2ce ervaring

k0isk0

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik was net terug van vakantie in Turkije en ging rechstreeks naar me vriendin. We hadden voor dat ik op vakantie ging 2ce bestelt.

Het is 20:00 en ik had al het een en ander opgezocht. Ik las dat 20mg een sterke dosis was.
Ik heb een goede weerstand dus nam met me stomme kop 23mg.

Vervolgens snuif ik het weg. Ik verging van de pijn, speed is er helemaal niks
Toen begon de drama, ik zei tegen me vriendin dat ze dit niet moest doen.

Daarna draaide de hele wereld voor me ogen weg, alles draaide, duistere kleuren knade door me oogkassen. Geluid was totaal anders, me vriendin helemaal in paniek legde me neer en ik hoorde de echo van mijn oor die mijn arm raakte misschien wel 10 keer.

Ik had opgezocht dat 2ce een sterke bodyload had, dit was zeker te merken bij simpele aanrakingen voelde het alsof iemand mij doorboorde. Mijn borst deed ongelooflijk pijn. Mijn vriendin heeft uiteindelijk
de ambulance gebeld die mij aan wat testjes kwamen ondervenden. Ze plakte plakkers op mijn buik en het voelde alsof ze me opsneden. Uiteindelijk waren de tests goed en moest ik de roes uitzitten. Dat waren 10 lange uren. Me vriendin kalmeerde mij voordurend als ik paniekerig werdt brak de hel los.

Dit is mijn ervaring, ik vindt het maar niks.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Dus je neemt een substantie voor de 1e keer. Neemt een dosis groter dan wat al als sterk wordt benoemd. En doet dat ook nog nasaal, wat de werkingskracht nog eens verdubbeld...

En dan vind je de substantie maar niks?

Deze negatieve ervaring heeft niks te maken met 2c-e, maar enkel met jou

k0isk0 zei:

:wave:

k0isk0

Experimenterende gebruiker
Ik heb inderdaad niet juist gehandeld, maar vond op dit forum een topc met de doseringen. Ook nasaal was 20mg.

Auraz

Belezen gebruiker
Mijn advies dat ik altijd maar blijf zeggen, voor alles dat je nieuw probeert, gooi jezelf niet in het diepe, neem de helft van wat je leest etc, want dan loop je dus tegen dit soort dingen aan.

Wat dat betreft heb ik ook in jou schoenen gestaan mbt truffels, 7 uur niks gegeten, pure chocolade reep met cacao 85%+ (wat het zou versterken, diverse verhalen doen zich hierover rond) en dan 15g Hollandia.

Eerlijk gezegd denk ik dat je het nog een kans moet geven, probeer 14mg oraal, zorg dat de setting juist is, echter lijkt me dat moeilijk met deze nare ervaring zul je dit zeker meenemen maar een evt volgende try.

Gr :wink:

Bovenaan