3-MMC bijsluiter :)

maxdw1212

Belezen gebruiker
Ik koop soms wel is een RC'tje omdat ik benieuwd ben naar een nieuwe ervaring. 3-MMC is 1 van de RC's die ik nooit meer zal vergeten. 3-mmc lijkt een beetje op mdma als je het in hoge dosis slikt en als je het snuift is het meer coke achtig. Het snuiven doe je door kristallen te pletten en vervolgens in te nemen (zeer pijnlijk kan zorgen voor holtonstekingen,verstopte neus en bronchitis. In iedergeval hoop ik met dit topic genoeg info te geven voor de mensen die nieuwschierig zijn. :)

Werkingsduur:
Snuiven: 100mg geeft ongeveer een rush van 2 a 3 uur. (als je gaat snuiven zou ik het effect opbouwen in puntjes van 25 - 50 mg om zo de perfecte dosis te vinden).
Slikken: 200mg geeft ongeveer een rust van 3 a 6 uur.
Tolerantie: Ik kan met 1 grammetje ongeveer 15 uur met een euforisch gevoel doorkomen.

Positivie werking:
- Euforie
- Empathie
- Hele heftige praatkick (vind ik persoonlijk sterker dan die van mdma en speed).
- Warmte vlagen
- Gestimuleerd

Negatieve bijwerkingen:
- Verhoogde hartslag (4-MMC gaf bij veel mensen een krankzinnige hartslag dit heb ik zelf nooit geprobeerd ivm de risico's maar bij 3-mmc heb ik soms niet eens hartkloppingen en een keer me hart gemeten onder invloed en kwam uit op 100 BPM na al 500mg naar binnen gewerkt te hebben.)
- Na gebruik kun je ziek worden omdat je weinig tot geen weerstand hebt je kan holt ontsteking krijgen of long ontsteking (als je hier gevoelig voor bent zoals ik maar dit geld voor elke upper)
- Soms hartkloppingen
- Zweten (stinkt beetje plant achtig)
- Vernauwing van bloedvaten.
- Bij hoge dosis licht geheugenverlies (dag vliegt voorbij en voor je het weet ben je brak)
- Heftige pijn in de keel (indien je het snuift)
- Niezen (kan gebeuren na een lijntje snuiven)
- Soms opgefokt indien je 200mg+ slikt of 100mg+ snuift
- Hele lichte para soms de volgende dag
- 6 uur na je laatste innamen kun je pas weer slapen
- Misselijkheid
- Redelijk grote pupillen (zouden nog niet snel opvallen)
- Soms ook kaaktrekjes (weinig)
- Droge mond
- Psychose (indien je gevoelig bent).
- Crash als het uitwerkt (zoals bijna bij elke upper)
- Sterke craving tot herdoseren
- Kan hele nare katers geven als je combineerd met drank. De bodyload is dan ook best angstaanjagend dus kijk hier heel erg mee uit (ik had toen 2 normale glazen whisky op toen ik daar last van had en ik drink eigenlijks nooit).

Goed nieuws voor de speedgebruiker:
Voordat ik 3-MMC kenden gebruikte ik op feestjes altijd speed alleen was ik de dagen erna te verrot en had er teveel bijwerkingen mee. Met 3-MMC viel me op dat je high clean en stabiel is en pas bij een dosis van 750MG beginnen pas lichte bijwerkingen als misselijkheid en duizeligheid. Toch moet je blijven uitkijken sinds de risico's niet bekend zijn, ik heb het gevoel dat deze drugs meevalt van schade maar ja van PMMA voelen mensen ook weinig en nemen ze er een MG bij gaan ze dood.
Als je het beperkt kan houden om het eens in 1-3 maanden (liefst 3 maanden) te doen kun je lijkt mij beter toch stoppen (eigenlijk nog steeds geen feit dat het misschien minder toxic is) met speed omdat dat je toch meer sloopt de dagen erna. Als je dit middel bij een feest

Tips:
- Zorg dat je voor gebruikt uitgerust bent, goed gegeten hebt en je ABDH vitaminen hebt.
- Zorg dat als je dit middel gebruikt ook een sowieso een maand geen mdma of speed hebt gebruikt, dit ivm een verslaving en tolerantie.
- Met research chemicals kan bij de vendor nog wel is een vergissing gemaakt worden dat je een per ongeluk een ander goedje hebt dan je wou terwijl het wel op het zakje staat. Probeer op het begin zo klein mogelijk te doseren.
- Beste tip is natuurlijk geen RC's gebruiken, maar ja ik doe het zelf ook wel is en nieuwsgierigheid is soms te sterk.
- Slikken IPV snuiven. Slikken geeft een totaal andere werking en geeft meer een inslag die soms licht overwhelming kan zijn. Maar je neus zal je dankbaar zijn.
- Genoeg water drinken. Ik merk dat dit zeker ook je temperatuur beïnvloed maar lang niet zo erg als bij 6-APB. Als je stil zit zweet je namelijk niet tot een beetje.
- Niet gebruiken als je een gevoelig hart hebt of enige hart aandoeningen.
- Minimaal maand tussen je gebruik houden sinds dit net ietsje verslavender is als speed

Voor de mensen die wouden weten hoe ik het zelf gebruik op een avondje, ik begin altijd het opbouwen met een paar tikjes tot ik me lekker voel. Soms neem ik nog een paar lijnen tot me neus stop zegt en dan ga ik over naar slikken.

Conclusie: Een erg fijne stabiele chemical. Erg jammer dat risico's nog niet bekend zijn wat het toch Russisch roulette maakt. De chemical is super ideaal voor een feestje en ook zeker leuk voor bij de chillings.

xastur

Belezen gebruiker
3-mmc is.dus een mooi alternatief voor speed en mdma maar is het dan ook illegaal in nederland of belgie. Lijkt mij een leuke om te testen net als mxe en 4-fa em 2cb en 6ap

maxdw1212

Belezen gebruiker
xastur zei:
3-mmc is.dus een mooi alternatief voor speed en mdma maar is het dan ook illegaal in nederland of belgie. Lijkt mij een leuke om te testen net als mxe en 4-fa em 2cb en 6ap
het is nog bijna legaal in heel Europa. Alleen USA en UK is het illegaal zover ik weet.

maxdw1212

Belezen gebruiker
Even iets opmerkelijks. Ik heb net me hartslag gemeten met 3-mmc samen met mijn broer. Ik heb ADHD en mijn broer niet dus dit was wel een intresante test. Het resultaat was ook intressant want ik had 77 BPM en me broer die geen ADHD heeft had 110. Bij grote dosis geld dit natuurlijk net.

maxdw1212

Belezen gebruiker
maxdw1212 zei:
Even iets opmerkelijks. Ik heb net me hartslag gemeten met 3-mmc samen met mijn broer. Ik heb ADHD en mijn broer niet dus dit was wel een intresante test. Het resultaat was ook intressant want ik had 77 BPM en me broer die geen ADHD heeft had 110. Bij grote dosis geld dit natuurlijk net.

Verdere resultaten van het 3-MMC hart onderzoek:
Ik en mijn broer zitten nu ONG. op de 230mg de helft gesnoven de andere helft oraal.
Het bommetje begint net op te komen en heb de hart metingen gedaan. Bij deze de resultaten van het onderzoek: Ik (met ADHD) heb een hartslag van 91 (nog steeds erg regelmatig) mijn broer heeft een hartslag van 130. (de ene keer slaat zijn hart harder dan de andere keer)

Onderzoek is nog niet afgerond, later deze avond meer resulaten.

En nog wat extra info waar we achter zijn gekomen:

Verslaving kans is grooter dan wij ooit hadden gedacht. kan een insluipertje zijn! maand tussen houden en erg opassen!

En voor iedereen die een goeie android telefoon heeft, je kan heel goed je hartslag meten met de app: Instant hearthrate.
Hartslag kan een boel zeggen. hoor graag van andere mensen nog meer metingen.

(Ik schrijf meestal erg netjes met leestekens, maar vergeef me als er wat fouten in staan. Ik wil nooit als een veel te jong kind over komen , maar met 3mmc is mijn spelling verre van optimaal)

Borre

Newbie
Wanneer je tijdens een avondje stappen terug ff helder wilt zijn tijdens het zuipen kan je een lijntje sos consumeren. Iemand ervaring met kleinere doseringen 3-mmc om een 'subtiel' coke effect te krijgen ipv meteen die 'rush' bij grotere hoeveelheden 3mmc.
En heb je bij kleinere doseringen 3mmc ook vergrootte pupillen of is dit persoonsgebonden.
Kzou wel sos nemen maar 't is zo dat ik enkel 3mmc & 4fmp heb liggen :wave:

Azraël

Belezen gebruiker
@TS: ik het gewoon niet beter verwoorden dan dat jij dat doet; die bijsluiter! Ik herken me in alles wat je schrijft.

De dingen die ik wil toevoegen zijn:
- Als je dat neemt, kan het zeker geen kwaad om eerst te preloaden met anti-oxidanten zoals piracetam of vitamine C tegen vrije radicalen die dat spul gaat veroorzaken!
- Deze drug is voor mij de meest verslavende die ik ken. Ik moet echt moeite doen om niet elke week te gebruiken! Het is idd een hele chille drug voor thuis... (en voor seks) en tis heel morish.. beste is om een benzootje te droppen als je wil stoppen/slapen, eventueel een biertje erbij; anders mag je een goeie nachtrust vergeten!
- Je wordt overigens bloedgeil van dat spul soms :openmouth:

be safe u guys :sunglasses:

Azraël

Belezen gebruiker
@TS: ik het gewoon niet beter verwoorden dan dat jij dat doet; die bijsluiter! Ik herken me in alles wat je schrijft.

De dingen die ik wil toevoegen zijn:
- Als je dat neemt, kan het zeker geen kwaad om eerst te preloaden met anti-oxidanten zoals piracetam of vitamine C tegen vrije radicalen die dat spul gaat veroorzaken!
- Deze drug is voor mij de meest verslavende die ik ken. Ik moet echt moeite doen om niet elke week te gebruiken! Het is idd een hele chille drug voor thuis... (en voor seks) en tis heel morish.. beste is om een benzootje te droppen als je wil stoppen/slapen, eventueel een biertje erbij; anders mag je een goeie nachtrust vergeten!
- Je wordt overigens bloedgeil van dat spul soms :openmouth:

be safe u guys :sunglasses:

Rob070

Experimenterende gebruiker
Ik vind dit ook een erg prettig goedje, maar ook een gevaarlijke vanwege het verslavings risico.
Zelf gebruik ik het sinds vorig jaar en dan niet in grote hoeveelheden, maar neem meerdere puntjes of kleine lijntjes per avond/nacht. Maximaal 300 mg. per avond! Soms meng ik er een klein beetje caffeine bij, want dan brand het minder in de neus..

Ideaal om bij een avondje drinken te gebruiken.. Het effect van alcohol wordt minder maar wordt niet uitgeschakeld zoals bij andere uppers.
Geil wordt je er ook zeker van..
Voor thuis is het ook erg geschikt. Je krijgt zin om dingen te ondernemen, zoals je huis schoonmaken of een plaatje draaien op de draaitafels. Meestal ga ik ook nog ff het parkje in om de hoek.

Hier schuilt echter ook het gevaar!!

Ik wil het nu alleen nog beperken tot het stappen maar heb daar best moeite mee eerlijk gezegd. De verleiding is erg groot als je een avondje thuis zit. Gebruik het regelmatig 1 of 2 x doordeweeks. Slapen gaat wel lastig maar als je eenmaal wat uurtjes geslapen hebt, valt de kater ook erg mee!

Ik wil dus de tip meegeven om niet te veel van dit spul in huis te hebben, want de verleiding is groot om vaker te gebruiken dan de bedoeling is!

edblok2

Bewuste gebruiker
3MMC is zeker een verslavend goedje. Zou het ook iedereen willen afraden om meer dan 500mg te gebruiken per sessie, of te combineren met bijv. MDMA. De comedowns worden dan echt loeizwaar, waar je dagenlang tot minimaal een week last van zult hebben.
IDD, als je 1 gram in huis hebt gaat die gram ook op in 99% van de gevallen, en dan ben je echt de sjaak want de comedown duurt LANG, is zeer depri, je zult minimaal 12 tot 24 u na laatste dosering niet slapen, rare effecten als opgezette aderen en blauwe plekken etc.

Dat is de keerzijde.

3MMC heeft ook mooie kanten.
Een flinke portie euforie, gigantische geilheid (heb wel 10 droge orgasmen gehad totdat ik pas echt kwam...wtf echt superieur!!!!) en wanneer je laag doseert en verstandig drinkt en eet, een minimale kater.

Maar pas op met grotere hoeveelheden, of lange sessies, dan ga je echt naar de klote, nog erger dan speed/mdma naar mijn mening.

edblok2

Bewuste gebruiker
maxdw1212 zei:
- Slikken IPV snuiven. Slikken geeft een totaal andere werking en geeft meer een inslag die soms licht overwhelming kan zijn. Maar je neus zal je dankbaar zijn.

Voor de rush zou ik wel snuiven, is veel feller en intenser en lekkerder dan slikken. Vind 3mmc bij uitstek een 'snuif drug'.
Dat het dan meer moreish en vuiler wordt is waar, maar voor het beste effect moet je 3mmc snuiven.
Heb het al talloze malen gebruikt/misbruikt en weet wel waar ik het over heb btw. :wink:

Ik zou het in mijn top 5 zo plaatsten

MDMA
Mephedrone
3MMC
Speed
4fmp/methylone.

3MMC is echt een best of both worlds kind of drug. Veel energie, veel euforie, maar niet zoals MDMA, maar weer wel euforischer dan speed, maar dan ook wel weer minder speedy dan speed.
4FMP is te speedy vooral na de korte eufore, Methylone is minder euforisch dan 3mmc en minder speedy dan 4fmp.

maxdw1212 zei:
xastur zei:
het is nog bijna legaal in heel Europa. Alleen USA en UK is het illegaal zover ik weet.

Het is sinds april 2013 illegaal in België.. Geen probleem om het te bestellen, perthans. Ik weet niet hoe de situatie eruit ziet bij mijn Noorderburen :wink:

Happy 2014!

Dannykras87

Newbie
Voor de rush zou ik wel snuiven, is veel feller en intenser en lekkerder dan slikken. Vind 3mmc bij uitstek een 'snuif drug'.
Dat het dan meer moreish en vuiler wordt is waar, maar voor het beste effect moet je 3mmc snuiven.
Heb het al talloze malen gebruikt/misbruikt en weet wel waar ik het over heb btw. :wink:

Ik zou het in mijn top 5 zo plaatsten

MDMA
Mephedrone
3MMC
Speed
4fmp/methylone.

3MMC is echt een best of both worlds kind of drug. Veel energie, veel euforie, maar niet zoals MDMA, maar weer wel euforischer dan speed, maar dan ook wel weer minder speedy dan speed.
4FMP is te speedy vooral na de korte eufore, Methylone is minder euforisch dan 3mmc en minder speedy dan 4fmp.
Jij hebt nog nooit echt goeie coke gehad?

Bovenaan