3mmc ervaringen...

Benjolink

Belezen gebruiker
hallo

wie heeft er langdurige ervaringen met 3mmc. en dan bedoel ik de mensen die het niet vaker dan 1x per week gebruiken.

- zijn er negatieve aspecten die je nu ervaart door de 3mmc.

ben zelf van plan om het max 1 per week oraal te nemen. 0.5 gram ongeveer per x.

ga het niet vaker gebruiken dus daar hoef je me niet op te wijzen......

Hippie Langwaus

DF-koning
Ik gebruik het 1 of hooguit 2 keer per jaar. Dan doseer ik maximaal 150 mg oraal en spreek ik met mezelf af dat ik daarna niet herdoseer. Op die manier heb ik geen merkbare negatieve effecten.

Deurklappert123

Experimenterende gebruiker
Blijf weg van die bende, zo begon ik ook en loop er nu 2 jaar mee te kloten. Die afspraak die je met je zelf hebt gemaakt verleg je binnen een maand steeds verder geloof me en voor je t weet verdubbel je die dosis ook..

Ik chill er nog wel eens in de week op maar wel met een dosis die 10x hoger is als jouwe anders werkt t niet meer bij mij. Verder ja de nadelen van een verslaving, de tijd die erin gaat zitten, ik ben snel gestresst of kwaad en begin af en toe wat geheugen probleempjes te krijgen maar niet ernstig ofzo.

Wou dat k er nooit aan begonnen was dat zeg ik tegen iedereen die hieraan wilt beginnen.

Maar goed je bent eigen baas hierin natuurlijk

Hoop dat je de goeie beslissing neemt iniedergeval✌️

Hippie Langwaus

DF-koning
Ik gebruik het 1 of hooguit 2 keer per jaar. Dan doseer ik maximaal 150 mg oraal en spreek ik met mezelf af dat ik daarna niet herdoseer. Op die manier heb ik geen merkbare negatieve effecten.
Oja, belangrijke toevoeging ik neem het 's ochtends of uiterlijk vroeg in de middag om mijn nachtrust niet te verpesten.

Torchic

Badass junkie
hallo

wie heeft er langdurige ervaringen met 3mmc. en dan bedoel ik de mensen die het niet vaker dan 1x per week gebruiken.

ben zelf van plan om het max 1 per week oraal te nemen. 0.5 gram ongeveer per x.

Maximaal 1x per week is eigenlijk al teveel en ook genoeg voor serieuze fysieke en mentale problemen. En de hoeveelheid per keer zal alleen maar meer worden vanwege cravings en tolerantie wat dus voor een vicieuze cirkel kan gaan zorgen. Daarnaast ligt een verslaving aan 3-MMC op de loer en daar zou ik ver van wegblijven.

Ik ben uiteindelijk verslaafd geraakt aan 3-MMC maar in de beginfase was mijn gebruik nog een stuk minder natuurlijk maar toen merkte ik al dat het veel deed met mijn lichaam en geest en begonnen er langzamerhand klachten te ontstaan zoals: neerslachtigheid, angst, fel reageren, slaaptekort, cravings, slechte huid, nergens zin in, manipulatief, liegen, derealisatie, pijn in borstkas, slechte conditie, slaapverlamming, vasoconstrictie, rusteloosheid, wantrouwend etcetera. En in het begin waren deze klachten minder aanwezig maar je beseft het pas echt als je al te ver in je verslaving zit en dan is het ontzettend moeilijk om ervan af te komen en te herstellen van vooral de mentale klachten.

Mijn ervaring is dat er maar heel weinig mensen zijn die verstandig met 3-MMC kunnen omgaan maar dat is iets waar jezelf achter moet komen maar ik vind het wel netjes om te vertellen hoe ik het beleefd heb want daar wil ik je voor behoeden.

ik heb al die negatieve dingen niet maar komt vast omdat ik het teveel gebruik
Jij wil zeggen dat je geen negatieve aspecten ervaart van jouw gebruik?😅

Hippie Langwaus

DF-koning
Nog één laatte toevoeging dan:

Ik merk zelfs met alle voorzorgsmaatregelen die ik neem, dat er een neiging komt om te herdoseren als het uitgewerkt raakt.

Casrus

DF-koning
Oeps!

Moest in "Welke drugs gebruik je nu?"

Kijk uit!

Het bij willen pakken gaat bij de meeste ROA's vanzelf!

Gebruikte 3-MMC alleen incidenteel bij seks.

Maar dat ging wel tot IV aan toe. Mijn Geliefde ging out in een herensauna (was een heel gedoe).

Highonlife

Bewuste gebruiker
Oja, belangrijke toevoeging ik neem het 's ochtends of uiterlijk vroeg in de middag om mijn nachtrust niet te verpesten.
Jij gaat ook altijd met de kippen op stok of niet, Hippie? Ik lees altijd dat jij rond een uur of half 9 al begint aan je melatonine supplement. Sta je dan ook heel vroeg op?

OT: wekelijks 3-mmc nemen is een afrader. Ik heb een periode gehad waarin ik ieder weekend wel een stimulant nam, bijvoorbeeld coke, speed, 3-mmc of 4-mmc. Je doet daarmee echt afbraak aan je eigen lichaam en vooral geest. Sinds ik dit niet meer doe voel ik me mentaal echt vele malen beter. Kijk uit met die troep.

Manu76

Badass junkie
Je gebruikt 1x per week halve gram oraal?
Maar hoe kan je ooit 1x per week iets nemen? Het lukte me redelijk gedurende een paar jaar, maar dan gebeurt er iets en ga je toch van gewoonte veranderen. Ik heb het over 1 peuk om 11h15 in de kroeg op donderdag ochtend met een koffie. Maar 5 jaar later was ik toch full-time roker.

Succes met je onderzoek!

Laatst bewerkt:

Benjolink

Belezen gebruiker
Maar hoe kan je ooit 1x per week iets nemen? Het lukte me redelijk gedurende een paar jaar, maar dan gebeurt er iets en ga je toch van gewoonte veranderen. Ik heb het over 1 peuk om 11h15 in de kroeg op donderdag ochtend met een koffie. Maar 5 jaar later was ik toch full-time roker.

Succes met je onderzoek!
Lukt me nu nog wel makkelijk. Zit ook nog maar 4 weken dr aan.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
@Benjolink ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum (research Chemicals) kun je daar voortaan even aan denken als een nieuw topic maakt?

Tootje

Belezen gebruiker
Ik gebruik het 1/2 per week en dacht dat ik niet echt negatieve aspecten ervaarde, nu heb ik 2 weken niet gebruikt en dan merk je wat het eigenlijk met je doet. Voel met fitter, slaap meer, huid is rustiger en reageer minder fel dus een beter humeur. Probeer het eens een tijdje niet en kijk wat het met je doet.

tordjebrain

Newbie
Heeft u een dag of twee last van een gelere huid na het gebruik van cathinonen?
Is de lever erg druk? Zonder twijfel ja

z7i7

Newbie
hallo

ik gebruik zowat een jaar lang elk weekend, ik ervaar slaapgebrek en af en toe geheugenverlies. Vergeet niet de immense pijn aan je neus wanneer je naar buiten in de kou gaat, of wanneer je moet hoesten. ik geef mezelf nu een pauze van 3 week.

Bovenaan