• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3-MeO-PCP avonturen

Zweevteev

Wijs gebruiker
Ben van plan om te experimenteren met verschillende dosissen 3-MeO-PCP in verschillende settings. Zal alle ervaringen in dit topic zetten, aangezien mijn testrun niet zo bijster interessant was dat het een topic voor zichzelf verdient. Misschien de rest wel, wie weet!

1e 3-MeO-PCP tripreport

WIE: ik
WAT: 3mg 3-MeO-PCP
WAAR: op m'n kamer.
WANNEER: 02-02-2020 (wat een prachtdatum).

T 0:00 [16:45]
Ik had voor de trip even een douche genomen en alles opgeruimd, omdat ik zeker wilde zijn van dat ik nergens last van zou krijgen tijdens het trippen. Nou, nog voordat ik überhaupt het lijntje opgesnoven had, kon ik alweer een nieuwe douche nemen. Het zweet droop echt onder m'n oksels vandaan, zo zenuwachtig was ik. Ik was ontzettend bang dat ik te veel zou nemen door alle tripreports die ik gelezen had van mensen die al helemaal bad gingen van 15mg. Ik had de 50mg die ik had van het goedje uit het zakje gehaald en er lijntje van gemaakt om te zien of dat een beetje leek op de lijntjes keta die ik doe, en ja, dat deed het (helaas, weet ik ook weer dat ik kennelijk ~50mg keta per lijn naar binnen werk). Ik heb dat lijntje zo even mogelijk verspreid op het bord en het 4 keer door de helft gedaan. Toen nog hele kleine beetjes weggehaald, just to be safe, waardoor ik ongeveer 3mg overhield (kan best minder dan dat geweest zijn, maar wel meer dan 2,5). Dat ik zo laag doseer is overigens ook omdat ik gewend ben dat ik minder nodig heb van drugs om ongeveer hetzelfde de voelen als mensen die meer wegen en hoger doseren. Weeg niet zoveel namelijk.

T + 0:05 [16:50]
Kan zijn dat dit placebo was, maar ik had al heel gauw het idee dat ik me high voelde, of in ieder geval anders. Heb ook wel een hele droge keel nu.

T + 0:20 [17:05]
Nu ben ik vrij zeker dat ik er wat van voel. Aanrakingen zijn heel gevoelig, maar wel erg aangenaam. Beetje ketamine-achtig inderdaad, maar deze high is toch wel anders. Weet alleen niet zo goed nog wat precies de verschillen zijn.

T + 0:30 [17:15]
Kennelijk werkt het ook bevorderend voor je libido, lol. Hahahahaha wtf, ik heb ineens ook echt ziek veel zin om te dansen. Wat leuk. Ben ineens echt super vrolijk en aan het lachen uit het niets. Ik ben ook wel echt ontzettend hard aan het zweten.

T + 0:40 [17:25]
Ik moet plassen en heb zin om dingen te ondernemen. Heb al dagen geen motivatie om stretchoefeningen te doen voor ballet, maar nu wel, dus daar ga ik me lekker aan overgeven. Heb wel het idee dat ik echt gewoon liters aan het uitzweten ben. Straks maar eens wat gaan drinken.

T + 1:25 [18:10]
Was benieuwd naar in hoeverre ik nuchter kan doen tegen mensen, dus ik ging naar beneden om dat te testen. Dat is uitstekend te doen, wat ik ook wel verwacht had. De trip is nu heel erg mild en op de achtergrond. Ik denk dat ik de piek al gepasseerd ben, omdat ik zo weinig genomen heb. Heb best wel de neiging om nu nog een klein lijntje s-ketamine erbij te doen, maar laat ik eens verantwoordelijk zijn en dat niet doen. :grin:

T + 1:35 [18:20]
Ik heb nu wel echt een enorme brainfart. Ik wil heel veel tegelijkertijd ondernemen, maar zodra ik eraan wil beginnen, vergeet ik wat ik wilde doen. Voel me nog steeds licht en zweverig, ben blij dat dat gevoel nog niet weg is.

T + 1:45 [18:30]
Ah ik weet weer wat ik ging doen, ik wilde aan m'n vendor vragen hoe lang het doorgaans duurt voordat de MXE die ik besteld heb aankomt. Hoop dat ik daarmee binnenkort ook kan experimenteren.

T + 2:00 [18:45]
Ik merk nu eigenlijk ook pas dat lopen heel anders aanvoelt dan wanneer ik ketamine neem. Het is alsof ik door een hogere dichtheid loop, zoals bij water, alleen wel lichter dan dat nog.

T + 2:00-2:45 [18:45-19:30]
De afgelopen 45 minuten heb ik vooral zitten letten op mijn ademhaling, aangezien ik dus last heb van chronische hyperventilatie en ineens een heel onaangenaam gevoel bij m'n hart begon te krijgen. Beetje kut, want nu kan ik me niet echt focussen op de trip, maar ja, valt niet veel aan te doen. Gaat inmiddels wel weer goed. Heb het gevoel dat ik echt heerlijk in slaap zou kunnen vallen nu.

T + 3:25 [20:10]
Ik voel me suf en vaag. Nog steeds bezig met mijn ademhaling, omdat dat nare gevoel anders gauw terugkeert. Echt heel kut. :( Ben wel heel blij dat ik niet hoger gedoseerd heb, anders ik waarschijnlijk wel echt bad gegaan. Nu heb ik het wel gewoon prima in de hand, alleen kan ik verder niks doen. Ik denk dat dit ook minder een probleem zou zijn in de aanwezigheid van anderen, aangezien ik dan afgeleid word.

T + 3:45 [20:25]
Ik gok niet dat er nog gekke ontwikkelingen zullen komen. Zal dit bericht wel aanpassen zodra ik echt uit m'n trip ben.

T + 4:20 [21:00]
Nu ben ik zo goed als uit mijn trip. Ademhalen is ook geen probleem meer. Conclusie: ik word er vaag van, maar wil wel dingen ondernemen. Ik denk dat het leuker is om te doen met andere mensen erbij. Ook wacht ik pas weer met een volgende trip met dit spul, totdat ik m'n ademhaling weer onder controle heb, want nu heb ik zo goed als niks gehad aan het tweede deel van m'n trip.

Laatst bewerkt:
Interessant om te lezen, maar damn wel echt apart dat je op zo weinig dit allemaal al ervaart hoor! Zelf neem ik altijd 15-18 mg.
Verder komen je ervaringen wel aardig overeen met hoe ik me voel. Vooral dat van die aanrakingen haha. Maar wel jammer dat je zo met je ademhaling zat en daardoor weinig aan het tweede deel had. Verstandig om dat eerst onder controle proberen te krijgen voor je weer neemt, zodat je er dan hopelijk optimaal van kunt genieten.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Interessant om te lezen, maar damn wel echt apart dat je op zo weinig dit allemaal al ervaart hoor! Zelf neem ik altijd 15-18 mg.
Verder komen je ervaringen wel aardig overeen met hoe ik me voel. Vooral dat van die aanrakingen haha. Maar wel jammer dat je zo met je ademhaling zat en daardoor weinig aan het tweede deel had. Verstandig om dat eerst onder controle proberen te krijgen voor je weer neemt, zodat je er dan hopelijk optimaal van kunt genieten.
Ja, ik weet niet wat het is, heb op heel veel drugs al gehad dat ik echt hard ga op heel weinig. De tweede keer dat ik ketamine deed had ik een lijntje van ~15-20mg r-ketamine en daar ging ik echt gewoon astronomisch op, terwijl mijn vrienden toen hoogstens een licht verdovend gevoel ervan kregen. Niets bijzonders in ieder geval, terwijl ik op een gegeven moment voor een paar seconden echt niet meer op aarde was en ik m'n benen niet meer voelde, zo hard ging ik. Tegenwoordig is dat niet meer zo en neem ik ook veel meer, maar mijn 2e keer ketamine was ook echt mijn meest intense keer.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Leuk geschreven! Ben benieuwd naar de hogere doserigen! Niet overdosen zoals ik trouwens he:wink:...

Is een erg leuke stof als je je sweetspot vind. Zelf neem ik ook wel eens 3mg 3-MeO-PCP of 2mg O-PCE. Dit is best functioneel namelijk en je voelt het zeker!

Ik denk dat als je een goede batch hebt, iedereen 3mg voelt. Behalve als je een gekke tolerantie hebt dan.

Zelf vind ik 8-14mg chill, maar ben erg gevoelig.

Zweevteev

Wijs gebruiker
2 uur geleden 5mg 3-MeO-PCP gepakt. Effect was zeker aanwezig, maar het was nog altijd wel vrij mild. Voelde me ineens echt verschrikkelijk en begon te huilen, maar toen ik 5 minuten later gestopt was, was ik ook gewoon ineens weer helemaal nuchter en voelde ik me ook veel beter. Heel anders dan de vorige keer. Het effect hield toen zeker ook wel 6u aan. Misschien te kort op elkaar gebruikt/kruistolerantie door ketamine?

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ah ik weet weer wat ik ging doen, ik wilde aan m'n vendor vragen hoe lang het doorgaans duurt voordat de MXE die ik besteld heb aankomt. Hoop dat ik daarmee binnenkort ook kan experimenteren.
MXE hyyyyyyyyyyyyyyyppppppppeeeeeeeeeeeee
Misschien te kort op elkaar gebruikt/kruistolerantie door ketamine?
Even 8mg 3-MeO-PCP volumetrisch doseren, dan weet je het zeker. Blijkbaar vind je het spannend en ben je de effecten nog een beetje aan het aftasten, tot en met 15mg 3-MeO-PCP zul je in ieder geval wel overleven naar mijn inzien en van wat ik hier lees.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Over de MXE: ben gescamd. Echt fucking kut.
Verassing, er zullen nog wel meer volgen denk ik. Veel scam sites die het online aanbieden. Wanneer MXE al wordt aangeboden op de darknet gaat dit gepaard met belachelijke prijzen voor versneden product. Een aanzienlijke hype rond MXE maar niemand die het lijkt te kunnen leveren. Wil je MXE betrouwbaar kunnen synthetiseren heb je naar wat het lijkt eenzelfde schaars precursor nodig als dat streng gereguleerd wordt in verband met Ketamine synthese.

MXPr (propylstaart in plaats van ethylstaart) is een aardig MXE surrogaat wordt online gesteld, de molecuulstructuur en recente bevindingen lijken dit mondjesmaat te bevestigen (mensen zijn nog wat skeptisch maar dat is vaak het geval met nieuwe stofjes op de markt). Het leek er een tijdje op dat HXE op de markt zou verschijnen maar ik ben opgehouden met mijn adem inhouden. Het is vrij prijzig allemaal in verband met het syntheseproces en relatief lage potentie in gewicht.
totdat ik m'n ademhaling weer onder controle heb, want nu heb ik zo goed als niks gehad aan het tweede deel van m'n trip.
Ik denk dat dit overwegend door mentaal aspect wordt veroorzaakt, gezonde spanning hoort er nou eenmaal bij. Als ik een van deze dagen in wenselijke omstandigheden een getest MDMA pil zou nemen waar ik al ervaring mee heb zou ik alsnog wel wat zenuwen ervaren.

Laatst bewerkt:

Lysergine

Bewuste gebruiker
Het leek er een tijdje op dat HXE op de markt zou verschijnen maar ik ben opgehouden met mijn adem inhouden.
Ik heb de bewuste kleinhandelaar recent een bericht gestuurd over deze kwestie. Ze vertelden dat de HXE voor een purificatie naar het lab is gestuurd en dat ze hierover verder niets meer van het lab hebben vernomen. Er is een vermoeden dat er iets mis gegaan is en dat wellicht de gehele batch onbruikbaar is. Klinkt niet best.
Vind het wel goed dat ze 3-FA hebben trouwens. Ben er benieuwd naar.

Bovenaan