3 dagen Decibel Outdoor, wat is een leuke enigszins verstandige combi?

Bären

Newbie
Beste forummers,

Over enkele weken ga ik een weekend naar Decibel Outdoor. Ik wil alles er uit halen wat er in zit en dat betekent 3 dagen hard gaan met behulp van de nodige drugs.

Mijn vraag aan jullie is: Hoe zouden jullie je weekend plannen mbt drugs?

Zelf had ik het volgende in gedachten:
Vrijdag: Alcohol, sos
Zaterdag: XTC, pep
Zaterdagafter: Ketamine
Zondag: 4FA,pep, 2CB (Endshow)
Zondagafter: Ketamine

Wat ik me vooral afvraag is of 4FA het gewenste effect gaat geven nadat op zaterdag praktisch alle serotonine verbruikt is. Ik heb namelijk begrepen dat 4FA in mindere mate afhankelijk is van serotonine.

Correct me if I'm wrong, ik hoor graag jullie suggesties.

Groet,
Bären

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dat je de dag ervoor xtc/mdma op hebt zal zeker invloed hebben op het effect van 4fa. Buiten dat is het ook erg slecht voor je om 2 dagen achter elkaar serotonine slurpers te gebruiken. Je zal meer nadelige bijwerkingen hebben dan het gewenste effect en je kater zal waarschijnlijk veel erger zijn.
Ook zie ik dat je zaterdag 2 uppers tegelijk wil gebruiken, xtc+pep en zondag 4fa en pep. Meerdere uppers tegelijk is is een flinke aanslag op je hart en bloedvaten.
Sowieso denk ik dat 7 soorten drugs in 3 dagen niet heel verstandig is. Als andere df-ers mij kunnen corrigeren dan hoor ik het graag. Ik zelf heb niet veel ervaring met veel soorten tegelijk.

Reserved

Newbie
X na een avond zuipen gaat bij mij nooit goed: gegarandeerd kotsen. Verder gaat je 4F echt heel erg tegenvallen, beetje zonde. Sluit me helemaal aan bij Dunnetjes, vooral die een-na-laatste zin

HoMaar!

Experimenterende gebruiker
1e dag LSD
2e dag beetje speed en wanneer de avond valt hier 2cb bij
3e dag op de coke doortrekken.

Gegarandeerd een mooi festival.

Xxx

Bären

Newbie
Dank voor de reacties tot zo ver!
Dat je de dag ervoor xtc/mdma op hebt zal zeker invloed hebben op het effect van 4fa. Buiten dat is het ook erg slecht voor je om 2 dagen achter elkaar serotonine slurpers te gebruiken. Je zal meer nadelige bijwerkingen hebben dan het gewenste effect en je kater zal waarschijnlijk veel erger zijn.
Zondag zal er dan geen 4FA op het menu staan :sweatsmile:

Ik heb het een en ander gelezen over 6APB, dat het vergelijkbaar is met XTC maar langer duurt. Zien jullie dit als een mogelijke vervanger voor XTC+pep? Het feest duurt 16 uur lang op zaterdag, dat ga ik op XTC alleen niet redden.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Lees dan ook verder. 6apb vergt ook veel van je serotonine.
Eigenlijk alles wat vergelijkbaar is met xtc-mdma-4fa werkt op je serotonine.

Laatst bewerkt:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Lees dan ook verder. 6apb vergt ook veel van je serotonine.
Eigenlijk alles wat vergelijkbaar is met xtc-mdma-4fa werkt op je serotonine.
Jij leest niet goed hoor. Want hij wilt dus 6-APB ipv van XTC+pep en bovendien geen 4-FA doen de dag erna. Met andere woorden, hij luistert juist goed naar de gegeven adviezen.

En ja, 6-APB duurt aanzienlijk langer dan XTC waardoor het wel wat meer geschikt is voor een festival. 16 uur is wel erg lang overigens, maar je hoeft toch niet de volle 16 uur drugs te gebruiken?

Verder zou ik sowieso zorgen dat je een week vrij hebt na zo'n weekend, want reken er maar op dat je kater zwaar en lang gaat zijn met zoveel drugs gebruiken in een weekend. Ik heb ooit 1 keer zo'n weekend gedaan, maar heb daar persoonlijk geen zin meer in.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Jij leest niet goed hoor. Want hij wilt dus 6-APB ipv van XTC+pep en bovendien geen 4-FA doen de dag erna. Met andere woorden, hij luistert juist goed naar de gegeven adviezen.

.
Je hebt gelijk, excuses! Ik heb het nog eens gelezen en zat idd fout. Dan kan het idd wel als het 1 dag een serotonine verbruiker te nemen. Bedankt voor de correctie.

Bären

Newbie
En ja, 6-APB duurt aanzienlijk langer dan XTC waardoor het wel wat meer geschikt is voor een festival. 16 uur is wel erg lang overigens, maar je hoeft toch niet de volle 16 uur drugs te gebruiken?

Verder zou ik sowieso zorgen dat je een week vrij hebt na zo'n weekend, want reken er maar op dat je kater zwaar en lang gaat zijn met zoveel drugs gebruiken in een weekend. Ik heb ooit 1 keer zo'n weekend gedaan, maar heb daar persoonlijk geen zin meer in.

Ik denk dat ik dan 6-APB bestel en dat later op de zaterdag pas inneem, 16 uur nonstop hard gaan kan nooit goed zijn inderdaad. Het moet niet te gek worden allemaal...

En ik heb een paar dagen vrij genomen na het festival om bij te komen ja :grin:

Bovenaan