Flualhamdulillam
Badass junkie
3-ForAll!!The 3-FA movement is rising!
3-ForAll!!The 3-FA movement is rising!
Ah ja natuurlijk! We hadden het hier al over gehad inderdaad 😁Ja 3fa is ook fantastisch spul. Lijkt heel veel op goede speed. Maar ook daar kon ik geen maat mee houden en dit sloeg nog veel erger door dan met 3mmc. 🙈
Wij hebben elkaar hier al over gesproken in privé conversatie van de week. Maar bedankt voor de tip! Ga dit zeker nog wel is bestellen maar dan wel normale hoeveelheden zodat ik mezelf niet in de vingers kan snijden met gevaarlijke dosissen. Want op dit spul voel je je alleen nog maar lekkerder en dan is het helemaal “meer meer meer”. Was 1ste keer compleet doorgeslagen met dit spul. Zal de hoeveelheden die ik op heb maar niet noemen maar gelukkig was ik nog een beetje wijs om de laatste 24 x 50 mg door te plee te spoelen. 4 nachten wakker op wat hazenslaapjes na na paar dagen. 😣 Bijna 2 weken last van gehad toen. Dat wil ik echt niet meer.
Wat ik wel heel fijn vindt bij 3fa is dat het bijna niks met je serotonine van doen heeft idd. Wat voor mij enorm scheelt in kater tov van bijv 3mmc. Als je het natuurlijk een beetje bij “gangbare” hoeveelheden houdt natuurlijk. Want als je teveel pakt en dagen niet slaapt kom je jezelf altijd tegen. Is echt het allerbelangrijkste voor het herstel kan ik helaas uit ervaring vertellen: goed slapen en geen nachten doorhalen. Of je slaap dezelfde dag meteen inhalen sochtends/smiddags als je nacht doorgetrokken hebt. Ik blijf het zeggen. Slaap doet wonderen daar kan geen pil tegenop!!
Hahaha ja machtig lekkere drugs dit man. Als je iig je grenzen een beetje kunt houden zodat de katers beperkt zijn tot een dag... Wij in Brabant hier noemen da “SPULLEKE”!!! 👌😉The 3-FA movement is rising!
Eeeeuj das een goeie baasje! Kluisje met tijdslot. 👌 Ga sowieso niet te veel per keer meer bestellen nee. Maar wel dosissen van tussen de 150 en 200 om meteen goed te pieken. Dan nog max 1 tot 2 x bijnemen. Zodat ik hooguit een nacht oversla. En misschien dat ik er enkele uren naderhand gewoon een etizolam in gooi als ik een uur of 6 tot 8 in de rush heb gezeten. Speed en benzo is een heerlijke combi zonder echte risico’s (als je de benzo inname beperkt iig) lees ik her en der.Ah ja natuurlijk! We hadden het hier al over gehad inderdaad 😁
Toch, als je merkt dat je jezelf niet kunt beheersen, beter niet gebruiken óf kleine aantallen kopen zodat je niet kunt bingen. Eventueel een kluisje met een tijdslot?
Yes klopt, het doet zelfs de mogelijk gevaarlijk hoge bloeddruk en hardslag wat laten dalen! Dus ik wil het niet zo zeggen, maar het kan dus zelfs gezonder zijn om het met benzo te nemen. Alleen dit is echt alleen raadzaam bij incidenteel gebruik, niet meer echt wanneer je het wekelijks of vaker gaat nemen. Benzo afhankelijk is een hel.Eeeeuj das een goeie baasje! Kluisje met tijdslot. 👌 Ga sowieso niet te veel per keer meer bestellen nee. Maar wel dosissen van tussen de 150 en 200 om meteen goed te pieken. Dan nog max 1 tot 2 x bijnemen. Zodat ik hooguit een nacht oversla. En misschien dat ik er enkele uren naderhand gewoon een etizolam in gooi als ik een uur of 6 tot 8 in de rush heb gezeten. Speed en benzo is een heerlijke combi zonder echte risico’s (als je de benzo inname beperkt iig) lees ik her en der.
Helemaal eens! Geloof je meteen. En gelukkig kan ik daar wel maat mee houden. Weet ook hoe verslavend die snoepjes zijn. Gebruik ze puur om te slapen als dat echt niet lukt na coke of speed of er heel onrustig van ben. En dat is meestal als ik gewoon echt teveel gesnoept heb. 🙈Yes klopt, het doet zelfs de mogelijk gevaarlijk hoge bloeddruk en hardslag wat laten dalen! Dus ik wil het niet zo zeggen, maar het kan dus zelfs gezonder zijn om het met benzo te nemen. Alleen dit is echt alleen raadzaam bij incidenteel gebruik, niet meer echt wanneer je het wekelijks of vaker gaat nemen. Benzo afhankelijk is een hel.
Een vraagje ik wil binnenkort 1 x 150 doen maar stel ik pak bij , stapelt het dan op of verleng je alleen? Ik zou graag de zogenaamde mdma rush eens ervarenHeel verstandig van je! Daar ben je niet de enige in dit spul is zeer verleidelijk in craving zoals je overal kunt lezen. Heb vrijdag ook weer 900 mg op in pellets. Kon ook weer geen maat houden. Was heerlijk en minder last van dan eerste keer toen ik 1500 mg op had. Had bewust minder besteld afgelopen week om mezelf in te dekken. Had 6 x 180 mg besteld en had de helft daarvan bij mijn ouders thuis verstopt. Ik denk dan kan ik 2 x een mooi avondje van maken nu en over 2 maandjes ofzo. Maar gevoel was zo lekker weer gewoon. 😍 Dat ik de andere helft toch nog bij mijn ouders opgehaald heb. 🙈 Voor mij is het dus erg verstandig om gewoon niet teveel te bestellen. Want wat ik bestel moet op 1 of andere manier op. Kan dat lekkere gevoel gewoon niet weerstaan dan. Lukt vaak pas als ik een benzo gepopt heb. Maar ja die wil ik natuurlijk ook niet als snoepjes gebruiken.
Als je bij pakt verleng je het effect.Een vraagje ik wil binnenkort 1 x 150 doen maar stel ik pak bij , stapelt het dan op of verleng je alleen? Ik zou graag de zogenaamde mdma rush eens ervaren
Als je bij pakt verleng je het effe
Ik pak zelf op 60 kilo bommetjes van 200 mg, maar ik ga dan ook uiteindelijk rustig over n gram heen. Als je het niet vaak gebruikt kan je met jouw gewicht denk ik wel iets meer dan 150 per keer pakken, maar het effect moet zeker wel aanwezig zijn met zo'n dosis.Oke , dus dan beter even iets meer dan kans op mislopen van het effect weeg plus min 80 kilo
Dit is 1,5 gram aan pillen bij elkaar en hoor verhalen van mensen die 5 tot 10 gram op een dag snuiven. En dan dagelijks
Geloof jij echt alles?
Er is NIEMAND die 5-10gram 3mmc snuift op een dag.
Zelfs 1,5gram is gewoon veel en veel teveel. Iets meer research i.p.v. labrat spelen met uw lichaam.