2mmc underrated?

yiazmat

Bewuste gebruiker
Heyy wilde ff een dingetje delen en was wel benieuwd naar jullie mening.
Kep nu toch best veel verschillende dingen geprobeerd waarvan vandaag 3 nieuwe haha🤪 (19 soorten totaal, pas uitgerekend 😅😅). En xtc is wel duidelijk mn favoriet maar ja wat kan daar tegen op haha. Maar ik vind dus 2mmc op nr 2 staan. Best apart dat zoveel mensen t niks vinden eigk, de euforie en lust en zelfverzekerheid en praterigheid die t allemaal opleveren vind k allemaal oprecht erg goed, en dan staat daar ook nog is tegenover dat de comedowns hartstikke meevallen en daarbij ook nog serotonine maar in zeer kleine mate word aangebroken voor zover k weet (corrigeer me als k dat fout heb). Kep sinds kort een nieuwe (betere) dealer waar k 3mmc van heb kunnen kopen (nog niet getest maar kep t geprobeerd en denk wel dat t klopt) en qua puur de effecten vond k die idd wel beter dan 2mmc maar niet eens zo heel veel beter, daarbij de nadelen zijn wel stuk sterker namelijk dat ie serotonine released en dus wss meer tijd kost voor je xtc wachttijd, en de comedown is stukken harder met meer cravings en grotere dip. Ook 3cmc geprobeerd en vond k ook nice maar vond dan alsnog 2m iets beter met iets zachtere comedown en zelfs iets beter effect en vgm heeft 2m zelfs nog minder serotonine dan 3c voor zover k weet. Ander groot voordeel is dat mijn normale dosering voor 2m 400mg is en voor 3c 700mg, bespaar dus ook een hoop op dat gebied (beide slikken). Hou vaak meer van snuiven dan slikken maar met alle catjes vind k slikken beter🤪. 3m pas 1x geprobeerd maar daarvan is denk zon 350mg normaal voor mij (300mg geprobeerd laatst). Conclusie is dus vind ze alle 3 echt super nice maar vind 2m gwn iets beter dan 3c en 3m is mss ietsje beter qua effecten maar de nadelen niet waard voor zon verschil. Natuurlijk zal k ze alle 3 nog veel gaan doen want ze zijn allemaal top maar voor mij is 2m toch echt de winnaar wat grappig is aangezien iedereen altijd 2m en 3c maar slappe namaaksels van de echte 3m vind terwijl ik juist 2m de beste vind all things considered. 4m helaas nog nooit gehad maar wel fkn nieuwschierig naar haha

Ben wel benieuwd naar jullie 2mmc meningen 😋

yiazmat

Bewuste gebruiker
Off topic maar vandaag 1e keer 3mmc, 3fa en speed en allemaal ook zeker nice 😁

yiazmat

Bewuste gebruiker
Haha wel crispy maar ni zwart hoor 🤣, was wel leuk hoor vandaag though ben ook gwn nog ni eens moe en paar uurtjes en tis alweer tijd mn bed uit te gaan😅😅
Zal maar wijs mn mond houden over de dosis dan🤪🤐😅

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ga juli namelijk maandje niks nemen dus wou ff afsluiten met een knal haha
Wou al zo iets doen de 28e en dan afsluiten met flakka maar ging ni door door omstandigheden dus toen alleen maar die flakka gedaan 😅

yiazmat

Bewuste gebruiker
T grappige is lichamelijk sta k lekker strak maar mentaal voel k me eigk best chill en helder😅

yiazmat

Bewuste gebruiker
Maand opnieuw resetten en bij 2e fout vragen of k het bij n vriend kan zetten

Maar eerlijk gezegd alle vertrouwen in hoor, vind t fkn leuk en doe best vaak en veel maar nooit spijt van gehad of gevoel dat k geen controle had. Maar goed weet dat mensen die gebruiken soms zelf de realiteit anders kunnen zien dus van daar dat k toch die maand pauze wil al ben k al redelijk overtuigd maar zit dan iig helemaal safe 😋

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ljuv

yiazmat

Bewuste gebruiker
Daarbij met mn flakka ook mezelf kunnen beheersen en neem niet met cravings of als k me slecht voel dus is iig al een deel van t bewijs voor mezelf maar wil gwn af en toe echt ff 100% checken

Torchic

Badass junkie
Maand opnieuw resetten en bij 2e fout vragen of k het bij n vriend kan zetten
Je weet dat een maand niet voldoende is? En hoezo bij een tweede fout pas bij een vriend neerleggen? Je bent achterdeurtjes aan het openhouden.

Drugs is leuk maar ga er wel verantwoord mee om. En dat klinkt altijd zo cliché, maar ik ben er niet verantwoord mee omgegaan en daar is heel wat ellende uit voort gekomen. Plus dat de drugs ook gewoon minder effect gaat krijgen of in het slechtste geval vrijwel niks meer doet.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Je weet dat een maand niet voldoende is?
Voor wat prc? Om mezelf te bewijzen geen verslaving te hebben of om mn toleranties weer naar de basis te brengen?

En hoezo bij een tweede fout pas bij een vriend neerleggen?
1x een fout maken is dom maar te overzien als je daarna kan beheersen 2x gaat richting een patroon en betekend dus dat je de beheersing niet hebt dus van daar.
Daarbij heb k voor mezelf 2 regels niet omwille van cravings en njet als k me slecht voel. Die 2e regel heb k 1x verbroken toen k me heel slecht voelde, grote fout maar op t moment boeide t me niet. Daarna tegen mezelf gezegd dit gebeurd niet meer en sinds dien ook niet gedaan.

Je bent achterdeurtjes aan het openhouden.
Nope

Drugs is leuk maar ga er wel verantwoord mee om. En dat klinkt altijd zo cliché, maar ik ben er niet verantwoord mee omgegaan en daar is heel wat ellende uit voort gekomen. Plus dat de drugs ook gewoon minder effect gaat krijgen of in het slechtste geval vrijwel niks meer doet.
Helemaal mee eens hoor, drm doe k zo nu en dan een pauze zodat k altijd van mezelf kan zeggen dat k de controle heb en als iemand toch denkt t zijn junkie smoesjes kan k met harde feiten komen ipv alleen maar ik kan t wel maar wil t niet

Torchic

Badass junkie
Voor wat prc? Om mezelf te bewijzen geen verslaving te hebben of om mn toleranties weer naar de basis te brengen?
Goh, wat dacht je van het beperken van schade aan je brein? Dat is niet te ondervangen met een maandje niet gebruiken.

Ik vind dat je niet echt verantwoordelijk omgaat met je gebruik als voorbeeld zoals vannacht 3mmc, 3fa en speed.

Maar ik wens je veel succes!

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ok snap ik, wat k doe is ook niet verantwoordelijk ngl, maar heb er zelf geen last van en heb genoeg controle dat t ook geen last voor anderen bezorgd. Besef me dat gebruik niet gezond is maar t is het me gwn waard, denk vele met mij want ga er vanuit dat de meeste hier ook wel wat gebruiken.
De doseringen kan k trouwens verder niks aan doen want mn lichaam heeft gwn die hoge tolerantie, niet alleen van t veel gebruiken maar ook of eigk vooral mn natuurlijke tolerantie. Om n paar voorbeelden te geven, coke 500mg geeft licht effect, 2fma 250mg geeft normaal effect. 3cmc 700mg geeft normaal effect 3fa 420mg geeft licht tot middel effect. Deze dingen hebben dus minstens 5x keer de maximale hoeveelheid nodig volgens pw en dan nog ist effect gwn normaal of zelfs slecht.
En das niet om op te scheppen of te overdrijven of te trollen of door t vaak gebruiken.
Deze toleranties heb k van nature al en ja hoe t kan geen idee maar t is zo. Als je me zou zien zou je t wss ook ni verw8en. Mn postuur is best lullig, beetje zoals L van death note, niet echt gespierd, eet vaak ongezond maar toch zijn mn toleranties wat ze zijn. Het voordeel is dan wel weer dat k tov van anderen vgm wel minder last heb vd negatieve dingen als cravings, comedown, lichamelijke en/of geestelijke klachten. Natuurlijk heb k ze wel maar bv zon dagje als dit zou n ander wss shaken met hartkloppingen etc, en dan nog hoop dagen last houden en kut voelen, in mijn geval alleen wat moe en beetje down wat de volgende dag wel weer oke is, en daar tegenover staat een top avond.

Punt is ik kan die dingen doen wetende dat ik het geluk heb alle voordelen te pakken en maar een deel vd nadelen. En natuurlijk blijft t ongezond dat ben k helemaal met je eens maar dat vind k het gwn waard

Edit: als k bv jou type doseringen zou nemen zou k simpelweg niks of bijna niks voelen dus heeft geen nut voor mij. Bij nieuwe dingen doe k wel altijd eerst ff normaal om te testen hoe t valt maar eigk ist bijna altijd veel hoger de enige vraag is hoeveel hoger drm was k ook begonnen met 105mg 3fa voordat k de 420 op ging

Torchic

Badass junkie
Ok snap ik, wat k doe is ook niet verantwoordelijk ngl, maar heb er zelf geen last van en heb genoeg controle dat t ook geen last voor anderen bezorgd. Besef me dat gebruik niet gezond is maar t is het me gwn waard, denk vele met mij want ga er vanuit dat de meeste hier ook wel wat gebruiken.
De doseringen kan k trouwens verder niks aan doen want mn lichaam heeft gwn die hoge tolerantie, niet alleen van t veel gebruiken maar ook of eigk vooral mn natuurlijke tolerantie. Om n paar voorbeelden te geven, coke 500mg geeft licht effect, 2fma 250mg geeft normaal effect. 3cmc 700mg geeft normaal effect 3fa 420mg geeft licht tot middel effect. Deze dingen hebben dus minstens 5x keer de maximale hoeveelheid nodig volgens pw en dan nog ist effect gwn normaal of zelfs slecht.
En das niet om op te scheppen of te overdrijven of te trollen of door t vaak gebruiken.
Deze toleranties heb k van nature al en ja hoe t kan geen idee maar t is zo. Als je me zou zien zou je t wss ook ni verw8en. Mn postuur is best lullig, beetje zoals L van death note, niet echt gespierd, eet vaak ongezond maar toch zijn mn toleranties wat ze zijn. Het voordeel is dan wel weer dat k tov van anderen vgm wel minder last heb vd negatieve dingen als cravings, comedown, lichamelijke en/of geestelijke klachten. Natuurlijk heb k ze wel maar bv zon dagje als dit zou n ander wss shaken met hartkloppingen etc, en dan nog hoop dagen last houden en kut voelen, in mijn geval alleen wat moe en beetje down wat de volgende dag wel weer oke is, en daar tegenover staat een top avond.

Punt is ik kan die dingen doen wetende dat ik het geluk heb alle voordelen te pakken en maar een deel vd nadelen. En natuurlijk blijft t ongezond dat ben k helemaal met je eens maar dat vind k het gwn waard

Edit: als k bv jou type doseringen zou nemen zou k simpelweg niks of bijna niks voelen dus heeft geen nut voor mij. Bij nieuwe dingen doe k wel altijd eerst ff normaal om te testen hoe t valt maar eigk ist bijna altijd veel hoger de enige vraag is hoeveel hoger drm was k ook begonnen met 105mg 3fa voordat k de 420 op ging
Je snapt het volgensmij echt niet? Je bent je gebruik alleen maar aan het goed praten en romantiseren. Je bent er heilig van overtuigd dat je geen probleem hebt met drugs maar het is niet normaal hoe je met gebruik omgaat en dan heb ik het niet alleen over vannacht. En je merkt nu misschien de nadelen nog minder maar als je doorgaat met zulke doseringen en combinaties dan is het niet de vraag óf je de nadelen gaat voelen maar wanneer. En daarnaast, de schade aan je brein merk je in eerste instantie nog niet maar die is er wel als je zo met drugs omgaat.

Mag ik vragen hoe oud je bent? Want als je hersenen nog niet volledig ontwikkeld zijn is het helemaal funest.

En je hebt geen enkel idee welke doseringen ik gebruik dus het is onzin wat je benoemd in de onderste alinea.

Laatst bewerkt:

yiazmat

Bewuste gebruiker
Je snapt het volgensmij echt niet? Je bent je gebruik alleen maar aan het goed praten en romantiseren. Je bent er heilig van overtuigd dat je geen probleem hebt met drugs maar het is niet normaal hoe je met gebruik omgaat en dan heb ik het niet alleen over vannacht. En je merkt nu misschien de nadelen nog minder maar als je doorgaat met zulke doseringen en combinaties dan is het niet de vraag óf je de nadelen gaat voelen maar wanneer. En daarnaast, de schade aan je brein merk je in eerste instantie nog niet maar die is er wel als je zo met drugs omgaat.
K snap het prima, enige is dat je t niet eens bent met mijn standpunten want die heb ik imo toch best specefiek uitgelegd.
Heb nooit gezegd dat drugsgebruik goed is, ik heb gezegd dat voor mij de nadelen niet opwegen tegen de voordelen. Dat wil dus zeggen dat k me van beide bewust ben en toch kies het te doen. En waarom? Simpel tis gwn fkn leuk, das tenslotte wrm mensen dit uberhoud doen, en ja k snap het, met alcohol word er tenslotte ook gezegd dat elk glas hersencellen afbreekt, dus ja met drugs zal er wel een soort gelijk iets optreden. Wat k wel belangrijk vind is dat ik de controle hou en ook puur voor de fun gebruik, drm dus ook mn pauzes. En ja nu heb k een hoop dingen achter elkaar genomen maar tis ni of dat elke dag zo is, meestal ist gwn 1 dingetje. Had nu gwn zin om ff los te gaan en ook geen seconde spijt van

Mag ik vragen hoe oud je bent? Want als je hersenen nog niet volledig ontwikkeld zijn is het helemaal funest.
27 maar voel me stukken jonger

En je hebt geen enkel idee welke doseringen ik gebruik dus het is onzin wat je benoemd in de onderste alinea.
Je bent vrij duidelijk dat je vind dat k teveel gebruik, dus is het een logische deductie dat jij dus minder gebruikt tenzij je t zelf ook doet maar dan zou t nogal hypocriet zijn

Torchic

Badass junkie
Dus je vind het belangrijker om te genieten van de drugs dan alle gevolgen van je drugs misbruik en eventuele hersenschade? Van mij mag je.

En pauzes van een paar dagen of een maand zet geen zoden aan de dijk. En met cathinonen geld ook een 3 maanden regel net zoals bij MDMA.
Er is nog niet genoeg onderzoek na gedaan maar het werkt onder andere allemaal op je serotonine.

Ik heb (helaas) niet minder dan jou gebruikt en hoop ook dat ik niet meer op dat punt terecht kom want het heeft grote gevolgen gehad (en zo zijn er velen die dat hebben meegemaakt op het forum). Ik ben nog steeds heus niet heilig maar heb wel geleerd van mijn 'fouten'.

Ik wil je ook niet aanvallen of een discussie met je hebben maar ik denk dat je het over all onderschat en daar wil ik je voor behoeden want het lijkt allemaal zo leuk en onschuldig maar ondertussen...

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ok thx 4 de info
Ik snap je hoor, begrijp dat je het goed bedoeld en t merendeel heb je ook volkomen gelijk, zoals ik t doe zou k sws niet aan anderen aanraden maar hoe raar t ook klinkt t maakt me gelukkiger, natuurlijk t effect maar bedoel ook in t grote geheel, kan er gwn echt van genieten en das die comedown helemaal waard, en ja weet dat je het over de lamge termijn effectem hebt zoals oplopende hersenschade, en natuurlijk wil k dat niet maar voor die tijd wil k er gwn van genieten
Wat k ook gwn fijn vind zijn allerlei dingen eromheen bv het vrije gevoel van k doe gwn wat k wil en fuck de consequenties. En natuurlijk houd dat niet in dat k elke dag zoveel ga nemen maar doe t op zich wel vrij vaak maar meestal gwn 1 ding, nu had k gwn zo iets van wil ff lekker losgaan.
Als k vragen mag wat waren jou grote gevolgen en na hoe lang trad dat op?

En in alle eerlijkheid, denk dat k wel weer gwn verder ga na die maand, voor herstel zal t ni genoeg zijn wat je al zei maar wel voor verslavingscheck en (deels) tolerantiereset en daar kan k voor nu mee leven. Als t ooit echt zo erg word kijk ik er gwn opnieuw naar want voor mij ist voor het plezier en zodra er meer na als voordelen zijn hoeft t vior mij niet

Staytight

Newbie
Ok thx 4 de info
Ik snap je hoor, begrijp dat je het goed bedoeld en t merendeel heb je ook volkomen gelijk, zoals ik t doe zou k sws niet aan anderen aanraden maar hoe raar t ook klinkt t maakt me gelukkiger, natuurlijk t effect maar bedoel ook in t grote geheel, kan er gwn echt van genieten en das die comedown helemaal waard, en ja weet dat je het over de lamge termijn effectem hebt zoals oplopende hersenschade, en natuurlijk wil k dat niet maar voor die tijd wil k er gwn van genieten
Wat k ook gwn fijn vind zijn allerlei dingen eromheen bv het vrije gevoel van k doe gwn wat k wil en fuck de consequenties. En natuurlijk houd dat niet in dat k elke dag zoveel ga nemen maar doe t op zich wel vrij vaak maar meestal gwn 1 ding, nu had k gwn zo iets van wil ff lekker losgaan.

En in alle eerlijkheid, denk dat k wel weer gwn verder ga na die maand, voor herstel zal t ni genoeg zijn wat je al zei maar wel voor verslavingscheck en (deels) tolerantiereset en daar kan k voor nu mee leven. Als t ooit echt zo erg word kijk ik er gwn opnieuw naar want voor mij ist voor het plezier en zodra er meer na als voordelen zijn hoeft t vior mij niet
Het probleem is gewoon dat het heel erg lijkt alsof je hier niet mee kan blijven omgaan.
Het is helemaal niet goed dat je je veel vrijer of gelukkiger voelt door een drugs waardoor je er zo naar uit kijkt.
Dat zegt veel over hoe (on)gelukkig je je voelt in je leven wanneer je geen drugs op hebt.
Hoe je er al mee bent omgegaan bewijst ipc dat het zeer onwaarschijnlijk is dat je later niet nog meer zal gaan gebruiken, want geloof me iedereen die een probleem heeft met substanties denkt hetzelfde (het moment van van onder invloed zijn wordt verheerlijkt)
Je hebt het op een gegeven moment gewoon niet door als je alsmaar excuses loopt te verzinnen om te gebruiken.
Heel je zelfbeeld wordt door drugs verstoord.
Je gaat liegen , bedriegen en ontwijken.
Steeds meer en meer ga je dingen inleveren in je leven om te gebruiken en ga je de directe gevolgen minder in belangstelling nemen.
Op een gegeven moment komen de meeste mensen tot een conclusie:
"ik heb een probleem en kan er niet mee omgaan dus heb ik geen enkele andere keuze dan te stoppen " omdat ze waarschijnlijk al zoveel kapot hebben gemaakt in hun leven.
Daarvoorafgaand is er natuurlijk een periode van twijfel aan erkenning van het probleem en twijfel aan de prioriteiten van de negatieve consequenties die je gedrag hebben.
Het is dan aan de gebruiker om te bepalen wanneer ze besluiten te stoppen.
Na welke tegenslag of teleurstelling.
Voor velen heeft het dan al hen gezondheid enorm geschaadt of de relaties die ze hadden of de financiële zekerheid.
Wat ik hiermee probeer te zeggen wees alsjeblieft bewust met je handelingen want het komt gewoon voort uit een bepaalde gedachtegang die je niet meer kunt tegenhouden alsje vaker gaat gebruiken.
Blijf consequent en blijf realistisch naar jezelf.

Mijn tip voor jou is maak een overweging om een grens te stellen waarvan je zeker weet dat alsje die zou overschrijden dat je er absoluut geen controle meer over hebt dus meteen zal stoppen en hulp zoeken.

Doe je dat niet dan geloof me mischien niet morgen maar wellicht over 5 jaar gaat het je achterna zitten.
Er zijn zoveel mooiere leukere uitdagendere dingen in het leven dan gvd drugs.

Staytight

Newbie
Ok thx 4 de info

Hoeveel gebruik je normaliter als ik vragen mag 1x per week? Of 1x per maand of elke dag?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ok thx 4 de info

Jij bent jezelf aan het slopen. Het is je zo vaak uitgelegd maar je wil het niet horen. Lees alles posts van @Torchic nog eens terug, 100% waarheid. Waarom denk je dat je gewaarschuwd wordt? Wij hebben dit al eens meegemaakt en dit is niet duurzaam.

Volgend jaar janken dat je verslaafd bent en drugs niet meer helpen.

MR_CHIP

Badass junkie
Dus je vind het belangrijker om te genieten van de drugs dan alle gevolgen van je drugs misbruik en eventuele hersenschade? Van mij mag je.

En pauzes van een paar dagen of een maand zet geen zoden aan de dijk. En met cathinonen geld ook een 3 maanden regel net zoals bij MDMA.
Er is nog niet genoeg onderzoek na gedaan maar het werkt onder andere allemaal op je serotonine.

Ik heb (helaas) niet minder dan jou gebruikt en hoop ook dat ik niet meer op dat punt terecht kom want het heeft grote gevolgen gehad (en zo zijn er velen die dat hebben meegemaakt op het forum). Ik ben nog steeds heus niet heilig maar heb wel geleerd van mijn 'fouten'.

Ik wil je ook niet aanvallen of een discussie met je hebben maar ik denk dat je het over all onderschat en daar wil ik je voor behoeden want het lijkt allemaal zo leuk en onschuldig maar ondertussen...
amen

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Jij bent jezelf aan het slopen. Het is je zo vaak uitgelegd maar je wil het niet horen. Lees alles posts van @Torchic nog eens terug, 100% waarheid. Waarom denk je dat je gewaarschuwd wordt? Wij hebben dit al eens meegemaakt en dit is niet duurzaam.

Volgend jaar janken dat je verslaafd bent en drugs niet meer helpen.
Vaak zien zulke mensen dit als misgunst van plezier.

MR_CHIP

Badass junkie
wat ook op de loer licht is tolerantie en misschien stap je dan wel over van cathiones naar pyro's omdat daarvan de rush (en dus de schein effect van meer zelfverzerkerheid) vele male groter is ik zeg schein omdat het in the end je in nuchtere leven alleen maar meer gaat tegenwerken hoe vaker je drugs gebruik omdat je telkens je brein ontregelt

yiazmat

Bewuste gebruiker
Dat zegt veel over hoe (on)gelukkig je je voelt in je leven wanneer je geen drugs op hebt.
Nee hoor totaal niet, gebruik juist alleen als k me goed voel. Daarbij nu dag 17 van mn maandje niet gebruiken en los van dat k er wel zin in heb geen cravings of slecht gevoel

Wat ik hiermee probeer te zeggen wees alsjeblieft bewust met je handelingen want het komt gewoon voort uit een bepaalde gedachtegang die je niet meer kunt tegenhouden alsje vaker gaat gebruiken.
Blijf consequent en blijf realistisch naar jezelf.
Mee eens hoor en zie wat je bedoeld dat een verslaving en zo insluipt voordat je het doorhebt. Probeer mezelf ook wel gwn steeds kritisch te bekijken en af en toe als k wat neem te bedenken hoe k me voel als k het niet zo doen

Mijn tip voor jou is maak een overweging om een grens te stellen waarvan je zeker weet dat alsje die zou overschrijden dat je er absoluut geen controle meer over hebt dus meteen zal stoppen en hulp zoeken.
True en kep er zelfs 2, niet nemen als k me slecht voel en niet nemen vanwege cravings. Die 2 regels werken perfect voor mij want zolang k alleen neem als k me goed voel werkt t het best en houd t verslaving tegen want t ding is dat je met verslaving moet gebruiken van jezelf en als je je al prima voelt gebeurd dat niet, zelfde met cravings dat zijn imo zeg maar de uitdagingen die willen in moeten omzetten. En daarbij als je maar vaak genoeg gebruikt komen die dingen sws toch wel dus heb je automatisch een stop wnr je te ver gaat

Hoeveel gebruik je normaliter als ik vragen mag 1x per week? Of 1x per maand of elke dag?
Niet echt een vaste tijd voor maar best vaak. Denk gemiddeld 1-2 keer per week maar kan erg verschillen. Tis over t algemeen als k er zin in heb en iets leuks te doen heb

Heb ze gelezen hoor, en weet hoe t allemaal klinkt, veel en vaak gebruiken en toch over jezelf zeggen geen probleem te hebben, dat schreeuwt junk. Weet ik wel hoor maar drm probeer ik ook met harde feiten te komen die het ontkrachten, en ook deels daarom doe k dingen zoals die pauzes dat k zowel tegen anderen als tegen mezelf kan zeggen oke dit is het bewijs dat ik het wel kan ipv ja ik zou het best kunnen maar doe het niet.
Daarbij die dag gek doen voor mn maand stoppen was natuurlijk vooral voor de fun maar ook met een extra harde comedown kunnen zeggen ik blijf er nu een maand vanaf voegt nog ff dat beetje extra toe eraan

Vaak zien zulke mensen dit als misgunst van plezier.
Nee snap het hoor en weet dat iedereen t met de beste bedoelingen gezegd word dus word gewaardeerd hoor 😊👍

wat ook op de loer licht is tolerantie en misschien stap je dan wel over van cathiones naar pyro's
Tolerantie mee eens idd, mijne is van nature al hoog en word uiteraard ook gauw hoger als k te vaak te gek ga doen ook hiervoor neem k mn pauzes tussendoor om ff te resetten.
Pyros heb k er 2 van liggen en 1 al geprobeerd (a-phip). Alleen t gekke was dat t heel anders was dan verw8, ik heb t genomen uit nieuwschierigheid en om mn zelfbeheersing te testen. Test was geslaagd en nieuwschierigheid heeft laten zien dat k sws geen overstap ga maken want cathinonen vind k echt leuk maar die flakka deed bijna niks maar na 3 kwartier wel enorme cravings, en zelfs uurtje later ofz niet eens meer cravings daarnaar maar gwn cravings naar een euforische upper door de harde comedown. Punt is vind ze leuk als ervaring maar voor de fun heb k veel liever andere dingen dan pyros.
Een ding is wel heel apart, heb ook 2cb en daarvan is gezegd dat sommige aphip kunnen bevatten, eigk nooit gemerkt tot k ze ging snuiven, 1e keer ervan wel echt die flakka vibe gevoeld incl de oncontroleerbare impulsen. Ondanks dat zelfs toen kunnen inhouden hoewel dat eigk bijna onmogelijk was. Maar later toen k dus het echte spul had voelde t gwn heel anders wat k ook echt ni kan verklaren 😅

FerdFatoehaus

Badass junkie
probeer ik ook met harde feiten te komen die het ontkrachten,
Ik lees 0 harde feiten. En ook 0 leestekens en alinea's. Je posts worden een stuk leesbaarder als je daar op kan letten. Een maand niet gebruiken betekent niet dat je geen probleem hebt. Helemaal niet als je de dag ervoor nog even flink van de baan gaat. Vrij typerend allemaal.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ik lees 0 harde feiten.
1: ik doe pauzes tussendoor voor tolerantie reset, verslavingscheck en gezondheid. Tot nu toe altijd goed gegaan
2: heb 2 regels voor mezelf die verslaving tegen houden
3: heb a-phip (flakka) geprobeerd en beheersing kunnen houden ondanks dat die bekend staan als extreem verslavend en impusief bijpakken

En ook 0 leestekens en alinea's. Je posts worden een stuk leesbaarder als je daar op kan letten.
True grammatica is niet mijn specialiteit haha😂

• Like
Waarderingen: N3K0

FerdFatoehaus

Badass junkie
1: ik doe pauzes tussendoor voor tolerantie reset, verslavingscheck en gezondheid. Tot nu toe altijd goed gegaan
Dat het nu goed gaat betekent niet dat je verstandig bezig bent. Dat je überhaupt een tolerantie reset nodig hebt is een slecht teken. Je komt er vanzelf wel achter.
heb a-phip (flakka) geprobeerd en beheersing kunnen houden ondanks dat die bekend staan als extreem verslavend en impusief bijpakken
Zegt helemaal niks. Ik heb problemen met speed en coke gehad maar ghb deed me helemaal niks. Dus ben ik niet verslavings gevoelig? Bullshit.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Dat het nu goed gaat betekent niet dat je verstandig bezig bent. Dat je überhaupt een tolerantie reset nodig hebt is een slecht teken. Je komt er vanzelf wel achter.
Yep t kan altijd beter en gezonder maar volgens jou had k geen bewijzen gegeven terwijl k er zeker 3 had genoemd. Als k riochting een verslaving zou zitten waren die 3 dingen nooit gelukt toch?

Zegt helemaal niks. Ik heb problemen met speed en coke gehad maar ghb deed me helemaal niks. Dus ben ik niet verslavings gevoelig? Bullshit.
Ik gaf die als voorbeeld omdat t verreweg de gevaarlijkste is met meeste verslavingskans.
Ik heb 19 dingen geprobeerd: xtc, coke, keta, 2cb, 1p-lsd, alcohol, wiet, speed, 2mmc, 3cmc, 3mmc, a-phip, 2fma, 2fa, 3fa, 5mmpa, 5mapb en 5meo dmt (ja ben er eentje vergeten)
Met zon lijst en toch geen problemen heb k idd wel het vermoedde dat t wel goed zit. En ja mss is die 20e net de gene die me wel verslaafd maakt, maar dat kan altijd

FerdFatoehaus

Badass junkie
Yep t kan altijd beter en gezonder maar volgens jou had k geen bewijzen gegeven terwijl k er zeker 3 had genoemd. Als k riochting een verslaving zou zitten waren die 3 dingen nooit gelukt toch?
Nee dat zegt echt helemaal niks. Integendeel, het wijst er eerder op dat je een probleem aan het ontwikkelen bent.
Ik gaf die als voorbeeld omdat t verreweg de gevaarlijkste is met meeste verslavingskans.
Ik heb 19 dingen geprobeerd: xtc, coke, keta, 2cb, 1p-lsd, alcohol, wiet, speed, 2mmc, 3cmc, 3mmc, a-phip, 2fma, 2fa, 3fa, 5mmpa, 5mapb en 5meo dmt (ja ben er eentje vergeten)
Met zon lijst en toch geen problemen heb k idd wel het vermoedde dat t wel goed zit. En ja mss is die 20e net de gene die me wel verslaafd maakt, maar dat kan altijd
Lees je eens in hoe verslaving en problematisch gebruik werkt. Het gaat er niet om hoe veel verschillende soorten drugs je gebruikt hebt.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ok lm ik vraag het anders. Wat is voor jou een geldig bewijs dat je veel en vaak gebruikt en toch gwn controle hebt

yiazmat

Bewuste gebruiker
Dat is er niet. Grote hoeveelheden en regelmatig gebruik is een kenmerk dat je verslaafd bent of je gebruik problematisch is.
D8 ik al, laten we t maar gwn eens zijn het oneens te zijn dan. Verslaving is imo dat je niet kan stoppen ondanks dat t een probleem gaat worden, ik kan blijkbaar wel stoppe want zoals gezegd blijf k dat aan mezelf bewijzen en problematisch is t nog niet want haal er veel meer positiefs uit dan negatief
Gezond ist natuurlijk nooit maar heb nergens last van en als dat gaat komen kap k gwn tot dat t wel weer goed voelt

FerdFatoehaus

Badass junkie
D8 ik al, laten we t maar gwn eens zijn het oneens te zijn dan. Verslaving is imo dat je niet kan stoppen ondanks dat t een probleem gaat worden, ik kan blijkbaar wel stoppe want zoals gezegd blijf k dat aan mezelf bewijzen en problematisch is t nog niet want haal er veel meer positiefs uit dan negatief
Gezond ist natuurlijk nooit maar heb nergens last van en als dat gaat komen kap k gwn tot dat t wel weer goed voelt
Jouw manier van gebruiken wijst op problematisch gebruik. Dat heeft niet met een mening te maken maar met feiten. Te veel en te vaak. Dat je nog niet verslaafd bent zegt niks. Maar het feit dat je rondjes aan het rennen bent om het goed te praten is een slecht voor teken. Kan je zo eigenwijs doen als je zelf wil maar zoals gezegd: je komt er vanzelf achter.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Jouw manier van gebruiken wijst op problematisch gebruik. Dat heeft niet met een mening te maken maar met feiten. Te veel en te vaak.
Ok in zekere zin waar i guess tis veel en vaak maar dat deel geef k ook toe toch 😅

Dat je nog niet verslaafd bent zegt niks.
Niet over dat het dan gezond is maar wel dat mn beheersing nog oke is en als t ooit problematisch gaat worden ik gwn kan stoppen tot t weer gwn leuk is

Maar het feit dat je rondjes aan het rennen bent om het goed te praten is een slecht voor teken
Dus omdat we t oneens zijn heb ik een probleem? Oke weet ik dat ook weer 🙃

Kan je zo eigenwijs doen als je zelf wil maar zoals gezegd: je komt er vanzelf achter
Fair enough, enige wat k kan zeggen is dat de voordelen ver boven de nadelen staan momenteel, als dat ooit veranderd heeft gebruiken sws geen nut meer want mijn rede is de fun ervan

de diagnose verslaving bestaat geen eens in de DSM kan je nagaan
Oh grappig wist k ni 😅

Bovenaan