3-MMC bom: dosering en ervaringen

Discodeine

Newbie
Hallo allemaal, er komt 3-mmc mijn kant op en dit breng ik (hopelijk) volgende week naar het testcentrum. Op de website spreekt de leveraar in ieder geval over een puurheid van 99%. Ik zit eraan te denken om het te slikken. Ik heb 3-mmc meerdere keren gesnoven en dat beviel goed.

Zijn hier mensen die 3-mmc hebben geslikt en welke dosering hield je aan? Op de website van Unity zie ik wat doseerrichtlijnen maar ik zou graag gebruikerservaringen willen horen. Ik ben zelf 60kg en ik vind het altijd leuk om flink goed te gaan, net niet te hard eigenlijk, dus mijn onderbuikgevoel zegt zo 100-120mg (wat ik ook altijd doe met speed en 6apb). Mijn vriendin wil liever een voorzichtige dosis, dus daarvoor heb ik 80mg in gedachten. Is dat een goede inschatting?

Zijn er meer mensen die het hebben gesnoven en geslikt en mij de verschillen kunnen uitleggen? Thanks!

Laatst bewerkt:

jam

Bewuste gebruiker
Ik heb het eens geslikt, eerst 80mg en dan nog 75 erbij (met een halfuurtje tussen), dit vond ik zeker niet teveel, maar ik ben wel wat zwaarder als jij, ong 70kg. Ik denk dat 100mg nog niet zo sterk zal werken, maar best bouw je eerst rustig op hé.

Freeway

Experimenterende gebruiker
Bommen vind ik veel fijner dan snuiven. Daar waar ik het snuiven alleen maar vervelende bijwerkingen zonder een echt fijn gevoel vind geven. Ik zelf weeg 80 kilo en vind zo rond de 250 mg een perfecte dosering. eerst 150, en zodra je daar lekker inzit nog 100 mg erbij. Jij denkt aan ongeveer 100 mg maar ik denk dat dat te weinig zou zijn om een serotine achtige rush te krijgen, die je bij rond 200 toch echt wel ervaart.

Ik heb het eens geslikt, eerst 80mg en dan nog 75 erbij (met een halfuurtje tussen), dit vond ik zeker niet teveel, maar ik ben wel wat zwaarder als jij, ong 70kg. Ik denk dat 100mg nog niet zo sterk zal werken, maar best bouw je eerst rustig op hé.
Dit dus ongeveer, al kan het naar mijn mening nog wel iets omhoog.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Snuiven van 3-MMC vind ik persoonlijk maar kut, net als freeway geeft mij dat vooral veel bijwerkingen zonder een echt lekker gevoel. Als je het snuift is het veel meer speedy zeg maar, terwijl als je het slikt het juist ook een lichte serotonine rush geeft. Maar verwacht er niet teveel van, het heeft zeker niet de magie van mephedrone (4-MMC).

Ik ben helaas (voor jou, niet voor mij :wink:) in het buitenland waardoor ik mijn exacte doseringen nu niet kan opzoeken, maar als ik het me goed herinner begon ik met 200mg en nam dan later nog 1 of 2 keer 100mg bij. Wel ben ik een stuk zwaarder, namelijk zo'n 100kg. Voorzichtig beginnen kan eigenlijk nooit kwaad, gewoon om te zien hoe je er op reageert. Uiteindelijk reageert iedereen er anders op, en met cathinonen worden de bijwerkingen al snel heel naar als je ook maar een beetje teveel neemt. Dus met 100mg beginnen in jouw geval lijkt me wel een goed plan, kun je later altijd nog meer nemen.

Ik krijg overmorgen 3-MMC van een zeker persoon. Ik zal mijn ervaring posten in dit topic. Lijkt me hier wel een geschikt topic voor.

Ik moet me ooit aan Cathinones wagen, dan weet ik pas wat het is.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb ook nog een vraagje. Hoe lang houdt het effect aan als je het slikt en hoe lang als je het snuift? Misschien probeer ik het a.s. vrijdag wel (als ik samen met Discodeine ben haha), maar ik heb geen zin in iets heftigs of waar ik lang aan vast zit dus ik neig wel meer naar gewoon 1 of 2 keer snuiven eind van de dag.

Memento

Bewuste gebruiker
Ik heb ook nog een vraagje. Hoe lang houdt het effect aan als je het slikt en hoe lang als je het snuift? Misschien probeer ik het a.s. vrijdag wel (als ik samen met Discodeine ben haha), maar ik heb geen zin in iets heftigs of waar ik lang aan vast zit dus ik neig wel meer naar gewoon 1 of 2 keer snuiven eind van de dag.

Wanneer ik het slik houd het z’n 1,5 uur aan en heb ik na min 6 uur na inname geen moeite met slapen.

Bij snuiven merk ik ten eerste al minder postieve effecten van de drug maar lijk ik ook sneller geneigd te zijn ‘ff’ bij te nemen. Het effect duurt denk 3 kwartier maar de na-effecten nog zeker 4 uur. Hierdoor nog geen goeie slaapervaring gehad na het snuiven, dus wellicht moet je dit meenemen in je beredenering.

Echter is ieder persoon anders dus kan zijn dat jij hier anders op reageert!

Memento

Bewuste gebruiker
1,5 uur? Dat is niks. Hoe vaak en hoeveel gebruik je, en hoe hoog is je tolerantie? Ik vind online 4-6 uur gemiddeld.

dosis is +- 75 mg en gebruik niet op vaste basis, ongeveer 3 keer per jaar dus zal geen tolerantie zijn.

Ik denk dat ik de piek als het effect ervaar en daardoor de verwarring ontstaat.

Discodeine

Newbie
Bedankt voor de waardevolle reacties! Aan twee bommen had ik eigenlijk niet gedacht. Wat zouden jullie dan adviseren voor mij? De eerste bijvoorbeeld 100mg, de tweede 60 oid? En na hoeveel tijd zal ik die tweede innemen? (ik weeg ca 60 kg)

En wat is dan goed voor mijn vriendin die wat rustiger wil gaan, bijvoorbeeld eerst 80, daarna 50? (weegt 56 kg)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Zo'n 3-6 uur aan effect is me al te lang.
Bij snuiven merk ik ten eerste al minder postieve effecten van de drug maar lijk ik ook sneller geneigd te zijn ‘ff’ bij te nemen.
Die neiging heb ik sowieso niet, dus dat wordt bij mij iig het probleem niet.

Maar thanks anyway voor de reacties. Mocht ik het gaan pakken dan snuif ik het denk ik wel, als try-out, en dan kan ik altijd op een andere keer wel een bommetje pakken. Dat het effect met snuiven wat minder heftig is deert me niet zo gok ik.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als ik 3-MMC slik duurt het in totaal vaak zo'n 3 tot 4 uur, alleen omdat ik bijneem verleng ik dat meestal nog met een uurtje of 2. De piek duurt inderdaad kort, bij mij ook enkel zo'n 1,5 uur.

Met snuiven duurt het echt heel kort, de piek denk ik zo'n 30 tot 45 minuten en na een uur of 2 is het wel zo goed als uitgewerkt als je niet bijsnuift. Maar cathinones staan erom bekend extreem moreish te zijn, dus bijsnuiven is vrijwel een gegeven. En aangezien snuiven toch niet boeiend is raad ik het nogmaals sterk af aan iedereen.

Die neiging heb ik sowieso niet, dus dat wordt bij mij iig het probleem niet.
En is dat ook gelukt om niet bij te snuiven? Er zijn echt middelen, en daar is 3-MMC een van, die een ontzettende drang om bij te snuiven creeeren. Dan moet je dus echt sterk in je schoenen staan om het bij een enkel lijntje te houden.

Zo'n 3-6 uur aan effect is me al te lang.
Niet lullig bedoelt, maar dit is toch wel een beetje de minimale tijd voor de meeste drugs. Als je je niet 3 wil comitten aan een drug kun je het beter helemaal niet doen lijkt me.

Deed bij mij 3-MMC toch verrekte veel pijn in mijn neus. Niet alleen branderig maar zeker een half uur lang een gehemelte alsof het in brand staat.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Deed bij mij 3-MMC toch verrekte veel pijn in mijn neus. Niet alleen branderig maar zeker een half uur lang een gehemelte alsof het in brand staat.
Maar behalve de pijnlijke neus, wat vond je ervan? En waarom heb je het niet gewoon geslikt, terwijl vrijwel iedereen snuiven afraad?

Maar behalve de pijnlijke neus, wat vond je ervan? En waarom heb je het niet gewoon geslikt, terwijl vrijwel iedereen snuiven afraad?

Geen idee waarom eigenlijk, gewoon benieuwdheid. Over het effect zelf kan ik niks zeggen, want heb ervoor teveel en te dicht op elkaar andere drugs gebruikt dus het effect bleef weg.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Geen idee waarom eigenlijk, gewoon benieuwdheid. Over het effect zelf kan ik niks zeggen, want heb ervoor teveel en te dicht op elkaar andere drugs gebruikt dus het effect bleef weg.
Oh zonde van je gezondheid dan. Snuiven zal ook niet mee hebben geholpen, aangezien dat veel minder fijne effecten geeft dan slikken.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

Een halfuur is wel lang. Denk zo een 5minuten heftig gevoel dat wel.
Snuif eens 2cb, voelt als 100 mokerslagen op je neus. Dan is 3mmc een veertje voor de neus.

Bingesesies en weekeinden na elkaar met dit spul gehad. Ga er verstandig mee om. Snuiven is inderdaad af te raden want dan is bijnemen niet uit te sluiten. 2 x een dosis oraal onder de 300mg totaaldosis is meer dan genoeg fun!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Als ik 3-MMC slik duurt het in totaal vaak zo'n 3 tot 4 uur, alleen omdat ik bijneem verleng ik dat meestal nog met een uurtje of 2. De piek duurt inderdaad kort, bij mij ook enkel zo'n 1,5 uur.

Met snuiven duurt het echt heel kort, de piek denk ik zo'n 30 tot 45 minuten en na een uur of 2 is het wel zo goed als uitgewerkt als je niet bijsnuift. Maar cathinones staan erom bekend extreem moreish te zijn, dus bijsnuiven is vrijwel een gegeven. En aangezien snuiven toch niet boeiend is raad ik het nogmaals sterk af aan iedereen.

En is dat ook gelukt om niet bij te snuiven? Er zijn echt middelen, en daar is 3-MMC een van, die een ontzettende drang om bij te snuiven creeeren. Dan moet je dus echt sterk in je schoenen staan om het bij een enkel lijntje te houden.

Niet lullig bedoelt, maar dit is toch wel een beetje de minimale tijd voor de meeste drugs. Als je je niet 3 wil comitten aan een drug kun je het beter helemaal niet doen lijkt me.

Uhm ik heb het toch op Koningsdag gedaan en het beviel prima eigenlijk. Ik merkte duidelijk dat ik een stimulant had gehad maar het blinkte niet specifiek ergens in uit. Ik voelde me gewoon vrolijk, blij, actief, ook wel wat liefdevol en alles was gezellig. Heerlijk staan dansen, kletsen en klooien met m'n vrienden. Om 4 uur 's middags het eerste beetje gesnoven en daarna pas om 6 uur weer het volgende, dus ik ervaarde de piek echt wel langer. In totaal heb ik 3x wat gesnoven tussen 4 uur 's middags en half 10 's avonds en ik heb die nacht nauwelijks geslapen... En ik had geblowd en ging pas om half 4 of zo in bed liggen :P

En die 3-6 uur ging meer over die specifieke middag eigenlijk. Ik wilde eigenlijk coke doen omdat ik het soms echt chill vindt dat dat wat korter werkt, dan snuif ik op een paar momenten in de middag wat, en dan kan ik daarna gewoon pitten, maar ik had me te laat bedacht dat ik naar een festival ging die dag en de 3mmc had ik toevallig al liggen om te proberen. En het was lang weekend dus ik dacht ah ja why not. Is uiteindelijk wel goed bevallen!

Ik zal nu verklaren dat ook ik ooit wat poeder van het klassement 3mmc in een simpel vloeitje stopte.
Verkreukelde... En het daarna oraal consumeerde....

Het was een aparte ervaring.
Ik had geen nanoweegschaal bij mij maar ik schat de dosis op 100mg.
Ik was teleurgesteld, diep triest.
Niet alleen heb ik 100mg 3mmc geconsumeerd oraal.
Ik voelde ook niks ervan.
"Wat een kanker situatie" zei ik.
En ik schopte tegen een steen aan dat onschuldig op de stoep lag.
Maar na een half uur doelloos ronddwalen zoals ik altijd doe terwijl ik verward ben.
Kwam ik erachter dat ik letterlijk op wolken liep.
Maar dit was nog niet eens het beste nieuws.
Ik was er ook van overtuigd dat ik in feite slechts 300 gram woog.
En ik voelde mij licht zoals een TL-BUIS zich licht voelt.
En toen ging ik rennen omdat mij oerinstinct dit zei tegen mij.
Ja, mijn oerinstinct zei tegen mij: "Ga rennen man. Rennen heeft nooit iemand kwaad gedaan."
En ik was overtuigd.
Daarom ging ik ging rennen en rennen en rennen en toen was ik moe.
Grapje, ik was niet moe.
Het was slechts een stoplicht.
Ik wou bijna door rood licht rennen.
Maar ik ben geen crimineel.
Dus rende ik zodra het licht groen was.
Zoals een rechtvaardige burger onder invloed zal rennen.
En ik kwam bij een bankje.
En het was echt letterlijk super koud buiten toen.
Midden in de winter.
Mensen met sjalen en mutsen en spijt dat zij een hond aangeschaft hadden liepen voorbij mij.
Terwijl ik op het bankje zat.
En ik, HA!
IK HAD HET WARM.
Ik zei tegen iemand.
"Goh, warm hé?"
Terwijl ik mijn trui uittrok.
"Nou, als jij het zegt"
Zei die persoon.
Maar het was al te laat.
Ik had al lang een peuk opgestoken en nog geen moment later was mijn pakje peuken alweer leeg.
En dit moment bleek drie uur te zijn.
En toen had ik het ineens best koud.
En ging ik naar huis.
Lopend, niet rennend.
Want mijn oerinstinct was ook weg.
Net zoals mijn energie.

Bijleren

Newbie
Ik zal nu verklaren dat ook ik ooit wat poeder van het klassement 3mmc in een simpel vloeitje stopte.
Verkreukelde... En het daarna oraal consumeerde....

Het was een aparte ervaring.
Ik had geen nanoweegschaal bij mij maar ik schat de dosis op 100mg.
Ik was teleurgesteld, diep triest.
Niet alleen heb ik 100mg 3mmc geconsumeerd oraal.
Ik voelde ook niks ervan.
"Wat een kanker situatie" zei ik.
En ik schopte tegen een steen aan dat onschuldig op de stoep lag.
Maar na een half uur doelloos ronddwalen zoals ik altijd doe terwijl ik verward ben.
Kwam ik erachter dat ik letterlijk op wolken liep.
Maar dit was nog niet eens het beste nieuws.
Ik was er ook van overtuigd dat ik in feite slechts 300 gram woog.
En ik voelde mij licht zoals een TL-BUIS zich licht voelt.
En toen ging ik rennen omdat mij oerinstinct dit zei tegen mij.
Ja, mijn oerinstinct zei tegen mij: "Ga rennen man. Rennen heeft nooit iemand kwaad gedaan."
En ik was overtuigd.
Daarom ging ik ging rennen en rennen en rennen en toen was ik moe.
Grapje, ik was niet moe.
Het was slechts een stoplicht.
Ik wou bijna door rood licht rennen.
Maar ik ben geen crimineel.
Dus rende ik zodra het licht groen was.
Zoals een rechtvaardige burger onder invloed zal rennen.
En ik kwam bij een bankje.
En het was echt letterlijk super koud buiten toen.
Midden in de winter.
Mensen met sjalen en mutsen en spijt dat zij een hond aangeschaft hadden liepen voorbij mij.
Terwijl ik op het bankje zat.
En ik, HA!
IK HAD HET WARM.
Ik zei tegen iemand.
"Goh, warm hé?"
Terwijl ik mijn trui uittrok.
"Nou, als jij het zegt"
Zei die persoon.
Maar het was al te laat.
Ik had al lang een peuk opgestoken en nog geen moment later was mijn pakje peuken alweer leeg.
En dit moment bleek drie uur te zijn.
En toen had ik het ineens best koud.
En ging ik naar huis.
Lopend, niet rennend.
Want mijn oerinstinct was ook weg.
Net zoals mijn energie.
Dit lijkt precies alsof je in een psychose terecht kwam, ik hoop voor jou tuurlijk van niet want psychoses zijn echt zeer ernstig en kan je volledige leven op zen kop gooien

Beady

Bewuste gebruiker
Inderdaad. Het werd warm met 3-MMC. Iedereen die het tegendeel beweert is of een leugenaar of een slechte leugenaar.

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Bedankt voor de waardevolle reacties! Aan twee bommen had ik eigenlijk niet gedacht. Wat zouden jullie dan adviseren voor mij? De eerste bijvoorbeeld 100mg, de tweede 60 oid? En na hoeveel tijd zal ik die tweede innemen? (ik weeg ca 60 kg)

En wat is dan goed voor mijn vriendin die wat rustiger wil gaan, bijvoorbeeld eerst 80, daarna 50? (weegt 56 kg)
100 100
Met tolerantie is 250-300 mg zeker lekker en om de 2 uur 150 Dr bij

Maicol

Experimenterende gebruiker
Na rectaal 0.4 gram, werkingsduur 4 uur, daarna bommetje van 0.7 gram. Verschil: rectaal werkt direkt en relaxed (spacey) en enorm geil.

Bommetje was meer een verlening van rectaal, maar dan zonder de geilheid en euforie.

Kan komen door de zeer krachtige en andere werking van mijn eerste rectale dosis.

Belangrijk advies: knilp of snijd het puntje af van het doseerspuitje: 5ml. Met schuurpapiertje glad maken om schade aan je endeldarm te minimaliseren.

Bovenaan