3mg bromazolam + 3mg pyrazolam

Fried Rice

Bewuste gebruiker
21-10-2024

Gegroet mensen,

Ik ben niet nieuw hier, maar ik ben mijn account vergeten (bewezen korte termijns geheugen).Ik zal me even voorstellen, ik ben een jongeman van 20, en als hulpchefkok.
Verder heb ik redelijk wat kennis over (rc)benzos, (rc)cathinons, (rc)LSD, ketamine, MDMA, en de molucaire structuren.
Ik hou ervan om op DF rond te dwalen en de grappigste, informatiefste, en de gevaren te lezen

Ik heb gister van de bekende vendor die we niet mogen noemen, broma's, pyrazolam en 2x 200ug 1cp-mipla gekregen. Enkel wil ik wachten daarmee en geen enkele upper doen, om dan met 400ug LSD naar het bos te gaan.
Dus ik dacht, laat ik misschien maar een alvast oefenen met een report maken van 3mg bromazolam en 3mg pyrazolam.
Ik moet toegeven dat ik ooit broma's heb misbruikt, en daar een tolerantie aan heb overgehouden.Neem deze hoeveelheden (rc)benzos alsjeblieft niet zelf, je gaat geheid slapen.

11:30: tijd van inname
11:50: Ik voel de pyra al langzaam wat te voelen.
OT; Dit gevoel omschrijf ik zoals ik mij altijd zou moeten voelen, ik heb veel direct sociale angst, autisme, en veel stress in de horeca.
Nu lekker ontspannen.

Ik ga even proberen wat gitaar te spelen, helaas heb ik 2 gitaren, en allebei hebben ze aantal gebroken snaren. Het spelen ging aoprecht verbazend goed, helaas niks kunnen opnemen omdat ik geen geld heb voor een laptop met microfoon.
OT:
12:35: Ik voel de broma nog niet echt, nog geen papbenen nog lekker actief.
Na gitaar gespeeld te hebben toch wat last van de vingertoppen, ik ga even tekenen (vroeger veel graffiti getekent). Kan later wel n foto toevoegen.

13:25: toch besloten om een jointje te draaien en rustig naar de Jumbo te gaan voor avondeten-boodschappen te halen.
Lekker genieten van de frisse lucht en de vluitende vogeltjes, bladeren beginnen te verkleuren.

15:13: Broma begint goed te komen na jointje. Wordt wat moe, chiller en gewoon happy vibes (zoverre dat kan bij mij). Ik merk wel dat ik soms wat onduidelijk praat of met een dubbele tong de welbekende bijwerking. Nu wat YouTube kijken, vanavond lekker uitgebreid eten maken.

17:24: Nogsteeds actief, totaal niet moe, soms wat mn balans kwijt maar verder helder.
Ik ga avondeten voorbereiden.

18:49: Niet heel veel veranderd, eten was fantastisch lekker.
19:15: jointje aan het roken nu, zo Warzone spelen denk ik.

Even over de combi zelf, ik ervaar innerlijke rust, geen angsten, geen blackouts en totaal geen sedatie.
Mijn ervaring is dat broma op zichzelf heel sederend is, en je het beter niet en of zo min mogelijk moet doen. Immers gebruik ik pyrazolam alleen voor angst-doeleinden. Wel interessant dat het 't stukje sederende van de bromazolam vervaagt.
Ik hou deze post nog bij.

Die 400ug mipla laat ik liggen voor een andere

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Mag ik vragen waarom je niet voor een benzo kiest die zowel anxiolytic als ontspannend is? Het combineren van deze categorie kan echt onvoorspelbare synergy hebben.

Bovenaan