• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3-meo-pce trip gisteren echt beleefd!

Ik schrijf niet zo vaak tripreports, maar dit wil ik nu toch even van me afschrijven omdat het gewoon heel vet is😎
De trip zelf is al 2 maanden geleden, maar gisteren heb ik die trip in het echt beleefd😍

Een aantal jaren geleden heb ik al een paar keer 3-meo-pcp/pce gebruikt, met wisselende ervaringen. De eerste keer dat ik het gebruikte was op een meet van dit forum, in de buitenlucht. Daar leerde ik het via iemand kennen en mocht ik het proberen. De dosissen werden netjes afgewogen en de effecten bevielen me wel. Ik heb toen alleen meerdere dosissen gestapeld, waardoor ik ging trippen. En in die trip gebeurden er zowel leuke als minder leuke dingen. Maar ik had dus best veel gehad waardoor ik aardig van de kaart was. En in die toestand ben ik toen nog met het OV naar huis gegaan, wat eigenlijk niet verantwoord was achteraf🙈

En op een andere meet bij iemand thuis beleefde ik die eerste trip uit het park nog een keer precies hetzelfde. Dus toen werd ik erg paniekerig omdat ik bang was dat ik erin zou blijven hangen en ik voor altijd psychotisch zou blijven en mijn hele leven in een instelling moest worden opgenomen 🫣
Op die meet was iedereen onder invloed van van alles, maar gelukkig kwam 1 iemand later die mij belde. Half dissociërend heb ik tegen haar verteld dat het niet goed ging. Zij heeft me via de telefoon gekalmeerd totdat ik weer helder was en zij er ook was. Dus dat was achteraf ook niet heel verstandig, beter is het als er 1 iemand nuchter is en als tripsitter kan fungeren.
Maar ik heb het ook wel gewoon alleen thuis gebruikt als ik wat rust in mn hoofd wilde en een avondje echt rustig op de bank wilde chillen zonder ergens over na te denken.

Eind vorig jaar ging ik wat RC's bestellen en had ik toch weer 3-meo-pce besteld ook. Sindsdien heb ik het weer een paar keer alleen thuis gebruikt, en ook een keer samen met mijn vriend. We wegen de dosissen netjes af en die keer ging het goed en was ik gewoon relaxed, zonder echt te gaan trippen👍

Maar 2 maanden geleden verliep het anders dan "gepland". Op een zondagmiddag wilden we het gebruiken om een chille zondag te hebben nadat we 2 dagen aan de pep hadden gezeten.
's Middags hadden we 1 dosis genomen en lekker op de bank gehangen. Ik maakte gewoon avondeten klaar en daarna zouden we nog 1 dosis nemen. En dan zouden we rond 21 uur naar bed gaan. Dat was althans het plan...🫣

Na het eten woog ik voor ons allebei een dosis af en snoven het op (soms doen we het ook wel in capsules). We lagen op de bank en hadden op YouTube hardcoresetjes met beelden opstaan.
Een paar minuten nadat we het hadden ingenomen voelde ik dat ik toch weer iets teveel had genomen en ik besefte me dat ik weer zou gaan trippen. Door de wisselende ervaringen uit het verleden was ik daar echter bang voor geworden. Ik wilde dat eigenlijk niet meer en nam nu daarom al nooit meer dan 2 dosissen totaal. Maar toch was het dit keer dus weer net teveel en had ik dat niet kunnen voorkomen👍

Ik ging rechtop zitten en zei paniekerig tegen mijn vriend: "Schat, ik heb toch net als in *plaats* met die meets teveel binnengekregen en ik ga weer trippen😳".
Mijn vriend had net zelf ook genomen en hij heeft me verder nog nooit eerder trippend meegemaakt. Maar op dat moment werd ik al de trip "ingezogen".

Maar nu was het gelukkig een hele vette trip😍 Want ik werd het YouTube filmpje "ingezogen" wat we aan het kijken waren. En dat was Thunderdome 1996.

Ik ben daar zelf niet geweest (ik was toen 9😅), maar in mijn trip leek het alsof ik er zelf rondliep. Ik hoorde de muziek, zag de mensen, iedereen was wappie en aan het feesten🥳 En genieten en losgaan zonder mobiele telefoon 🔥
Ook belandde ik in mijn trip nog op een optreden van Neophyte en op een optreden van Rotterdam Terror Corps.
En vooral dat laatste gedeelte was echt super gaaf🥰
RTC heeft echt hele spectaculaire live-shows met vuur en halfnaakte vrouwen die paaldansen en over het podium kruipen en het publiek zo vermaken 😇
Maar in mijn trip mocht ik zelf het podium op en meedoen😎 In een sexy pakje kroop ik nu zelf over het podium als een krolse kat🫣 en had ik de tijd van mijn leven😇

Na een tijdje werd ik weer wat helderder en kwam ik weer een beetje uit de trip. Voor mijn gevoel had ik echt de hele nacht gefeest, maar het bleek uiteindelijk maar 15-20 minuten trippen te zijn volgens mn vriend😅
Het eerste wat ik helemaal enthousiast tegen hem zei was: "Ohhh ik heb nu echt zo'n gave trip gehad lieverd❣️"
Alleen toen ik hem aankeek zag ik paniek in zijn ogen. Hij had natuurlijk ook totaal geen idee hoe die trip nu zou gaan en had niet zo goed geweten wat hij moest doen🤔

Hij was zelf ook onder invloed en moest nu voor zijn gevoel opeens "nuchter" doen om mij te kunnen begeleiden. Ik was tijdens mijn trip weggezakt in de bank met mijn ogen dicht en hij kon geen contact met me krijgen. Dus dat heeft hem echt enorm beangstigd. Hij is toen maar naast me gaan zitten en over mijn rug gaan wrijven in de hoop zo een bad trip te voorkomen. Hij had ook geen idee hoe lang die trip ging duren en hij kon alleen maar afwachten voor zijn gevoel tot ik er weer uit was.

Ik kwam dus heel enthousiast en blij en onder de indruk uit de trip. Maar omdat hij zo geschrokken was werd ik bezorgd om hem en angstig voor wat er mogelijk had kunnen gebeuren allemaal 🫣
We hebben het er die avond wel over gehad samen hoe het voor ons allebei was geweest en dat we beter van te voren hadden moeten bespreken hoe te handelen. Maar aangezien we allebei nog half onder invloed waren was het een beetje een vaag herhalend gesprek waar we niet echt uitkwamen. Dus op een gegeven moment zijn we maar gewoon naar bed gegaan en gaan slapen. Later hebben we het toen nog een keer besproken👍

Maar nu komt het ("eindelijk" denk je misschien als je dit allemaal al hebt gelezen🤣).
In mijn trip was ik dus bij optredens van Neophyte en RTC. En het toeval wilde dat zij allebei op een hardcorefeest zouden optreden, Megarave in de Maassilo in Rotterdam 🔥
Ik wist dat @Aniet_Speed en haar vriend daar heen gingen en impulsief heb ik toen ook een kaartje gekocht. Mijn vriend kon geen vrij krijgen en helaas niet mee😥
Dat feest was dus gisteren en voor het eerst ging ik zonder mijn vriend naar een feest. Dat bleken we allebei toch wel erg dubbel te vinden en de spanning liep bij mij daarom best op😓
Het liefst ging hij natuurlijk gewoon gezellig mee. Dus hij heeft nog wel even overwogen om wel mee te gaan en zicht morgen en overmorgen ziek te melden om bij te kunnen komen🙈
En ik heb serieus overwogen om toch maar gewoon niet te gaan😓

Maar je kunt beter spijt hebben van iets wat je wel hebt gedaan dan wat je niet hebt gedaan zeggen ze. En mn vriend had ook wel eens behoefte aan een avondje alleen thuis. Dus gisteravond na het avondeten ben ik toch gewoon in de trein gestapt naar @Aniet_Speed en haar vriend en zijn we met zijn drieën met het OV naar Rotterdam gegaan.
Ondanks dat ik al pep had genomen bleef het dubbele gevoel helaas aanhouden😓
Ook al was ik met vrienden en waren er nog meer vrienden op het feest, zonder mijn vriend voelde het toch raar en niet "compleet"😓

Het feest zelf was prima, goede DJ's, gezellige mensen, mooie locatie etc👍
Maar toch kwam ik er niet echt lekker in zoals anders😓
Het lukte me vooral de eerste uren niet om het los te laten en echt te genieten😓
Mijn vriend was alleen thuis ook erg onrustig en veel met mij in gedachten, waardoor zijn avondje alleen ook niet helemaal ontspannen was🙈

Hij ging rond 1 uur slapen en ik probeerde die knop in mijn hoofd echt om te krijgen dat ik gewoon lekker moest gaan feesten. Het lukte moeilijk, maar vanaf half 3 ging het gelukkig beter. Want toen begon het live optreden van RTC🔥🥰
Ik stond helemaal vooraan bij het podium en kon het daardoor uitstekend zien allemaal 👍

Het was net zo geweldig als in mijn trip, met vuur, confetti, vrouwen in sexy outfits die paaldansten en over het podium kropen en samen een opwindende show gaven voor het publiek 😇
Jullie weten wel een beetje hoe ik in elkaar steekt, dus van deze show kon ik eindelijk echt genieten en mijn aandacht erbij houden 😍
Ik kwam eigenlijk ogen tekort om alles te kunnen zien wat er op het podium gebeurde🙈
Het optreden duurde helaas maar een halfuur, het bad van mij nog wel de hele nacht mogen duren😇
Het was kort maar krachtig zeg maar👍

Daarna ging ik naar een andere zaal waar Darkraver draaide. Dat was ook echt een vette set met ook 2 sexy vrouwen die opwindende activiteiten op het podium deden😇
Om 4 uur moest Neophyte op de mainstage spelen en ging ik daar weer heen. Het was een prima optreden en leuk om ook in het echt te zien, maar het haalde het lang niet bij het optreden van RTC🙈

De laatste paar uur gingen zo gelukkig wat beter, ik vermaakte me meer en kon weer even alles verder vergeten👍
Om 6 uur was het feest afgelopen en ik ging met @Aniet_Speed, haar vriend en nog 2 vrienden van me terug met het OV naar huis.
Om half 10 kwam ik weer thuis en kon ik mijn lieve vriend weer in de armen sluiten🥰

Nu ben ik natuurlijk blij dat ik wel gewoon gegaan ben en mijn trip in het echt heb kunnen beleven met die 2 optredens😍
Maar ik zal in het vervolg niet zo snel meer zonder mijn vriend naar een feest gaan🙈
Gelukkig gaan we over 3 weken gewoon gezellig samen naar Masters of Hardcore❤️

En na dit lange tripreport kan ik jullie de beelden niet onthouden natuurlijk 😇

Screenshot_20230305_151309_Gallery.jpgScreenshot_20230305_151446_Gallery.jpgScreenshot_20230305_151154_Gallery.jpgScreenshot_20230305_151708_Gallery.jpg

Twee weken geleden heb ik er ruim 2 uur over gedaan om dit te schrijven, maar denk dat teveel mensen hem toch te lang vinden om te lezen🙈
Zal een volgende keer wel proberen iets bondiger te zijn anders 😅
En de titel geeft ook niet echt duidelijk aan hoe gaaf en opwindend het report is🙈
Maar iig voor mezelf leuk om terug te lezen van deze trip aangezien ik haast nooit trip omdat ik vooral pep gebruik. Dus wel echt een bijzondere ervaring dit😍

Bovenaan