelijk je hele voorraad serotonine dumpt, daarom voel je je ook zo goed na xtc maar om diezelfde rede word ook vaak aangeraden niet korter dan 3 maanden ertussen te houden, dat komt omdat je serotonine tijd nodig heeft weer bij te vullen om weer enigsinds hetzelfde effect te kunen ervaren, met kortere periodes word het effect aanzienlijk minder

Percs

Newbie
Ah ok thx 4 het delen,
Lees ook dat je in een vervelende periode zit dus stertke bro💪💪
Ik hou zelf wel echt t meest van uppers maar dat had je mss wel al door gezien mn lijstje haha, mss voor jou ook wel chiller om ze te proberen als je je goed voelt is toch een hele andere ervaring mss dat je ze dan ook wel leuker gaat vinden. Xtc is wel echt de goat voor mij, enige nadeel is dat je die niet zo vaak kan gebruiken, weet niet of je beetje bekend ben met hoe ze werken? Je zei ook van niet elk weekend maar t ding met xtc is ook dat t gelijk je hele voorraad serotonine dumpt, daarom voel je je ook zo goed na xtc maar om diezelfde rede word ook vaak aangeraden niet korter dan 3 maanden ertussen te houden, dat komt omdat je serotonine tijd nodig heeft weer bij te vullen om weer enigsinds hetzelfde effect te kunen ervaren, met kortere periodes word het effect aanzienlijk minder
Thxx bro, dat van dat serotonine wist ik en ik vindt die kater ook fk kut, van wiet heb ik geen kater niks, denk dat ik dit weekend met een vriend beide halfje doe tijdens uitgaan

yiazmat

Bewuste gebruiker
Thxx bro, dat van dat serotonine wist ik en ik vindt die kater ook fk kut, van wiet heb ik geen kater niks, denk dat ik dit weekend met een vriend beide halfje doe tijdens uitgaan
Yw 😁👍
En ok snap ik, das wel chill dan dat je daar iig geen kater van hebt, kep zelf ook wel katers maar bij mij vallen ze gelukkig best mee eigk terwijl k van veel dingen vaak super hoog moet doseren omdat mijn tolerantie beetje gek is haha.
Mss ook wel interessant, kep eigk 2 regels voor mezelf namelijk niet omwille van cravings en niet als k me slecht voel, op die manier kan k gwn gebruiken wnr k zin heb en heb k eigk ook nooit echt problemen ervan, ook doe k zo nu en dan ff periode niks om te resetten en mezelf te checken en tot nu toe werkt dat perfect voor mij. Maar wrm k hier aan d8 was kep namelijk 1x de fout gemaakt toch wat te nemen maar toen voelde k me ook echt heel slecht, resultaat was dan ook een comedown die 10x erger was dan normaal met mega cravings en normaal heb k dat eigk nooit, daarna tegen mezelf gezegd 1x die fout gemaakt nu doe k dat ni meer en nu werkt t weer zoals normaal. Wat k wil zeggen is dat t mss mee kan spelen in je katers en d8 mss helpt t dat voor t kiezen van je momenten om alles eruit te kunnen halen 😋

Vp alvast jullie komend weekend😁

Percs

Newbie
Yw 😁👍
En ok snap ik, das wel chill dan dat je daar iig geen kater van hebt, kep zelf ook wel katers maar bij mij vallen ze gelukkig best mee eigk terwijl k van veel dingen vaak super hoog moet doseren omdat mijn tolerantie beetje gek is haha.
Mss ook wel interessant, kep eigk 2 regels voor mezelf namelijk niet omwille van cravings en niet als k me slecht voel, op die manier kan k gwn gebruiken wnr k zin heb en heb k eigk ook nooit echt problemen ervan, ook doe k zo nu en dan ff periode niks om te resetten en mezelf te checken en tot nu toe werkt dat perfect voor mij. Maar wrm k hier aan d8 was kep namelijk 1x de fout gemaakt toch wat te nemen maar toen voelde k me ook echt heel slecht, resultaat was dan ook een comedown die 10x erger was dan normaal met mega cravings en normaal heb k dat eigk nooit, daarna tegen mezelf gezegd 1x die fout gemaakt nu doe k dat ni meer en nu werkt t weer zoals normaal. Wat k wil zeggen is dat t mss mee kan spelen in je katers en d8 mss helpt t dat voor t kiezen van je momenten om alles eruit te kunnen halen 😋

Vp alvast jullie komend weekend😁
Goeie regels voor jezelf bro, ik doe alleen drugs in het weekend man behalve wiet :wink: wat ik aan 3m fijn vond is dat ik super soepel kon praten en met iedereen, gelukkig was iedereen in een goede mood (tt nacht assen was ik zaterdag) maar zoals gisteravond was ik bij iets lokalers dorp verderop en dan kunnen sommige mensen geen eens hoi zeggen (vergeten te melden maar had gisteren zondag ook nog wat gesnoven klein beetje maar hoor ik denk ff rizzen. (Niet gelukt)

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ah klinkt wel nice maat, leuk gehad in assen?
En snap k heb k zelfs met 2m en 3cmc terwijl dat nog mindere versies ervan zijn, ben ook erg benieuwd naar echte 3m maar mss dat k daar binnenkort wel aan kan komen als t mee zit 😁
En klinkt bekend haha, als k hoi zeg kijken sommige mensen soms ook alsof k net een puppy gewurgt heb 🤣
Had je zondag nog beetje ok effect met t snuiven of zelfde?

Percs

Newbie
Ah klinkt wel nice maat, leuk gehad in assen?
En snap k heb k zelfs met 2m en 3cmc terwijl dat nog mindere versies ervan zijn, ben ook erg benieuwd naar echte 3m maar mss dat k daar binnenkort wel aan kan komen als t mee zit 😁
En klinkt bekend haha, als k hoi zeg kijken sommige mensen soms ook alsof k net een puppy gewurgt heb 🤣
Had je zondag nog beetje ok effect met t snuiven of zelfde?
Ja bro was fk mooi echt een aanrader.
Hoe voelde je je door 2m en 3cmc? Zondag had ik wel effect had erg zin om te praten en dat vindt ik fijn nu wel lichte kater maarja dat hoort erbij.
Jij dit weekend nog plannen?

Percs

Newbie
Hoe voelde je je door 2m en 3cmc? Zondag had ik wel effect had erg zin om te praten en dat vindt ik fijn nu wel lichte kater maarja dat hoort erbij.
Was alsnog erg licht effect

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ah nice leuk om te horen 😁👍
En same, word er ook veel prateriger van en vind k ook super nice, verder geeft t ook leuk euforisch effect en geilheid haha. Wel beide subtiel maar nice. Vind zelf bij 3c iets meer horny en bij 2m iets meer euforie
En komend weekend niet echt iets specefieks maar wel gezellig met vrienden afgesproken 😋

yiazmat

Bewuste gebruiker
Was alsnog erg licht effect
Ah ok, zou mogelijk kunnen zijn door de lage dosering.

Weet niet hoe betrouwbaar jou dealer is maar mijne heeft me wel is 3m verkocht maar bleek uiteindelijk 2m te zijn gemixt met een hele onbekende stof met een erg lange naam (diezelfde heeft ook wel is ergens anders doorheen gezeten wat ook ni bleek te kloppen). Maar eerlijk gezegd verbaast t me ook ni meer. Gelukkig mogelijk een aantal nieuwe dus hopelijk zijn die beter, raakte in gesprek met iemand die ook wat kwam testen die al paar contacten had dus das wel chill😁

yiazmat

Bewuste gebruiker
Mss ook leuk om te weten ben van plan hele maand juli niks te nemen om weer is ff te resetten en wilde eind vd maand ff gek doen dus had met n vriend gepland hele dag van alles te nemen en ga dat woensdag doen, en op t eind doe k eerste keer een redelijk beruchte drug haha, die doe k ook meer om t is ervaren te hebben maar niet om vaak te gebruiken. K start denk met coke, dan 2cb, dan 3fa, dan 3cmc en dan a-phip (nieuwere versie van a-pvp aka flakka)

yiazmat

Bewuste gebruiker
Weet het k ben een mongool 😂😂😂

Maar is gwn leuk wil ff keertje gek doen en van alles erin smijten. Uiteraard is dat niet bedoeld om vaak te gaan doen haha

Edit: uiteraard na elkaar he, niet tegelijk😅😅

HappyMind

Badass junkie
Weet het k ben een mongool 😂😂😂

Maar is gwn leuk wil ff keertje gek doen en van alles erin smijten. Uiteraard is dat niet bedoeld om vaak te gaan doen haha

Edit: uiteraard na elkaar he, niet tegelijk😅😅
Moet toch een beetje op die guy van mn pf gaan lijken 😜
Ik zou inmiddels zeggen dat je aardig aan het trollen bent. Maar anders veel plezier, het opvangpunt voor verwarde personen heeft vast een plekje voor je vrij als je psychotisch/verward raakt. Want dit is uiteindelijk vragen om problemen met zulke drugs combinaties.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ik zou inmiddels zeggen dat je aardig aan het trollen bent.
Nee maar geloof wat je wil zou k zeggen

Maar anders veel plezier, het opvangpunt voor verwarde personen heeft vast een plekje voor je vrij als je psychotisch/verward raakt. Want dit is uiteindelijk vragen om problemen met zulke drugs combinaties.
Relax is, veiligheid is goed begrijp me niet verkeerd maar gwn ff 1 keertje gek doen moet ook kunnen, daarbij weet k ondertussen wel ongeveer hoever k kan gaan want tis tenslotte mijn lichaam.

ljuv

DF-koningin
Soms pakt een middel je ook gewoon niet he. En dat is met 3mmc eerder een blessing dan een sin, want het is rete verslavend. Zeker wanneer je het snuift. Ik heb dit weekeind 3mmc geprobeerd en dat wassut m ook niet echt voor mij. Pas heel laat en nadat ik geblowd had merkte ik überhaupt iets.
Als je ook van xtc houdt, en dus geen 3 maanden pauze hebt gepakt, kan het effect van 3mmc ook wel aanzienlijk zwakker zijn. Ook als je aan de medicatie zit bijvoorbeeld. Ik gebruik dex, dus mijn dopaminereceptoren zijn daar al door beinvloed.
Ik begreep ook dat met sos het vaak zo is dat mensen pas echt de effecten merken als je het een paar keer hebt gebruikt, alsof je lichaam het dan pas snapt ofzo.
Daarnaast leerde ik dit weekeind met 3mmc ook dat je met snuiven de effecten van je bommetje nogal wegneemt. Bovendien zijn de effecten als je snuift (meer sos/pepachtig) ook anders dan waneer je bombt of booft (meer mdma achtig).

Behoorlijk wat factoren die kunnen meespelen dus... Eigenlijk kunnen we je vraag niet beantwoorden met alleen de info die je nu geeft. Deze vragen/acties lijken me wel handig:
- welk effect ben je naar opzoek?
- gebruik je medicatie en zo ja, heeft deze kruistolerantie?
- hoe lang is het geleden dat je andere drugs hebt gebruikt die op je serotonine (en dopamine) effect hebben?
- had je een volle maag toen je begon met gebruiken?
- laat je spul testen
- weeg af wat je neemt... Anders weet je volgende keer totaal niet wat je meer/minder moet doen
- zoek dit een volgende keer op voor je gaat gebruiken ipv achteraf. Tamelijk veiliger.

ljuv

DF-koningin
gwn ff 1 keertje gek doen
Gewoon even gek doen wel ja, dat kun je ook door de helft, of max 2 middelen te combineren. Jezelf en vooral anderen zo idioot in gevaar brengen is wel wat minder sociaal geaccepteerd moat.

https://drugsforum.nl/threads/acuut-fysiek-gevaar-drug-interacties-tabel-en-overdosis.72182/ check deze post van de geweldige @Geneesmiddel anders ffkes. Staan geen rc's in, maar geeft wel een beeld. Je snapt vast dat dit over interactie van 2 middelen gaat. Het wordt niet minder veilig als je daar wat aan toevoegt.

En voor iedereen die meeleest en denkt "hah vet, wat hij kan kan ik ook". Het is niet vet, lees je in, wees je bewust dat dit roekeloos gedrag is wat ontzettend is af te raden.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Gewoon even gek doen wel ja, dat kun je ook door de helft, of max 2 middelen te combineren. Jezelf en vooral anderen zo idioot in gevaar brengen is wel wat minder sociaal geaccepteerd moat.
Snap ik, heb al op pw de combinaties gecheckt en geen rode ertussen daarbij neem k ook pas als de ander is uitgewerkt. Als je met anderen bedoeld die vriend van me die mee doet die heeft andere plannen en doet veel mildere dingen, daarbij als k die flakka doe pakt hij niet bij en is dus meer als sitter erbij
En wbt de hoeveelheden ben met je eens dat dat niet aan te raden is maar wat k zei weet ondertussen wel ongeveer hoe ver k kan gaan bij mezelf
https://drugsforum.nl/threads/acuut-fysiek-gevaar-drug-interacties-tabel-en-overdosis.72182/ check deze post van de geweldige @Geneesmiddel anders ffkes. Staan geen rc's in, maar geeft wel een beeld. Je snapt vast dat dit over interactie van 2 middelen gaat. Het wordt niet minder veilig als je daar wat aan toevoegt.
Nice zal zo ff checken maar doe k later ff moet nu ff afk👍

• Like
Waarderingen: ljuv

ljuv

DF-koningin
Als je met anderen bedoeld die vriend van me die mee doet die heeft andere plannen en doet veel mildere dingen, daarbij als k die flakka doe pakt hij niet bij en is dus meer als sitter erbij
Nee, ik bedoel de anderen die je misschien tegenkomt in dit avontuur haha. Je medemens, zegmaar.

En wbt de hoeveelheden ben met je eens dat dat niet aan te raden is maar wat k zei weet ondertussen wel ongeveer hoe ver k kan gaan bij mezelf
Ik snap het, ik maak zeer regelmatig ook minder slimme keuzes, meestal onbewust maar soms ook omdat ik er zin in heb, maar ik ken mezelf en mijn lichaam ook steeds beter. Maar als je dan een beetje lollig doet over zulk gebruik (wat wat mij betreft echt niet verboden is) is het wel heel belangrijk er een goede disclaimer bij te geven. Veel bezoekers komen via google bij topics als deze terecht en ze zouden zomaar geïnspireerd kunnen raken ZONDER te weten wat hun eigen grenzen zijn.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Nee, ik bedoel de anderen die je misschien tegenkomt in dit avontuur haha. Je medemens, zegmaar.
Oh zo, snap ik 👍
Maar zie mezelf zeker niks raars doen op dat gebied hoor, ben zelf iemand die graag contact heeft met anderen en van gezelligheid houd enzo. Natuurlijk snap ik dat zo iets als flakka wel sterk spul is maar zie mezelf echt niet zo veranderen dus komt goed 👍👍

Ik snap het, ik maak zeer regelmatig ook minder slimme keuzes, meestal onbewust maar soms ook omdat ik er zin in heb, maar ik ken mezelf en mijn lichaam ook steeds beter. Maar als je dan een beetje lollig doet over zulk gebruik (wat wat mij betreft echt niet verboden is) is het wel heel belangrijk er een goede disclaimer bij te geven. Veel bezoekers komen via google bij topics als deze terecht en ze zouden zomaar geïnspireerd kunnen raken ZONDER te weten wat hun eigen grenzen zijn.
Thx 4 de uitleg, en goed punt snap wat je bedoeld. Had op zich wel beter moeten uitleggen mss dat dat niet aan te raden is voor anderen. En wbt die grapjes tussendoor is meer gwn dat k van humor hou en t ging ineens van een gezellig gesprek met de op naar doe dit niet dit is fout etc, dus d8 probeer het een beetje luchtig te houden

yiazmat

Bewuste gebruiker
Nou gister toch stuk minder genomen dan verw8, op de dag zelf ging een goeie vriend ineens ruzie maken om niks terwijl k de dag ervoor nog druk bezig ben geweest m te helpen. Uiteraard voelde k me dus niet fijn en samen besproken met die gene wie k dit zoi doen en besloten t niet te doen, wil tenslotte niet nemen als k me kut voel. Uur later ofz had ie wel zn excuus aangeboden en begon toen toch te twijfelen. Uiteindelijk wel die flakka gedaan en zelf voor die tijd nog ff 2mmc. Toen t uiteindelijk tijd was voelde k me nog steeds beetje apart en de nastimulatie van de mmc zat er nog duidelijk in dus had besloten ipv 30 voor 25mg te gaan. En moet zeggen had van alles ervan verw8 maar saai zat daar zeker niet bij 😅, na zon kwartiertje was k wat spraakzamer en voelde me oke waardoor k wel d8 het begint nu wel iets te doen maar d8 van het kan nu dus elk moment beginnen, nou na 3 kwartier bleek dat dus alles te zijn maar kwamen er wel flinke cravings, maar t waren dus ook echt cravings niet t impulsieve bijpakken wat je van aphip verw8, verder voelde k me in die tijd lui en ongemotiveerd terwijl je juist hoort dat het een lange nastimulatie hoort te hebben. Eerste half uur had k wel cravings om hiervan bij te pakken maar daarna ging t eigk over naar cravings voor een leukere euforische upper en had k eigk ni eens zin om aphip bij te pakken. Na ongeveer 1,5 uur van die cravings begon t wel geleidelijk af te zakken. Na al die horrorverhalen hierover had k veel verw8 maar dat t saai zou zijn zat daar niet bij😅

Laatst bewerkt:
Bovenaan