2mmc vs 3cmc

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Probeer bruikbare topics te vinden maar niet echt antwoord op de vraag wat zijn nou daadwerkelijk de effecten van deze 2 middelen.

Ik ben begonnen met 3m te gebruiken niet lang geleden en er is amper nog echte 3mmc te vinden. Ik heb dus al de hele tijd (3cmc). Ik snuif dit en vind t wel relaxed spul. Geeft me genoeg energie en een fijne euforie waar ik genoeg aan heb alleen ik heb toch wel een beetje een hekel aan die snelle korte rush omdat je telkens enorme cravings krijgt en dus weer bij wilt nakken. Ben wel benieuwd naar 2mmc omdat je dit nog legaal kunt bestellen bij de vendors. 2mmc nog nooit gebruikt. Een aantal vragen:

1 hoe ervaren jullie 2mmc en 3cmc qua effect als dit geslikt wordt? En hoe zou je dit effect vergelijken met 3cmc en 2mmc wanneer dit gesnoven wordt? Dan heb ik ongeveer een idee wat ik kan verwachten.

2. Wat raden jullie aan qua dosering voor 2mmc en 3cmc wanneer je dit zou slikken? En per hoeveel tijd bijnemen? Ik ga volgende week naar een feest waar ik zo'n 7-8 uur ben. De kans is groot dat wanneer we binnen zijn toch al snel de eerste keer het wc-hokje bezocht wordt. Ik ga dus van 6-7 uur uit dat ik effect wil hebben.

Extra: is 2mmc het uberhaupt wel waard? Ik weet dat wanneer je het gaat vergelijken met zn voorgangers 3mmc of 4mmc, dat t uiteraard een slap aftreksel is. Maar als je gwn met een open mindset erin stapt en de stof (2mmc) los bekijkt opzichzelf wat vinden jullie er dan van. Is t een optie uberhaupt om een feest lang op door te halen of is t enkele uren plezier en thats it?

Astronaut

Bewuste gebruiker
Als ik 3m snuif ervaar ik het als euforisch, ontspannen, geil, zin om te praten, iets te ondernemen, een effect tussen mdma en cocaine in. Ik zit nu al heel de avond aan de 3m die ik sinds kort heb kunnen vinden in mijn dorp.
Als ik 2m snuif ervaar ik het zelfde maar dan in mindere mate, meer mellow, iets chiller dan 3m, 3m is best ruig in vergelijking met 2m, die is wat milder.
mmc slikken heb ik geen ervaring mee

Ik vind 2mmc wel de moeite waard om een keer geprobeerd te hebben, ik heb recent nog wat grammetjes 2m besteld bij een vendor voordat het illegaal word. 3m is moeilijk te krijgen dus ik vind 2m wel een waardige vervanging, je moet alleen wennen aan dat het wat milder is thats it

Bovenaan