3mmc met paar lijntjes speed

KevinD

Bewuste gebruiker
Aangezien ik dit plaatste onder een oude topic en commentaar kreeg. Hierbij een nieuwe topic🤗

Sinds kort gebruik ik 3mmc, met later op de avond nog een paar lijntjes speed.
uiteraard besef ik dat combineren nooit vodden voor je kan zijn!
maar wauw wat een heerlijk gevoel is dat, het lijkt echt alsof je vanaf de aardbodem weg bent 🙈

Sniffle88

Bewuste gebruiker
Ik weet er niks meer van.
Dus dat van de aardbodem klopt wel ja.
Ik weet dat ik het leuk gevonden heb want hoorde dat ik het geweldig vond. Maar smorgens niks geen enkel idee.

Hallo1234

Newbie
Ik combineer t zelf ook. Gebruik vooral op feestjes (voor de tijd na de tijd ookwel). Ik pak elke 2u een lijn pep en tussendoor skep ik 3m. Heb eigenlijk geen idee of het meerwaarde heeft om deze 2 te combineren maar. Pep miauw gaat prima samen (en ja ik weet het, tis extra belastend enz enz.).
speed gebruik ik meer voor de energie en wetkt tenminste echt goed. 3m word ik nou niet bepaald energiek van, 3m is dat stemmetje in je hoofd dat zegt "meer, meer , meer" haha.

CuriousExplorer

DF-koning
Ik combineer t zelf ook. Gebruik vooral op feestjes (voor de tijd na de tijd ookwel). Ik pak elke 2u een lijn pep en tussendoor skep ik 3m. Heb eigenlijk geen idee of het meerwaarde heeft om deze 2 te combineren maar. Pep miauw gaat prima samen (en ja ik weet het, tis extra belastend enz enz.).
speed gebruik ik meer voor de energie en wetkt tenminste echt goed. 3m word ik nou niet bepaald energiek van, 3m is dat stemmetje in je hoofd dat zegt "meer, meer , meer" haha.
Als je enkel pep gebruikt en niet eens start met 3m er tussen te snatsen, dan is er geen stemmetje die zegt "meer meer" 😁

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Begrijp niet wat mensen zalig aan deze combi vinden.
Ok, je bent even overdik gestimuleerd.
Ooit die fout eens gemaakt en mijn hersenen voelden als een heteluchtoven op maximum temperatuur.
De comedown en kater was ook geen pretje.

Bovenaan