2mmc onderschat

Poes

Newbie
Halo allemaal ik heb laatst 2mmc gebruikt en aangezien er weinig over te vinden is op het forum ga ik mijn bevindingen delen.
Ik heb zelf veel drugs gebruikt in mijn leven ( gelukkig maart kort problematisch)
Ik gebruikt vooral 4mmc ( hheb dit ook laten testen) 3 mmc en zo nu en dan speed.
Ik heb dit in grote doseringen gebruikt en was het op een gegeven moment zo beu dat ik ben gestopt voor 2 jaar met alle drugs.
Nu gebruik ik sporadisch en stuitte ik op 2mmc.
Ik lees veel teleurstelling over het middel en naar mijn mening word dat veroorzaakt door een aantal factoren
1 tolerantie: ik heb in mijn leven veel, weinig en niks gebruikt en de enige manier om zoveel mogelijk voordeel en zo min mogelijk nadeel te ervaren, is door drugs heel af en toe te gebruiken.
Het is specialer, het effect is beter en je lichaam en hersens gaan niet finaal naar de klote
Ik heb in mijn leven 4,3 en 2 mmc gebruikt en ook de 2 variant is euforisch
Zelfs in lagere dosering
als je maar 1 a 2 maanden geen drugs of in ieder geval serotonine slurpers hebt gebruikt

2 slikken of snuiven
Ondank dat ik veel mephredrone gesnoven heb iis het eigenlijk veel potenter als je het slikt
De reden waarom we vaak toch kiezen voor snuiven is omdat dat gwn veel verslavender is
En dat komt weer door 5 tot 15 kleine kut minuutjes waarin je een Rush ervaart. En daarna ben je weer overzadigd en neem je meer. Constant jagen achter een effect aan ( ookal geniet je nog, je wil MEER)
slikken is minder verslavend maar het effect is beter. Meer euforie, meer verzadiging en een minder erge come down ( die bij 3mmc erg onvriendelijk is)
Daarom moet je 2mmc slikken of pluggen kan ook. Meer euforie, meer effect.

3 kijk goed bij welke rc webshop je het koopt! Ondanks dat hhet er allemaal professioneel uitziet blijfen hhet een soort van dealers en die zijn soms op kwaliteit gefocust maar vaak op geld verdienen.
Dus een minder zuivere compound tot gevolg.

Ook denk ik dat 2mmc een van de veiligere rcs is. Er zijn onderzoeken gedaan maar je kan het ook voelen
Kijk naar 3cmc bijvoorbeeld
Ik vind het best verdrietig om te zien dat mensen daar enthousiaster over zijn dan 2mmc
3cmc voelt veel chemischer ipv 3mmc die als een vriend met een grote doos vol geluk bij de deur van je hersenen aanklopt en veel plezier met zich meebrengt
3cmc voelt als een euforische indringer die geen rekening houdt met je hersenen en zich aansluit maar zonder samen te werken de boel overneemt
Met verhalen van tintelingen in de armen en benen, spraakgebrek en extreme hoofdpijn als gevolg.

22:00 Ik had 1 biertje op en nam een bommetje van ongeveer 100 mg.
Ik verwachte er weinig van maar wilde rustig beginnen.

22:30 langzaam kwam dat warme gevoel door me heen, ik werd ontspannen, knuffelig en vond goeie gesprekken nog leuker.

23:00 op naar de dansvloer waar ik me net nog stoorde aan de muziek en hhet publiek
Nu vond ik het geweldig en ging ik helemaal op in de muziek en de lichten.
Ik zelf kiezen wat ik wilde doen ipv de dierlijke drang op dee poten van je lijf te dansen.
Als ik ging zitten was daar heerlijk en dansen ook.

23:30 150 mg oraal

23:45 langzaam kickte mijn 2e dosis in en was alles nog leuker. Een lekkere boost en euforie.
Ik maakte me zorgen om de staat van mijn gezicht maar grote pupillen had ik niet echt
Ik wist zeker dat als ik 250 mg zou slikken, mijn ogen zouden trillen als xtc
Dit houd tot anderhalf uur/2 uur aan

01:45 ik ga langzaam de come down in waarin mijn lichaam subtiel meerdere keren aangeeft dat er iets mist en ik dat oplos als ik bijpak
Dat gevoel is makelijk gerust te stellen en het slapen lukt eerder dan met mephredrone
Conclusie: geslaagd

yiazmat

Bewuste gebruiker
Prc ook mijn ervaring met 2mmc, zo underrated en eigk gwn top met minimale nadelen😁
Vriend van me had m eerst geprobeerd en ik iets later maar hij had ook de slechte verhalen gehoord en toen had hij eigk alleen xtc en 2cb gedaan, maar hij was duidelijk positief, eerstvolgende keer wou k ook zeker ff weten of k het ook zo nice vond en ja had k het genomen en net zo enthousiast

• Like
Waarderingen: ljuv

LeoFla

Experimenterende gebruiker
Nu 1,5 uur later, hoeveel zal ik nu bij moeten nemen?????
Nergens geen info
Niemand verplicht je om bij te nemen.

Onthoud wel dat je totale dosering wel oploopt als je blijft bijnemen.

Bij een redose zou ik nooit meer dan de helft van de initiële dosering nemen als je niet zeker bent
Je kan altijd meer nemen, niet minder

LeoFla

Experimenterende gebruiker
Mmm ok ik nu na dik 1,5 uur nog s 100mg nasaal gedaan ben benieuwd, jammer daar echt geen info over, gij dat jij reageert
Wil je dit via whatsapp met mij doen? Ik nu aan t testen zoals je hoort, en dat alleen maar omdat niemand info of materiaal kan voorzorgen
Ik gebruik en test voor t eerst sinds 1-1-24 chems eerste 3mmc erv waren super
Dan daarna 1 x coke gedaan wow man maar gister om verstandig te doen weegschaal gekocht nu nog info en hulp
Je kan me altijd in privé op dit forum sturen.

Research chemicals blijven natuurlijk wel research chemicals, er is niet bijzonder veel over geweten. Daarom zou ik aanraden om bij twijfel gewoon voorzichtig te doen. Er is geen enkele reden om jezelf onnodig in gevaar te brengen

Laatst bewerkt:

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Voor mij niet veel aan buiten korte milde stim voor een tweetal uurtjes. Maar die stim komt soms wel lekker van pas dus het schiet zijn doel niet voorbij.

Bovenaan