35-plussers

Boevekop

Newbie
Re: 35+ vrouwen

Antigone zei:
Deranged zei:
Inderdaad. Dan is de uiterste houdbaarheidsdatum toch wel verstreken. Als ik zelf ooit die leeftijd bereik ga ik toch wel voor 10 jaar jonger.
Het is jonkies eigen om te denken dat je weet hoe je denkt als je ouder bent. Dat is
dus niet zo meneer!! Kan zomaar zijn dat als je dan eenmaal 35 bent je ineens een
oude vrouwenfetish krijgt en alleen nog maar met omaatjes wil daten. Wie weet :grin:

Natuulijk ga je me niet geloven, maar denk eens aan de tijd dat je 8 was en je favoriete
tvprogramma The Power Rangers ofzo was. Toen was je er ook van overtuigd dat je dat
áltijd goed zou blijven vinden. Whehehe....vertel eens is dat nog steeds zo? :P

Ten eerste: super dit te lezen allemaal van 35-plussers! wij zijn zelf beide 38!

Ten tweede: het is een half jaar later maar zeker een prima opmerking tegen zo'n "kleintje" !

Boevekop

Newbie
Goh wat lachen is dit zeg om te lezen! Wij zij beide 38 jaar. Sinds een jaar of 10 gebruik ik mdma (pil of kristal) bij gelegenheid. Mijn vrouw wilde het altijd wel eens proberen tot vorige zomer! And she LOVED it! Naast het lekker gevoel van knuffeligheid etc zeker goed af te sluiten met een paar uur hele goede sex.

Wat me opvalt is dat redelijk veel mensen blij zijn dit op latere leeftijd zij tegengekomen!

groet allen!

Mike

Bewuste gebruiker
Boevekop zei:
Goh wat lachen is dit zeg om te lezen! Wij zij beide 38 jaar. Sinds een jaar of 10 gebruik ik mdma (pil of kristal) bij gelegenheid. Mijn vrouw wilde het altijd wel eens proberen tot vorige zomer! And she LOVED it! Naast het lekker gevoel van knuffeligheid etc zeker goed af te sluiten met een paar uur hele goede sex.

Wat me opvalt is dat redelijk veel mensen blij zijn dit op latere leeftijd zij tegengekomen!

groet allen!

Ben zelf 45, ook pas op latere leeftijd de xtc ontdekt en ik kan zeggen dat het zeker ons leventje verrijkt heeft.

Geniet ervan, maar denk er om, met mate! Anders is de lol er snel af, ik spreek helaas uit ervaring....

trippelh

Bewuste gebruiker
Ook wij zijn ouder dan 35 jaar en sinds 2 jaar actief met xtc
Er ging een wereld voor ons open , allebei hebben we lichaamlijke klachten en juist door de pillen zijn die pijnen weg en is ons sexleven grandioos :smoke:

We maken er altijd een speciale dag van overdag mooi maken voor elkaar en dan de matrassen in de kamer leggen zodat we nergens heen hoeven en eind van de middag beginnen we met innemen .meestal gebruik ik 3 pillen en mijn vrouw 4 omdat zij meer nodig heeft om het in te laten werken.
Dan even lekker filmpje kijken en dan laten we het over ons heen gaan .
We waren al goed actief zonder de pil maar met de pil diepen we door gesprekken onze liefde nog meer uit en doen we dingen en komen we op ideeen die we anders niet zouden hebben.
Mede door dit forum hebben we al veel ondekt en uitgeprobeerd.

In 1 woord hemels en ben enorm blij dat we dit ondekt hebben.

Beeeb

Bewuste gebruiker
Mevrouw Beeeb meldt zich. Ik ben 35 en sinds een jaar of 11 aan het gebruiken.

Dus ook pas later begonnen dan de meesten van mijn generatie. Onder het motto 'je moet alles in het leven een keer geprobeerd hebben", toch maar eens een pilletje gedropt.

Die eerste keer is extreem goed bevallen en sindsdien leef ik er lustig op los. :hearteyes: Ik vind het heerlijk om thuis te gebruiken en ga regelmatig naar een leuk feestje. Ik vraag me wel eens af of er een moment komt dat ik het niet meer leuk ga vinden. Maar ik denk niet dat dat moment er ooit komt. :grin:

Gelukkig zie ik er voor mijn leeftijd nog jong uit. Maar ik vrees wel het moment dat jongeren mij meewarig aan gaan kijken met zo'n blik, van 'wat moet die moeke hier nou'. Ikzelf heb dat ook wel eens als ik van die te bruine, te oude, te van kaart, te ordinaire, te verlepte wijven zie. :tearsofjoy:

Maar zover is het gelukkig nog niet :wink:

Beeeb

brimmer

Newbie
38 jaar, aangenaam ! , aardig wat jaartjes al bekend met geest-verruiming :)
In 1990 erg leuke feesten meegemaakt, illegale vaak ook , waarbij de sfeer zo ontzettend goed was.. ook omdat het allemaal nieuw was denk ik. Erg veel gefeest toen en ook wel de keerzijde gezien maar daar leer je van . Nu willen we wel eens in huiselijke kringen lekker een avondje mellow wezen, heerlijk.

Het gevoel van de middeltjes van TOEN, dat wordt (bijna) nooit meer evenaard helaas. Ik wil met m'n 38 jaar ook nog best wel eens recreatief wat nuttigen maar valt mij op dat wat er nu wordt aangeboden beetje rotzooi is.

Laatst eigenlijk voor het eerst in LANGE tijd het spulletje laten testen want vertrouwde het niet. Bleek toch een niet zo sterke mdma te zijn. Raar want ik weet 100% wat me te wachten staat (uit ervaring haha) maar dit hoef ik niet meer.

Maar goed, iets lekkers op z'n tijd (mocht het er nog zijn!?) is goed voor de geest hoor! Wij (oude vrinden) zijn er van overtuigd dat we dit eigenlijk heel ons leven zullen blijven doen haha, zelfs als oude dametjes en heertjes achter de rollator :tearsofjoy: :wink:

Diogenes

Experimenterende gebruiker
langeman zei:
Diogenes zei:

Je allereerste bericht en dan zo kort, maar... wel weer terug on topic.

Vrouwen van 35+ zijn heerlijk, tenminste de mijne zeker.

ondertussen alweer bijna 39 en na 11 jaar opeens terug vrijgezel :tearsofjoy:
doe bijna niks meer nu, ga binnenkort proberen af te kicken van zopiclone en lormetazepam... Iemand enig idee waar dat kan in Belgie?? Enkele jaren geleden nog eens voor opgenomen, maar blijkbaar zetten ze benzoverslaafden in dezelfde afdeling als alcoholisten, die stoppen ze dan de hele dag vol met théralème zodat ze achteraf volgens mij gewoon nog een extra verslaving hebben.. Was daar na een paar dagen weg, met alcoholisten heb ik geen enkele voeling.

2010 rustig jaar voor de rest, 4-tal keer mdma, 4-tal keer speed, 20-tal joints, sociaal coke gebruikt regelmatig maar daar vind ik niks aan en 12-15x ladderzat geweest(drink ofwel niks ofwel veel :tearsofjoy: ), en 1e keer GHB maar daar vond ik ook niet veel aan...

Ondertussen bijna 25 jaar slik, snuif, rook, base ervaring, maar die benzo's is het enige dat flink moeilijk is om vanaf te komen... 2011 loop ik normaal mijn 1e marathon onder 4 uur, dus druggebruik zal weer beperkt zijn... :rock:

Tast meer mijn lichamelijke grenzen af op sportief gebied nu, al denk ik heel mijn leven wel zo eens heel af en toe wel wat zal blijven gebruiken(vooral mdma vind ik leuk, speed ook maar is extreem ongezond op mijn leeftijd) :smoke:

trippelh

Bewuste gebruiker
Diogenes zei:
langeman zei:
Diogenes zei:

Je allereerste bericht en dan zo kort, maar... wel weer terug on topic.

Vrouwen van 35+ zijn heerlijk, tenminste de mijne zeker.

ondertussen alweer bijna 39 en na 11 jaar opeens terug vrijgezel :tearsofjoy:
doe bijna niks meer nu, ga binnenkort proberen af te kicken van zopiclone en lormetazepam... Iemand enig idee waar dat kan in Belgie?? Enkele jaren geleden nog eens voor opgenomen, maar blijkbaar zetten ze benzoverslaafden in dezelfde afdeling als alcoholisten, die stoppen ze dan de hele dag vol met théralème zodat ze achteraf volgens mij gewoon nog een extra verslaving hebben.. Was daar na een paar dagen weg, met alcoholisten heb ik geen enkele voeling.

2010 rustig jaar voor de rest, 4-tal keer mdma, 4-tal keer speed, 20-tal joints, sociaal coke gebruikt regelmatig maar daar vind ik niks aan en 12-15x ladderzat geweest(drink ofwel niks ofwel veel :tearsofjoy: ), en 1e keer GHB maar daar vond ik ook niet veel aan...

Ondertussen bijna 25 jaar slik, snuif, rook, base ervaring, maar die benzo's is het enige dat flink moeilijk is om vanaf te komen... 2011 loop ik normaal mijn 1e marathon onder 4 uur, dus druggebruik zal weer beperkt zijn... :rock:

Tast meer mijn lichamelijke grenzen af op sportief gebied nu, al denk ik heel mijn leven wel zo eens heel af en toe wel wat zal blijven gebruiken(vooral mdma vind ik leuk, speed ook maar is extreem ongezond op mijn leeftijd) :smoke:

Zo veel gebeurd dus voor jou .
Ik wens je heel veel succes met alles.
Voor mij is er bij bovengenoemde bericht het volgende veranderd ipv xtc pillen gebruiken we nu mdma kristallen en damn das lekker :hearteyes:

Diogenes

Weet trouwens iemand plaats waar je in provincie Antwerpen ongestoord lekker kunt gaan op MDMA of zo en niet raar bekeken wordt als oude 30-er?? Uitgaan beperkte mij de laatste jaren tot de plaatselijke stamkroegen en af en toe eens zomerfestival, maar heb nog wel eens zin in een soort discotheek of zo te spacen... Cafe d'Anvers is dat wat?

langeman

Bewuste gebruiker
Diogenes zei:
beste wat er is kristallen vind ik!! :hearteyes:
(zolang je het niet teveel doet)

Kristallen of pillen maakt (uitgaande van goede pillen) geen zak uit. Hooguit kun je iets precieser doseren (als je een goede weegschaal hebt). Met jouw ervaring zou je dat toch moeten weten :wink:
Verder is teveel gebruiken nooit goed. Zo ook met andere stoffen. Dat ken je blijkbaar met benzo's. Al iets gevonden in het belgenland waar ze je kunnen helpen met dat?
En oh ja, waarom vind je speed extreem ongezond voor jouw leeftijd? Is het voor iemand onder de 35 anders dan?

Diogenes

langeman zei:
Diogenes zei:
beste wat er is kristallen vind ik!! :hearteyes:
(zolang je het niet teveel doet)

Kristallen of pillen maakt (uitgaande van goede pillen) geen zak uit. Hooguit kun je iets precieser doseren (als je een goede weegschaal hebt). Met jouw ervaring zou je dat toch moeten weten :wink:

uiteraard... in pillen zit ook mdma.. maar kristal slaat veel sneller in ..

Diogenes

langeman zei:
Diogenes zei:
En oh ja, waarom vind je speed extreem ongezond voor jouw leeftijd? Is het voor iemand onder de 35 anders dan?

je weerstand vermindert... ken de wetenschappelijke theorie niet van halfwaarden enz..... maar als je regelmatig duursport doet met een hartslagmeter merk je dat je het bij het ouder worden minder snel gaat verwerken.. Risico op hartaanval stijgt sowiezo altijd naarmate je ouder wordt..

Tufnut

Badass junkie
Ok, zo. De dagen gaan op een gegeven moment idd wel tellen. Gelukkig komt ook wijsheid met de jaren.
Maar dat ongezondere is toch ook bij andere drugs zo? Niet alleen bij speed?

Diogenes

Tufnut zei:
Ok, zo. De dagen gaan op een gegeven moment idd wel tellen. Gelukkig komt ook wijsheid met de jaren.

ja, maar had het hier over speed, omdat mdma en speed de enige drugs zijn die ik nog de moeite vind heel mn hele leven zo af en toe eens te blijven gebruiken.

trippelh

Bewuste gebruiker
Diogenes zei:
Tufnut zei:

ja, maar had het hier over speed, omdat mdma en speed de enige drugs zijn die ik nog de moeite vind heel mn hele leven zo af en toe eens te blijven gebruiken.

MDMA is toch mijn ding en ik sluit nooit uit wat er nog op het padje komt maar ik hou alle regels en veiligheid wel in acht.
Voor mij moet het een toegevoegde waarde hebben :)
Speed heb ik wel eens geprobeerd maar vind het persoonlijk niet zo veel aan

langeman

Bewuste gebruiker
Diogenes zei:
uiteraard... in pillen zit ook mdma.. maar kristal slaat veel sneller in ..

Ik betwijfel dat. Een pil valt zo uit elkaar en dan ben je op hetzelfde punt.

Diogenes zei:
je weerstand vermindert... ken de wetenschappelijke theorie niet van halfwaarden enz..... maar als je regelmatig duursport doet met een hartslagmeter merk je dat je het bij het ouder worden minder snel gaat verwerken.. Risico op hartaanval stijgt sowiezo altijd naarmate je ouder wordt..

De ouderdom komt met gebreken he?!

Tufnut

Badass junkie
Daar zou enig verschil in kunnen zitten doordat het dan al via de mondslijmvliezen wordt opgenomen, maar gezien de smaak verwacht ik niet dat je het eerst een minuutje in je mond houd dus is ook dat verschil verwaarloosbaar.
Maar waar hebben we het over. Of het nu binnen een half uur of binnen 45 minuten werkt.... als het maar werkt!!

Groenekruis

Bewuste gebruiker
nou mijn vader is al 48 en hij gaat af en toe met mij mee stappen, is best gezellig hoor, een discotheekje op zoeken, met oude vrienden van mijn vader ( die zelf ook alelemaal gebruiken ) ik vindt het zelf niet eens zo raar hoor.. kijk ma is bij carnaval hoeveel oude lulle allemaal staan te danse hahah vn ht bier kijkt mn ook niet raar vn op

curiouscouple

Re:

Saivy zei:
Eigenlijk vind ik dat wel maar raar klinken, als ik zo verder begin te denken aan vrouwen in mijn omgeving van boven de 35 jaar.. bah.. ik moet er niet aan denken dat ik die mensen zou tegenkomen op een feestje helemaal uit de bol gaan op xtc.. maar ik ken jou niet natuurlijk. :)

Hangt van de feestjes af Saivy........................... :wink:

Ik ben 37 jaar man en sinds 1 jaar in aanraking gekomen met Xtc, nou heb er spijt van dat ik het niet eerder heb gedaan man man wat geweldig! Gebruik af en toe het eens samen met 2 andere vrienden bij bepaalde gelegen heden (muziek) als we op stap zijn!

Afgelopen weekend alleen ben ik volgens mij out gegaan en kan me er bijna geen reet van herinneren helaas! Maar volgens mij heb ik me prima vermaakt haha! En dat van anderhalve pil het zijn ruit vormige blauwe met een breuklijn in het midden!

2 dagen later begin ik meestal een koortslip te krijgen en zoals nu zit ik met hoge koorts achter de computer na het gebruik van afgelopen weekend! Tenminste ik denk dat er een verband is!
Iemand die hier wat meer over weet kan helaas niks vinden op het internet!

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
Ik ben 37 jaar man en sinds 1 jaar in aanraking gekomen met Xtc, nou heb er spijt van dat ik het niet eerder heb gedaan man man wat geweldig! Gebruik af en toe het eens samen met 2 andere vrienden bij bepaalde gelegen heden (muziek) als we op stap zijn!

Afgelopen weekend alleen ben ik volgens mij out gegaan en kan me er bijna geen reet van herinneren helaas! Maar volgens mij heb ik me prima vermaakt haha! En dat van anderhalve pil het zijn ruit vormige blauwe met een breuklijn in het midden!

2 dagen later begin ik meestal een koortslip te krijgen en zoals nu zit ik met hoge koorts achter de computer na het gebruik van afgelopen weekend! Tenminste ik denk dat er een verband is!
Iemand die hier wat meer over weet kan helaas niks vinden op het internet!

XTC is een middel dat infecties kan veroorzaken. In jouw geval betekent dit dat je koortslip weer terug komt na gebruik. Bovendien legt XTC natuurlijk beslag op je lichamelijke reserves, het vermindert je weerstand. Hierdoor ben je ook vatbaarder voor ontstekingen. Koorts is vaak het gevolg van een ontsteking.

Bedankt voor je reactie! Waardeer het. Het verklaart een hoop! Dus gezonder gaan leven en het niet te vaak doen! Liefst helemaal niet natuurlijk maar ja daar is het gevoel te goed voor!

curiouscouple

Snoepende-Neerlander zei:
sexfeesten of wa? :P

Op feesten van Exceptionel en Crazyland zijn wij vaak van gemiddelde leeftijd ( 37 & 3:sunglasses:.
Kijk zelf maar eens wat voor feesten dat zijn, wij zijn in ieder geval hooked!!!!!!!
:wink:

curiouscouple

Leuk om even terug te lezen vanaf het begin ( wij 35+ ers hebben gelukkig veel vrije tijd... :confused: )
Sinds begin van dit jaar gebruiken wij regelmatig; thuis, carnaval, club en feesten...........
Maar goed dat we dit nu pas ontdekken, we kunnen ons nu soms maar moeilijk bedwingen.... :rolleyes:

MIA-1985

Wijs gebruiker
curiouscouple zei:
Leuk om even terug te lezen vanaf het begin ( wij 35+ ers hebben gelukkig veel vrije tijd... :confused: )
Sinds begin van dit jaar gebruiken wij regelmatig; thuis, carnaval, club en feesten...........
Maar goed dat we dit nu pas ontdekken, we kunnen ons nu soms maar moeilijk bedwingen.... :rolleyes:

Hehehe, ach leuk toch? :) Ik ken genoeg stellen die dit pas later zijn gaan ontdekken! Ik vind het alleen maar leuk voor ze. Zelf ben ik begin 30, maar vermaak me prima met m'n vriendin!
Er is eigenlijk niet echt een leeftijd aan gebonden, merk dat nu zelf ook wel.
Vaak komen we ook andere gezellige stellen tegen op feesten waar het erg mee klikt, en soms komt er zelfs een vriendschap uit. Gewoon leuk zo! :)

Tikkelen

Newbie
Ik vind het geweldig ongeacht je leeftijd als je af en toe eens lekker los kan gaan! :)

Natuurlijk ben ik wel van mening dat je er niet te vroeg mee moet beginnen en dat als je het doet je er voorzichtig mee bent. Zelf heb ik ouders die er totaal op tegen zijn, dit vind ik jammer aangezien ik niet iemand ben die het gaat misbruiken.

Voor de rest voor alle leeftijden, enjoy!

curiouscouple

Tikkelen zei:
Ik vind het geweldig ongeacht je leeftijd als je af en toe eens lekker los kan gaan! :)

Natuurlijk ben ik wel van mening dat je er niet te vroeg mee moet beginnen en dat als je het doet je er voorzichtig mee bent. Zelf heb ik ouders die er totaal op tegen zijn, dit vind ik jammer aangezien ik niet iemand ben die het gaat misbruiken.

Wij hebben zelf 3 kids, nog niet in de ontdekkingsleeftijd. Ik hoop dat ze later net zoveel plezier hebben als wij.
Aan ons nu de taak om ze zo verstandig "te maken" dat ze weten hoe er mee om te gaan :tearsofjoy:

Nu maar hopen dat ze niet midden in een heerlijke "thuis- op-de-bank" naar beneden komen...... :wink:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Goede manier om ernaar te kijken zo, en zo zelf ook nog los te kunnen gaan als dat kan op een verantwoordelijke manier. Inderdaad moet je dan niet op dat moment ineens wat naar beneden zien/horen komen omdat het niet goed uitkomt :wink:
Peace!

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
op los gaan staat geen leeftijd.
kende vroeger een vrouw van 54 die zelf nog af en toe een pilletje pakte, spijtig genoeg is ze nu heen gegaan rip...
maarja zo zie je uit je bol gaan kan op elke leeftijd :hearteyes:

grtzz :wave:

darkbull

Bewuste gebruiker
ik ben getrouwd met een 50 jarige die verslaafd is aan de xtc.
dat geeft hij niet toe maar dat is hij wel.
een weekend zonder pil, is geen gezellig weekend.

zijn er meer mensen die getrouwd zijn met een xtc-verslaafde?

trippelh

Bewuste gebruiker
darkbull zei:

Nee niet getrouwd met een verslaafde wij gebruiken als we het samen willen en niet te vaak .
Als we gebruiken doen we het omdat we het samen heel graag willen

Mike

Bewuste gebruiker
darkbull zei:

Raar om aan xtc verslaafd te zijn. Zeker op die leeftijd merk je er op zeker moment niets meer van dan een beetje vaagheid. Het heerlijke xtc gevoel van love en onbezorgdheid is bij mij verdwenen na een jaar van te regelmatig gebruik. Bovendien lijkt mij er geen hol aan om in mijn eentje te gebruiken. Of neem je er zelf ook ééntje om mee te doen met hem?

Ik ken wel het gevoel van saaiheid als je een weekend niet gebruikt, je moet er dan iets anders voor in de plaats hebben, wel eens gedacht aan een tantra weekend met zijn tweeën? Ik kan het je aanraden!

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je hebt ook mensen die elk weekend drinken, maar dat zijn echt geen alcoholisten. Waarschijnlijk is hij afhankelijk van XTC om plezier te hebben in het weekend, maar dat is geen verslaving. Niettemin kan het net zo goed tot problemen leiden.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wel een soort vorm van, maar ik kan hier niet van een echte verslaving spreken. Een verslaving kenmerkt zich ook door lichamelijke ontwenningsverschijnselen als je er mee stopt, dat zal hier niet het geval zijn.

Bovenaan