35-plussers

Megasumo

Newbie
Re: 35+ vrouwen

Marla Singer zei:
Waarom eigenlijk alleen een topic over 35+ vrouwen? Waarom niet gewoon 35+ ers in het algemeen?

Meer mensen die het daar mee eens zijn? Zo ja, dan verander ik de topic titel even...

Sjop...ik stem voor...alleen maar omdat ik sinds vrijdag bij die groep hoor. :)

Mike

Bewuste gebruiker
Re: 35+ vrouwen

Marla Singer zei:
Waarom eigenlijk alleen een topic over 35+ vrouwen? Waarom niet gewoon 35+ ers in het algemeen?

Meer mensen die het daar mee eens zijn? Zo ja, dan verander ik de topic titel even...

Deze oude lul is ook voor! :)

Edit: Vrijdag mogen we weer!!!! :mrgreen: :grin:

peach

Experimenterende gebruiker
hm.....,.lekker as zaterdag mogen/kunnen we ook weer :) ..........lekker op ons wapkamertje evt samen met ander stel......liefhebbers? pr is niet direct aan de orde verder alles wat 'verboden' is wel. :grin:

ZIZI

Newbie
Ik vind het spijtig dat er zo weinig reactie is op mijn vraag (toch alvast een suggestie ontvangen, waarvoor dank).

MIA-1985

Wijs gebruiker
ZIZI zei:
Ik vind het spijtig dat er zo weinig reactie is op mijn vraag (toch alvast een suggestie ontvangen, waarvoor dank).

Het is niet altijd gezegd dat je hier alles maar direct kunt vinden/horen wanneer en wat je maar wilt :)
Wie weet over een aantal weken pas? Zoek anders verder op een ander forum of Google zou ik zeggen..

Mike

Bewuste gebruiker
ZIZI zei:

Ik zou er even een apart topic voor maken, dit is een off topic vraag in dit topic.

proton

Belezen gebruiker
voor MDMA bestaat geen alternatief ZiZi, alle zogenaamde mdma replacers zijn meer speedy/energiek kwa effect

Katatonia

Ik vind Neo-dove of APK 'scharen- en messenprimer' aardig in de richting komen.

(Ik ben vrouw, 33 jaar.)

angie123

Bewuste gebruiker
Neo-dove of APK 'scharen- en messenprimer' :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Ik ken alleen maar dove-deo en dat smeer ik onder mijn oksels.
APK keuring voor scharen en messen??? Das toch voor auto's??

Nou het zal dan wel voor 35plussers zijn, ik snap hier niets van :openmouth:

angie123

Bewuste gebruiker
HEb ik gedaan en ze stuurde me naar de Etos en naar de doe het zelf winkel.
Dit ehhhh dit is ook geen shop waar u koffie kunt krijgen hoor mevrouwtje :tearsofjoy:

Dus maar weer naar huis gegaan zonder deo en een koppie koffie :wave:

Katatonia

Klopt. Tenminste hier hebben ze 't ook niet meer.

Nu is er een naamloze, kleurloze opvolger uit een blanco zakje. Hetzelfde effect. Ik verdenk het ervan mephedrone te zijn. Maar dat scheen Neo-Dove ook te zijn.

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden....(behalve te lekker, uiteraard.)

Mike

Bewuste gebruiker
Katatonia zei:
Klopt. Tenminste hier hebben ze 't ook niet meer.

Nu is er een naamloze, kleurloze opvolger uit een blanco zakje. Hetzelfde effect. Ik verdenk het ervan mephedrone te zijn. Maar dat scheen Neo-Dove ook te zijn.

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden....(behalve te lekker, uiteraard.)

Uit de smartshop? Hoe heet dat dan?

W.F.L.

Badass junkie
Smartshoptroep met actieve bestanddelen:

Neo-Dove: Mephedrone
APK: Methylone
Explosion: Methylone
N-Eye-zzZ: 4-Fluoramfetamine (4-FA of 4-FMP)
Zoo7: BZP/TFMPP
Trance: BZP/TFMPP

Effe voor de duidelijkheid. :wink: In het RC gedeelte zijn er genoeg topics over te vinden.

Hoihoi,

Nieuw hier, werkt deze topic nog :)
Ikke ( :rock: 3:sunglasses: en me ventje zouden wel graag een naar NL
op een leeftijd aangepaste verzameling, een keertje gaan stappen.
Vannacht lekker nachtje thuis gehad :):)
Suggestie's zijn welkom in mijn pb :)

DrPepper

Ik ben 34 en maakte 7 februari 2004 ( Luna X-Qlusive ) voor 't eerst kennis met HD *XTC* (kersjes :hearteyes: ) is me zeer goed bevallen!! Maar idd gebruik en kinders ver van elkaar gescheiden houden!! Ook ik ben blij dat ik t pas op latere leeftijd ben gaan proberen, wellicht was ik anders 't spoor volledig bijster geraakt :wink:
....er ging een wereld voor me open :)

dagonweb

Newbie
44, met name ecstacy. Therapeutisch eigenlijk. De laatste jaren niet, ik ken niemand in 'het cirquit" en kan er niet meer aan komen.

Guus Fris

Newbie
angie123 zei:
dagonweb zei:
ik ken niemand in 'het cirquit" en kan er niet meer aan komen.
Zoek en gij zult vinden :wave:

Ik ben ook een 35plusser en zit ook niet in het circuit....
Moet heel veel moeite doen om eraan te komen - heb wel een bestellinkje uitstaan bij een collega maar wacht er al een paar weken op....Gaaaaaaap
Het zoeken is niet zo lastig, maar vinden he....

Ratyno

Newbie
Wat leuk om dit tegen te komen.
Ben zelf sinds ruim een jaar weer in het circuit aanwezig door weer naar feessies toe te gaan.
Ben echt 12 jaar niet heen geweest en dus ook niets gebruikt maar vind het weer super :)
Ben nog wel geen 35-plusser maar wordt dinsdag 32, maar vind het wel leuk om andere dames te lezen op dit forum

Groetjes Rach

angie123

Bewuste gebruiker
Nog gefeliciteerd met je 32ste verjaardag en welkom terug in de "open" wereld. En ehhh Julianadorp is toch in zeeland?

Groetjes Angie

peach

dagonweb zei:
44, met name ecstacy. Therapeutisch eigenlijk. De laatste jaren niet, ik ken niemand in 'het cirquit" en kan er niet meer aan komen.

:grin: plaats een contact advertentie :) :) :)

artwork

Re:

Ik ben 51 en voor jou al weer heel oud denk ik hihi, maar ik ben ook nog steeds in voor een feestje hoor :)
angie123 zei:
Heel erg leuk om zoveel reacties te krijgen van "de oudjes"!!!!

Ik denk dat als ik 51 ben en nog in goede gezonheid nog steeds in zal zijn voor een feestje!!!!!! Je bent nooit te oud om jezelf een pleziertje te gunnen :grin:

peach

Re: Re:

artwork zei:
Ik ben 51 en voor jou al weer heel oud denk ik hihi, maar ik ben ook nog steeds in voor een feestje hoor :)
angie123 zei:
Heel erg leuk om zoveel reacties te krijgen van "de oudjes"!!!!

Ik denk dat als ik 51 ben en nog in goede gezonheid nog steeds in zal zijn voor een feestje!!!!!! Je bent nooit te oud om jezelf een pleziertje te gunnen :grin:

Sorry :) ....als we al eens wat doen met een ander.....dan is het met een leuk stel :) :xtc: :sunglasses:

Guus Fris

Newbie
Maar zonder dollen en zonder de forum-regels te willen schofferen:

Josimo zei:
dagonweb zei:
.. ik ken niemand in 'het cirquit" en kan er niet meer aan komen.
:grin: plaats een contact advertentie :) :) :)

Waar plaats je deze advertentie dan? :confused:
Niet op het forum want vraag//aanbod is verboden en dat vind ik terecht...

Dus....

Bovenaan