2cb

Stewie231

Newbie
Hoi,
Ik wil graag weten of je erg brak bent van 2CB, ik ga namelijk vrijdag 2cb doen, maar moet de volgende dag om 9 uur op om te gaan werken. Ik wou vrijdag rond uurtje of 8 beginnen met de 2cb zodat ik wel soort van vroeg naar bed kan rond 2/3 uur. Ben je brak van 2cb?

Yaizer

Bewuste gebruiker
Als je het goed aanpakt is het antwoord nee.

Ik heb al erg vaak 2c-b gebruikt en mijn vrienden zeggen wel is "ik ben soms wel is brak in de ochtend". Nogal logisch als je 2 uur hebt geslapen.

Als je gewoon erna gaat slapen en je uren pakt (dus 7-9 uur, persoonsgebonden). Zorgt dat je wat fruit of wat anders eet tussen door en daarna wat eet en niet gaat combineren met andere middelen zal er niks aan de hand zijn. Of te wel helemaal geen kater.

Maar mijn vrienden willen weer 3 uur na praten hoe leuk het wel niet was (ik ook trouwens) waardoor men weer 3 uurtjes slaapt. Dan mag je het niet de 2c-b de schuld geven maar je zelf.

Jefferson420

Experimenterende gebruiker
Ik ben het eens met de reacties die ik lees, je wordt er fysiek gezien niet brak van mits je genoeg slaap pakt.
Ik weet nog wel dat ik, vooral na de eerste keer, onder de indruk was van de effecten en hier heb ik de dag erna nog over na zitten denken. Ik weet niet wat voor werkzaamheden je te doen hebt, maar houd er rekening mee dat je concentratie misschien niet optimaal zal zijn.
Voor mij was het de dag erna niet zo heftig als dat je bijvoorbeeld LSD hebt gebruikt, en het zal waarschijnlijk reuze meevallen, maar ik wou het toch even benoemd hebben.

Veel plezier vrijdag!

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Nee echt brak wordt je niet. Misschien wat moe als je weinig geslapen hebt, maar dat voelt niet anders dan normaal. Alleen heb ik wel dat als ik hoger ga zitten in dosering dat ik wat hoofdpijn heb. Maar denk dat jij je daar nu nog geen zorgen om hoeft te maken :).

Bovenaan