3mmc dosis

Jonkoman

Experimenterende gebruiker
Goedenavond lieve mensen van dit platform.

Ik had even jullie advies nodig. Ik heb in januari een feest gepland staan.
En ook op de planning om (3mmc) te gaan gebruiken. Vroeger deed ik alles op gevoel! Maar omdat ik nu al een lange tijd niet gebruikt heb. Zou ik toch het deze keer veiliger aanpakken als hiervoor. Hiervoor gebruikte ik heel wat op een avond (1 gram) wat ik dit keer dus echt niet ga doen. Ik ben niet verslavend gevoelig!

Het feest is van 14:00 tot 00:00/01:00 en zou graag daarna willen slapen en niet heel de nacht wakker willen zijn 🙈 hoe zouden jullie dit aanpakken ?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Voor de mensen die op dit moment trippen/spacen/gebruiken have fun be save!

En voor iedereen een fijne avond/nacht

Groetjes

Bengozy

Bewuste gebruiker
Hellaas ben ik niet in de gelegenheid omdat ik in het buitenland zit
Heb je het in het buitenland gekocht, of meegenomen? Ligt aan het land, maar ik zou zeker niet zomaar een RC nemen dat je aangeboden word als 3mmc. Zeker niet buiten nederland. Hier krijg je vaak tot altijd 2mmc, wat in mijn opinie minder heftig, en mindere neveneffecten met zich meebrengt.

Jonkoman

Heb je het in het buitenland gekocht, of meegenomen? Ligt aan het land, maar ik zou zeker niet zomaar een RC nemen dat je aangeboden word als 3mmc. Zeker niet buiten nederland. Hier krijg je vaak tot altijd 2mmc, wat in mijn opinie minder heftig, en mindere neveneffecten met zich meebrengt.
Ik ga dan naar nederland. En zal het daar kopen ik ben daar maar een paar dagen alleen voor het feest

Jonkoman

Famous last words. Iedereen is gevoelig voor verslaving, het ligt er vooral aan wat je situatie in de rest van je leven is.
Momenteel heeeeel rustig. Zit in het buitenland waar er niks te krijgen is. In een dorp met 230 bewoners. Ik ga 1x per jaar voor een feestje naar nederland. Voor de rest heb ik een eigen bedrijf en werk ik iedere dag

Ook als je hier met iets gepakt woord ga je jaren naar hotel blauwe pet

Vind ik het nou niet waard 🙂

• Like
Waarderingen: XMR

FerdFatoehaus

Badass junkie
Momenteel heeeeel rustig. Zit in het buitenland waar er niks te krijgen is. In een dorp met 230 bewoners. Ik ga 1x per jaar voor een feestje naar nederland. Voor de rest heb ik een eigen bedrijf en werk ik iedere dag

Ja dat zegt allemaal niet zo veel. Mijn punt is dat iedereen in potentie gevoelig is voor verslaving.

Er kan vanalles gebeuren waardoor je mentaal minder goed komt te zitten. Tuurlijk zal bij jou de kans veel kleiner zijn gezien je situatie.

Mensen die verslaafd raken vinden dat het ook niet waard, maar het is geen keuze he..

Brakka Mang

Badass junkie
Famous last words. Iedereen is gevoelig voor verslaving, het ligt er vooral aan wat je situatie in de rest van je leven is.
Hij zegt verslavend gevoelig. Ik maar daaruit op dat hij niet heel gevoelig is .

Overigens inderdaad iedereen kan verslaafd raken. Dat genetisch aangelegd etc. heeft daar niks mee te maken. Het helpt idd niet mee als je opgroeit met 1 of beide ouders die verslaafd zijn maar anderzijds kan dat ook een enorme afkeer ontwikkelen.

Brakka Mang

Badass junkie

Mmhhh ik zie rode letters, ik zie een grens, ik zie een auto met strepen, ah ja de letters beginnen zich nu duidelijk te vormen; STOP POLITIE ......Palentir heeft genoeg aan deze info😈

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Was @Brakka Mang aan het dromen of aan het hallucineren ?

Tweede vraag nu aan @Jonkoman : in welke regio telt een gehucht met 230 inwoners als een dorp ?
Palentir toch even een beetje helpen !
Duivels bedrijf immers en de duivel is imperfect.

Bovenaan