darkbull zei:ik ben getrouwd met een 50 jarige die verslaafd is aan de xtc.
dat geeft hij niet toe maar dat is hij wel.
een weekend zonder pil, is geen gezellig weekend.
zijn er meer mensen die getrouwd zijn met een xtc-verslaafde?
darkbull zei:ik denk dat de jeugd het gebruikt als middel om lekker door te dansen, de ouderen gebruiken het om onbeperkt te sexen.
darkbull zei:noem het gewoon legaal vreemdgaan aub.
onder invloed van xtc, want normaliter zou je dat niet doen. toch?
darkbull zei:noem het gewoon legaal vreemdgaan aub.
curiouscouple zei:darkbull zei:noem het gewoon legaal vreemdgaan aub.
Toch jammer dat iemand zo de plank mis kan slaan..........
Wij gaan inderdaad legaal vreemd, maar wel altijd met z'n tweetjes.......eigenlijk dus 4-tjes, is het dan nog wel vreemd gaan? Dat deden we echter al voordat we XTC ontdekten...........de X geeft een extra dimensie aan het geheel, maar we gaan ook nog steeds nar clubs terwijl we alleen een redbull drinken........en een lol dat we dan hebben
![]()
De dicussie over swingen zullen we maar in een ander topic aan de orde laten komen.
In al die tijd (nu ruim 4 jaar) hebben we geleerd om iedereen in zijn waarde te laten en geen voorbarige conclusies te verbinden aan iets dat we niet meteen begrijpen. Kortom we snappen dat niet iedereen er op dezelfde manier tegen aan kijkt.
Maar wij weten wel dat wij heel erg genieten!!!!!!!
curiouscouple zei:Maar wij weten wel dat wij heel erg genieten!!!!!!!
curiouscouple zei:Ben er ook geen,maar heb er wel eentje.......................
38 and still going...........................maar ja komt waarschijnlijk door de X. Zoals ze heerlijk waus op de bank kan zitten, of helemaal los kan gaan op de dansvloer. SUPER!!
Laatst lagen we in bed ( moe maar voldaan....na 2,5 pil) zegt ze; mijn voeten zijn verliefd op elkaar.............gek mens!
Maar zo lief en lekker!!!!!!
Topic was trouwens aangepast naar 35-ers en niet meer alleen vrouwen....................vrouwen zijn wel intressanter natuurlijk.![]()
trippelh zei:Ik ben nu alleen op zoek na uitdagingen terwijl we van dit goede middel genieten iemand tips ?