• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2CB geslaagde trip report.

DhrBKJN

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en wil graag een geweldige trip met jullie delen, het is het eerste trip report dat ik ooit schrijf, dus ik hoop dat het bevalt en dat jullie er misschien ook wat aan hebben, ik sta zeker open voor positieve feedback, met wat beter kan de volgende keer. Voordat ik begin aan me trip report stel ik mezelf graag even voor, mijn naam is Milo Ik ben 19 jaar oud en woon in de omgeving Dordrecht, ik heb al meerdere keren 2CB gedaan toen de tijd waren dat met witte nijntjes. Ik heb een goede vriend Jay wij twee gaan erg vaak naar feesten of we houden een te gekke hauswaus. Jay had echter nog nooit 2CB gedaan, maar wel Truffels daar vond hij persoonlijk niet zo veel aan en was daar ook een soort van bad op gegaan, Jay was altijd wel al heel erg benieuwd naar het heftigere trippen richting lsd enzo. Op een vrijdag ochtend belde ik Jay met het voorstel om 2CB te gaan doen, hij stemde hier natuurlijk mee in, en hier begint het trip report eigenlijk met 2CB, Ik ga er een verhaal van maken via een timetable, ik zal ook proberen alle kleine details hier in te zetten want de kleine details zijn soms ook wel de leukste ! hier gaan we dan :

13:30:

Ik en Jay hebben afgesproken op het station, om vervolgens samen de 2CB op te gaan halen, in de buurt van Rotterdam.

14:30:

We komen aan bij de mensen waar wij de 2CB van gaan kopen, mijn eerste keer 2CB had ik een wit nijntje op en heb daar 6 uur lang van in een space gezeten, dus ik dacht dat 3 nijntjes voldoende zou zijn allebei anderhalf, hebben het nog aan de persoon gevraagd waarvan we het kochten en die zij dat het ook genoeg zou zijn om in een lekkere trip te komen. we kochten 3 nijntjes, de witte waren al weer verdwenen en de rode nijntjes hadden plaats genomen, deze zijn ongeveer 15mg per pilletje.

15:00 :

Terug richting Dordrecht, ik heb Jay alles verteld over de 2CB en hoe het te werk gaat, we hebben er allebei erg veel zin in en ben benieuwd wat Jay van de trip gaat vinden.

16:30:

We zijn thuis aangekomen en maken alles een beetje klaar om zo lekker te gaan trippen, hebben de muziek lekker aanstaan en ik kan niet wachten tot Jay de trip gaat beleven want ik heb er vol enthousiasme over verteld, over hoe het is en wat er gaat gebeuren, ik hoop dus ook echt dat hij een geweldige trip gaat beleven.

17:00 :

We hebben allebei anderhalf nijntje op, meestal duurt het een uurtje voordat 2CB gaat werken.

17:30:

Ik wordt wel een beetje vaag lacherig en Jay ook, een beetje XTC gevoel, wat kan kloppen, want dat krijg je meestal op het begin, ik althans ik kan niet voor anderen spreken maar meestal is het wel zo.

18:00 :

We liggen allebei helemaal dubbel om de kleinste dingen maar ik ben nog geen dingen anders waar aan het nemen, de planten in de woonkamer lijken wel wat meer 3D te worden maar heel erg vaag, en ik moet me heel erg consenteren om er iets van te merken.

18:30 :

Nog steeds super lacherig maar totaal nog niet in een trip of iets dergelijks, ik vindt dat het wel erg lang duurt en Jay is ook alleen maar lacherig en een beetje vaag. Ik moest gelijk denken aan de dosis dat het misschien toch net te weinig was, waardoor de trip niet goed door kon komen.

19:00 :

Er komt een vriendin langs om even een sigaretje te roken, we vertellen haar wat we op hebben en dat het al best een tijd geleden is en dat we nog steeds eigenlijk niks voelen, alleen een beetje het XTC gevoel, wat inderdaad kan kloppen als je te weinig 2CB neemt kan je in een soort van vaag XTC achtig iets terecht komen, je hebt te weinig genomen om te gaan trippen, dus dit lijkt wel een soort van tussen fasen dan nog.

19:30 :

Jay zit nog steeds met het XTC gevoel en ik ook, ik wist op dit moment zeker dat de trip niet meer ging komen omdat we gewoon te weinig hadden genomen, ik had het helaas verkeerd ingeschat....

20:00 :

Na lang gedacht te hebben, wat wel aardig moeilijk ging omdat we maar bleven lachen en lachen om de kleinste dingen... hadden we maar besloten om terug te gaan, en nog wat extra 2CB te halen want Jay wou toch wel erg graag de trip gaan beleven, en ik wou heel erg graag dat Jay hem ging mee maken, want ik heb er zoveel positiefs over verteld en hoe leuk het allemaal maar niet was, dus baalde er ook wel een beetje van dat de 2CB er niet gewoon lekker in was gekickt.

20:30 :

In de bus onderweg naar het station, we waren niet aan het trippen maar de 2CB heeft ons wel ontzettend melig gemaakt, we bleven maar lachen om alles, we kwamen aan op het station en ik zag de trein het station binnen rijden, hier tripte ik hem toch wel een soort van want ik kon even niet meer goed zien op welk perron de trein nou werkelijk binnen reed, in ons gehaast om de trein te halen en al rennend naar het goeie perron te komen, ben ik denk ik tegen wel 5 mensen op gebotst, en het was maar oh zo grappig dat ik tegen die mensen op knalde, met een intense lachkick stormde we de trein binnen op zoek naar een zit plek, die vonden we dicht bij het toilet ver van iedereen vandaan, want ik denk niet dat ons gelach door iedereen gewaardeerd zou worden, want het was echt vreselijk gewoon lachen tot je er bijna bij stikte haha, maar we voelde ons wel tip top gewoon, ik was wel teleurgesteld dat de trip niet inkickte maar al dat gelach en het lichte XTC gevoel maakte dat wel goed.

21:00 :

We zijn bijna op ons eindstation waar we moesten overstappen, ik checkte mijn 9292 even om te kijken waar en naar wat te moesten overstappen, hier kwamen ik en Jay tot de conclusie dat 9292 de reisplanner, wel een beetje drugs geallitereerd was, iniedgeval daar waren we zwaar van overtuig want, hij vroeg ons op een trip te plannen, en opties voor een trip, we lagen helemaal dubbel dat, precies dat er stond, we bleven er maar om lachen dat de app serieus vroeg van plan your trip, geweldig hoe ik er nu ook weer over terug denk, dat we minstens 10 minuten helemaal dubbel lagen om zoiets klein.

21:15 :

We stappen de tram in, met een lekker muziekje op en we moesten ongeveer nog een kwartier tot we er waren, we waren helemaal cool, lekker aan het chille tot op een gegeven moment de conducteur boos naar ons toe kwam, en onze kaartjes vroeg, we waren natuurlijk nog steeds zo melig als wat, en hebben denk ik de conducteur best wel uitgelachen ( als u dit leest sorry hiervoor blame it on the drugs :$ ) daarna vroeg de vriendelijke man ons om wat rustiger aan te doen en de muziek uit te zetten, dit hebben we uiteindelijk wel gedaan natuurlijk maar hoe hard we hier ook weer hebben om gelachen.... ik had natuurlijk al een paar keer 2CB gedaan, maar ik ben nog nooit in een lachkick blijven hangen en me toch zo chill voelde, maar het klopt dus inderdaad wel als je te weinig inneemt om te trippen krijg je een blij xtc gevoel met erbij een lachkick,

21:30 :

We komen eindelijk aan op onze bestemming waar we de 2CBtjes kunnen halen, dit zijn best wel goede vrienden van me, en ik legde ze de situatie uit en dat de trip maar niet kwam, ze konden me goed uitleggen dat je dat wel eens hebt met 2CB dat het gewoon niet werkt, en dat extra bijnemen niet altijd zin heeft, toch waagde we het erop en kochten we nog 7 2CB de rode nijntjes weer. We hebben daar nog even gezeten, sigaretje gerookt en gechillt we moesten wel een beetje de tijd in de gaten houden anders zouden we nog de laatste trein naar huis missen.
Op een gegeven moment zei een van mijn vrienden waar ik de 2CB van kocht,, dat Ketamine de 2CB trip kan aansterken of kan verlengen en dat het misschien zou helpen om ons in die trip te krijgen.
Ik had nog nooit Ketamine gedaan en Jay ook niet we waren het wel van plan binnenkort op een afterparty na een feest in Rotterdam, we besloten het maar gewoon te doen en namen het aanbod aan, we kregen allebei een sleutel puntje Ketamine, voor het eerst schoot er een shot Ketamine door me neus heen, gek genoeg rook het erg vertrouwd, en deed me denken aan de geur die je in een wachtkamer ruikt in een ziekenhuis, echt zo dokters geurtje.
Jay merkte al snel wat van de Ketamine want die werd erg vaag, en snapte er niet veel meer van....

22:00 :

We besloten maar om richting de tram te gaan die ons terug naar het station zou brengen, hier begon de avond pas echt, Jay snapte er echt vrij weinig meer van die dacht zelfs dat we in een andere stad waren opeens omdat alles maar op elkaar leek, ik snapte alles degelijk nog wel ( dacht ik dan hahah ) ik voelde me aardig vaag worden en me lichaam begon een beetje slungelig te worden alles ging lekker soepel, zo zou ik het maar zeggen hahah, onderweg naar de tram besloten we allebei nog drie en een halve 2CB nemen, dit ook omdat je niet echt een overdosis kan krijgen van 2CB je kan alleen heel zwaar gaan trippen, op dat moment leek het ons een goed idee om zoveel in 1x te nemen, want we wouden echt flink gaan trippen vanavond.

22:15 :

We zitten in de tram terug naar het station, en de Ketamine werkt aardig goed, ik wist op een gegeven moment ook niet meer waar we nou reden of we überhaupt wel in de goede tram zaten, opeens hoorde ik een bekende halte : Station Schiedam Centrum, ik kon me nog wel bedenken dat hier de treinen stopte en waarschuwde Jay dat we er hier echt uit moesten, we kwamen binnen in de stationshal en serieus, op dat moment leek dat station zo inmens groot niet geloven we waren allebei zo onder de indruk dat we echt als 2 dwazen over dat station struinde opzoek naar de goede trein richting Dordrecht.

22:45 :

Onze trein komt aan en we stappen in, het was gelukkig lekker rustig en zochten een plekje waar weinig mensen zaten, op dat moment was de lachkick er nog wel maar niet zo erg als voorheen, we begrepen er allebei echt niks meer van, ik had ook een mobiel en een draadloos speaker setje in me handen en mijn OV chipkaart, en het bleef me elke keer maar verbazen dat ik dat in mijn handen had, ik snapte totaal niet hoe het er kwam, waarom ik het vasthield.... Jay ging aardig stuk hierom want blijkbaar trok ik ongelooflijke verbaasde gezichten, en kraamde ik echt maar wat uit. Ik kon ook weer enorm lachen op die Jay zeg, verdomme zeg, die gozer was zo naar de klote gegaan van de Ketamine, dat hij volgens mij nog geen eens zijn eigen naam meer wist.

22:15 :

We zijn bijna op station Dordrecht, nog 10 minuutjes ongeveer, ik voelde me maag best wel tekeer gaan op die 2CBtjes niet echt buikpijn, kramp ofso meer het gevoel of die dingen echt opgevreten werden hahah, de lachkick werd wel steeds minder en minder, geen idee waarom eigenlijk want alles was nog steeds zoals eerst.

22:20 :

We komen aan op Dordrecht centraal en lopen rustig op ons gemakje richting de bussen, ik hoorde veel mensen wel eens praten over Keta-vaag, ik snapte nu precies wat dat was, gewoon je gedachten staan op 0 je geheugen is uitgeschakeld en je lichaam slungelt er maar wat bij(geweldige ervaring al zeg ik zelf ), na ongeveer 3 minuutjes gelopen te hebben komen we aan bij de bussen, maar natuurlijk hebben we net onze bus gemist en moeten we 30 minuten wachten... Ik vond dat persoonlijk niet zo erg, want ik weet dat een 2CB trip, erg leuk buiten is!

22:30 :

We roken rustig een sigaretje en kijken maar een beetje om ons heen, totdat ik de bus die ongeveer 100 meter verder op stond zag, niks vreemds aan zou je zeggen dat je een bus ziet, maar deze bus bewoog heen en weer en binnen in de bus was er een soort disco gaande, in heel de bus kwamen allemaal kleurtjes tevoorschijn. Dit waren de eerste tekenen van de 2CB die begon in te kicken. Jay zag precies het zelfde en kon ze ogen niet geloven, de tijd tikte rustig door, en de 2CB begon steeds meer te werken, de stoep tegels begonnen in een soort rivier te veranderen alles bewoog maar heen en weer, de bomen werden 3D de blaadjes zeg je een voor een perfect zitten. De boom kleurde ook van geel naar rood en van rood naar blauw heel intens allemaal. De 2CB trip was begonnen :grin: !!

22:50 :

Bij mij en Jay was de 2CB goed aan het inkicken, zoals Jay het zei : De nijntjes zijn volgens mij met ze alle aan het rond dansen in me hoofd :tearsofjoy: .
De bus kwam aangereden die ons naar huis zou brengen, wat een missie zou het worden om de bus in te komen en normaal te doen hahah, ik stapte in en begroete de buschauffeur, ik checkte mijn OV chipkaart in met moeite, want alles ging heen en weer overal felle intense kleuren, en de waar de buschauffeur zat whauw hoe ga ik dit beschrijven de beste man, zweefde zowat voor me neus, en ze gezicht vervormde, ik vond dit er zo grappig uitzien dan ik zo hard moest lachen en niet meer kon stoppen, ik baande me zelf een weg naar achter om daar te kunnen gaan zitten, Jay volgende al snel en die was aardig goed aan het trippen.

23:00 :

We zijn onderweg naar huis, nog 20 minuutjes ongeveer en we zijn er, ik ben blij dat de 2CB inkickte op Dordrecht centraal en niet ergens in Rotterdam of Schiedam, want dan had ik me serieus afgevraagd of we de weg nog terug zouden vinden naar huis.
Het leuke aan 2CB vindt ik ook zeker, dat je denkt dat je de enige op de wereld ben, samen met de personen die ook 2CB hebben genomen, je moet hier best wel mee oppassen want je wordt best wel assiocaal want onze muziek heeft op de speakertjes echt vol aangestaan de hele busrit, en het boeide allemaal ook niet meer wat we zeiden, Jay riep bijvoorbeeld echt keihard en half lachend naar me dat hij onwijs hard aan het trippen was, natuurlijk iedereen die nog bij ons in de bus moet wel wat gedacht hebben, maarja meestal schaam ik me er wel voor maar toen geen schaamte of verlegenheid te vinden en ik deed lekker mee.

23:10 :

Bijna thuis eindelijk, de busreis is een grote trip, de stoelen verkleuren van blauw naar geel en van geel naar groen echt alle kleuren van de regenboog werden ze, en er kwamen ook patronen in, een soort super kleine slakjes leken het wel die over elkaar heen kropen en dan 100x en als ik de stoel aantikte met me voet, kwam er een soort schok golf en klapte al die kleine slakjes uit elkaar en leek de stoel opeens op een oceaan. Lekker aan het trippen dus, dus muziek klonk ook weer zo lekker in de oren echt om te genieten gewoon, opeens ging mijn telefoon af, ik schrok me kapot geen idee waarom maar het gebeurde nou eenmaal, ik zag soort van wazig een naam staan, maar kon totaal niet lezen wie of wat me aan het belle was, ik nam op en het bleek dus die vriendin te zijn die eerder op de avond een sigaretje kwam roken, ze vroeg hoe het ging met ons en ik barsten in tranen uit van het lachen, ze begreep er natuurlijk niks van wat er aan de hand was toen ik bijgekomen was van het lachen legde ik uit dat we 3,5 van die 2CBtjes hebben genomen allebei en dat ze goed aan het inkicken waren, en dat we heel toevallig wat Ketamine erbij hebben genomen, dit zei ik blijkbaar best hard.. en de passagiers keken mij en Jay toch wel wat vaag aan, op dit moment kreeg ik ook een helder momentje we waren 3 bushaltes van ons huis vandaan, en besloot snel op het STOP knopje te drukken, Jay keek me raar aan van wat ben jij nou aan het doen? nou deels tripte ik hem dus echt hard op dat moment maar ik dacht dat het beter was om het laatste stukje maar even door het park naar huis te lopen, want trippen in een bus is leuk, super leuk maar als er andere passagiers bij zijn die nuchter zijn, zullen ze je raar aankijken als ze je gesprekken opvangen, van bijvoorbeeld : Jay moet je kijken man die stoel veranderd in 100 kleurtjes en alles gaat heen en weer...

23:20 :

We lopen samen door het park richting ons huis, alle bomen zijn 3D en zijn zo mooi en anders, de blaadjes kan je 1 voor 1 zien hangen aan de boom en elk blaadje heeft een andere kleur, ze bewegen komen dichterbij en gaan weer naar achter, de lucht kleurt in alle mogelijke kleuren die je maar kan bedenken, de hemel was ook zo verdraaid mooi, honderden sterren die een voor een licht gaven en op je af kwamen en weer verdwenen.
Jay zag een sluip route naar huis, door een echt afgelegen padje, ik stemde natuurlijk in met mijn vage hoofd om via dat pad naar huis te lopen. Er stonden echter wel een paar bouwhekken om iets heen maar dat veranderde al gauw in een dikke trip, want we zagen allebei overal hekken we waren omsingeld door de hekken, overal hekken dat is het enige wat we zagen maar we konden de hekken nooit aanraken en we kwamen er ook nooit dichterbij, we besefte op een gegeven moment natuurlijk dat we wel aan het trippen waren en liepen verder het donkere paadje in, we bleven maar lopen en we waren echt gigantish aan het trippen, ik vond het geweldig, Jay ook hij genoot ervan want hij had nog nooit zo trip meegemaakt en wist niet dat dit mogenlijk was, het pad was bijna afgelopen totdat we opeens midden in een moeras stonden, overal was water en modder, we konden geen stap meer zetten of we zouden helemaal weg zakken in de modder ( dit dachten we tenminste ) ik pakte mijn Iphone erbij en deed de zaklamp aan, we hadden even een helder momentje om te zien dat het moeras en al de modder gewoon een heel klein regen plasje was.... Op dat moment besefte ik echt dat ik een flinke trip in ging, ik tikte Jay aan en zei dat we beter snel naar huis konden gaan en veilig binnen zitten want hij was nog aan het inkicken en zeker bij Jay ook de 2CB was nog lang niet op ze hoogste level gekomen, het zou dus betekenen dat we zomenteen veel harder zouden gaan trippen, Ik had nog nooit zo hard getript op dat moment dat echt alles heen en weer ging dat ik dingen zag die er totaal niet waren bijvoorbeeld een slang die uit het gras kwam, en naar ons toe kroop wat dus gewoon een tak was.

23:30 :

We zijn binnen 1 minuut thuis, er staat ons nog een grote uitdaging te wachten, binnenkomen in onze flat we hebben een nacht portier zitten die de deur voor ons moet openen en dan kunnen we pas naar binnen. Maarja zoals je weet zijn ik en Jay op dit moment best wel flink aan het trippen en ik voel wel aan dat het bijna zijn hoogte punt heeft bereikt, oke we doen het gewoon we stappen de flat binnen, en de bewaker kijkt ons aan, lacht even en opent de deur voor ons, we lopen de hal binnen en serieus ALLES gaat heen en weer ik zie dingen die er niet zijn overal intense kleuren die overal vandaan komen, Jay ziet dat ik echt flink aan het flippe ben, en trekt me soort van de lift in, ik barst weer in tranen uit van het lachen en roep maar om me heen hoe geweldig ik dit vindt dat ik er niks meer van snap, toch moesten we nog even normaal doen want in de lift hangen camera's en ik kan moeilijk op de grond gaan lopen liggen lachen, oke het was vrijdag nacht, het zou kunnen zijn dat ik dronken ben want 2CB zie je totaal niet aan je uiterlijk alleen je pupille worden wat groter dan normaal.... :openmouth: .

23:35 :

De lift stopt op de 8e etage en we strompelen er maar al te vaag uit op naar ons appartement, bij ons op de hal zitten zo 6 appartementen, dat is dus een aardig lange gang, nou met 2CB op lijkt de weg of gang whatever waar je staat al oneindig lang aan alles komt maar geen einde, zo dus ook deze hal, en de hal ging heen en weer als een soort golf, ik zat al op de grond te bewonderen hoe dit kon, en Jay viel kort daarna ook op de grond neer om te kijken hoe de gang als de zee heen en weer bleef gaan, de kleuren die hier ook weer zichtbaar waren, whaauw niet te beschrijven !

23:45 :

We waren best wel hard aan het praten en half schreeuwend naar elkaar hoe erg we aan het trippen waren, dus er was weer een *helder* momentje van okee we moeten nu echt ons appartement in voordat de buren naar buiten stappen en ons zo op de grond zien liggen :tearsofjoy:

23:50 :

Eenmaal in ons appratement aangekomen te zijn na volgens mij bijna een reis van 2 uur , die wel voelde als een wereldreis van 24 uur, viel ik neer op de bank, de 2CB had zijn top bereikt het enigste wat ik nog kon was lachen, voor de rest me hersenen stonden op standje 0 me lichaam voelde maar raar,vaag aan en ik zag alleen maar dingen die niet echt konden zijn, de gordijnen gingen heen en weer zoals de zee, de dekens van het bed gingen op en neer of het aan het kruipen was, Jay stond nog en ik zei dat hij zich eens moest laten vallen op het bed, nou dat deed hij alleen had hij denk ik niet door dat hij zich echt met zijn volle gewicht liet vallen op het bed, en daar kwam het hoor BAM Jay ging zo door de latten bodem van het bed heen, heel het bed klapte in elkaar, en het enigste wat we konden was lachen gieren en brullen we snapte niet hoe dat nou kon gebeuren hahahah, maarja wat gebeurd is, is gebeurd niks aan te doen dus we gingen rustig verder met onze chilling en trip.

00:30 :
De trip werd alleen nog maar heftiger dan dat ik gedacht had, ik dacht eerlijk waar dat ik de max allang had bereikt want zo ver ben ik nog nooit geweest, maarja we begonnen met 1,5 nijntje en daarna nog eens 3,5 nijntje en een sleutelpunt Ketamine ik denk dat dit bij elkaar een goede trip heeft veroorzaakt, we waren hard aan het trippen maar nog wel gecontroleert ik had niet het gevoel of het mis kon gaan, we zaten tenslotte veilig binnen nu en er kon ons niks gebeuren.

01:00 :

Ik en Jay kregen opeens een hele vage waas, dat we absoluut geen contact meer mochten hebben met de nuchtere buitenwereld op dat moment ging het grappig fout, we trokken alle stekkers eruit van de telefoon tot de televisie van de wifi router tot aan de lampen, omdat we dachten dat, dat beter zou zijn voor ons omdat we ons zo echt totaal niet konden tonen aan de buiten wereld :mrgreen: .

01:30 :
Als de router uitstaat betekent dat dus ook dat we geen internet hebben logish maar daar dachten we dus even niet bij na, we hadden geen internet meer geen muziek en er was een stilte, ik begon alles een stukje bij beetje weer te snappen en begon alle stekkers met Jay er weer in te doen, het duurde best wel even voordat we snapte hoe alles nou werkte, vooral de router weer aan de praat krijgen dat is een flinke klus als je aan het trippen bent.

02:00 :
Alles deed het weer en ik zit denk ik al anderhalf uur met een niet aangestoken sigaret in me handen, ik kon nergens de kracht of moeite vandaan halen om hem aan te steken en vond het wel best zo, plotseling uit het niets ging de deur bel, het eerste wat ik dacht was : Wie de fuck kan dit zijn om 02:00 of het zijn de buren die komen klagen over de harde muziek, of het is de nachtbewaker die iets toch niet helemaal pluis vond of iets in die richting ?
Ik liep langzaam op me tenen naar de voordeur me hart ging 400x per minuut en wist niet wat er te wachten stond aan de andere kant van de deur, Jay had de muziek gelijk veel zachter gezet, en ik opende de deur tot mijn verbazing stond een vriendin van mij daar Danielle ze vroeg wat we aan het doen waren, ik legde heel de situatie uit en liet haar natuurlijk binnen, ze vondt het absoluut niet erg om tussen 2 trippende malloten te zitten, volgens mij heeft ze de avond van haar leven gehad.

02:30 :
Nog steeds lekker aan het trippen het is niet meer zo bizar erg als net, maar nog steeds de gordijnen gaan heen en weer net zoals de zee vol met golven... en de planten in de woonkamer lijken net 3D, we hebben ook een bord hangen met Thank you for pot smoking, het leek net of er om de randen een soort auto race gehouden werd maar dan in plaats van auto's waren het kleuren die om de lijst heen en weer aan het race waren, de tekst kwam steeds dichter bij en ging dan weer in een rap tempo naar achter en het kwam weer dichterbij, heel apart maar ooh zo leuk!

03:00 :
Danielle hield ons nog steeds gezelschap geen enkel probleem vond het wel leuk om een nuchter persoon in ons midden te hebben en ik had me graag voor willen stellen hoe zij ons zag, want voor ons was de woonkamer een paradijs met kleuren en dingen die op ons af kwamen en dingen die op en neer en heen en weer gingen, en voor haar was het gewoon de woonkamer van Milo & Jay :tearsofjoy:
Wat me wel opviel aan Danielle was dat ze nog steeds wakker was om 03:00 en totaal niet moe leek, en nog aardig vol energie leek te zitten, dus ik bood haar een sigaretje aan en we gingen en beetje ingesprek met elkaar hoe deze avond was gelopen enzo terwijl Jay weg zat te space in een hoekje, eindstand ben ik er dus achter gekomen dat onze onschuldige vriendin Danielle heel de avond toen wij weg waren in haar apparetement met een paar vrienden van ons aan de amfetamine ( speed ) heeft gezeten en daarom niet kon slapen, nu viel alles wel op een plekje hahah, wij helemaal strak van de 2CB en Danielle strak van de speed, haar laatste lijntje was wel al 5 a 6 uur geleden zij ze maar dat ze gewoon echt nog totaal niet moe was, ik heb haar geprobeerd uit te leggen dat ze het gewoon lekker moest uit zitten en dat ze vanzelf ooit wel een keer in slaap zou vallen.

04:00 :

Daniele werd rond 04:00 best wel moe en is terug gegaan naar haar appartement, ik en Jay waren nog best wel aan het trippen maar veel en veel minder als voorheen wat natuurlijk logish is want het gaat simpel weg gewoon uitwerken, als je weer een soort van langzaam terug keert naar de normale wereld vindt ik dit zo chill, want je ziet alles langzaam weer normaal worden, maar niet op een kut manier ofzo echt op een flexe manier, Jay besloot om een douche te gaan nemen, wat ongeveer 1 uur geduurd heeft voordat die gozer er onderstond, want hij kwam elke keer terug de woonkamer in om een verhaal te vertellen of om iets te pakken, en de douche stond serieus wel al aan, maar het knopje ging gewoon echt totaal niet bij hem om dat die al 1 uur lang erover aan het doen was om te gaan douche,

04:30 :

Jay kwam de douche uit, en voelde zich nog wel echt flex vertelde hij me alleen de trip was echt geëindigd, maar de after space zo noem ik het dan maar even van 2CB is gewoon zo chill, je voelt je niet rot niet moe, je bent gewoon weer de oude of er niks is gebeurd, ik heb besloten om ook even snel de douche onder te stappen, bij mij ging alles nog wel even heen en weer het water leek nog een soort van op te stijgen wanneer het de grond raakte en het douche gordijn ging ook maar steeds van links naar rechts maar alle kleuren van de regenboog erin haha geweldig zo 2CB trip, ik kwam er onderuit en besefte al dat het half 5 in de ochtend was, totaal niet brak ofzo wel een beetje moe hebben ik en Jay heel de avond besproken hoe het was gegaan, en vooral wat Jay ervan vond want die wou heel graag een keer in een heftigere trip terecht komen, nou dat is vannacht aardig gelukt.

05:00 :

Ik ga k,o op de bank ik werd echt verschrikkelijk moe opeens, ik sloot me ogen en weg was ik, Jay was nog wakker op dit moment die kon niet niet echt slapen.

11:00 :

Phoe wat een nacht, ik heb wel echt heerlijk geslapen bizar, nog in slaap gevallen op de bank maar de bank lag hemels, Jay had ook goed geslapen vertelde die me, we hebben alleen niet echt bepaald trek in een ontbijt dus die skippe we ook, een heerlijke bak koffie met een menthol sigaretje om de dag te beginnen, heerlijk ik en Jay begonnen natuurlijk weer over vannacht over hoe hard we hebben lopen trippen, ik zag echt alles heen en weer gaan, alles leken wel golven in de oceaan heel apart, en alles had super mooie intense kleuren, de bomen leken wel 3D en kwamen dan steeds dichter naar je toe, en verdwenen daarna weer heel snel naar achter en dan kwamen ze weer steeds wat dichterbij. Alles voelde ook gewoon chill die avond, ik heb een aantal keer eerder 2CB gedaan toen wel de witte nijntjes, maar nu deze keer de combinatie met Ketamine en 3,5 nijntje in een keer, heeft mij in iedgeval op een heel ver level gebracht. ik had alleen een momentje dat ik dacht dat het uit de hand liep dat was toen we alle stekkers eruit trokken om de verbinding met de buiten wereld te verbreken, toen schrok ik nog wel een soort van van mezelf maar voor de rest was de trip echt goed te sturen en te beheersen. Jay vertelde me dat hij het leukste vond aan de trip, toen we in het park liepen, waar alle bomen 3D werden en waar we in het zogenaamde moeras liepen, en de sterren en de lucht dat die zo mooi waren zei hij. Voor de rest vond hij het lachen in de trip geweldig en een van de plus punten, hij vind dat omdat je eigenlijk niks meer snapt op zo moment, maar zo ver bent dat je maar om alles gaat lachen en dat je, je domheid op dat moment gewoon weg lacht.

12:00 :

Ik maak me klaar voor de dag, ik moet vanavond gewoon werken en Jay kan denk ik maar het huis gaan opruimen want zo zooi is het nog nooit geweest, al had je hier met 10 knetter wauzen mensen gezeten had het nooit zo rotzooi geworden zoals het nu was.

Tot Slot :

Nou dit was het trip report van mij ( Milo ) en Jay onder invloedt van 2CB rode nijntjes, ik hoop dat jullie het wat vonden, het zijn inderdaad af en toe best wel wat lappe tekst maar ik wou het zo uitgebreid en goed mogelijk doen, dit is mijn eerste trip report ooit en stel je hebt wat tips van wat beter kan of iets wat gewoon echt niet kan, hoor ik dat graag, ik ben totaal 5 uur en 49 minuten bezig geweest met dit verslag, wel met pauzes ertussen en dan weer verder maar ik vindt dat er een mooi resultaat uit is gekomen, en ik hoop dat jullie dat ook vinden.
Heb je nog meer vragen over 2CB zelf of over Ketamine waar je meer duidelijkheid over wilt, ik help je graag verder en zal je proberen alle correcte informatie te geven !, ik heb me nu ook nog dieper verdiept in Ketamine en volgens mij is dat best wel een leuke uitdaging om nog een keer te doen.

Nog even wat losse informatie :

Personen die mee deden : Milo & Jay
-milo 19 jaar 1,80 ,normaal postuur, aardig wat ervaring met verschillende soorten drugs.
-jay 19 jaar 1,75, normaal postuur, aardig wat ervaring met verschillende soorten drugs.
Personen die er in voor komen : Danielle - 20 jaar, normaal postuur, beginnend gebruiker.
Drugs die we gebruikt hebben : 2CB rode nijntjes met een sterkte van 15MG per nijntje, en allebei een gemiddelde sleutelpunt Ketamine.
Tijd begonnen : 17:00 tot 05:00 ( 12 uur lang )
Waar : We hebben denk ik een kwart van onze trip buiten beleefd, en de rest in ons appartement in Dordrecht.
Voor het eerst : Ik Milo heb al vaker 2CB gedaan en wou dit graag introduceren aan een vriend van me Jay.

Waar hebben wij voornamelijk op lopen trippen kleine samenvatting :
Veel intense kleuren, objecten veranderen van kleur in elke kleur die je maar kan bedenken.
De natuur is heel erg mooi, bomen worden een soort 3D je ziet elk blaadje zitten, en elk blaadje veranderd ook weer van kleur.
Geen besef meer van de tijd.
Er komt geen einde aan de weg/gang/plek waar je loopt, je hebt het gevoel of je op 1 punt maar blijft lopen en dat je niet vooruit komt.
Alles komt op je af en dan gaat het weer van je af.
Lacherig, in deze trip heb ik serieus vanaf 17:00 tot 04:00 lopen lachen.
Het niet meer weten, op een gegeven moment was ik zo ver, dat ik gewoon even niet meer wist wie wat of hoe ik iets aan het doen was, super leuke ervaring vindt ik persoonlijk, ik heb dat ook heel erg hard lopen weg lachen :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Ben jij naar beneden gescrolt om alleen dit bovenste stukje te lezen ? dan raadt ik je toch aan om heel mijn trip report te lezen hihi :grin: , nee hoor alleen als je zin hebt maar het is de moeite waard!, heb jij ook een keer 2CB gebruikt drop even je ervaring of mening van 2CB. Super thankss !!! , Rave, Safe

Ik hoop echt dat jullie mijn en Jay's trip report wat vonden, ik sta zeker open voor feedback, dus laat maar wat weten hoor graag van jullie !

Groetjesss van :

Milo & Jay - trippersss

Bijlagen

• IMG_2684.JPG
    IMG_2684.JPG
    110,3 KB · Weergaven: 14.378
  • IMG_2592.JPG
    IMG_2592.JPG
    67 KB · Weergaven: 14.378
  • Plan your trip 9292.PNG
    Plan your trip 9292.PNG
    39,8 KB · Weergaven: 14.372

vanwyngarden

Belezen gebruiker
Haha, prachtig report dit :tearsofjoy: heb hem met een grote lach op mijn gezicht gelezen! Dit motiveert me om snel eens 2cb te regelen, heb nu helemaal zin in een goede trip

DhrBKJN

vanwyngarden zei:
Haha, prachtig report dit :tearsofjoy: heb hem met een grote lach op mijn gezicht gelezen! Dit motiveert me om snel eens 2cb te regelen, heb nu helemaal zin in een goede trip

Super tof om zo reactie te lezen !, ben blij dat je het met een glimlach kon lezen, en dat de lappe tekst je niet tegen gehouden hebben hahah :grin:

~ BKJN

Bobsacamano

Badass junkie
Hey man,

Heerlijke ervaring. Afgelopen zaterdag ook 2CB gedaan op een feestje en dat was een beetje tegenvallent met de keer daar voor. Ik hoopte wel lekker te gaan trippen maar het was meer zoals het begin van je verhaal ook schreef een beetje een xtc vibe. Was niks verkeerd aan voor het geen wat we aan het doen waren maar de keer ervoor was 2CB echt een feestje.

Nu heb ik 500mg pure 2cb in poeder vorm in huis liggen, donderdag komt de test binnen en weet ik exact hoe puur het is. Maar dan kan ik gewoon echt heel accuraat meten en innemen wat ik wil.

Ook nog 2CE liggen 250 mg daar heb ik ook heel erg zin in :)

leuk verhaal man.

DhrBKJN

bobsacamano zei:
Hey man,

Heerlijke ervaring. Afgelopen zaterdag ook 2CB gedaan op een feestje en dat was een beetje tegenvallent met de keer daar voor. Ik hoopte wel lekker te gaan trippen maar het was meer zoals het begin van je verhaal ook schreef een beetje een xtc vibe. Was niks verkeerd aan voor het geen wat we aan het doen waren maar de keer ervoor was 2CB echt een feestje.

Nu heb ik 500mg pure 2cb in poeder vorm in huis liggen, donderdag komt de test binnen en weet ik exact hoe puur het is. Maar dan kan ik gewoon echt heel accuraat meten en innemen wat ik wil.

Ook nog 2CE liggen 250 mg daar heb ik ook heel erg zin in :)

leuk verhaal man.

Jaa inderdaad, het is best moeilijk doseren met een pilletje 2CB, en als je inderdaad te weinig neemt of hij kickt er niet in dan krijg je inderdaad een beetje die Xtc vibe, absoluut niet erg maar je kan er zo veel meer uit halen, dus het is inderdaad wel een soort teleurstelling als je dat niet lukt :( , Je hebt een aardige voorraad thuis liggen man, 500 mg is niet niks haha :grin:
Heb nog nooit 2CB poeder gehad, maar het schijnt veel en veel sterker te zijn toch?
In ieder geval zo heb ik het een keer begrepen.. ;p en van 2CE heb ik eigenlijk weinig gehoord is het een broertje van 2CB beetje zelfde effecten, wordt nu wel erg nieuwsgierig haha

~BKJN

Bobsacamano

Badass junkie
Het is niet zo zeer dat 2CB poeder sterker is dan een pil. Net als bij een XTC pil zit er in een 2CB pil gewoon een bepaalde hoeveelheid 2CB. Het voordeel van de poeder is dat als ik exact weet hoe sterk het is dus hoeveel procent van de poeder daadwerkelijk 2CB is dan kan ik met een goeie weegschaal (die heb ik) precies de hoeveelheid afwegen waarvan ik denk dat ik leuk ga trippen.

2CE lijkt best op 2CB maar duurt een stukje langer tot 10 uur. Waar 2CB echt meer recreationeel is kan 2CE ook inzichtgevend werken en lijkt in die zin erg op LSD qua werking. Het is een beetje een heftigere 2C variant. Zo heeft bijvoorbeeld 2CT weer vaak een sexuele werking maar dat kan 2CB ook hebben.

DhrBKJN

bobsacamano zei:
Het is niet zo zeer dat 2CB poeder sterker is dan een pil. Net als bij een XTC pil zit er in een 2CB pil gewoon een bepaalde hoeveelheid 2CB. Het voordeel van de poeder is dat als ik exact weet hoe sterk het is dus hoeveel procent van de poeder daadwerkelijk 2CB is dan kan ik met een goeie weegschaal (die heb ik) precies de hoeveelheid afwegen waarvan ik denk dat ik leuk ga trippen.

2CE lijkt best op 2CB maar duurt een stukje langer tot 10 uur. Waar 2CB echt meer recreationeel is kan 2CE ook inzichtgevend werken en lijkt in die zin erg op LSD qua werking. Het is een beetje een heftigere 2C variant. Zo heeft bijvoorbeeld 2CT weer vaak een sexuele werking maar dat kan 2CB ook hebben.

Poeder lijkt me inderdaad wel beter dan als je er het juiste materiaal voor hebt en kennis, gewoon zelf bepalen hoeveel je neemt en op een gegeven moment weet je denk ik ook wel wat je aankan?

Dat 2CE is inderdaad wel wat heftiger dan 2CB inderdaad zoals ik het begrijp dan, vanavond maar even goed in verdiepen en kijken of het misschien wat kan worden haha wie weet...

~BKJN :grin:

Trivia Bot

Erg leuk report, met een lach gelezen. Maar 3,5 nijntje, snap dat je dan goed van de kaart gaat. Ik was met 1,5 nijntje na een hoop alcohol ook helemaal leip :wave:

ooscaar

Wijs gebruiker
Erg leuk report, ik heb er ook best om gelachen, vooral dat gedeelte in dus bus en de wandeling naar huis. Ik stel me gelijk voor dat die mensen in de bus jullie verhaal de komende drie jaar bij elke familieverjaardag aan het vertellen zijn :tearsofjoy: Ik vond dit report ondanks de lengte ook erg goed te lezen, compliment daarvoor! Meestal als ze zo lang zijn wordt het op een bepaald punt toch een beetje vervelend.

Je vertelt dat je vriend al truffels gedaan had en daar niet veel aan vond, en daarom wat anders zocht. Dit is ook een beetje mijn situatie. Truffels konden me niet echt boeien, en heb het al meerdere malen gedaan. Ik vind het voornamelijk vervelend dat ik er enorm vaag van word. Daardoor kon ik voor mijn gevoel niet vol genieten van de trip. Ook vond ik de eerste drie uur dan leuk, maar de laatste drie uur vervelend omdat ik alleen super vaag was. Dus mijn vraag: zou je mij 2C-B aanraden?

Frenzel

Hoi BKJN,

Bedankt nog voor je uitgebreide bijdrage.
Dit keer heb je 2x een bepaalde dosis 2cb ingenomen om aan het gewenste effect toe te kunnen komen. Eén keer 1,5 tabletje (samen 22,5 mg) en daarna heb je er nog 3,5 bij gepakt (dat is 52,5 mg).
In totaal heb je dus 75mg op de avond gehad.
Wat ik me afvraag...
Als je dat nu in één keer goed had willen doen met één enkele dosis (en eventueel zonder die ketamine), hoeveel denk je dan nodig gehad te hebben om te voorkomen dat je je niet voldaan genoeg voelt?

Bobsacamano

Badass junkie
Ik denk dat puur die 3,5 al genoeg effect geeft. Boven de 50 kan je er ook echt heel naar op gaan.

Frenzel zei:
Hoi BKJN,

Dit keer heb je 2x een bepaalde dosis 2cb ingenomen om aan het gewenste effect toe te kunnen komen. Eén keer 1,5 tabletje (samen 22,5 mg) en daarna heb je er nog 3,5 bij gepakt (dat is 52,5 mg).
Wat ik me afvraag...
Als je dat nu in één keer goed had willen doen met één enkele dosis (en eventueel zonder die ketamine), hoeveel denk je dan nodig gehad te hebben om te voorkomen dat je je niet voldaan genoeg voelt?

DhrBKJN

ooscaar zei:
Erg leuk report, ik heb er ook best om gelachen, vooral dat gedeelte in dus bus en de wandeling naar huis. Ik stel me gelijk voor dat die mensen in de bus jullie verhaal de komende drie jaar bij elke familieverjaardag aan het vertellen zijn :tearsofjoy: Ik vond dit report ondanks de lengte ook erg goed te lezen, compliment daarvoor! Meestal als ze zo lang zijn wordt het op een bepaald punt toch een beetje vervelend.

Je vertelt dat je vriend al truffels gedaan had en daar niet veel aan vond, en daarom wat anders zocht. Dit is ook een beetje mijn situatie. Truffels konden me niet echt boeien, en heb het al meerdere malen gedaan. Ik vind het voornamelijk vervelend dat ik er enorm vaag van word. Daardoor kon ik voor mijn gevoel niet vol genieten van de trip. Ook vond ik de eerste drie uur dan leuk, maar de laatste drie uur vervelend omdat ik alleen super vaag was. Dus mijn vraag: zou je mij 2C-B aanraden?

Hee, ten eerste bedankt voor je compliment!

het is een goede vraag of ik het jou zou aanraden, persoonlijk vindt ik 2CB goed bestuurbare drugs, je hebt zelf een beetje in de hand van hoe en wat, deze keer liep het op sommigen punten bij wel uit de hand, maar toch vond ik het niet erg dat het even te ver ging, want je bent er toch nog een soort van bij. Die vriend van mij vond truffels inderdaad niet zo leuk, ik heb het nog nooit gedaan en kan daar dus geen mening over geven, maar hij heeft bij de 2CB wel alles eruit kunnen halen wat die wou, en heeft een geweldige trip meegemaakt, Ik zou het je wel aanraden, want de trip is gewoon goed te sturen, en je bent er toch nog wel een soort van bij.
Ik hoop dat ik je hier mee geholpen heb, en stel je gaat het proberen, laat even weten hoe het was :mrgreen:
Veel succes !

~BKJN

ooscaar

Wijs gebruiker
Bedankt voor je reactie BKJN! Ik heb door jouw report en die hier bovenaan in de trip reports toch wel erg benieuwd geworden naar 2C-B, dus ik ga maar even op zoek! Gewoonlijk plaats ik mijn trip reports niet, want wanneer ik ze schrijf, schrijf ik ze voornamelijk als herinnering en zit er nog wel wat persoonlijks in. Ik wil wel de keer dat ik echt iets bijzonders beleef op hallucinerende middelen een report schrijven die ik ook kan en wil posten, dus vroeg of laat zul je wel iets voorbij zien komen, denk ik :wink: Sowieso zal ik laten horen wat ik ervan vond!

DhrBKJN

ooscaar zei:
Bedankt voor je reactie BKJN! Ik heb door jouw report en die hier bovenaan in de trip reports toch wel erg benieuwd geworden naar 2C-B, dus ik ga maar even op zoek! Gewoonlijk plaats ik mijn trip reports niet, want wanneer ik ze schrijf, schrijf ik ze voornamelijk als herinnering en zit er nog wel wat persoonlijks in. Ik wil wel de keer dat ik echt iets bijzonders beleef op hallucinerende middelen een report schrijven die ik ook kan en wil posten, dus vroeg of laat zul je wel iets voorbij zien komen, denk ik :wink: Sowieso zal ik laten horen wat ik ervan vond!

Super leuk om te horen! Ben benieuwd hahaha
http://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/2cb/2cb-feiten/
Misschien helpt deze website je ook nog een beetje ?
2CB Is vooral ook erg leuk buiten en overdag, dus stel je bent in de gelegenheid om een rondje buiten te lopen, zou ik dat zeker doen! Mits jij je natuurlijk goed voelt en prettig daarbij!

Groetjes en succes !!

~BKJN

ooscaar

Wijs gebruiker
DhrBKJN zei:
Super leuk om te horen! Ben benieuwd hahaha
http://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/2cb/2cb-feiten/
Misschien helpt deze website je ook nog een beetje ?
2CB Is vooral ook erg leuk buiten en overdag, dus stel je bent in de gelegenheid om een rondje buiten te lopen, zou ik dat zeker doen! Mits jij je natuurlijk goed voelt en prettig daarbij!
Dankjewel voor de link, maar de algemene informatie ken ik eigenlijk al van 2C-B en ik moet zeggen dat ik bij hallucinogene middelen ook niet echt verder kom van een rijtje met de beschrijving van de effecten, risico's et cetera. Dan vind ik alleen reports nuttig, omdat anders elk hallucinogeen middel in de 'wikipedia-beschrijving' vrijwel hetzelfde lijkt.

Ik ga zeker naar buiten inderdaad, de tweede of derde keer wil ik ook direct een lichte dosis op een feestje proberen als de eerste keer goed bevalt. Ik heb zelfs met truffels al gemerkt dat een iets drukkere omgeving niet echt uitmaakt, als je maar niet echt hard tript ofzo. Verheug me erop in ieder geval!

Het zal overigens waarschijnlijk niet heel binnenkort gebeuren, ik gebruik sowieso niet zo vaak hallucinerende middelen (tot nu toe dus alleen truffels gedaan).

Bedankt voor de info en het mooie report en ik houd jullie dan wel op hoogte als ik het ga proberen :)

DhrBKJN

Frenzel zei:
Hoi BKJN,

Wat ik me afvraag...

Hee, bedankt voor je reactie, mijn eerste keer 2CB had ik 1,5 op en was ik ook wel aardig van de planeet zo maar te noemen ik had een aardige trip, wat ik vooral heb met 2CB is dat het elke keer anders valt... De ene keer heb ik een lekkere trip met 1,5 2CB op en de andere keer heb ik bijvoorbeeld aan 2 genoeg en ben ik helemaal van de kaart... Moeilijk te zeggen dus hoeveel je elke keer moet nemen.
Hoop dat dit andwoord je kan helpen man :mrgreen:

~BKJN

Frenzel

Oké.
Dus met 2 heb je al meer zekerheid dan met 1,5.
En volgens Bobsacamano ga je je ongemakkelijk voelen wanneer je boven de 50mg neemt, maar ja, in jouw geval van toen moest je wel erboven gaan omdat je er al onder invloed van was.

Ik denk dat het wel belangrijk voor je is dat je van jezelf weet hoeveel je moet innemen om ineens voldaan te worden aangezien dit middel zo tolerant is, want als je te weinig neemt frustreert het, zoals we dat ook uit je verslag kunnen afleiden, en ga je je impulsiever gedragen waarmee je de kans op afhankelijkheid vergroot.
Want is er bijvoorbeeld een halfwaardetijd bekend over 2cb?

Bobsacamano

Badass junkie
Je hebt wel gelijk. Het irritante is een trip die net niet lekker doorzet of genoeg is. Dan wil je bijnemen. Wat niet met iedere stof werkt overigens. Maar wellicht beter om zon lichte trip uit te zitten en het later gewoon nog een keer te proberen.

Frenzel zei:
Oké.
Dus met 2 heb je al meer zekerheid dan met 1,5.
En volgens Bobsacamano ga je je ongemakkelijk voelen wanneer je boven de 50mg neemt, maar ja, in jouw geval van toen moest je wel erboven gaan omdat je er al onder invloed van was.

Ik denk dat het wel belangrijk voor je is dat je van jezelf weet hoeveel je moet innemen om ineens voldaan te worden aangezien dit middel zo tolerant is, want als je te weinig neemt frustreert het, zoals we dat ook uit je verslag kunnen afleiden, en ga je je impulsiever gedragen waarmee je de kans op afhankelijkheid vergroot.
Want is er bijvoorbeeld een halfwaardetijd bekend over 2cb?

Frenzel

bobsacamano zei:
Je hebt wel gelijk. Het irritante is een trip die net niet lekker doorzet of genoeg is. Dan wil je bijnemen. Wat niet met iedere stof werkt overigens. Maar wellicht beter om zon lichte trip uit te zitten en het later gewoon nog een keer te proberen.
Mijn verstand zegt inderdaad ook dat dat zo beter is, maar wat BKJN gedaan heeft, begrijp ik ten zeerste.
Als je een lange tijd van te voren hebt ingepland om te gaan trippen en je blijkt een rekenfout te hebben gemaakt met de dosis, dan zeg je meestal bij jezelf: Ik zet door wat ik me voor vandaag had voorgenomen! (namelijk trippen)
En ik denk dat hij er goed aan heeft gedaan om de dosis te verdubbelen, plus nog een heel klein beetje erbij.
Maar die >50mg dan ook alleen omdat hij er op dat moment al onder invloed van was.
Dus niet 50mg innemen terwijl je op dat moment nog niet onder invloed bent en het ook nog een lange tijd niet hebt gedaan.

Nadeel is echter dat bijnemen ervoor gezorgd heeft dat je een hogere waarde in het lichaam hebt opgebouwd wat op zijn beurt weer een langere uitwastijd nodig heeft.
Dan kun je 2 dingen doen:
Ofwel je blijft het in dezelfde regelmaat gebruiken en dat je voortaan meer nodig hebt.
Ofwel je wacht wat langer met je volgende gebruik en dat die 30mg weer volstaat.
Hoelang je moet wachten, weet ik niet.

Zelf heb ik ooit eens 2cb uitgeprobeerd, maar gaf het bij mij totaal geen effect. Geen wonder als je de dag van te voren op een party 5 andere drugs met elkaar had gecombineerd :grin:
Dat was in de tijd waar ze 2cb "NATUURLIJKE" extasy noemden en toen het nog legaal in de smartshops te krijgen was. De '90-er jaren.

DhrBKJN

Frenzel zei:
bobsacamano zei:
Mijn verstand zegt inderdaad ook dat dat zo beter is, maar wat BKJN gedaan heeft, begrijp ik ten zeerste.
Als je een lange tijd van te voren hebt ingepland om te gaan trippen en je blijkt een rekenfout te hebben gemaakt met de dosis, dan zeg je meestal bij jezelf: Ik zet door wat ik me voor vandaag had voorgenomen! (namelijk trippen)
En ik denk dat hij er goed aan heeft gedaan om de dosis te verdubbelen, plus nog een heel klein beetje erbij.
Maar die >50mg dan ook alleen omdat hij er op dat moment al onder invloed van was.
Dus niet 50mg innemen terwijl je op dat moment nog niet onder invloed bent en het ook nog een lange tijd niet hebt gedaan.

Nadeel is echter dat bijnemen ervoor gezorgd heeft dat je een hogere waarde in het lichaam hebt opgebouwd wat op zijn beurt weer een langere uitwastijd nodig heeft.
Dan kun je 2 dingen doen:
Ofwel je blijft het in dezelfde regelmaat gebruiken en dat je voortaan meer nodig hebt.
Ofwel je wacht wat langer met je volgende gebruik en dat die 30mg weer volstaat.
Hoelang je moet wachten, weet ik niet.

Zelf heb ik ooit eens 2cb uitgeprobeerd, maar gaf het bij mij totaal geen effect. Geen wonder als je de dag van te voren op een party 5 andere drugs met elkaar had gecombineerd :grin:
Dat was in de tijd waar ze 2cb "NATUURLIJKE" extasy noemden en toen het nog legaal in de smartshops te krijgen was. De '90-er jaren.

Hee,
Ik denk dat het in deze situatie wel goed gehandeld heb met het verdubbelen en een beetje erbij, je moet natuurlijk wel goed weten en kijken wat je bijtikt, want het kan natuurlijk ook goed fout gaan, maar gelukkig in dit geval is alles goed gekomen en hebben we een leuke avond gehad :grin:
Nu inderdaad wel wat langer wachten, om in zo soort trip te komen, maar met 2CB vind ik het zowiezo altijd maar leuk 1x in de zoveel tijd.

Groetjes

Frenzel

Hey
Ja, aangezien Jay het nog nooit gedaan had en jullie allebei hetzelfde voelden, neem ik aan dat ook jij, ondanks je eerdere 2cb-gebruik, gewoon helemaal clean was.

Als ik vragen mag... hoe vaak gebruiken jullie dit?

DhrBKJN

Frenzel zei:
Hey
Ja, aangezien Jay het nog nooit gedaan had en jullie allebei hetzelfde voelden, neem ik aan dat ook jij, ondanks je eerdere 2cb-gebruik, gewoon helemaal clean was.

Als ik vragen mag... hoe vaak gebruiken jullie dit?

Yoo,

Hoe vaak ik het gebruik ja dat is een goeie haha, echt zelden gewoon hooguit 3 a 4 x per jaar, echt heel weinig. Wil het vooral bijzonder houden een soort van met 2CB, leuk een weekendje voor plannen enzo.

Groetjes

BKJN

ooscaar

Wijs gebruiker
Ik zou nog wat van me laten horen wanneer ik het had geprobeerd, en afgelopen vrijdag was het zo ver, dus bij deze: wat een ongelooflijk chill spul zeg! Het voelde echt heel euforisch en toch ook best trippend. Het was ook erg goed te sturen. Mijn dosis was eerst ongeveer 20 mg en twee uur later nog 10 mg, dit verlengde de trip enkel voor mijn gevoel, maar versterkte het niet. In totaal ben ik toch wel een goede zes uur zoet geweest. Wat me erg verbaast, is dat een drug die niet neurotoxisch is en geen serotonine verbruikt zo ongelooflijk euforisch kan zijn. De eerste helft van de trip was redelijk hallucinogeen en ook best euforisch, en de tweede helft van de trip benaderde de euforie het gevoel van MDMA. De space bleef er, ook wat na-effecten tot wel 9 à 10 uur na eerste inname.

Zeker iets om vaker te doen voor mij, vooral omdat 2C-B me totaal niet heeft gesloopt of iets dergelijks. Ik heb gewoon goed geslapen en heb 36 uur na inname nog een mooie prestatie neer kunnen zetten met sporten. Dit is ondenkbaar bij veel andere drugs. Ik zou 2C-B ieder ander die op zoek is naar een leuke trip zeker aanraden. Dit lijkt me ook het ideale middel voor beginnende gebruikers van hallucinogene middelen; omdat het heel goed te sturen is, is 2C-B naar mijn mening veel geschikter om voor het eerst te gebruiken dan bijvoorbeeld truffels.

Ideaal middeltje naar mijn mening! BKJN en ook bobsacamano, bedankt voor jullie reports die mij nieuwsgierig hebben gemaakt en ook iedereen in mijn omgeving die er enthousiast over was. :hearteyes: :wave:

DhrBKJN

ooscaar zei:
Ideaal middeltje naar mijn mening! BKJN en ook bobsacamano, bedankt voor jullie reports die mij nieuwsgierig hebben gemaakt en ook iedereen in mijn omgeving die er enthousiast over was. :hearteyes: :wave:

Yoo Ooscar, thanks voor het laten weten wat je er van vondt. man! Heb met alle plezier je stukkie gelezen en mooi dat het zo goed uitgepakt heeft man! 2CB jaa een vaag apart pilletje, maar oh wat leuk hahha :grin: ik doe het persoonlijk wel met grote tussen pauzes om het zo leuk mogenlijk te houden zeg maar ;p

En toevalig is vanavond weer zo avond, rode nijntjes ik hoop dat ze lekker gaan dansen zo en let the trip begin! :smoke:

Groetjes

BKJN

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    228,3 KB · Weergaven: 13.246

DhrBKJN

Alweer een tijdje geleden dat ik online ben geweest, nog mensen leuke 2CB trips mee gemaakt?
vanavond ga ik weer een x met combi Keta :hearteyes:

Fijn weekend & fijne sinterklaas alvast ! :stoned:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
DhrBKJN zei:
Alweer een tijdje geleden dat ik online ben geweest, nog mensen leuke 2CB trips mee gemaakt?

Jep en saar schrijf ik straks een report over. Fijn klaas weekend!

ooscaar

Wijs gebruiker
DhrBKJN zei:

Have fun! Ik net ook weer een 2C-B tripje gedaan :mrgreen:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Ik heb nog steeds twee 9 MG 2c-b pillen liggen, en dit vet leuke report maken me wel nieuwsgierig!

Vet grappig geschreven, dat 9292 moment brak me echt :mrgreen:

Plan your trip!! lmao

Bovenaan