3 meo pcp & 3 mmc

hallo allemaal,

ik vroeg me af of ik na een stevige nacht op 3 mmc nog een kleine dosis 3 meo pcp kan nemen?

gebruikte een gram 3 mmc gespreid over 15 uur..

ik weet wel dat het vrij veel is maar ik gebruik ook niet zo heel snel achter elkaar. 1 maal in de maand ofzo.. maar als ik het dan gebruik dan doe ik het wel stevig.. ik wou even informeren want heb geen ervaring met 3-meo-Pcp.

Alvast bedankt.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
1 keer per maand 3mmc is te vaak. Het is een serotonine gebruiker. Weliswaar minder dan mdma maar zeker een aanslag op je brein. Ook is 3mmc extra belastend voor je hart en bloedvaten. Dan ook nog een hele gram? Why?
Nee, beter neem je niks meer nu en laat je je brein en lijf even bijkomen en herstellen. Een aantal maanden zelfs.

1 keer per maand 3mmc is te vaak. Het is een serotonine gebruiker. Weliswaar minder dan mdma maar zeker een aanslag op je brein. Ook is 3mmc extra belastend voor je hart en bloedvaten. Dan ook nog een hele gram? Why?
Nee, beter neem je niks meer nu en laat je je brein en lijf even bijkomen en herstellen. Een aantal maanden zelfs.

ja ga ik toch zeker idd wel doen..
ik ga idd uitbollen want eigenlijk is die gram 3 mmc ook wat overdaad geweest hoor.. hij viel me gewoon wat licht uit kwa effect.. maar als ik het nu zo bekijk.. effect of niet, mijn lichaam heeft de klap gekregen en nu ga ik idd ff pauzeren voor een hele tijd :)

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Na die absurde hoeveelheid 3mmc zou ik zeker geen 3MeO-PCP meer nemen.

van psychonautwiki, betreffende combineren van 3MeO-PCP met stimulantia:
  • Stimulants - Both stimulants and dissociatives carry the risk of adverse psychological reactions like anxiety, mania, delusions and psychosis and these risks are exacerbated when the two substances are combined.
Ik zou trouwens maar eens gaan matigen met je 3mmc gebruik, zoals je het nu doet geraak je op lange termijn zeker weten in de problemen met je serotoninehuishouding.

De reden dat je minder van je 3mmc hebt gevoeld de laatste keer zal wel eens kunnen liggen in het feit dat je serotoninevoorraad nog niet helemaal is aangevuld na de voorlaatste keer, en dan heb je dus meer nodig voor hetzelfde effect.

Na die absurde hoeveelheid 3mmc zou ik zeker geen 3MeO-PCP meer nemen.

van psychonautwiki, betreffende combineren van 3MeO-PCP met stimulantia:
  • Stimulants - Both stimulants and dissociatives carry the risk of adverse psychological reactions like anxiety, mania, delusions and psychosis and these risks are exacerbated when the two substances are combined.
Ik zou trouwens maar eens gaan matigen met je 3mmc gebruik, zoals je het nu doet geraak je op lange termijn zeker weten in de problemen met je serotoninehuishouding.

De reden dat je minder van je 3mmc hebt gevoeld de laatste keer zal wel eens kunnen liggen in het feit dat je serotoninevoorraad nog niet helemaal is aangevuld na de voorlaatste keer, en dan heb je dus meer nodig voor hetzelfde effect.
tnx for the advice :wink:

De Zandman

DF-koning
1 gram 3 mmc.....op 1 avond?!
Hiervan zeg ik....goeien dag!
Vind je dit zelf niet errug veel?
Ik vind dit toch wel een stevige aanslag op lijf en leden...
Als ik naar mijn eigen ervaring met 3 mmc kijk, nou..mijn vingers werden na de tweede dosis aardig gevoelloos.
Dus lijkt het me niet zo best voor de bloedvaten!
En dan die kater. Meer dan een week in de prak liggen qua stemming.
Mijn startdosis lag zo rond de 100 mg geloof ik, en enkele keren 20 mg bijgepakt. 3 dagen lang. Dus, in totaal 1 x 100mg, en 3 of 5 x wat bijgepakt.
En dit was voldoende om te kunnen zeggen:
3mmc, voor mij niet meer.
Basta.
En 3 meo daarna? Of in the mix?
Ik ben op zich een groot liefhebber van mixen van genotssstoffen, maar niet meer van rc's.
Dat heb ik afgeleerd.
Nee dus. Dat recept is niet voor mij. Veel te potent...of het een, of het ander vwb deze twee rc's...

Laatst bewerkt:
Bovenaan