2cb snuiven

Status
Niet open voor verdere reacties.

S_hxgxn24

Newbie
hoii mensen ik heb ff een vraagje. Ik heb denk ik 5 keer 2cb gebruikt tot nu toe en ook niet zo veel meestal. Het meeste wat ik heb genomen was 24 mg wel gewoon geslikt dus niet gesnoven. Dit was 2 dagen geleden en ik vond het wel leuk natuurlijk maar ik wil eigenlijk meer visuals hebben want ik zie wel dingen bewegen en groter kleiner worden maar heel licht. Soms dan word t voor ff wat erger maar gaat snel weer weg en word weer minder. Ik wilde dus proberen om 2cb te snuiven want heb gelezen dat het dan verdubbeld word. Maar dus was zouden jullie adviseren als dosis om te snuiven? Ik wil wel meer visuals enzo maar ik wil ook niet dat ik de controle verlies ofzo. Plss antwoordd

XMR

Wijs gebruiker
Als je het gaat snuiven moet je eerst zorgen dat je pure 2cb hebt, geen pillen gaan snuiven dus. 10mg gesnoven geeft al hele sterke visuals zonder een al te grote mindfuck.

Wees wel klaar voor de ergste branding die je ooit in je neus gevoeld hebt (waarschijnlijk). Het voelt alsof alle bloedvaten in je neus geklapt zijn en er elk moment bloed uit kan gaan stromen die kokend heet is, ook voelt het bij mij alsof mijn hersenen smelten. Houdt ook rekening met best wel stevige misselijkheid voor een korte periode terwijl het inwerkt.

Voor een keer is het wel leuk, maar regelmatig kan ik echt niet aanraden. Dan kun je inderdaad beter gewoon een hogere dosis innemen zoals hierboven al aangegeven is

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
We hanteren op het forum een leeftijdsgrens van 18 jaar. Over 3 jaar ben je welkom om hier terug te komen :)

Je bent nog ontzettend jong, beter wacht je nog een paar jaar met experimenten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan