2CB na speed

Freddie Flinkstoned

Experimenterende gebruiker
Watsup guys,

Ik heb vanavond de mogelijkheid om voor de eerste keer 2CB uit te proberen, en ik ben fakking benieuwd :grin: Nu heb ik gister op een party wel aan de speed gezeten, en ik las dat deze combinatie niet echt zinvol was. Is dat ook het geval als er zo'n 12 uur tussen zitten?

:stoned:

Einstein

Badass junkie
Maakt waarschijnlijk niet veel uit, tenzij je zo afschuwelijk veel speed hebt genomen dat je nu nog je eigen feestje aan het vieren bent. Bij zeer heftige katers zou ik het ook niet proberen, voor de rest kan het prima.

Freddie Flinkstoned

Einstein zei:
Maakt waarschijnlijk niet veel uit, tenzij je zo afschuwelijk veel speed hebt genomen dat je nu nog je eigen feestje aan het vieren bent. Bij zeer heftige katers zou ik het ook niet proberen, voor de rest kan het prima.

Ruw geschat zo'n 0,75 gram denk ik, laatste lijn om 8 uur vanochtend..

Jeller

Badass junkie
heb het al eens genomen op speed, werkte perfect
als de kater niet erg is gewoon nemen, hou er wel rekening mee dat het soms hard op de maag kan vallen

Freddie Flinkstoned

Thanks voor de info nog peeps, heb het uiteindelijk nog gewoon gedaan.

Eerst 20 mg in een capsule, later nog 10 mg bijgesnoven. Is heel goed bevallen, nu vooral benieuwd naar de andere 2C's haha.

:stoned:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Je moet er wel rekening mee houden dat hoe langer je al wakker bent, hoe harder de 2c-b inslaat. En hoe intenser de trip is natuurlijk.

5HTa

Ik heb 2cb met en na speed gedaan en zonder problemen, maar zoals Sublimo zegt is het een stuk sterker met slaaptekort.

wapinhetweekend

[quote="Einstein"Bij zeer heftige katers zou ik het ook niet proberen, voor de rest kan het prima.[/quote]
Ik had een keer na 3 uurtjes slaap en 4 pillen van 180mg en een gram pep de nacht ervoor nog een tripje gehad op 24mg 2cb, de body load kan dan wel erg heftig uitpakken :wink:

Bovenaan