2cb maand na xtc

avondmaal

Newbie
heyhey

ik heb afgelopen zaterdag xtc gebruikt (en een mini beetje mephedrone, ook niet bijgenomen)

nu zou ik volgende maand nog eens willen raven en ook weer iets gebruiken. 2cb lijkt me erg nice. ik heb dit wel nog niet eerder gebruikt, maar ik denk opzich dat ik er wel tegen zou kunnen, een lichte dosis. probleem is dat ik in België woon en dus niet kan laten testen hoeveel mg er exact in mijn pillen zit.

ook vroeg k mij af of het oké is om ongeveer een maand na xtc gebruik 2cb te gebruiken?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ja geen probleem. Geloof dat 2cb alleen op de receptoren werkt en niet op de voorraad serotonine.
2C-B kan zelfs als een (lichte) antagonist werken voor bepaalde subtypen van serotonine (mogelijk doordat het werkt als een licht plakkerige agonist die in de receptor blijft haken en daardoor verhindert dat andere stoffen de receptor kunnen triggeren). Het zou ook daardoor kunnen zijn dat 2C-B mogelijk zo'n synergie aangaat met MDMA als het in de nafase wordt ingenomen omdat de 2C-B er dan voor zorgt dat het serotonine-systeem niet overprikkeld raakt en daardoor bijwerkingen gaat veroorzaken.

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker
2C-B kan zelfs als een (lichte) antagonist werken voor bepaalde subtypen van serotonine (mogelijk doordat het werkt als een licht plakkerige agonist die in de receptor blijft haken en daardoor verhindert dat andere stoffen de receptor kunnen triggeren). Het zou ook daardoor kunnen zijn dat 2C-B mogelijk zo'n synergie aangaat met MDMA als het in de nafase wordt ingenomen omdat de 2C-B er dan voor zorgt dat het serotonine-systeem niet overprikkeld raakt en daardoor bijwerkingen gaat veroorzaken.

Sinds ik op festivals mijn tweede redose mdma heb vervangen voor 2cb heb ik geen “katers” meer en slaap als een roos snachts.

ljuv

DF-koningin
Ja hoor, 2cb zelf kun je volgens mij ongeveer om de 2 weken gebruiken (m.b.t. tolerantie enzo) en ik gebruik het vaak als ik eigenlijk mdma wil gebruiken maar niet meer 'mag'!

Leip dit!!:hearteyes:

avondmaal

Newbie

wow, super interessant!

jackhan

Belezen gebruiker
Is dat een beetje chill?

Maat van me deed laatst 2cb op een festival maar vond het toch vrij heftig. Geeft niet zoveel energie en vooral het spacende is wel flink aanwezig. Niet helemaal wat ik zoek op bijv. een techno festival

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker
Ik vind het heerlijk in combinatie met mdma. T is wel belangrijk allebei de dosissen in de gaten te houden. Ik doe 1mg/kg en 0,5 als herdosering.
De 2cb is even zoeken, maar ik vond 15mg teveel en 10mg net te weinig. Ik doe dus 12.

timing is ook belangrijk. Het is lekker als t perfect in elkaar overloopt. Ik kan hier overigens pagina’s vol over schrijven, zo heerlijk is deze combinatie. 😂
Ohja. Ik doe dit uitsluitend op technofestivals.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Is dat een beetje chill?

Maat van me deed laatst 2cb op een festival maar vond het toch vrij heftig. Geeft niet zoveel energie en vooral het spacende is wel flink aanwezig. Niet helemaal wat ik zoek op bijv. een techno festival
Ik time het altijd zo dat mijn empathogene stimulant rond een uurtje of vier / vijf gaat uitwerken. Rond dat moment neem ik dan een 2C-B'tje. Niet te veel, gewoon 15 milligram ofzo. Het doel is niet echt trippen. En inderdaad word ik daar wel een beetje in mezelf gekeerd van. Maar rond 06.00 gaat het OV dan vaak weer en dan pak ik de trein en ga ik gewoon ff een tijdje naar buiten zitten kijken en verder niks doen. Dat vind ik dan gewoon een fijne manier van het feestje afronden. Maar als je nog gezellig wil doen op een after-party dan is het denk ik niet per se de beste keus.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Alleen 2C-B nemen op een festival als tripmiddel hangt er een beetje van af hoe ervaren en comfortabel je bent met trippen in omgevingen met veel prikkels en veel mensen. Sommige mensen worden daar onrustig en angstig van. Maar het kan ook best leuk zijn met alle lichtjes en geluiden en onverwachte ervaringen.

Bovenaan