Djuitie

Newbie
Hallo

Ik wil deze forum vragen of er mensen door gebruik van 3cmc opeen moeilijk kunnen slikken.
Na een maand nuchter te zijn heb ik weet 3cmc geprobeerd. ik merk dat ik mij de 2de keer snuiven dat ik het moeilijk vind om water door te slikken. Het is niet dat ik nietmeer kan drinken maar ik merk dat het moeilijker gaat.
voor de 3cmc gebruikers hebben jullie dit ook?
Wat zijn jullie ervaringen met het gebruik?

PinkFluffyUnicorn

Badass junkie
Moeilijk slikken is groot woord. Wel heb ik, als ik te « hard » snuif, dat het precies recht m’ keel ingaat, en dat durft wel eens branden met gevoeligheid als gevolg… is snel over tho..

HappyMind

Badass junkie
Hallo

Ik wil deze forum vragen of er mensen door gebruik van 3cmc opeen moeilijk kunnen slikken.
Na een maand nuchter te zijn heb ik weet 3cmc geprobeerd. ik merk dat ik mij de 2de keer snuiven dat ik het moeilijk vind om water door te slikken. Het is niet dat ik nietmeer kan drinken maar ik merk dat het moeilijker gaat.
voor de 3cmc gebruikers hebben jullie dit ook?
Wat zijn jullie ervaringen met het gebruik?
Hoe houd je je nek en hoofd? Doe je het naar achteren of juist je kin naar beneden of een beetje horizontaal?

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Slikken is moeilijker als je snuift, daarom is droog eten ook geen aanrader. Je moey je er even mentaal over heen zegten en denken dat je het wel kan

Bovenaan