• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2CB- Overdose CODE RED !!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
0,001 is geen 1 mic hoor .... das 1 mg

een weegschaal die mics weegt kost indedaad wel iets meer.

Stonie

pythregius

Bewuste gebruiker
ik had het report al een tijd terug een keer gelezen ergens anders, naast dat het de grootste fout ooit was, is het achteraf ook erg vet dat je het hebt meegemaakt en overleefd, je bent gewoon een bijzondere ervaring rijker :) ookal zou niemand je na willen doen vanwege de risico´s.
maar wat is het toch jammer dat je er een litteken van over hebt gehouden, die helaas te vaak jeukt!
ik vind het niet dom dat je dit gedaan hebt, het is gewoon een fout :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Varry zei:
Woeps idd, µg is 1g*10^-6

Hoe zit het eigelijk met dat cassetje? Al in digitaal formaat gekregen?

Nou nee het spannende gedeelte staat er net niet op ..... het is dus net niet de moeite, om dat allemaal te gaan omzetten.

stonie

phy

Bewuste gebruiker
Deze kende ik niet.... Whoa. :openmouth:
Ook je reactie wanneer je er achter komt dat je 10x te veel binnen hebt... Zo ongelooflijk strak koeltjes, op een moment dat je alle grip naar realiteit langzaam verliest. Heerlijk sarcastisch. echt ik weet niet of ik er hard om moet lachen of ontzag voor moet hebben. :confused:

Vet mooi triprapport. Toch ben ik benieuwd naar je diepere (en vast nog interessantere) verhalen. Ik hoop dat je die er nog een keer uit krijgt. :)

exsmoker

Bewuste gebruiker
Stonie.........

wil je ons NOOIT meer zo laten schrikken??????? :openmouth:

ik ben blij dat je nog leeft :wink:

verder is alles al gezegd...........

en geniet van je dope.... en neem het voortaan met mate(n)

:wave:

J.

Newbie
Ellesdee zei:
omg
las vanmiddag iets over iemand die dood is gegaan van 200 mg
0,2 dus

kan dat?

gister 2e keer... 1 ste keer was op een dik housefeest... meesterlijk avontuur...

gister was het thuis met vrienden... veel veel beter dan paddo's:grin:!!

HEERLIJK en ik werd fucking melig en hyperactive door de goeie lijn speed erachteraan te pakken:P!

ghehe

J0rrit

Badass junkie
J. zei:
Ellesdee zei:
omg
las vanmiddag iets over iemand die dood is gegaan van 200 mg
0,2 dus

kan dat?

gister 2e keer... 1 ste keer was op een dik housefeest... meesterlijk avontuur...

gister was het thuis met vrienden... veel veel beter dan paddo's:grin:!!

HEERLIJK en ik werd fucking melig en hyperactive door de goeie lijn speed erachteraan te pakken:P!

ghehe

Is het iets voor op een feest, 2cb?? Genoeg energie en geen of nauwelijks mindfuck?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Is zeker goed te doen ja.. leuke visuals, energie en weinig tot geen mindfuck. Dat is mijn ervaring dan.. :)

Maar zou de eerste keer toch thuis proberen...

B

Newbie
echt superinteressant!
sorry voor het ophalen van een wat ouder topic, maar zoiets mag niet vergeten worden.

ik ga vanavond doen wat je mij aangeraden hebt. ik laat weten hoe het was!
B van gister

Bovenaan