• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2FA Functionele stimulant

Bobsacamano

Badass junkie
Hey allemaal,

Dit is niet echt een spannend trip report maar goed ik dacht wellicht toch interessant voor mensen die van plan zijn om dit stofje tot zich te nemen of het aan willen schaffen.

Een paar maanden geleden heb ik 1 gram 2FA gekocht bij een voor mij bekende vendor. Ik kocht het niet zozeer omdat ik het meteen wou gebruiken maar ik was benieuwd naar de stof en ik wou het graag in mijn collectie hebben. Zo wil ik graag nog 3FA hebben maar dat kan ik nergens vinden tot zover.

Na wat research wist ik dat het absoluut geen partydrug zou zijn maar vooral een lichtere stimulant. Mijn ervaring met lichte stimulanten is tot zo ver Ethylphenidate, Isopropylphenidate & Methylphenidate. Ethyl heb ik het vaakst gebruik, mijn ervaring is dat het een fijne lichte stimulant is waar ik goed op kan werken maar wel soms toch wel te euforisch waardoor ik afgeleid raak en zo een half uur weer met spotify bezig ben bijvoorbeeld in plaats van de taak die ik wou doen.

2FA komt in mijn geval in een wit poeder dat nogal fluffy is. Het plakt een beetje aan elkaar. Ik heb het niet getest gezien ik vaker van deze vendor heb getest en het eigenlijk altijd voldoet aan de eisen. Ik doe het meer steekproef gewijs. Wat van dealers komt of van een nieuwe vendor test ik altijd.

Even over mij

Man, 29 jaar, 195cm, 85 Kilo

0:00 De eerste dosis was 80mg in een gelcap en ik begin vast met mijn tergende computer dienst :wink:

+0:30 Nog geen stimulerend gevoel

+0:50 Wederom niet echt alerter het verbaasd me gezien de dosis.

+1:00 Ik voel wel iets maar zo weinig dat ik er zelf aan twijfel. Ik besluit nog 40mg nasaal bij te nemen. Het fikt als een motherfucker en ongeveer 6 keer keihard niesen is het gevolg. Dit is met Ethylpenidate ook wel maar toch nog wel wat minder.

+1:15 Ja hoor daar is hij dan. Ik voel me gefocust en kan heel goed werken en concentreren. Het voelt eigenlijk een beetje als Ethylpenidate maar dan wat schoner iets minder bij effect. Ik heb geen enkele trilling geen onrust gewoon lekker.

+1:30 De stimulatie is iets toegenomen maar daardoor kan ik me niet minder focussen op mijn werk alles is nog steeds heel fijn en het werk gaat snel. Als ik mijn mindset scan valt het me op dat ik niet zo vrolijk ben als met Ethylpenidate en dat vind ik dus een enorme plus. Het is niet zozeer dat ik niet vrolijk ben maar ik voel me gewoon normaal.

+2:00 Een vriend belt me voor wat info over een klus die we samen doen en ik merk dat ik enorm praterig ben. Over niks lul ik zijn oren van zijn kop en iedere keer als het gesprek tot een einde lijkt te komen weet ik wel weer een onderwerp aan te snijden om het nog even op te rekken :P

+2:30 Inmiddels weer aan het werk omdat ik dat toch nog wel belangrijker vond dan mijn avond weg te kletsen en ik merk dat ik de behoefte krijg wat bij te nemen. Mijn ervaring zegt me dat ik dit moet negeren en zo lang mogelijk moet rekken gezien ik nog maar 1 keer bij wil nemen.

+2:45 Tring de deurbel, helemaal vergeten iemand kwam wat ophalen van Marktplaats. Kut voor mij die persoon vond mijn huis heel mooi vroeg van alles en daardoor lulde ik weer als een malle. Hij leek het allemaal wel gezellig te vinden maar na 10 minuten hem weer de deur uit gezet. Ik liep even naar de badkamer en zag dat ik enigszins grote pupillen had. Geen XTC doppen maar wel verwijd.

+3:00 Er gaat weer 40mg mijn neus in aaaaah fuck daar krijg je toch wel even een trekbek van hoor. Ondertussen voel ik ook even mijn hardslag en die valt behoorlijk mee rond de 100 slagen per minuut.

+3:10 Ik voel het snel opkomen al blijft het subtiel maar gewoon genoeg. Mijn werk vordert als een idioot en ik denk dat mijn tempo zeker 2 keer zo hoog is als anders. Ik heb een klein beetje een droge mond en drink met regelmaat wat slokjes water. Bij Ethylpenidate heb ik altijd erg zin om bier te drinken hier heb ik dat niet.

+4:10 Ik ga nog steeds sterk en het bijneem gevoel is nog klein.

+5:00 Het werk gaat nog goed maar ik kak wel iets in maar het lijkt meer desinteresse te zijn in mijn taak dan dat daadwerkelijk mijn energie level daalt. Bijnemen lijkt aantrekkelijk maar is makkelijk te onderdrukken. Ik sta op en loop een beetje door mijn huis heen en begin wat dingetjes op te ruimen. BEWEGEN IS AWESOME haha alsof even de druk van je lijf valt.

+5:30 Weer aan het werk en dit gaat weer goed voor een half uurtje en dan heb ik stomweg geen zin meer en word een beetje moe.

+6:10 ik lig in bed en heb het idee dat ik nog niet kan slapen. Ik wil dit wel en neem 1mg Etizolam in een voor mij kleine dosis en een half uurtje later val ik lekker in slaap. De Etizolam zal daar wel iets bij hebben geholpen maar de dosis is voor mij niet genoeg om even flink van te gaan tukken normaal na een stimulant.

The next day:
De volgende dag na ongeveer 7 uurtjes slaap voel ik me enorm fris en lekker ik heb nergens last van en lijk meer energie te hebben dan normaal. En dit blijft zo de 2 dagen daarna.

Conclusie
Voor mij is het een winner. Het voelt schoon aan ik heb weinig tot geen bijeffecten op een ligt droge mond na (pas na de derde dosis) Concentreren was geen enkel probleem en het werk ging als een malloot heel fijn bij idiote deadlines. Ook de dip was er gewoon niet dat heb ik bij Ethylpenidate ook niet overigens. Mijn orale startdosis had eigenlijk wel wat moeten doen maar ik denk dat het niet zo goed werkte omdat ik niet zo lang daarvoor nog vet en zwaar had gegeten. Het is zeker geen partydrug maar ik kan me wel voorstellen dat mocht je even geen 4FA of XTC mogen aanraken en je wilt niet de heftigheid van pep, je dit goed kan gebruiken voor een avondje doorhalen met vrienden of in combinatie met wat biertjes kan je ook wel redelijk los gaan denk ik.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bedankt voor het delen! Als functionele stimulant klinkt dit wel aardig.

ooscaar

Wijs gebruiker
Interessant report! Is er iets bekend over de EC-50 waarden van 2-FA en misschien ook van 2-FMA en 3-FMA? Ik kan het zelf niet zo snel vinden. Werken deze middelen net zoals bijvoorbeeld 3-FA amper op je serotonine?

Bobsacamano

Badass junkie
Volgens mij werkt 2FA niet echt op je Serotonine zo voelt het voor mij namelijk niet. Ik heb alleen geen enkele data en kennis om dit te onderbouwen.

ooscaar zei:
Interessant report! Is er iets bekend over de EC-50 waarden van 2-FA en misschien ook van 2-FMA en 3-FMA? Ik kan het zelf niet zo snel vinden. Werken deze middelen net zoals bijvoorbeeld 3-FA amper op je serotonine?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Er is zeer weinig over deze stoffen bekend, ik zie op wikipedia wel wat basis informatie staan voor 2-FA adhv onderzoek op ratten. 2-FA lijkt qua gevoel zoals Bob ook al zegt en veel op internet te lezen is in ieder geval amper effect te hebben op je serotonine. Het zal er vermoedelijk wel iets effect op hebben, want dat heeft speed ook, maar waarschijnlijk is het verwaarloosbaar.

ooscaar

Wijs gebruiker
Bedankt voor de antwoorden!

@bobsacamano: Zou je 2-FA trouwens echt als minder heftig dan speed beschrijven, of komt het toch best wel in de buurt? Uit je report klinkt het toch best wel als speed eigenlijk, vooral als ik lees hoe je aan het werk ben geweest en hoe je zat te lullen tegen diegene van marktplaats haha! Misschien dat ik nu zelf een verkeerd beeld heb maar ik ben benieuwd :)

Bobsacamano

Badass junkie
Hallo Ooscar,

Het lijkt op Speed maar zeker veel veel minder geforceerd met speeds op ben ik nog veel socialer en vind ik het moeilijk om stil te zitten zeker met de hoeveelheid die ik hier aan 2FA naar binnen heb gewerkt.

gr,

Bob

ooscaar zei:
Bedankt voor de antwoorden!

@bobsacamano: Zou je 2-FA trouwens echt als minder heftig dan speed beschrijven, of komt het toch best wel in de buurt? Uit je report klinkt het toch best wel als speed eigenlijk, vooral als ik lees hoe je aan het werk ben geweest en hoe je zat te lullen tegen diegene van marktplaats haha! Misschien dat ik nu zelf een verkeerd beeld heb maar ik ben benieuwd :)

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Van wat ik had gelezen is de werking van 2FA vrijwel gelijk aan amfetamine alleen ik zou niet meer weten waar ik dat vandaan heb.

Wel prettig dat er een rapportje is over dit stofje nu, identieke amfetamine effecten zonder cafeïne er doorheen gemixt klinkt mij wel wenselijk in de oren in ieder geval.
Zou zelf alleen al uit voorzorg niet te vaak relatief grote hoeveelheden fluor naar binnen werken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb vandaag ook 2-FA geprobeerd om op te studeren en kan beamen dat het inderdaad als een milde variant van speed voelt.

Demo Psycho

Newbie
Ik vind het best interessant dat je het gebruikt voor het stimuleren van je taak.
Als ik ooit tegen vele lastige dead-lines aan loop zal ik sowieso even hier aan gaan denken, en de mogelijkheden overzien.

Bobsacamano

Badass junkie
Haha ik zeg niet meteen "gebruiken die handel" maar ja het werkte voor mij wel.

Demo Psycho zei:
Ik vind het best interessant dat je het gebruikt voor het stimuleren van je taak.
Als ik ooit tegen vele lastige dead-lines aan loop zal ik sowieso even hier aan gaan denken, en de mogelijkheden overzien.

Dexx87

Newbie
Kan je dit dan vergelijken met methylfenidaat? Ik slik dat op recept maar dosis is verlaagd maar merk dat ik t niet red zo. Ook vanwege eetbuien t hielp me om eindelijk een normaal voedingspatroon te behouden zonder angst en drang om door te slaan en nu t minder is geworden komt t weer kei hard terug dus nu maar zelf op zoek na iets wat er op lijkt

Anderemaan

Wijs gebruiker
Er is zeer weinig over deze stoffen bekend, ik zie op wikipedia wel wat basis informatie staan voor 2-FA adhv onderzoek op ratten. 2-FA lijkt qua gevoel zoals Bob ook al zegt en veel op internet te lezen is in ieder geval amper effect te hebben op je serotonine. Het zal er vermoedelijk wel iets effect op hebben, want dat heeft speed ook, maar waarschijnlijk is het verwaarloosbaar.
Ik voel op een hoge dosis speed wel echt veel empathy. Dus idk heel laag zal het ook weer niet zijn.

New Dawn

Bewuste gebruiker
Kan je dit dan vergelijken met methylfenidaat? Ik slik dat op recept maar dosis is verlaagd maar merk dat ik t niet red zo. Ook vanwege eetbuien t hielp me om eindelijk een normaal voedingspatroon te behouden zonder angst en drang om door te slaan en nu t minder is geworden komt t weer kei hard terug dus nu maar zelf op zoek na iets wat er op lijkt

Mijn favoriete functionele stimulanten zijn 2-FMA en 4F-MPH.

Ik vind ze functioneler dan 2-FA met minder misbruik potentie,
beide middelen werken (voor mij) niet beter als ik hoger doseer.

Ik doseer maximaal 1x per dag in de ochtend voor meer focus.

2-FMA ≈ Dexamfetamine, hier neem ik maximaal 30mg van.
4F-MPH ≈ Methylfenidaat, hier neem ik maximaal 7,5 mg van.

Ik neem zelf tabletten / pellets, kost extra maar is makkelijker.

Als je voor goedkoop gaat is 4F-MPH als poeder wat efficienter.

Deze heeft als nadeel dat je er zo weinig van nodig hebt dat je
problemen krijgt bij het nauwkeurig afwegen van de dosering.

Deze heb ik in eerste instantie als poeder gekocht en volumetrisch
gedoseerd, hierbij heb ik 1 gram opgelost in 30ml 96% pure alcohol.

Vervolgens heb ik dit in een pipet doseerflesje gedaan en nam ik
daar in de ochtend ongeveer 4 a 5 druppels van, dat werkte goed.

Nadeel: Na verloop van tijd is de alcohol deels verdampt en werd
de verhouding anders, je kan het aanvullen en op gevoel doseren.

Zelf dokteren kent risico's, bij mij gaat dit tot nu toe probleemloos,
maar het blijven middelen die graag een loopje met je willen nemen.

New Dawn

Bewuste gebruiker
@Stonologie

Deze bijwerkingen kunnen veroorzaakt zijn door een te hoge dosering,
bij welke dosering had je deze klachten? Was dat een tablet of poeder?

Bij mij wordt 4F-MPH ook vervelend als ik er meer dan 10mg van neem.

In mijn tabletten zit 15mg, dat is voor mij een onprettig hoge dosering,
dankzij de breuklijn in de tablet kan ik er makkelijk de helft van innemen.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Nadeel: Na verloop van tijd is de alcohol deels verdampt en werd
de verhouding anders, je kan het aanvullen en op gevoel doseren.
Met Amfetamine verwante stimulanten kun je kraantjeswater gebruiken en is pure alcohol niet nodig. Zelf maakte ik er meestal neussprays van waarbij ik er vanuit ging dat 10ml gelijk staat aan 75 sprays / doseringen. 4F-MPH komt inderdaad wel nauw met doseren, als je het (zelfs) nog goedkoper wilt kan 4F-EPH ook een optie wezen als je het mij vraagt.

Hebben jullie ooit 3M geprobeert?
Ik kan 4F-MPH vergelijken met 3M alleen minder euforische, je blijft scherp en actief tenminste met mijn dosering dit is 40mg. Waarbij ik met 3M zo’n 750/1000mg gebruik over een avond/nacht (doorhalen)

Buu

Wijs gebruiker
Hebben jullie ooit 3M geprobeert?
Ik kan 4F-MPH vergelijken met 3M alleen minder euforische, je blijft scherp en actief tenminste met mijn dosering dit is 40mg. Waarbij ik met 3M zo’n 750/1000mg gebruik over een avond/nacht (doorhalen)
Je bedoelt 3-MMC neem ik aan? 4F-MPH is dan ook niet echt een recreatief middel, zulke hoge doseringen zijn ook alles behalve fijn. Twee hele verschillende middelen.

Anderemaan

Wijs gebruiker
@Stonologie

Deze bijwerkingen kunnen veroorzaakt zijn door een te hoge dosering,
bij welke dosering had je deze klachten? Was dat een tablet of poeder?

Bij mij wordt 4F-MPH ook vervelend als ik er meer dan 10mg van neem.

In mijn tabletten zit 15mg, dat is voor mij een onprettig hoge dosering,
dankzij de breuklijn in de tablet kan ik er makkelijk de helft van innemen.
Tot 2mg voel ik het nouwelijks. Dan bij 4/5mg heb ik overstimulatie met hartkloppingen, terwijl ik mentaal nog bijna in slaap val. Ik kreeg het dubbele poeder thuis van wat ik had besteld.

Ik twijfel of het echt 4F-MPH is. MPH is zoveel fijner.

GABAadvisor

Experimenterende gebruiker
Meeatal werken de fma op serotonine en de fa op dopamine en nor

Bovenaan