3mmc 1ste keer gebruiken

yoongles

Newbie
Hallo lieve mede levensgenieters,
Dit weekend ga ik voor het eerst 3mmc gebruiken. Ik ben al bekend met xtc, mdma, 4fmp en 2cb/2ci.
Moet wel eerlijk toegeven dat het wel al 1 jaar geleden is sinds ik voor het laatst heb gebruikt.
Maargoed :)
Ik ben 1,74 en weeg ongeveer 100 kg. Nu ben ik heel erg aan het twijfelen wat een oke dosering zou zijn voor mij. Ik heb al wat bommetjes gemaakt van ongeveer ~100 tot 140 mg.
Iemand die mij wat wijzer kan maken ?

Ps. Do's en dont's zij altijd welkom

Casrus

DF-koning
Hallo yoongles!

Heb het altijd op het oog gedaan en begon met een sleutelpuntje (weeg +- 80 kg). Nadeel is wel, dat je steeds bij gaat pakken en dat wil je waarschijnlijk niet.

Voor mij werkte boofen het beste. Lees je in, en spuit wat water met 3-MMC in je arie.

Bijpakken doe je dan alleen als het écht moet en je wordt er ook geen spraakwaterval van. (Érg gênant als je in een situatie bent waar twaalf andere mannen ook seks hebben).

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
@yoongles een normale dosis oraal is ongeveer 150-250mg, het beste is om daar niet overheen te gaan op een avond :wink:. Ik zou het toch ook even laten testen, want sinds de ban is het niet altijd zeker of je echt met 3-MMC te maken hebt.

Torchic

Badass junkie
Het is ook slim om research te doen na hoe verslavend 3mmc is. Vooral als je het nasaal neemt krijg je ontzettend veel last van cravings en wil je alsmaar bijnemen. En voor je het weet ben je ieder weekend of zelfs iedere dag aan het gebruiken omdat het een aangenaam gevoel geeft. Dit klinkt misschien wat overdreven want ik dacht ook ‘dit overkomt mij niet’ maar een 3mmc verslaving sluipt er langzaam in en als je je het beseft ben je eigenlijk al te laat en zit je verstrikt in de verslaving.

Het is leuk spul maar gebruik het met beleid.

Verder wil ik je veel plezier wensen! Laat je ons weten hoe je het hebt ervaren?🤗

BDF

Experimenterende gebruiker
Hallo yoongles!

Heb het altijd op het oog gedaan en begon met een sleutelpuntje (weeg +- 80 kg). Nadeel is wel, dat je steeds bij gaat pakken en dat wil je waarschijnlijk niet.

Voor mij werkte boofen het beste. Lees je in, en spuit wat water met 3-MMC in je arie.

Bijpakken doe je dan alleen als het écht moet en je wordt er ook geen spraakwaterval van. (Érg gênant als je in een situatie bent waar twaalf andere mannen ook seks hebben).
Kan bovenstaande 100% onderschrijven. Zowel 3MMC als 3CMC werkt het best en lekkerst wanneer je het oplost met een beetje! lauw water en rectaal inspuit (booty/ boofen) Maar dan nog kom je in de verleiding dit vaker op een avond te herhalen. Ik gebruik meestal tussen 150mg en 180mg hiervoor.

yoongles

Newbie
Dankjewel voor jullie reacties!

Vandaag is de dag dat ik het ga gebruiken, we zijn met een paar vrienden op emporium. Dus dat gaat zeker goedkomen !
Ik heb mij idd goed ingelezen en ga daarom ook niet snuiven maar innemen.
180 mg is de bom geworden. Ik ben niet van plan om nog erna bij te nemen.
But we shall see.

Morgen laat ik zeker weten hoe het is geweest.

Stay safe :wink:

yoongles

Newbie
Hallo iedereen :)

Het feest was geweldig!
Ik heb om 18:00 mijn eerste capsule van ~180 mg ingenomen.
Ik heb niet een echt inkick moment gevoeld, maar ik voelde mij wel langzaam wat alerte worden. Mijn lichaam voelde ook heel zacht aan alsof ik een deken over mij heen had.

20:00 heb ik mijn 2de dosis ingenomen van ongeveer 80 mg.
Ik voelde me heel chil, lekker helder in mijn hoofd en een beetje een praat kick.
Ik kan niet zeggen dat ik het heftig vond, het was gewoon een lekker gevoel.
Heb ook mijn liefde verklaart aan mijn vrienden en lekker geknuffeld 😂

Rond 22:00 begon ik te twijfelen... zou ik nog wat pakken? het gevoel werd namelijk een beeeetje minder. Maar ik wist dat het waarschijnlijk niks zou doen als ik nog wat pakken maar heb t toch gedaan :tongueout:
Zoals verwacht bleef her gevoel hetzelfde.

24:00 was het festival afgelopen en gingen we naar huis.
Eenmaal thuis was ik moe maar helder, de 3mmc was (denk ik) voor een groot deel uitgewerkt.
Ik zag er uit alsof ik niks had gebruikt, wat fijn was. Gelukkig kon ik ook snel in slaap vallen. Mijn gedachten waren leeg en ik had ook geen geruis of piep in mn oren.

Ik heb HEERLIJK geslapen!
Zoals verwacht voelde ik mij wel heel erg laam hij het opstaan. Maar meer dan dat was t niet.

Totnu toe vind ik 3mmc top !
Wil ik het snel nog eens doen ? Nee.
Misschien over 1 jaar weer 🤗

Bovenaan