2ce snuiven?

XMR

Wijs gebruiker
Niet met 2c-e, wel met 2c-b. Het is leuk om eens te proberen, maar het is absoluut geen pretje. Ookal is het slechts een miniscule hoeveelheid poeder, het voelt alsof elke ader in je neus geklapt is en er lava uit gaat stromen. Verder is het extreem intens hoe snel en hoe heftig de effecten opbouwen. Ook kun je erg misselijk worden tijdens de comeup (duurt gelukkig niet lang).

Ik kreeg wel veel betere visuals bij nasaal dan oraal, maar alsnog vond ik het niet de pijn en het ongemak waard ten opzichte van oraal. Ik heb het misschien 4x gedaan in totaal en elke keer onderschatte ik weer hoe erg het brand in je neus (ergste van alle middelen die ik ooit gesnoven heb). De vrienden met wie ik dit gedaan heb hadden allemaal een soortgelijke ervaring.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Niet met 2c-e, wel met 2c-b. Het is leuk om eens te proberen, maar het is absoluut geen pretje. Ookal is het slechts een miniscule hoeveelheid poeder, het voelt alsof elke ader in je neus geklapt is en er lava uit gaat stromen. Verder is het extreem intens hoe snel en hoe heftig de effecten opbouwen. Ook kun je erg misselijk worden tijdens de comeup (duurt gelukkig niet lang).

Ik kreeg wel veel betere visuals bij nasaal dan oraal, maar alsnog vond ik het niet de pijn en het ongemak waard ten opzichte van oraal. Ik heb het misschien 4x gedaan in totaal en elke keer onderschatte ik weer hoe erg het brand in je neus (ergste van alle middelen die ik ooit gesnoven heb). De vrienden met wie ik dit gedaan heb hadden allemaal een soortgelijke ervaring.
Hoe zou t je de pijn vergelijken met 3mmc 2mmc en 3cmc? Die vind ik t meeste pijn doen namelijk.

XMR

Wijs gebruiker
Hoe zou t je de pijn vergelijken met 3mmc 2mmc en 3cmc? Die vind ik t meeste pijn doen namelijk.
Ik heb ervaring met 2-mmc, 3-mmc en 4-mmc snuiven. Allemaal doen ze minder pijn dan 2c-b (of je moet wel hele verontreindige zooi hebben met allemaal oplosmiddelen nog erin). De pijn van 2c-b blijft ook langer aanhouden.

Bij het snuiven van cathinonen valt de pijn ook altijd redelijk mee voor mijn gevoel omdat je daarna gelijk beloont wordt met een lekker gevoel. Bij 2c-b krijg je eerst misselijkheid en een vaag gevoel voordat het lekkere gedeelte van de trip begint.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ja maar zoals XMR ook zegt is het geen pretje. Het is ook een andere soort pijn of branderig gevoel in je neus dat veel langer gevoelig blijft dan bij stofjes als cathinonen. Daarbij zodra die pijn weg is had ik ook een ongelofelijk volle neus die de trip samen met het branderige gevoel behoorlijk verpeste.
Dus als je het mij vraagt heeft snuiven van 2c-x alleen maar nadelen tov orale inname.

• Like
Waarderingen: XMR

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Dat is toch niet om te snuiven man. Misschien versnijden met iets als mannitol om het wat aangenamer te maken? Maar als je last hebt met orale inname zou je pluggen kunnen overwegen... plop!

MK-ULTRA

Bewuste gebruiker
Neusspray maken, het doet wat pijn maar de ervaring is er een die ik niet zou willen missen! Pijn is ook vrij snel over. Worth it…

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ja ervaring en absoluut af te raden. Lekker snel effect en wat sneller voorbij maar de pijn en verstopping zijn het eigenlijk niet waard.

• Like
Waarderingen: XMR
Bovenaan