3 fa vs speed (slaap en comedown)

hiimacid

Belezen gebruiker
Hallo allemaal! Ik wens je een goed forum.

mijn vraag is de verschillen tussen 3 fa en snelheid.

Ik heb nog nooit snelheid gebruikt. mijn ervaringen met stimulerende middelen waren methylfenidaat, methamfetamine, cocaïne en 3 fa.

3 fa is de enige chemische stof voor onderzoek die ik voor de tweede keer heb besteld (behalve 1p lsd). Ik vind het effect erg goed. mijn vraag is hun effect op de slaap.

Toen ik 3 fa gebruikte, kon ik na 7/8 uur slapen. Toen ik het om 21.00 uur 's avonds voor het laatst gebruikte, kon ik nu rond 4.00 uur slapen. en de kater viel mee.

Is het moeilijker om te slapen met amfetamine? Hoeveel uur blijf ik in ieder geval wakker na het laatste gebruik? (bij normale dosering)

Is een kater zo erg? Ik heb er verhalen over gelezen. Als ik een kater ga krijgen zoals methamfetamine, gebruik ik het liever niet.

alvast bedankt voor jullie antwoorden :))

hiimacid

Belezen gebruiker
Dankje voor het antwoord. Hoe was de volgende dag? Ik ben nog niet eens bijna moe met 3 fa

Ik hou er zelf rekening mee dat ik minstens 12 uur niet kan slapen na de laatste keer dat ik snelheid heb gebruikt. Het is natuurlijk wel afhankelijk van of ik een grand prix heb gereden of een zondagsritje heb gemaakt.

Wollukker

Bewuste gebruiker
Speed katers zijn niet mijn favoriet. Duurt wel een dag of 3 voordat ik weer 100% fit ben. Maar dit kan per persoon verschillen. Ik heb aan de andere kant bijv. nooit mdma katers, zelfs niet na (te) hoge doseringen.

the dose it the poison

Experimenterende gebruiker
met 4-fmph pellets en dan verdeeld over een avond in totaal 75mg (mn sweet spot) is het inderdaad lastig slapen, maar een kater heb ik nooit.
laatst voor het eerst 2-fa pellet 60mg gehad (was bijzonder verrast door zachtheid, want bij 4-fmph is het een beetje "emotieloos")
ook lastig in slaap komen, maar ook hierbij geen enkele kater.

Bovenaan