• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3,4 CTMP Minireport

Bobsacamano

Badass junkie
Hallo Allemaal,

Bij deze wil ik graag even mijn eerste echte ervaring met de designer drug 3,4 CTMP delen. Omdat het geen hele spannende stof is word het maar een heel kort verslagje. Toch van belang omdat het geen stof is waar heel veel over geschreven is op Nederlandse sites.

Vannacht had ik slecht geslapen en was de hele ochtend en begin middag best vermoeid. Ik had me eigenlijk voorgenomen van alles te gaan doen maar ik kon me er niet toe zetten. Ik was even bezig met alle nieuw binnen gekomen stofjes te labelen en weg te zetten en terwijl ik dat doe zie ik het potje gelabeld "3,4-CTMP" me aankijken.

Ik was al tijden nieuwsgierig naar dit stofje omdat het lang duurt subtiel blijkt te zijn en redelijk relaxt aanvoelt.

3,4 CTMP is een stimulant die in hele lage doseringen actief is. Ik besloot om te beginnen met 5mg. Ik loste het miniscule beetje poeder op in een glas limonade en dronk hem leeg. Het had weinig smaak waarschijnlijk ook omdat het zo weinig was.

T+0:00 = 14:30

Ik heb niet echt een tijdlijn maar ongeveer een uurtje na inname merkte ik al wel op dat het werkte. Ik zat niet meer op baseline maar zweefde daar net boven. Ik was erg alert en mijn vermoeidheid was verdwenen. Ik besloot om nog 2mg bij te nemen wat ik besloot te snuiven.

Het prikte niet ik voelde er niks van maar wederom het is maar een klein beetje. Maar dat zegt natuurlijk ook niet altijd alles.

T+1:00 Een uur later was ik klaar met de taak en begon een beetje het huis op te ruimen. Ik had veel energie maar het was niet pushend. Als ik het zelfde had gedaan met speed op was ik chaotischer geweest. Dit gevoel was er nu ook wel maar heel minimaal. Er was geen euforie en ook niet echt een positievere mindset als normaal. Ondertussen kreeg ik wel heel veel gedaan. Het huis blonk aan het eind van de dag en heb wat klus taken gedaan in huis die al heel lang lagen te wachten.

T+3:30 Rond 18:00 moest ik de deur uit voor een etentje met een vriend. Ik had er gister nog wel zin in maar nu had ik eigenlijk helemaal geen zin om de deur uit te gaan. Niet omdat ik niet sociaal wou doen maar omdat ik zo lekker in mijn eigen ding zat dat ik eigenlijk daar wel mee door wou gaan.

Ik hou soms mijn hartslag in de gaten uit nieuwsgierigheid en die is niet enorm verhoogd zoals ik met speed sneller heb.

Eenmaal aangekomen bij het restaurant heb ik heerlijk gegeten, ik besefte me ineens dat ik niet had geluncht en dat ik daar geen last van had gehad. Maar het avond diner gaat er goed in en smaakt erg lekker maar goed dat lag gewoon aan het restaurant :P het smaakte nu niet beter dan anders.

Terwijl mijn afspraak vordert merk ik dat ik sociaal toch minder goed ben. Eigenlijk word ik door iedere stimulant prateriger en socialer. Op 3,4 CTMP had ik dat niet. Misschien kwam het omdat ik de hele dag alleen was geweest maar met iedere andere stimulant was het anders geweest.

T+6:30 Rond 21:00 ga ik terug naar huis en ik merk dat ik nu pas iets onder het tot nu toe extreem constante gevoel van de stof begin te zitten. Dit is dus 6 en half uur na inname. Ik ben best onder de indruk.

Ik raak in het uur daarna steeds iets meer in mezelf gekeerd maar niet in down vervelende manier. Ik heb gewoon geen zin om te praten en wil gewoon een beetje mijn eigen ding doen.

T+9:00 Inmiddels is het 23:35 en het is nog niet uit gewerkt maar het begint wel af te nemen. Lekker op de bank hangen met mijn laptop voelt prima en ik ben benieuwd of ik dalijk goed kan slapen. Dat lijkt nu nog geen optie.

Mijn conclusie
Ja wat zal ik zeggen. Gevaarlijk functionele stimulant. Je hebt een miniscuul beetje nodig en je hoeft je niet meer druk te maken over bijnemen ook heb je het gevoel niet dat je dat zou willen. De reden dat ik het heb gedaan was om te kijken wat het verder bracht. Het is alles behalve een gezond stofje je krijgt last van vasoconstrictie op een te hoge dosis en zelfs op lage dosis schijnt dit te gebeuren. Ik heb het zelf niet gemerkt. Het doseren is natuurlijk ook echt wel een ding. 5mg poeder afwegen is niet makkelijk. Ik heb het gedaan door 30mg af te wegen en dit op te delen in gelijke delen. Als ik het vaker zou doen dan zou ik wel een oplossing maken. Als je dit wil gebruiken neem het dan op tijd in ik ben eigenlijk veel te laat begonnen.

Hopelijk hebben jullie er wat aan.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Klinkt wel herkenbaar allemaal, op zich functioneel wel prettig zo'n stofje dat langzaam op komt en de hele dag zijn werk doet. Alleen heeft het iets te veel bijwerkingen wat deze gezien de lange duratie iets te vermoeiend maakt.

Bobsacamano

Badass junkie
Wat merkte jij als bijwerking? Ik heb niet veel gemerkt eigenlijk.

Jmths zei:
Klinkt wel herkenbaar allemaal, op zich functioneel wel prettig zo'n stofje dat langzaam op komt en de hele dag zijn werk doet. Alleen heeft het iets te veel bijwerkingen wat deze gezien de lange duratie iets te vermoeiend maakt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bedankt voor het delen bob!

Ik dacht dat je om 13:30 had ingenomen? Sowieso is het eerste deel van je tijdlijn een beetje onduidelijk, je hebt het namelijk bij t+0 over dat je na een uurtje wat begon te voelen en dan start je een nieuwe alinea bij t+1. Verder duidelijk beschreven.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Bobsacamano zei:
Wat merkte jij als bijwerking? Ik heb niet veel gemerkt eigenlijk
De dip achteraf was wel lang aanwezig en de effecten voelde vrij opgejaagd zoals ik gewent ben van methylfenidaat,. Eetlust werd ook heel sterk onderdrukt wat nogal onhandig is gezien de duratie, ik kreeg zeer moeizaam fruit naar binnen wat ik onder methylfenidaat wel vrij makkelijk naar binnen krijg. Was met 10mg, wel stevig dus.

Bovenaan